Tong heeft geen mindere topics.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:42 schreef spierbal het volgende:
Wel een van je betere topics, dus er zit ook een positieve kant aan. Laten we dat niet vergeten.
Dank jequote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:37 schreef jogy het volgende:
Beterschap, tong. Ik werd zelfs een beetje emotioneel tijdens het lezen, wat een ellende..
Ik woon 2 hoog. Heb een flatscreen.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
gvd kuttong, wederom veel succes toegewenst. Ik ben er wel klaar mee, hup beter worden
Doei!
Ik had het ook steeds over Kalsium tegen de artsquote:
Darm.quote:
Er zijn zouttabletten voorgeschreven. Essentieel om op kracht te komen. Dan kan ik even vooruit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:32 schreef Copycat het volgende:
Heb je inmiddels al bericht gehad van je huisarts of de internist?
Ha ha ha Hé meske.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:35 schreef yvonne het volgende:
sjezus Tong, wat hebben die andere koekwauzen dan allemaal gedaan? Ze konden niks vinden en nu kan het allemaal opeens wel.
Wat een koekenbakkers.
ik hoop dat je heel snel aan de juiste medicatie zit en dat er eindelijk verbetering in je situatie komt.
Komop ouwe rocker!
Mooi. Actie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:39 schreef tong80 het volgende:
Er zijn zouttabletten voorgeschreven. Essentieel om op kracht te komen. Dan kan ik even vooruit.
Blijf je op kracht. Nu al nieuw bloedprikformulier in huis voor maandag. Het zout trouwens op advies van de internist. Wil ie dinsdag de resultaten van hebben. Er worden vitaminen gecheckt, dat kan langer wachten voor de uitslag. De andere dingen kom ik dinsdag te weten en heb ik nu al een afspraak staan. Ze kunnen nu gericht kijken. Met het zout redt ik het goed. Ik viel steeds bijna of helemaal. Door het zouttekort. Hij wilde daar niet mjee wachten. Kan echt levvensgevaarlijk zijn.
Jezus, wat kan ik al snel typen.
\
Ik denk wel eens: hij heeft een aardige vrouw nodig die een beetje op hem past.quote:
Yepquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:48 schreef Toto69 het volgende:
Heb je ook een tekort aan Kalium eigenlijk?
Ik ben door 30 vrouwen gered.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk wel eens: hij heeft een aardige vrouw nodig die een beetje op hem past.
De man alleen heeft de neiging om zijn gezondheid te verwaarlozen. Ik ben ook "gered" door een vrouw. Twee keer zelfs.
Oei, dat kan wel heel gevaarlijk zijn voor zover ik weet ja. Een teveel ook overigens. Hopelijk slaan je tabletten snel aan. Doe binnenkort maar een keer een DM'etje met je adres, krijg je een kaartje van me.quote:
ja, en dat heeft wat precies te maken met zijn bloedwaardes en het gebrek aan diverse stoffen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Hoe gaat dat dan zo'n gesprek met de dokter?
"Hoe ziet een gemiddelde dag er voor u uit?"
"Euhm.. ik Fok!.."
Doe maar een een mailtjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oei, dat kan wel heel gevaarlijk zijn voor zover ik weet ja. Een teveel ook overigens. Hopelijk slaan je tabletten snel aan. Doe binnenkort maar een keer een DM'etje met je adres, krijg je een kaartje van me.
Ik denk dat als je:quote:
Dan zal die dok wel zeggen dat enige lichaamsbeweging ook wel gezond kan zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja, en dat heeft wat precies te maken met zijn bloedwaardes en het gebrek aan diverse stoffen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je:
Herman (tong 80)
Zaltbommel
Op het kaartje schrijft dat ie nog aankomt ook. Leuk experiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |