Fijn dat dat niet nodig was. Hopelijk herstel je snel. Doe het rustig aan, maak je geen zorgen over de shows op Radio 49.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, dat doen ze alleen als die helemaal kapot is. Milt is erg belangrijk voor je afweer systeem
Met zijn allen houden we het wel draaiendequote:Op zondag 17 juli 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn dat dat niet nodig was. Hopelijk herstel je snel. Doe het rustig aan, maak je geen zorgen over de shows op Radio 49.
Ondertussen: the Manic Street Preachers, geremixt door The Avalanches...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met zijn allen houden we het wel draaiende
Dit vind ik dan weer jammer, het origineel is mooi genoeg.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ondertussen: the Manic Street Preachers, geremixt door The Avalanches...
Sean Penn Mix?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah dan luisteren we inderdaad naar de backup streamquote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als ze wat van Therapy? hadden geremixt!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze dient een beetje als opwarmer voor het volgende nummer, eerlijk gezegd. Dat is een gloednieuw nummer waar ik nogal fan van benquote:Op zondag 17 juli 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer jammer, het origineel is mooi genoeg.
En hoor je niet zo veel...
Tof dat je meeluistert. Ik heb geen speciale nummers met Mouse in de titel klaarstaan hoorquote:Op zondag 17 juli 2016 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah dan luisteren we inderdaad naar de backup stream
Gewoon even rustig meeluisteren voor ik weer ga pittenquote:Op zondag 17 juli 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tof dat je meeluistert. Ik heb geen speciale nummers met Mouse in de titel klaarstaan hoor
Hopelijk vermaak je je. Straks, na mij, als je het kunt volhouden: DJ Tailfox. Aanvang 22:30 uurquote:Op zondag 17 juli 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon even rustig meeluisteren voor ik weer ga pitten
Fijn te weten dat je je weer onder ons bevindtquote:Op zondag 17 juli 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon even rustig meeluisteren voor ik weer ga pitten
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
Donders gezellige avond in ieder geval weer zo!Fijne show op de radio met gave jingles, Muis weer terug in het topic: TOP!
Thanks. En helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
Donders gezellige avond in ieder geval weer zo!Fijne show op de radio met gave jingles, Muis weer terug in het topic: TOP!
Lucky isquote:Op zondag 17 juli 2016 21:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fijn te weten dat je je weer onder ons bevindt![]()
En ook veel respect aan Lucky
mijn show bevat veel energiequote:Op zondag 17 juli 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk vermaak je je. Straks, na mij, als je het kunt volhouden: DJ Tailfox. Aanvang 22:30 uur
Ja ja.... - De stem van mijn jingles lijkt opvallend veel op die van de jingles van MadMaster...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
Heb je niet ontiegelijk veel pijn in je strot door al die jingles zo in te spreken?
onder voorbehoud kan ik dat welquote:Op zondag 17 juli 2016 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Is er iemand die morgenavond met Hiryu kan testen waar het mis gaat met het inloggen/draaien via de normale stream?
Ow!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja ja.... - De stem van mijn jingles lijkt opvallend veel op die van de jingles van MadMaster...
Hopelijk is de normale stream snel weer in bedrijf. Ik had eigenlijk eerst willen wachten met mijn show tot het zover was, maar ja... het kriebelde te veel.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Is er iemand die morgenavond met Hiryu kan testen waar het mis gaat met het inloggen/draaien via de normale stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |