quote:Op zondag 17 juli 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of de mp3-tag correct wordt weergegeven: de artiest heet LÉON. Het nummer "Tired Of Talking". Ook het origineel hiervan is erg prettig.
Ik ben nu aan het regelen dat er morgenavond door Knokkels getest kan worden terwijl de Gupdokter de analyse uitvoertquote:Op zondag 17 juli 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk is de normale stream snel weer in bedrijf. Ik had eigenlijk eerst willen wachten met mijn show tot het zover was, maar ja... het kriebelde te veel.
Vis-itatie.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het regelen dat er morgenavond door Knokkels getest kan worden terwijl de Gupdokter de analyse uitvoert
Gup blijft gewoon doordraaien wanneer DJ ingelogd is op de stream.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het regelen dat er morgenavond door Knokkels getest kan worden terwijl de Gupdokter de analyse uitvoert
quote:
Gaat niet om Gup, gaat om het inloggen van de DJ op de streamserver. Kan nu niet getest worden omdat de shows via de backup stream ook ingepland wordenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gup blijft gewoon doordraaien wanneer DJ ingelogd is op de stream.
Ik zou bijna van viswijven gaan spreken, maar dat is niet erg netjes...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team van wijze vrouwen staat al op standby
Die cover isquote:Op zondag 17 juli 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kon het niet laten om een nummer met saxofoon erin door deze te laten opvolgen.
Ook in het volgende nummer komt de naam van een Londens metrostation voor, nog even inhakend op de uitzending van MadMaster
Inloggen gaat wel goed, alleen de link tussen de DJ en streamserver is wat stugquote:Op zondag 17 juli 2016 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat niet om Gup, gaat om het inloggen van de DJ op de streamserver. Kan nu niet getest worden omdat de shows via de backup stream ook ingepland worden
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou bijna van viswijven gaan spreken, maar dat is niet erg netjes...
Dat was het ook. Hun debuutalbum Up is eigenlijk erg goed.... - daarna ging het heel snel bergafwaarts.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:06 schreef knokkels het volgende:
Ik dacht al: Dit klinkt als Right Said Fred
Ze waren uiteindelijk dus niet te sexy for dit liedje? Of nou ja. Dat andere liedje?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was het ook. Hun debuutalbum Up is eigenlijk erg goed.... - daarna ging het heel snel bergafwaarts.
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:09 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt als dat: "It's gonna be a fine night tonight"
Zou kunnen. Haar album "Me" is in elk geval geweldig.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:09 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt als dat: "It's gonna be a fine night tonight"
In de Blue Bottle Edit... - Nooit meer iets gehoord van Blue Bottle. Het moet wel heel gek zijn, wil dit geen schuilnaam van Rollo & Sister Bliss zijn....quote:
quote:
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:41 Dj 11 - Language of Music
22:41 - 00:11 DJ tailfox - Na de Taalshow, de Tailshow
* knokkels gaat weer richting roosterquote:Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begrijp net dat Tailfox een technisch probleempje heeft. Terwijl hij dat oplost, draai ik hierna mogelijk nog één of meer tracks extra.
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begrijp net dat Tailfox een technisch probleempje heeft. Terwijl hij dat oplost, draai ik hierna mogelijk nog één of meer tracks extra.
Wat nu weer?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begrijp net dat Tailfox een technisch probleempje heeft.
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Kan je zo langzamerhand een hele Gouden Gids mee volschrijven...
Welterusten, met de nadruk op 'rust'...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel Elf
Menschen, ik ga er weer van tussen
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel Elf
"Een setup die niks doet", kreeg ik via DM door. En aangezien ik nu een DM heb geopenbaard, word ik geband. Het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Kan je zo langzamerhand een hele Gouden Gids mee volschrijven...
een... Technical Hitch?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het meeluisteren en beterschap !!quote:Op zondag 17 juli 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel Elf
Fijn je weer te zien Muisquote:Op zondag 17 juli 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel Elf
quote:
Dat scheelt, Tail staat nu om 22:41quote:Op zondag 17 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, dan is dit de laatste plaat.Ben rond 22:40:30 klaar.
Ik ben blij dat je je vermaakt. Overigens is deze remix van Hurts gemaakt door de 80s formatie Mantronix.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
Echt Elf, een show zoals je niet vaak hoort!!!![]()
![]()
ik zit helemaal klaar ervoorquote:Op zondag 17 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, dan is dit de laatste plaat.Ben rond 22:40:30 klaar.
Scream!quote:Op zondag 17 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je vermaakt. Overigens is deze remix van Hurts gemaakt door de 80s formatie Mantronix.
Mantronixquote:Op zondag 17 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je vermaakt. Overigens is deze remix van Hurts gemaakt door de 80s formatie Mantronix.
Rebels...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan toch nog gewoon 3 platen doordraaien.
Wie maakt je wat?
quote:Programma van Maandag
20:00 - 21:00 DJ Knokkels - Dit is een Test. Testing In Progress.
Ik bedoel daarmee slechts dat het rooster weinig invloed heeft momenteel...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rebels...![]()
Nee, ik gun Tailfox ook z'n uurtjes
I know. Tailfox zal hopelijk zo inloggen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee slechts dat het rooster weinig invloed heeft momenteel...
Graag gedaan. Binnenkort meer.quote:
en je had nog wel een gloednieuwe dm gehad van mequote:Op zondag 17 juli 2016 22:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
nieuwe server ik loop nu met inlog problems
Je kunt beter Knokkels of MadMaster om advies vragen. Heb je het type uitzending wel goed staan? Daar ging het bij mij eerst fout op. Ik had er nog Icecast staan.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
Chr.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
Niet de stream resetten!quote:Op zondag 17 juli 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
en je had nog wel een gloednieuwe dm gehad van meMomentje
quote:
is dit geen icecast server?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt beter Knokkels of MadMaster om advies vragen. Heb je het type uitzending wel goed staan? Daar ging het bij mij eerst fout op. Ik had er nog Icecast staan.
Oei...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dit geen icecast server?
dan heb ik het probleem al gevonden.
volgens mij kan traktor alleen op icecast
Balen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef tailfox het volgende:
bedankt voor het luisteren.
ik zie jullie wel weer bij R49 ;p
Dank voor de deuntjes, Elfquote:Op zondag 17 juli 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Tracklisting DJ 11 - Language Of Music
01 Pet Shop Boys - Discoteca (new version - DJ11 edit)
02 Telex - Moskow Diskow (Carl Graig remix)
03 Robyn - With Every Heartbeat (Joakim remix)
04 Ralph Myerz feat. Annie - Take A Look At The World
05 Karma Kid feat. Charlotte OC - Man Of The Year
06 Basement Jaxx - Hey U
07 Turntablerocker - A Little Funk
08 Wintergatan - Valentine
09 Uffie - Wordy Wrappinghood
10 Grouplove - Welcome To Your Life
11 Holychild X RAC - Power Play
12 Carl Louis feat. Ary - Human Again (Atella's Club Machine)
13 Adamski - Space Jungle (7-inch version)
14 Nora En Pure - On The Beach (radio mix)
15 Liza Minnelli - Don't Drop Bombs
16 RAEKO feat. Mating Ritual - Need 2 Know
17 The Riders - Bang! (radio edit)
18 Frankmusik - When You're Around
19 Frost - Running Boy
20 Caro Emerald - Excuse My French
21 Yolanda Be Cool Vs. D Cup - We No Speak Americano (Urchins Are Multi-Lingual Remix)
22 Pet Shop Boys - Entschuldigung!
23 Enigma - The Eyes Of Truth (The Götterdämmerung Mix) (The Twilight Of The Gods)
24 Phil Fuldner - The Final (radio flight)
25 Manic Street Preachers - So Why So Sad (Sean Penn Mix - Avalanches)
26 Alice Ivy feat. RaRa - Almost Here
27 RAT BOY - Get Over It
28 LÉON - Tired Of Talking (A-Track & Cory Enemy remix)
29 Undercover - Baker Street
30 Right Said Fred - Swan
31 Empress Of - How Do You Do It (Empress Of Remix)
32 Bielfield - Frequency
33 Faithless - Bring My Family Back (Blue Bottle edit)
34 O.T. Quartet - Hold That Sucker Down (Kosmonova radio edit)
35 Seinabo Sey - River
36 Moby - Go (Trentemøller remix)
37 Turntablerocker - No Melody
38 Hurts - Wonderful Life (Mantronix remix)
Hee, de stream wil weer.quote:
heulniequote:
Als het okee is met tail, kan ik het overnemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |