Dat is het niet. Zo'n teringbende aan de poorten van Europa is nooit goed..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar hoe goed dat voor Europa is....
Turkse tokkies, de vijfde colonne.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:25 schreef frietenstamp het volgende:
NPO1: wtf in rotterdam pers met geweld verjaagd door erdoganturken.
Schande voor het volk dat soort lui. Verpesten het gewoon voor al die goede gasten hier, en in Turkije.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:24 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Pro Erdoganvolk valt NOS aan. Wat een zeldzame triestigheid.
ze doet gewoon zeer aan mijn ogen, wat een gedrochtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
wat een gebit heeft die kut op 1
waarom kijk je nos?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:26 schreef Akwasi het volgende:
Ik ben voor een coup tegen de NOS, flopshow.
Zegt de grootste zionistische tokkiequote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Turkse tokkies, de vijfde colonne.
Nee, dat zeggen ze toch ook zelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Treurig eigenlijk dat Turken van de 3e en 4e generatie in Nederland gaan lopen rellen voor Erdogan. En dan gaan huilen dat wij het hebben over 'buitenlanders' Die mensen zijn geen Nederlanders.
90% van van Turken in Turkije en 100% van de Turken in Nederland dusquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Turkse tokkies, de vijfde colonne.
En dat vinden we allemaal maar goed in dit verpechtoldiseerde land.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:16 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:13:59Nu op radio 1: NOS aangevallen door demonstranten bij Turks consulaat in Rotterdam #TurkeyCoup reageer retweet
Waarom treurig? Ze uiten zich. Mooi toch.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Treurig eigenlijk dat Turken van de 3e en 4e generatie in Nederland gaan lopen rellen voor Erdogan. En dan gaan huilen dat wij het hebben over 'buitenlanders' Die mensen zijn geen Nederlanders.
welk tuig? wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waar blijven de beelden van het tuig in Rotterdam?
Gewoon oppakken en in de cel mikken. Die staan daar om te rellen, niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik gun Turkije stabiele omstandigheden maar die mepturken in Rotterdam verdienen een schoenmaat 45 tegen hun smoel.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je weet dat een coup in Turkije mislukt als een aangevallen camera ploeg in Nederland het grote nieuws is
Blijft er dadelijk dus een team van 5 over met een kolonel, gekke piloot, brede neger en een korporaal.quote:
Daar zat een oud generaal en 2 actieve generaals bij tochquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
VS steunt Erdogan en niet de coupplegers, omdat Erdo er democratisch zit: CNN.
Gaat nu wel zuidwaarts wrs.
Het schijnt ook een kolonelscoup te zijn, niet generale staf dus.
Prutsers.
Zelfde als coup tegen Hitler dus.
Ze uiten zichquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom treurig? Ze uiten zich. Mooi toch.²
twitter:SputnikInt twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:25:59BREAKING: #Turkish authorities claim #MilitaryCoup attempt suppressed, rebels being arrested https://t.co/qllTbXnot4 https://t.co/bRJIGG4AR1 reageer retweet
Nou butthurt. Weet niet, in Nederland is het niet zo teringzooi dat er coupes worden gepleegd en anti erdogan protesten vaak dodelijk aflopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ceberut het volgende:
Behoorlijk wat butthurt bij de haters hier.
Nou ik ben juist geen hater, maar wel zonde als dit zuidwaarts gaat. Geef ik grif toe.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ceberut het volgende:
Hitler is in 1933 ook democratisch gekozen, dus tsja.. democratie zegt geen reetquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
Prutsers.
Toch zonde van zo'n mooi land.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ceberut het volgende:
Dat zeiden ze drie uur geleden ook al.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:28 schreef JimmyDean het volgende:
twitter:SputnikInt twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:25:59BREAKING: #Turkish authorities claim #MilitaryCoup attempt suppressed, rebels being arrested https://t.co/qllTbXnot4 https://t.co/bRJIGG4AR1 reageer retweet
Ja, echt zonde man, dat een coup niet gelukt is en dat het land niet in chaos is beland.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik ben juist geen hater, maar wel zonde als dit zuidwaarts gaat. Geef ik grif toe.
Die laat/wil het proces niet verstoren... is toch z'n standaard kreet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft onze Rutte al gereageerd met zijn lovende woorden?
Ik hoor het net bij CNN: kolonelscoup.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar zat een oud generaal en 2 actieve generaals bij toch
Nee hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat zeiden ze drie uur geleden ook al.
Ik doel op de coupe tegen hitlerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoor het net bij CNN: kolonelscoup.
Turken in Nederland gaan het weer moeilijk krijgen de komende dagen, de anti-Erdogan-mensen in NL moeten zich verbaal afreageren de komende dagen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je weet dat een coup in Turkije mislukt als een aangevallen camera ploeg in Nederland het grote nieuws is
Ies Koeltoerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:29 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die laat/wil het proces niet verstoren... is toch z'n standaard kreet.
Uiting. Het leven van de turk speelt zich in en rond de auto af.quote:
Maar ze vliegen nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:30 schreef S95Sedan het volgende:
Fucking idioten hier man, god.
Gewoon meteen het land uit trappen.
Ze steunen de Turken, prachtig _0_quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Zalmplaat010 het volgende:
edit toch turkse vlaggen geen marokkaanse!
Daar deed het me inderdaad aan denken. Zonder bomaanslag wel..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
Prutsers.
Ja, daarom moeten ze ook alleen auto's kunnen kopen zonder toeter hoor, vind ik. Speciale auto's.quote:
Nee Turkije dat Russische jets neerschiet, olie koopt van IS en in een halve burgerooglog zit is een oase van rustquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, echt zonde man, dat een coup niet gelukt is en dat het land niet in chaos is beland.
tis al even mislukt, je loopt achter... na die kernexplosie was alles klaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef sonnyspek het volgende:
Ik zie dat helaas de coup aan het mislukken is? Volgens de media dan.
Lijkt me sterk; leger heeft alles te verliezen door zich over te geven.
Niet het gehele leger staat achter deze coup schijnbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef sonnyspek het volgende:
Zonde is dat. Ik heb altijd wel een zwak voor kolonels btw.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Daar deed het me inderdaad aan denken. Zonder bomaanslag wel..
Meh, zoals het nu verloopt gaat dit juist ontzettend in zijn straatje passen en kan hij het gebruiken om te laten zien hoe het volk achter hem stond en blabla. Verwacht morgen maar een inspirerende speech van 'm.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:30 schreef Infection het volgende:
Ook al mislukt de coup, ik hoop dat Erdogan in zo'n kut situatie terecht komt dat hij wel op moet stappen.
twitter:JiyanAvesta twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:18:32#PKK urges #Kurds to stay away from #TurkeyCoup. #Kurds must mobilise their units to defend #Kurdistan's interests #TwitterKurds @Hevallo reageer retweet
Heu!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef skysherrif het volgende:
Beter steken ze de kuijp in de fik gewoon voor de l0lz
en daarna vechten met feyenoord hooligans
Alleen is een flink deel van het leger + de hele marine + zowat de hele bevolking tegen de coup. Moskeeën hebben mensen opgeroepen het land te verdedigen tegen de coupplegers.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef sonnyspek het volgende:
Same here. En morgenmiddag moet ik met m'n bakkes over ene stormbaanquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ondertussen m'n hele ritme naar de kloten, 2 nachten achter elkaar de nieuwsjunk uithangen.
Ja, ik word oud.
Hoe is het om 13 te zijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef skysherrif het volgende:
Beter steken ze de kuijp in de fik gewoon voor de l0lz
en daarna vechten met feyenoord hooligans
Ja, ik lig er ook uit idd al 48 uur.... veel gapen ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ondertussen m'n hele ritme naar de kloten, 2 nachten achter elkaar de nieuwsjunk uithangen.
Ja, ik word oud.
Filmpje in de tweettwitter:KoenF twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:25:52Betogers bij het Turks Consulaat hebben boodschap voor premier Mark Rutte @RTV_Rijnmond https://t.co/rPnuKvGFRy reageer retweet
Buitenlandse politiek vergelijken met een coup en de gevolgen daarvan...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee Turkije dat Russische jets neerschiet, olie koopt van IS en in een halve burgerooglog zit is een oase van rusteen coup is niet de oplossing, maar Erdogan is dat zeer zeker niet.
Een stuk beter.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:32 schreef Adolecens het volgende:
Benieuwd hoe die mensen het zelf zouden doen als ze niet aan de zijlijn zouden staan.
Waar zie je dat clown?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze hebben een reden gevonden om te rellen, dat is iets anders
Dit dus, dit gaat gewoon gebruikt te worden om nog wat mensen weg te werken die hem niet aanstaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, zoals het nu verloopt gaat dit juist ontzettend in zijn straatje passen en kan hij het gebruiken om te laten zien hoe het volk achter hem stond en blabla. Verwacht morgen maar een inspirerende speech van 'm.
Que? Dat hangt toch gewoon met elkaar samen? Of dacht je dat die coup komt uit verveling en zoiets van meh weet je ben die kop van Erdogan nu wel zat.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Buitenlandse politiek vergelijken met een coup en de gevolgen daarvan...
Toppertje.
Ga solliciteren.quote:
2.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
3 kolonels krijg je bij stratego, volgens mij.
Zou de spion van de coupplegers nog leven.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
3 kolonels krijg je bij stratego, volgens mij.
Wat een stel laagopgeleide schooiers bij elkaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Filmpje in de tweettwitter:KoenF twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:25:52Betogers bij het Turks Consulaat hebben boodschap voor premier Mark Rutte @RTV_Rijnmond https://t.co/rPnuKvGFRy reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Toetsenbord heldquote:
Als Erdo dit gaat winnen wel idd. En in de EU zijn we sws fucked met al die moslims.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Turkije er over een jaar of 2 voor staat. Ik gok dat er een nog veel dikkere islamitische en dictatorale saus overheen gemikt is
Gewaagd zeg.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Turkije er over een jaar of 2 voor staat. Ik gok dat er een nog veel dikkere islamitische en dictatorale saus overheen gemikt is
De EU is al lang en breed gefucked, ver, veerrrrr voor dit hele geemmer met vluchtelingen en Turkije.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Erdo dit gaat winnen wel idd. En in de EU zijn we sws fucked met al die moslims.
zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn geboortejaar grapjas
Denk juist dat zijn positie sterker wordtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:30 schreef Infection het volgende:
Ook al mislukt de coup, ik hoop dat Erdogan in zo'n kut situatie terecht komt dat hij wel op moet stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |