twitter:anadoluagency twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:11:34Istanbul police take into custody colonel, 3 soldiers linked to coup attempt https://t.co/sptzYGW7bI reageer retweet
Ik hoop het niet. Maar een gaat steeds weerom nu.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:20 schreef Keyos het volgende:
Ben bang dat die enge islamofoob Erdogan gaat winnen. Een coup zonder geweld werkt niet als er zoveel mensen een zittende gek steunen.
Ho even, de Turken in Turkije willen gewoon een stabiel land hebben hè, of dat nu onder Erdo is of onder een ander, zal Ahmet een worst wezen, aan het einde van de dag. Maar een coup zoals deze kan een doodsteek zijn voor een land dat al gebukt gaat onder een hoor problematiek. Dat ze daar tegen zijn, hoeft nog niet te betekenen dat ze Erdogan toejuigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:18 schreef Infection het volgende:
De pro-Erdogan mensen lijken het dus weer te winnen. Vooral omdat het westen ze ook nog eens steunt.
ohja goed verhaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mensen roepen nu "Ya Allah, Bismillah, Allahu ekber" op straat. Kriebels.
Ik vraag me af waar zij hun opleiding hebben afgemaaktquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
NOS-presentator tegen correspondent die uit veiligheidsoverwegingen weg moest rennen:
"Hoe ist nu?"
Verschrikkelijk ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:22 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar zij hun opleiding hebben afgemaakt
Gisteren ook zulke amateuristische vragen en vandaag weer.. wat een stelletje amateurs.
Paddestoelen, fallout, dit dat alles...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:19 schreef Manke het volgende:
Er is melding gemaakt van een kernexplosie
Omdat ze op meer steun van andere legergroepen hoopten?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
In sommige landen werkt democratie gewoon niet en moet er een system zoals in het oude Turkije in het leven worden geroepen. Ataturk doorzag dit en heeft daarom juist het leger de macht gegeven om in te grijpen als de seculiere staat in gevaar zou komen. Dit is nu inderdaad het geval en het leger zou moeten ingrijpen. Erdogan heeft de afgelopen jaren hard gewerkt om het leger steeds minder macht te geven. Alle kopstukken van het leger zijn mannetjes van AKP. Daarom had ik nooit een coup verwacht en daarom denk ik dat dit opgezet is.
Het klopt gewoon van geen kant. Waarom zou je als je een coup pleegt stoppen nadat je de twee belangrijke bruggen, een vliegveld en TRT in handen hebt. Waarom niet NTV, HaberTurk en CNN Turk ook platleggen? Waarom niet internet platleggen?
Het is gewoon opgezet, stinkt aan alle kant.
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kijk daar komt de aap weer uit de mouw. Cameraploeg aangevallen door tuig in Rotterdam.
Mja maar hoe goed dat voor Europa is....quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Uiteindelijk krijgt een land de leiding die het verdiend. Als dat een gekke islamist als Erdogan is, dan is dat zo. Dan maakt een coup ook niet uit want een coup kan pas slagen met draagvlak.
Ik ga de goedkope allin vakanties wel missen.
twitter:DailySabah twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:09:21BREAKING — Commander of Istanbul's 3rd Corps issues immediate televized order to return to barracks, emphasizes chain of command reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mensen roepen nu "Ya Allah, Bismillah, Allahu ekber" op straat. Kriebels.
Tuig.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:24 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Pro Erdoganvolk valt NOS aan. Wat een zeldzame triestigheid.
Wat willen de VS doen dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
Kerry steunt Erdogan nu ook. Het is dus klaar.
Op het vliegtuig naar Turkije.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ze ook de straat op gaan hier, idioten
politie in NL kan alleen bonnen schrijven,johquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kijk daar komt de aap weer uit de mouw. Cameraploeg aangevallen door tuig in Rotterdam.
Ben je eindelijk overtuigd?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:24 schreef Infection het volgende:
Lijkt te mislukken dus. Hoge coupplegers gearresteerd, coup-helikopter neergeschoten, tanks overgenomen door burgers, etc...
bron ?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
Kerry steunt Erdogan nu ook. Het is dus klaar.
Je hoeft het niet te proberen...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho even, de Turken in Turkije willen gewoon een stabiel land hebben hè, of dat nu onder Erdo is of onder een ander, zal Ahmet een worst wezen, aan het einde van de dag. Maar een coup zoals deze kan een doodsteek zijn voor een land dat al gebukt gaat onder een hoor problematiek. Dat ze daar tegen zijn, hoeft nog niet te betekenen dat ze Erdogan toejuigen.
En het is lullig, maar Erdogan is gewoon democratisch verkozen. Dat is wat we in het Westen verdedigen toch, democratie?
Ja en een mobiele flitscamera neerzetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
politie in NL kan alleen bonnen schrijven,joh
Komen er een paar terug, kunnen ze mooi meenemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Op het vliegtuig naar Turkije.
O wacht...
Dat is het niet. Zo'n teringbende aan de poorten van Europa is nooit goed..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar hoe goed dat voor Europa is....
Turkse tokkies, de vijfde colonne.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:25 schreef frietenstamp het volgende:
NPO1: wtf in rotterdam pers met geweld verjaagd door erdoganturken.
Schande voor het volk dat soort lui. Verpesten het gewoon voor al die goede gasten hier, en in Turkije.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:24 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Pro Erdoganvolk valt NOS aan. Wat een zeldzame triestigheid.
ze doet gewoon zeer aan mijn ogen, wat een gedrochtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
wat een gebit heeft die kut op 1
waarom kijk je nos?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:26 schreef Akwasi het volgende:
Ik ben voor een coup tegen de NOS, flopshow.
Zegt de grootste zionistische tokkiequote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Turkse tokkies, de vijfde colonne.
Nee, dat zeggen ze toch ook zelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Treurig eigenlijk dat Turken van de 3e en 4e generatie in Nederland gaan lopen rellen voor Erdogan. En dan gaan huilen dat wij het hebben over 'buitenlanders' Die mensen zijn geen Nederlanders.
90% van van Turken in Turkije en 100% van de Turken in Nederland dusquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Turkse tokkies, de vijfde colonne.
En dat vinden we allemaal maar goed in dit verpechtoldiseerde land.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:16 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:13:59Nu op radio 1: NOS aangevallen door demonstranten bij Turks consulaat in Rotterdam #TurkeyCoup reageer retweet
Waarom treurig? Ze uiten zich. Mooi toch.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Treurig eigenlijk dat Turken van de 3e en 4e generatie in Nederland gaan lopen rellen voor Erdogan. En dan gaan huilen dat wij het hebben over 'buitenlanders' Die mensen zijn geen Nederlanders.
welk tuig? wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waar blijven de beelden van het tuig in Rotterdam?
Gewoon oppakken en in de cel mikken. Die staan daar om te rellen, niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik gun Turkije stabiele omstandigheden maar die mepturken in Rotterdam verdienen een schoenmaat 45 tegen hun smoel.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je weet dat een coup in Turkije mislukt als een aangevallen camera ploeg in Nederland het grote nieuws is
Blijft er dadelijk dus een team van 5 over met een kolonel, gekke piloot, brede neger en een korporaal.quote:
Daar zat een oud generaal en 2 actieve generaals bij tochquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
VS steunt Erdogan en niet de coupplegers, omdat Erdo er democratisch zit: CNN.
Gaat nu wel zuidwaarts wrs.
Het schijnt ook een kolonelscoup te zijn, niet generale staf dus.
Prutsers.
Zelfde als coup tegen Hitler dus.
Ze uiten zichquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom treurig? Ze uiten zich. Mooi toch.²
twitter:SputnikInt twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:25:59BREAKING: #Turkish authorities claim #MilitaryCoup attempt suppressed, rebels being arrested https://t.co/qllTbXnot4 https://t.co/bRJIGG4AR1 reageer retweet
Nou butthurt. Weet niet, in Nederland is het niet zo teringzooi dat er coupes worden gepleegd en anti erdogan protesten vaak dodelijk aflopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ceberut het volgende:
Behoorlijk wat butthurt bij de haters hier.
Nou ik ben juist geen hater, maar wel zonde als dit zuidwaarts gaat. Geef ik grif toe.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ceberut het volgende:
Behoorlijk wat butthurt bij de haters hier.
Hitler is in 1933 ook democratisch gekozen, dus tsja.. democratie zegt geen reetquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
VS steunt Erdogan en niet de coupplegers, omdat Erdo er democratisch zit: CNN.
Gaat nu wel zuidwaarts wrs.
Het schijnt ook een kolonelscoup te zijn, niet generale staf dus.
Prutsers.
Zelfde als coup tegen Hitler dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |