welk tuig? wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waar blijven de beelden van het tuig in Rotterdam?
Gewoon oppakken en in de cel mikken. Die staan daar om te rellen, niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik gun Turkije stabiele omstandigheden maar die mepturken in Rotterdam verdienen een schoenmaat 45 tegen hun smoel.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je weet dat een coup in Turkije mislukt als een aangevallen camera ploeg in Nederland het grote nieuws is
Blijft er dadelijk dus een team van 5 over met een kolonel, gekke piloot, brede neger en een korporaal.quote:
Daar zat een oud generaal en 2 actieve generaals bij tochquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
VS steunt Erdogan en niet de coupplegers, omdat Erdo er democratisch zit: CNN.
Gaat nu wel zuidwaarts wrs.
Het schijnt ook een kolonelscoup te zijn, niet generale staf dus.
Prutsers.
Zelfde als coup tegen Hitler dus.
Ze uiten zichquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom treurig? Ze uiten zich. Mooi toch.²
twitter:SputnikInt twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 01:25:59BREAKING: #Turkish authorities claim #MilitaryCoup attempt suppressed, rebels being arrested https://t.co/qllTbXnot4 https://t.co/bRJIGG4AR1 reageer retweet
Nou butthurt. Weet niet, in Nederland is het niet zo teringzooi dat er coupes worden gepleegd en anti erdogan protesten vaak dodelijk aflopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ceberut het volgende:
Behoorlijk wat butthurt bij de haters hier.
Nou ik ben juist geen hater, maar wel zonde als dit zuidwaarts gaat. Geef ik grif toe.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ceberut het volgende:
Behoorlijk wat butthurt bij de haters hier.
Hitler is in 1933 ook democratisch gekozen, dus tsja.. democratie zegt geen reetquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
VS steunt Erdogan en niet de coupplegers, omdat Erdo er democratisch zit: CNN.
Gaat nu wel zuidwaarts wrs.
Het schijnt ook een kolonelscoup te zijn, niet generale staf dus.
Prutsers.
Zelfde als coup tegen Hitler dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |