abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:46:53 #181
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163864248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Ik zou liever naar die verzuurde eurofielen luisteren, die hebben het vast veel beter voor elkaar :D
Niet eurofielen, EU-fielen!!!
Ja, de EU-fielen hebben het goed voor elkaar voor zichzelf, dat is waar.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:56:27 #182
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_163864544
Geen centje pijn
licht gaat niet uit
niks

quote:
DFT TV
'Vertrek uit EU prima mogelijk!'
Vandaag, 15:20
De Britten lijken zonder centje pijn te vertrekken, maar hoe zien we de Brexit terug in de kwartaalcijfers van de beursfondsen? Rustig blijven, betoogt Martin Visser in DFT Visser Vindt met Maarten Steendam.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_163864625
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet eurofielen, EU-fielen!!!
Ja, de EU-fielen hebben het goed voor elkaar voor zichzelf, dat is waar.
Welke naam je ook aan die zelfvoldane alwetende zolderzielen geeft :)
pi_163865588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:59 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Dat elkaar verdelen in groepjes dat zien de jongens en meisjes van GS en trawanten graag. Beter zouden we de pijlen richten op degenen die of het nou goed of slecht gaat die miljarden uit de werkelijke economie ontvreemden. Zij vinden dat verdeel en heers principe natuurlijk ideaal.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:37:06 #185
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163867870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:59 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Dat is belangrijker dan dat het lijkt aangezien dit een gevalletje van newspeak is en dit een propagandamiddel is. Er wordt op die manier mensen aangeleerd, zonder dat ze het in de gaten hebben, dat iemand die niet pro-EU is anti-Europa is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:31 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat elkaar verdelen in groepjes dat zien de jongens en meisjes van GS en trawanten graag. Beter zouden we de pijlen richten op degenen die of het nou goed of slecht gaat die miljarden uit de werkelijke economie ontvreemden. Zij vinden dat verdeel en heers principe natuurlijk ideaal.
Dat is een heel erg goed punt! De machtshebbers die het niet goed voor hebben met het volk vinden niets fijner dan dat links en rechts met elkaar ruzieën over kruimeltjes terwijl de echt belangrijke kwesties niet worden aangepakt. En we trappen er altijd weer in, ook hier op dit forumpje.
Dīvide et īmpera, het wordt al duizenden jaren met veel succes gebruikt misbruikt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:10:55 #186
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163888517
geen brexit dit jaar..
nee.. GB gaat het even extra gunstig voor henzelf maken..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163891509
Het zal met het VK op termijn veel beter gaan dan met ons eurofiel land. Let maar op!!!!
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:27:15 #188
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163898812
Britain will grow at a faster rate than Germany and France, the International Monetary Fund (IMF) has said – just weeks after it claimed a vote for Brexit would be an economic disaster.

http://www.breitbart.com/(...)ster-germany-france/
pi_163898841
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Britain will grow at a faster rate than Germany and France, the International Monetary Fund (IMF) has said – just weeks after it claimed a vote for Brexit would be an economic disaster.

_O_
pi_163898869
quote:

quote:
The IMF based its prediction on the fact no serious trade barriers have been put up between Britain and the EU and that there has so far been no serious financial disruption.
Dus de voorspelling is erop gebaseerd dat er eigenlijk nog niks is gebeurd. En dat klopt, maar het zegt dus ook niks over de gevolgen van een Brexit.
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:36:05 #191
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163898899
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:33 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Dus de voorspelling is erop gebaseerd dat er eigenlijk nog niks is gebeurd. En dat klopt, maar het zegt dus ook niks over de gevolgen van een Brexit.
Maar de onzekerheid, de onderzekerheid, de onzekerheid. Alleen daardoor zal het VK meteen instorten, toch? Of hebben jullie je fantasietjes al weer aangepast?
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:39:52 #192
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163898929
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:29 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

_O_
Ik zie die eurofiele smoelen al voor me:
pi_163898946
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Maar de onzekerheid, de onderzekerheid, de onzekerheid. Alleen daardoor zal het VK meteen instorten, toch? Of hebben jullie je fantasietjes al weer aangepast?
In de media wordt de Brexit tot idiote proporties opgeblazen als een megaramp, terwijl er idd niets aan de hand is. Dit gebeurt natuurlijk om af te leiden van de werkelijke problemen, zoals Griekenland, de banken, de hoge (jeugd)werkeloosheid, het ondemocratisch karakter van de EU, TTIP,vluchtelingen, enz enz. , stuk voor stuk problemen die 100 x meer impact hebben dan de Brexit.
En nu hebben ze met Turkije er weer een megaprobleem bij, en wat doen de Eurofielen: ze feliciteren ome Erdolf met het neerslaan van de coup 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_163899077
quote:

heerlijke baan, speculeren... lekker getallen uit je duim zuigen *O* (en dat geldt in ALLE gevallen, of ze nou voor of tegen hadden gestemd) Het zegt niets en als morgen de EU belangrijke handelsverdragen opzegt met de UK dat die cijfers compleet anders worden..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:56:53 #195
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163899093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:42 schreef Oud_student het volgende:

[..]

In de media wordt de Brexit tot idiote proporties opgeblazen als een megaramp, terwijl er idd niets aan de hand is. Dit gebeurt natuurlijk om af te leiden van de werkelijke problemen, zoals Griekenland, de banken, de hoge (jeugd)werkeloosheid, het ondemocratisch karakter van de EU, TTIP,vluchtelingen, enz enz. , stuk voor stuk problemen die 100 x meer impact hebben dan de Brexit.
En nu hebben ze met Turkije er weer een megaprobleem bij, en wat doen de Eurofielen: ze feliciteren ome Erdolf met het neerslaan van de coup 8)7
Merkel hing al gauw weer aan de telefoon met haar islamistische, fascistische moordenaarsvriendje om haar steun uit te spreken. Het echte probleem bestaat uit komieken. Gelukkig worden die keihard aangepakt in haar land.
Europese beschaving. _O_
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:58:39 #196
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163899116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:55 schreef mschol het volgende:

[..]

heerlijke baan, speculeren... lekker getallen uit je duim zuigen *O* (en dat geldt in ALLE gevallen, of ze nou voor of tegen hadden gestemd) Het zegt niets en als morgen de EU belangrijke handelsverdragen opzegt met de UK dat die cijfers compleet anders worden..
Ja en als we morgen bommenwerpers op Londen afsturen dan hebben ze nog veel meer schade.
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:13:06 #197
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163899268
Artikel 50 nog niet geactiveerd, VK zit komende jaren gewoon nog in de EU, ze zijn nog niet eens begonnen met onderhandelingen. Nu al spreken over koersdalingen en economische gevolgen is dan ook bullshit. Of je nu Remain of Leave aanhanger bent
Graag op anoniem
pi_163899349
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:33 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Andere media schetsen boven een heel ander beeld van de voorspellingen van het IMF.

Brexit gooit zand in economische groeimotor

Britten gaan pijn lijden door Brexit en slepen onze horeca mee

IMF: Brexit zet wereldeconomie onder druk
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163899413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:45 schreef Pharmacist het volgende:
Wells Fargo koopt London officespace voor £300 miljoen.

[..]

Bron

Na ARM holdings gister lijkt het een buying spree te zijn ivm cheape Sterling.

Edit: Credit trouwens naar Braindead2000, die dit eerder postte van nu.nl

Dit is gewoon een keuze van WF om locaties in het VK samen te voegen. Komt geen cent extra bij te kijken.
pi_163899453
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het IMF zegt blijkbaar niks over die onzekerheid, dus misschien heeft het IMF het ook wel fout.

Sowieso is het IMF natuurlijk een hulpmiddel van graaiende bankiers om zwakke landen met het Amerikaanse financiele stelsel te onderdrukken, als ik de forumposts van jouw soort mensen de afgelopen jaren zo heb gelezen, dus hoe geloofwaardig zijn ze sowieso nou helemaal. :6

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2016 09:28:34 ]
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:35:41 #201
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163899584
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Het IMF zegt blijkbaar niks over die onzekerheid, dus misschien heeft het IMF het ook wel fout.

Sowieso is het IMF natuurlijk een hulpmiddel van graaiende bankiers om zwakke landen met het Amerikaanse financiele stelsel te onderdrukken, als ik de forumposts van jouw soort mensen de afgelopen jaren zo heb gelezen, dus hoe geloofwaardig zijn ze sowieso nou helemaal. :6
Ik vind ze ook niet zo geloofwaardig. Ik maak alleen gebruik van dezelfde instrumenten als de eurofielen. Als de theeblaadjes, tarotkaarten en glazen bollen aangeven dat het VK opbloeit dan gebruik ik dat ook. Niet omdat ik erin geloof maar omdat jullie erin geloven. Ik bestrijd jullie met je eigen wapens.
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:40:24 #202
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163899652
Logica is niet besteed aan de eurofielen. Een kind van 4 had kunnen voorspellen dat een EU met 28 totaal verschillende landen niet werkt maar toch stonden de eurofielen na elke uitbreiding te dansen op de tafel van plezier. Het enige wat er dan overblijft is ze met hun eigen gedachtekronkels te bestrijden.
pi_163899968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:42 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Goede analyse om de werkelijke problematiek (en de werkelijke reden dat een meerderheid van Britten hebben gekozen voor een Brexit) te benoemen. Die problemen zijn inderdaad veel groter dan Brexit en in veel gevallen onoplosbaar gebleken. De ontkennende en leugenachtige aard die een pro-Europeaan zo kenmerkt wordt ieder jaar met de opeenvolgende crisis zichtbaarder. De pro-Europeaan kan stoïcijns zijn pak van arrogantie blijven dragen, maar inmiddels is van dit pak weinig meer over om bij deze beeldspraak te blijven.

Griekenland zou zijn leningen terug betalen en weer economisch perspectief bieden. Dat bleek een pro-Europeaanse leugen.

Wir schaffen das, zei pro-Europeaan Merkel en de verdeeldheid binnen de EU werd daarmee zichtbaar totdat ze een deal moesten sluiten met een krankzinnige dictator in de dop die openlijk alle pro-Europese waarden aan zijn laars lapt. Het bleek een pro-Europeaanse leugen.

De bankencrisis die de burger financieel mocht oplossen. Er zouden verbeteringen en aanscherpingen komen maar in plaats daarvan werd er ongegeneerd euro's bijgedrukt waardoor de banken rentes konden verlagen en weer dezelfde macht in handen kregen. Ook hier weer de zoveelste pro-Europeaanse leugen. En een nieuwe bankencrisis in Italië dient zich al aan. Ra, ra wie dat mag gaan oplossen. :|W
pi_163900086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vind ze ook niet zo geloofwaardig. Ik maak alleen gebruik van dezelfde instrumenten als de eurofielen. Als de theeblaadjes, tarotkaarten en glazen bollen aangeven dat het VK opbloeit dan gebruik ik dat ook. Niet omdat ik erin geloof maar omdat jullie erin geloven. Ik bestrijd jullie met je eigen wapens.
Goeie smoes wel.
pi_163900181
Braindead2000 baseert zich dus niet op onderzoeken van experts, maar vertrouwt puur op z'n eigen instinct.

Dat verklaart een hoop.
pi_163900336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Braindead2000 baseert zich dus niet op onderzoeken van experts, maar vertrouwt puur op z'n eigen instinct.

Dat verklaart een hoop.
Je bevestigd mijn eerdere stellingname, twee reacties terug. Drie verifieerbare pro-Europeaanse leugens neergelegd, de reactie ontkenning of liegen.
pi_163900373
Wel zielig voor de eurofoobjes dat hun eerste succes meteen leidt tot het sterk verminderen van steun voor hun populistische gedram.
pi_163900405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je bevestigd mijn eerdere stellingname, twee reacties terug. Drie verifieerbare pro-Europeaanse leugens neergelegd, de reactie ontkenning of liegen.
Ik ben helemaal niet zo stellig als het aankomt op de Brexit, beste vriend. Onderzoeken wijzen inderdaad uit dat Brexit uit gaat draaien op een fiasco, maar ik kijk bij voorkeur eerst even de kat uit de boom. Zolang de Britten nog niet daadwerkelijk zijn vertrokken is het lastig om iets zinnigs te zeggen over wat er gaat gebeuren.

Dat ik tegen een Nexit ben, is niet alleen vanwege de economische tegenslagen die worden voorspeld. Ik geloof dat Europese samenwerking de te bewandelen weg is. Samen staan we nou eenmaal sterker dan verdeeld.
pi_163900574
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet zo stellig als het aankomt op de Brexit, beste vriend. Onderzoeken wijzen inderdaad uit dat Brexit uit gaat draaien op een fiasco, maar ik kijk bij voorkeur eerst even de kat uit de boom. Zolang de Britten nog niet daadwerkelijk zijn vertrokken is het lastig om iets zinnigs te zeggen over wat er gaat gebeuren.
Ik kijk liever na de fiasco's van dit EU beleid. Griekenland, vluchtelingencrisis, bankencrisis, verzet vanuit de bevolking van de lidstaten, opkomst nationalistische partijen, oneerlijke arbeidsimmigratie als gevolg van het vrije woon-werkverkeer, de aanzuiging van kansarmen, de onstabiele buitengrenzen waardoor de kans op aanslagen toenemen, het veronachtzamen van kritiek zoals bij het laatste Nederlandse referendum, etc, etc. Het is genoeg, het kan zo niet verder meer.

Burgers nemen een tijdelijke recessie op de loop toe als dit betekent dat ze op de langere duur weer baas zijn over hun eigen land. Want het alternatief voor blijven zal vele malen erger zijn. Dit kaartenhuis is onstabiel en staat op instorten. Als het Front National straks in Frankrijk de verkiezingen wint (als gevolg van de rits aan aanslagen of pogingen daartoe) staat de huidige positie van de EU op het spel. Het is geen onmogelijkheid, zoals Brexit geen onmogelijkheid bleek. Kiezen we dan voor meegaan in een zinkend schip of kiezen we voor de opties grondige hervormingen en wijzigen van bestaande verdragen (zoals Schengen) of kiezen we voor Nexit en nemen we een tijdelijke recessie voor lief? Het zijn relevante vragen die we niet alleen maar hypothetisch meer voor lief mogen nemen.
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:39:56 #210
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163900593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

Dat verklaart een hoop.
Met gezond verstand kom je een heel end hoor. Moet jij ook eens proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')