De arts wist nog niet wat het ging worden. Vandaar het overleg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:31 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte vriend. Hopelijk nemen ze je gauw op om je eens goed te helpen zodat je weer normaler verder kunt leven.
- B.
Dank jequote:
Ook maar van horen zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Gelukkig dat Tong zich kapot lacht om azijnzeikers als wij, want lachen is gezond
Ben 53, je kunt wel zeggen dat ik er aardig op gerock 'n' rolled heb.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:41 schreef Geelman het volgende:
Klinkt alsof je het leven van een rockster leidt!![]()
Sterkte en beterschap, tong!
Anders doe ik hun iets aan Bossie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:43 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte TOng, hopelijk kunnen ze er nu eindelijk echt iets aan doen
Breek me de bek niet open. Bedankt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:47 schreef Pharkus het volgende:
Tong ik hoop dat deze zaken echt overgaan. En tegen doktoren hoef je je niet groot of positief te houden. Gooi gewoon al je klachten op tafel. Die hoge waardes zijn niet prettig. Heel veel sterkte straks en ik hoop dat ze je eindelijk op de juiste wijze behandelen zodat je weer heerlijk positief hier de boel op stelten kan zetten. (Spreekwoordelijke stelten hè. Anders breek je nog wat.)
Of met een stofzuiger.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:49 schreef puddingman het volgende:
Balen man, maar je kan er niks aan doen. Puur een verkeerde verdeling van stofjes in je hoofd. Dat is gelukkig met medicijnen te fixen, je komt er dus wel
Nieuw spreekwoord van Tong: Waar de wetenschap eindigt begint de beterschap.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:54 schreef kl1172 het volgende:
Lijkt wel een aflevering uit Mystery Diagnosis.
Hopelijk kan de beterschap nu beginnen, Tong.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:17 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar wel een betrouwbare bron.
Beterschap Tongemans.
Eerlijk gezegd dacht ik dat hij daar reeds lang geleden al mee gestopt was...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:57 schreef bamibij het volgende:
Beterschap! Zou je niet stoppen met zuipen trouwens? Of is dat geen onderdeel vh probleem
Kom je nu meequote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:09 schreef Blaadjes het volgende:
Sterkte!
Maar volgens mij maakt het voor bloedprikken niet veel uit of je de avond ervoor gezopen hebt of niet. Er gaat een behoorlijke tijd overheen om de sporen van alcohol misbruik in je bloed te wissen.
Haha ja heb je je toch een avond zuipen door de neus laten boren. Voor niks.quote:
Ja, bij ziekenhuizen wordt heel erg veel gebruik gemaakt van faxen nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
Faxen doen ze dat anno 2016 nog?
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, bij ziekenhuizen wordt heel erg veel gebruik gemaakt van faxen nog.
gr gr terugquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Geen probleem. Gr gr, ook voor je buurvrouw.
Ik hoop het. Zit op telefoontje te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:57 schreef Bart2002 het volgende:
Sterkte man! Klinkt als iets wat de arts best repareren kan.
Was al gestopt ook met roken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:57 schreef bamibij het volgende:
Beterschap! Zou je niet stoppen met zuipen trouwens? Of is dat geen onderdeel vh probleem
Ja, dat heeft wel geholpenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
Beterschap, Tong.
Fijn, als dat toepasselijk is, dat de huisarts nu ook beseft dat er wat loos is, zodat er hopelijk een positief einde aan het gekwakkel komt.
Dank je.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:00 schreef Copycat het volgende:
Beterschap Tong!
Hoop dat je behandeling zoden aan de dijk zet zodat je je snel weer de oude voelt.
Dat was ironie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:09 schreef Blaadjes het volgende:
Sterkte!
Maar volgens mij maakt het voor bloedprikken niet veel uit of je de avond ervoor gezopen hebt of niet. Er gaat een behoorlijke tijd overheen om de sporen van alcohol misbruik in je bloed te wissen.
Blijkbaar. Wist ik ook njiet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
Faxen doen ze dat anno 2016 nog?
Yep. En eigenlijk is het ook best begrijpelijk, hoor. Dus ook (weer, want we hebben dit al eerder gedaanquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. En eigenlijk is het ook best begrijpelijk, hoor. Dus ook (weer, want we hebben dit al eerder gedaan) excuses dat ik er soms net even te vol inging, zonder even stil te staan bij je situatie.
Nogmaals: ik hoop dat er snel een diagnose komt waarmee je concreet verder kunt werken aan een voorspoedig herstel.
Hoezo vroegere ?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:35 schreef Diemux het volgende:
Sterkte Tong.
Tong in vroegere jaren:
[ afbeelding ]
Je hebt nu toch een plat scherm?quote:
Tong heeft geen mindere topics.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:42 schreef spierbal het volgende:
Wel een van je betere topics, dus er zit ook een positieve kant aan. Laten we dat niet vergeten.
Dank jequote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:37 schreef jogy het volgende:
Beterschap, tong. Ik werd zelfs een beetje emotioneel tijdens het lezen, wat een ellende..
Ik woon 2 hoog. Heb een flatscreen.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
gvd kuttong, wederom veel succes toegewenst. Ik ben er wel klaar mee, hup beter worden
Doei!
Ik had het ook steeds over Kalsium tegen de artsquote:
Darm.quote:
Er zijn zouttabletten voorgeschreven. Essentieel om op kracht te komen. Dan kan ik even vooruit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:32 schreef Copycat het volgende:
Heb je inmiddels al bericht gehad van je huisarts of de internist?
Ha ha ha Hé meske.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:35 schreef yvonne het volgende:
sjezus Tong, wat hebben die andere koekwauzen dan allemaal gedaan? Ze konden niks vinden en nu kan het allemaal opeens wel.
Wat een koekenbakkers.
ik hoop dat je heel snel aan de juiste medicatie zit en dat er eindelijk verbetering in je situatie komt.
Komop ouwe rocker!
Mooi. Actie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:39 schreef tong80 het volgende:
Er zijn zouttabletten voorgeschreven. Essentieel om op kracht te komen. Dan kan ik even vooruit.
Blijf je op kracht. Nu al nieuw bloedprikformulier in huis voor maandag. Het zout trouwens op advies van de internist. Wil ie dinsdag de resultaten van hebben. Er worden vitaminen gecheckt, dat kan langer wachten voor de uitslag. De andere dingen kom ik dinsdag te weten en heb ik nu al een afspraak staan. Ze kunnen nu gericht kijken. Met het zout redt ik het goed. Ik viel steeds bijna of helemaal. Door het zouttekort. Hij wilde daar niet mjee wachten. Kan echt levvensgevaarlijk zijn.
Jezus, wat kan ik al snel typen.
\
Ik denk wel eens: hij heeft een aardige vrouw nodig die een beetje op hem past.quote:
Yepquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:48 schreef Toto69 het volgende:
Heb je ook een tekort aan Kalium eigenlijk?
Ik ben door 30 vrouwen gered.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk wel eens: hij heeft een aardige vrouw nodig die een beetje op hem past.
De man alleen heeft de neiging om zijn gezondheid te verwaarlozen. Ik ben ook "gered" door een vrouw. Twee keer zelfs.
Oei, dat kan wel heel gevaarlijk zijn voor zover ik weet ja. Een teveel ook overigens. Hopelijk slaan je tabletten snel aan. Doe binnenkort maar een keer een DM'etje met je adres, krijg je een kaartje van me.quote:
ja, en dat heeft wat precies te maken met zijn bloedwaardes en het gebrek aan diverse stoffen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Hoe gaat dat dan zo'n gesprek met de dokter?
"Hoe ziet een gemiddelde dag er voor u uit?"
"Euhm.. ik Fok!.."
Doe maar een een mailtjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oei, dat kan wel heel gevaarlijk zijn voor zover ik weet ja. Een teveel ook overigens. Hopelijk slaan je tabletten snel aan. Doe binnenkort maar een keer een DM'etje met je adres, krijg je een kaartje van me.
Ik denk dat als je:quote:
Dan zal die dok wel zeggen dat enige lichaamsbeweging ook wel gezond kan zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja, en dat heeft wat precies te maken met zijn bloedwaardes en het gebrek aan diverse stoffen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je:
Herman (tong 80)
Zaltbommel
Op het kaartje schrijft dat ie nog aankomt ook. Leuk experiment.
jammer dat dat niet eerder gecheckt is. Ik heb lang geleden al gewezen op zouttekort bij langdurige diarree die je toen had.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn zouttabletten voorgeschreven. Essentieel om op kracht te komen. Dan kan ik even vooruit.
Blijf je op kracht. Nu al nieuw bloedprikformulier in huis voor maandag. Het zout trouwens op advies van de internist. Wil ie dinsdag de resultaten van hebben. Er worden vitaminen gecheckt, dat kan langer wachten voor de uitslag. De andere dingen kom ik dinsdag te weten en heb ik nu al een afspraak staan. Ze kunnen nu gericht kijken. Met het zout redt ik het goed. Ik viel steeds bijna of helemaal. Door het zouttekort. Hij wilde daar niet mjee wachten. Kan echt levvensgevaarlijk zijn.
Jezus, wat kan ik al snel typen.
\
Dat is het ook. Maar de basis moeten zodanige medicijnen zijn die alles weer reguleren naar acceptabele waarden. Als men zich k*t voelt wegens een ontregeld lichaam heeft men geen zin en energie om gezonde dingen te gaan doen. Een sky high cholesterolgehalte komt niet door onvoldoende beweging.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan zal die dok wel zeggen dat enige lichaamsbeweging ook wel gezond kan zijn
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je:
Herman (tong 80)
Zaltbommel
Op het kaartje schrijft dat ie nog aankomt ook. Leuk experiment.
Dat ben ik al zo lang van plan. Wordt me door iedereen aangeraden, maar iets beseft men niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan zal die dok wel zeggen dat enige lichaamsbeweging ook wel gezond kan zijn
Sprak er met een andere Fok!ker over via het net. Die zat in een vergelijkbare situatie. Slikt veel medicatie om alles stabiel te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar de basis moeten zodanige medicijnen zijn die alles weer reguleren naar acceptabele waarden. Als men zich k*t voelt wegens een ontregeld lichaam heeft men geen zin en energie om gezonde dingen te gaan doen. Een sky high cholesterolgehalte komt niet door onvoldoende beweging.
Vaak post halen danquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ben ik al zo lang van plan. Wordt me door iedereen aangeraden, maar iets beseft men niet.
Ik woon 2 hoog, klein flatje op een mooi hofje in het centrum. Als ik beneden buiten uit de brievenbus de post ga halen, daarna moeizaam de trap omhoog neem, ga ik eerst met m'n jas aan zitten uit hijgen. Dat is mijn sport. Dan ben ik kapot.
Dan haal ik m'n postaantal niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vaak post halen danelke keer als je ff gaat pissen.
Ik liet voor het eerst na 45 jaar mijn bloeddruk meten (zat vrouw achter). De mevrouw die dat deed trok wit weg. Was iets van 260 bovendruk en 220 onderdruk. Meestal kom je dan snel (of zelfs ter plekke) te overlijden aan een hersenbloeding of andere ellende. Ik heb daar nu 2 pilletjes voor (des morgens in te nemen) en ik heb nu de bloeddruk (en ook de hartslag trouwens) van een sportman. Ik had er geen idee van dat die dingen zo eenvoudig te repareren zijn, maar dat is wel zo. Hopelijk gaat dat voor jou ook op. Je bent in goede handen i.i.g.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sprak er met een andere Fok!ker over via het net. Die zat in een vergelijkbare situatie. Slikt veel medicatie om alles stabiel te houden.
Je staat bij zoveel dingen niet stil als je nog gezond en fit bent. Ik heb 15 jaar in een eerste elftal gespeeld. Niet slecht ook nog eens. Ma was hier, toen kreeg ik tranen in m'n ogen. 'Moeke kunde gij oe nou voorstellen da ik in het veld aan het rennen was ache me nu hier zo ziet zitten?'quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik liet voor het eerst na 45 jaar mijn bloeddruk meten (zat vrouw achter). De mevrouw die dat deed trok wit weg. Was iets van 260 bovendruk en 220 onderdruk. Meestal kom je dan snel (of zelfs ter plekke) te overlijden aan een hersenbloeding of andere ellende. Ik heb daar nu 2 pilletjes voor (des morgens in te nemen) en ik heb nu de bloeddruk (en ook de hartslag trouwens) van een sportman. Ik had er geen idee van dat die dingen zo eenvoudig te repareren zijn, maar dat is wel zo. Hopelijk gaat dat voor jou ook op. Je bent in goede handen i.i.g.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Heel veel sterkte tong80, wat een narigheid allemaal.
Ik hoop dat je snel beter bent zodat je wat meer naar buiten kunt.
Ik heb grote ambities, ik wil weer gaan sporten. Schaken lijkt me wel iets, achter de lopers en paarden aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat versta je onder spam ?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef Moira. het volgende:
Wel fijn dat er eindelijk iets concreets in gang is gezet!
Hoop dat je gauw van dat gekwakkel af komt.
Mooi woord hè ? Kwakkelen. Ik kwakkel, hij kwakkelt, wij kwakkelen. Laatste tijd nog een beetje kunnen kwakkelen? Kwakkel nou eens gauw op, ouwe kwakkelaar, nee, echt waar, hij deed de eerste kwakkel, een kwakkeltje hier, een kwakkeltje daar en iedereen kan weer kwakkelen. Dit wordt de laatste kwakkel, dan ga ik naar huis, genoeg gekwakkeld voor vandaag. Is er nog iets te kwakkelen of is alles al opgekwakkeld. Is er nog iets te kwakkelen vanavond op tv. Nou...ik kwakkel er vandoor, trouwens doe je vrouw de kwakkels van mij. Kwakkels.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef Moira. het volgende:
Wel fijn dat er eindelijk iets concreets in gang is gezet!
Hoop dat je gauw van dat gekwakkel af komt.
Erger bestaat niet. Ieder zijn ding. Eskimo's in Afrika hebben het pas erg. Bedankt trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
tong80, ik wens je heel veel sterkte toe!!! Ik werd er stil van als ik je stukje tekst aan het lezen was.
En ik maar klagen over een stomme abces op mijn tand. Dat van jou is vele malen erger...![]()
Alvast heel veel sterkte en veel beterschap he
Ik ben een schaker. Die lopers en paarden zijn maar bijzaak hoor. Kanonnenvoer. Je bent op jacht naar de koning. Gelukkig is er een koningin (dame) die haar koning verdedigt. De dame is een onmetelijk sterker stuk dan de koning in het schaken. Welbeschouwd een bijzonder emancipatoir spel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb grote ambities, ik wil weer gaan sporten. Schaken lijkt me wel iets, achter de lopers en paarden aan.
quote:
Ik ken de regels en kan schaken. Maar de eenvoudige standaard dingen zijn aan mij al niet besteed. Ik ben de luie spits die weigert mee te verdedigen. Ik scoor wel maar win de wedstrijd nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben een schaker. Die lopers en paarden zijn maar bijzaak hoor. Kanonnenvoer. Je bent op jacht naar de koning. Gelukkig is er een koningin (dame) die haar koning verdedigt. De dame is een onmetelijk sterker stuk dan de koning in het schaken. Welbeschouwd een bijzonder emancipatoir spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |