Ies Koeltoerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:29 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die laat/wil het proces niet verstoren... is toch z'n standaard kreet.
Uiting. Het leven van de turk speelt zich in en rond de auto af.quote:
Maar ze vliegen nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:30 schreef S95Sedan het volgende:
Fucking idioten hier man, god.
Gewoon meteen het land uit trappen.
Ze steunen de Turken, prachtig _0_quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Zalmplaat010 het volgende:
edit toch turkse vlaggen geen marokkaanse!
Daar deed het me inderdaad aan denken. Zonder bomaanslag wel..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
VS steunt Erdogan en niet de coupplegers, omdat Erdo er democratisch zit: CNN.
Gaat nu wel zuidwaarts wrs.
Het schijnt ook een kolonelscoup te zijn, niet generale staf dus.
Prutsers.
Zelfde als coup tegen Hitler dus.
Ja, daarom moeten ze ook alleen auto's kunnen kopen zonder toeter hoor, vind ik. Speciale auto's.quote:
Nee Turkije dat Russische jets neerschiet, olie koopt van IS en in een halve burgerooglog zit is een oase van rustquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, echt zonde man, dat een coup niet gelukt is en dat het land niet in chaos is beland.
tis al even mislukt, je loopt achter... na die kernexplosie was alles klaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef sonnyspek het volgende:
Ik zie dat helaas de coup aan het mislukken is? Volgens de media dan.
Lijkt me sterk; leger heeft alles te verliezen door zich over te geven.
Niet het gehele leger staat achter deze coup schijnbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef sonnyspek het volgende:
Ik zie dat helaas de coup aan het mislukken is? Volgens de media dan.
Lijkt me sterk; leger heeft alles te verliezen door zich over te geven.
Zonde is dat. Ik heb altijd wel een zwak voor kolonels btw.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Daar deed het me inderdaad aan denken. Zonder bomaanslag wel..
Meh, zoals het nu verloopt gaat dit juist ontzettend in zijn straatje passen en kan hij het gebruiken om te laten zien hoe het volk achter hem stond en blabla. Verwacht morgen maar een inspirerende speech van 'm.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:30 schreef Infection het volgende:
Ook al mislukt de coup, ik hoop dat Erdogan in zo'n kut situatie terecht komt dat hij wel op moet stappen.
twitter:JiyanAvesta twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:18:32#PKK urges #Kurds to stay away from #TurkeyCoup. #Kurds must mobilise their units to defend #Kurdistan's interests #TwitterKurds @Hevallo reageer retweet
Heu!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:31 schreef skysherrif het volgende:
Beter steken ze de kuijp in de fik gewoon voor de l0lz
en daarna vechten met feyenoord hooligans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |