Kom je nu meequote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:09 schreef Blaadjes het volgende:
Sterkte!
Maar volgens mij maakt het voor bloedprikken niet veel uit of je de avond ervoor gezopen hebt of niet. Er gaat een behoorlijke tijd overheen om de sporen van alcohol misbruik in je bloed te wissen.
Haha ja heb je je toch een avond zuipen door de neus laten boren. Voor niks.quote:
Ja, bij ziekenhuizen wordt heel erg veel gebruik gemaakt van faxen nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
Faxen doen ze dat anno 2016 nog?
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, bij ziekenhuizen wordt heel erg veel gebruik gemaakt van faxen nog.
gr gr terugquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Geen probleem. Gr gr, ook voor je buurvrouw.
Ik hoop het. Zit op telefoontje te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:57 schreef Bart2002 het volgende:
Sterkte man! Klinkt als iets wat de arts best repareren kan.
Was al gestopt ook met roken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:57 schreef bamibij het volgende:
Beterschap! Zou je niet stoppen met zuipen trouwens? Of is dat geen onderdeel vh probleem
Ja, dat heeft wel geholpenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
Beterschap, Tong.
Fijn, als dat toepasselijk is, dat de huisarts nu ook beseft dat er wat loos is, zodat er hopelijk een positief einde aan het gekwakkel komt.
Dank je.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:00 schreef Copycat het volgende:
Beterschap Tong!
Hoop dat je behandeling zoden aan de dijk zet zodat je je snel weer de oude voelt.
Dat was ironie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:09 schreef Blaadjes het volgende:
Sterkte!
Maar volgens mij maakt het voor bloedprikken niet veel uit of je de avond ervoor gezopen hebt of niet. Er gaat een behoorlijke tijd overheen om de sporen van alcohol misbruik in je bloed te wissen.
Blijkbaar. Wist ik ook njiet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
Faxen doen ze dat anno 2016 nog?
Yep. En eigenlijk is het ook best begrijpelijk, hoor. Dus ook (weer, want we hebben dit al eerder gedaanquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. En eigenlijk is het ook best begrijpelijk, hoor. Dus ook (weer, want we hebben dit al eerder gedaan) excuses dat ik er soms net even te vol inging, zonder even stil te staan bij je situatie.
Nogmaals: ik hoop dat er snel een diagnose komt waarmee je concreet verder kunt werken aan een voorspoedig herstel.
Hoezo vroegere ?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:35 schreef Diemux het volgende:
Sterkte Tong.
Tong in vroegere jaren:
[ afbeelding ]
Je hebt nu toch een plat scherm?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |