abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163752290
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daar gaan we weer....

Het gaat niet om elke moslim die er rondloopt, het gaat om de religie die haat zaait, en nee, ook niet bij elke moslim, maar wel bij een aantal. Daarmee heb je onzichtbare tijdbommen tussen immigranten, dat kan je beter niet hebben dus kan je beter geen enkele binnen laten.

In de afgelopen 50 jaar heeft Japan 4 vluchtelingen toegelaten, hoeveel aanslagen heb je daar?
Overigens vind ik zelf ook dat de grenzen niet wagenwijd open moeten staan. Nederland is eenmaal een klein landje en er moet gewoon een soort stop komen wat asielverlening betreft.

Maar als er iemand als Geert Wilders aan de macht komt, zal er niets anders komen dan nog meer verdeeldheid. Hij wilt namelijk zowat alle vrijheden van de moslims beperken en geloof me zo'n hitlergedoe zal dingen alleen maar verslechteren.
Grenzen mogen best dicht, maar laat mensen wel in hun waarde hun geloof, normen en waarden behouden.
pi_163752291
Zaten twee personen in toch? Bijrijder zal wel hebben zitten schieten?
pi_163752293
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:16 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]

Zat de chauffeur rechts?
Gezien men niet recht voor de vraagwagen kan staan schoot men schuin denk ik.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:18:19 #229
168739 Red_85
'echt wel'
pi_163752294
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 08:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Beide groepen staan van de realiteit af. Er is dan naar mijn weten ook geen partij die de juiste ideeën lijkt te hebben.

Kijk als je een lijstje maakt van de oorzaken van al deze aanslagen:

- Saudi Arabië die terrorisme exporteert en ondersteunt,
- Armoede en geen toekomst perspectief voor jongeren uit uit het MO en Afrika
- Extreem radicale jihadisten
- Wat er in de Koran staat
- Analfabetisme onder een groot deel van de bevolking in Islamitische landen (alleen luisteren naar wat de Imam zegt)
- Oorlog in Syrië en inmenging van het Westen
- Radicalisatie in buitenwijken van westerse steden
- Marginalisatie
- Immigranten crisis

AL deze dingen samen zorgen voor deze shit. Maar niet al deze oorzaken zijn tegelijk van toepassing. Soms is het een combinatie van 2 van de bovenste dingen, of 6.

Wil je dit stoppen, dan moet je ALLE bovenstaande punten tegelijk aanpakken. Maar ik hoor bijvoorbeeld geen enkele partij over dat walgelijke koningshuis van SA. Zowel links als rechts niet.
Al kan je armlastig zijn, zonder perspectief en lelijk dan kan je nog steeds niet goed praten om met een truck door een mensenmassa te rijden, of een concertzaal leeg te schieten of je op te blazen bij een stadion of luchthaven uit ideologisch standpunt. Daar ligt de oorzaak. Niet bij maatschappelijke punten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:19:03 #230
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163752306
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap écht de reactie van Hollande niet, over het bombarderen van Syrië. Waarom zegt hij niets over het doorzoeken van banlieues? Over het uitroeien van probleemgevallen in eigen land?

Als half geradicaliseerd jongere zou ik als ik hoor dat hij verder gaat bombarderen alleen maar denken 'zie je wel', ipv 'o, shit nu krijgen ze me te pakken'.
Het is ook een nietszeggende reactie. Oke dus hij gaat harder optreden? Tegen wie? Hoe? Gaat ie meer vliegtuigen per uur bommen laten droppen? gaat hij de doelen die beschoten kunnen worden uitbreiden? Gaat ie het leger toestemming geven om meer collateral damage te mogen maken?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_163752309
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:13 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Wat ik nog steeds niet snap is hoe die vrachtwagen daar heeft kunnen komen. Is er dan niets qua beveiliging op de toegangswegen gedaan ofzo? En dan kun je zeggen, joh, je kunt niet iedere vrachtwagen staande houden. Maar op een nationale feestdag om half 11 's avonds ca 2 km door een menigte heen rijden..... Een persoon die sneaky zich tussen mensen begeeft en zich opblaast, is nagenoeg niet te voorkomen. Maar een vrachtwagen, dat valt toch op?
Ik blijf het een vreemd gegeven vinden in een land wat in hoogste staat van paraatheid is.
Dit.
Wat heeft het voor een zin om de beveiliging in het land hoog te hebben als dit soort dingen kunnen gebeuren?
Op z'n minst road blocks bij zo'n evenement en zo'n speciale dag in FR.
Wat zegt nou nog zo'n staat van beveiliging ? Of is de beveiliging alleen bij politici?
The secret of getting ahead is getting started
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:19:45 #232
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_163752311
Lees / zie het nu pas; tering deze is wel sick.
pi_163752312
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:18 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Russische bommen op de Golfstaten, Saudie-Arabie en Turkije?
Daarom, stevige uitspraak!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:19:48 #234
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163752313
Het is allemaal kut gewoon.

Hoeveel mensen kwamen om bij Bataclan? Super voorbereid, wapens dit dat, granaten, 4 plekken voorbereiding noem maar op. Nu zien ze dat een simpele (vracht)wagen huren hetzelfde resultaat op kan leveren met veeeeeeeeel minder moeite en voorbereiding.
pi_163752319
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:18 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Overigens vind ik zelf ook dat de grenzen niet wagenwijd open moeten staan. Nederland is eenmaal een klein landje en er moet gewoon een soort stop komen wat asielverlening betreft.

Maar als er iemand als Geert Wilders aan de macht komt, zal er niets anders komen dan nog meer verdeeldheid. Hij wilt namelijk zowat alle vrijheden van de moslims beperken en geloof me zo'n hitlergedoe zal dingen alleen maar verslechteren.
Grenzen mogen best dicht, maar laat mensen wel in hun waarde hun geloof, normen en waarden behouden.
Laat m het maar een keer proberen. Want 1 ding is zeker; Rutte gaat ook niet werken.
Lambo of Rekt
pi_163752320
quote:

[..]

In de afgelopen 50 jaar heeft Japan 4 vluchtelingen toegelaten, hoeveel aanslagen heb je daar?
Vergelijkbaar met hier in Nederland qua aantallen denk ik, daar zijn het voornamelijk linksradicalen die tegen het Japans-Amerikaanse bondgenootschap zijn. Weinig doden, dat wel. Grootste was volgens mij een aanslag met gifgas in 1995 door een sekte.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163752326
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Laat m het maar een keer proberen. Want 1 ding is zeker; Rutte gaat ook niet werken.
ja man, al die aanslagen in Nederland sinds Rutte is aangetreden...
pi_163752331
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Al kan je armlastig zijn, zonder perspectief en lelijk dan kan je nog steeds niet goed praten om met een truck door een mensenmassa te rijden, of een concertzaal leeg te schieten of je op te blazen bij een stadion of luchthaven uit ideologisch standpunt. Daar ligt de oorzaak. Niet bij maatschappelijke punten.
Het is ook geen goedpraterij. Daar moet je het niet mee verwarren. Het geeft verklaringen. Dingen waar je wat aan moet doen om het probleem te verkleinen.

Goedpraterij is goedkeuring. Wat hier gebeurt is gewoon genuanceerd de vinger op de zere plek leggen. De islam is niet de enige zere plek.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:21:24 #239
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_163752333
quote:
Japan heeft hele andere problemen, zelfmoord bv.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:21:27 #240
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163752334
quote:

[..]

Ja, maar het is een combinatie van die punten.

Zoals een ander al aangaf gaat een 13 jarige ook niet spontaan zelfmoord plegen na het lezen van de Koran.

En die ideologie waarover jij spreekt is ook niet uit thin air opeens ontstaan. Daar is een voedingsbodem voor nodig en dat is meer dan alleen een boek.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_163752338
quote:

[..]

Het zijn dan ook geesteszieken met (al dan niet geïndoctrineerde) waanideeën.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_163752339
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 08:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Beide groepen staan van de realiteit af. Er is dan naar mijn weten ook geen partij die de juiste ideeën lijkt te hebben.

Kijk als je een lijstje maakt van de oorzaken van al deze aanslagen:

- Saudi Arabië die terrorisme exporteert en ondersteunt,
- Armoede en geen toekomst perspectief voor jongeren uit uit het MO en Afrika
- Extreem radicale jihadisten
- Wat er in de Koran staat
- Analfabetisme onder een groot deel van de bevolking in Islamitische landen (alleen luisteren naar wat de Imam zegt)
- Oorlog in Syrië en inmenging van het Westen
- Radicalisatie in buitenwijken van westerse steden
- Marginalisatie
- Immigranten crisis

AL deze dingen samen zorgen voor deze shit. Maar niet al deze oorzaken zijn tegelijk van toepassing. Soms is het een combinatie van 2 van de bovenste dingen, of 6.

Wil je dit stoppen, dan moet je ALLE bovenstaande punten tegelijk aanpakken. Maar ik hoor bijvoorbeeld geen enkele partij over dat walgelijke koningshuis van SA. Zowel links als rechts niet.
Decennia lang hebben we deze totalitaire ideologie geïmporteerd en sloten multiculturele idealisten hun ogen.

Verspreidde deze totalitaire ideologie tot de ge islamiseerde Europese achterstandswijken van vandaag.

Nog steeds kunnen moslimradicalen hier ongestoord Europa in en uitreizen. (dankzij het verdrag van Schengen) Komen ze massaal met de immigrantenstroom binnen. (wat eerst door de multiculturele idealisten werd ontkent maar waar de veiligheidsdiensten nu niet meer omheen kunnen)

Nog steeds kunnen landen als SA en Qatar ongestoord binnen Europa met hun geld hier hun hun moskeeën bouwen. Hun radicale imams hierna toe sturen om de integratie met niet-moslims te traineren.

De conflicten die nu gaande zijn binnen het MO hadden allang beslecht kunnen zijn. Je kunt achterhaalde mensenrechtenverdragen die thuis horen in een vorige eeuw niet van toepassing laten zijn tegenover een vijand die zo'n verdrag op de meest gruwelijke wijze aan zijn laars lapt. De Russen begrepen dat en hebben als enige mogendheid binnen Syrië de beste resultaten geboekt.

Dus het blijft hier het paard achter de wagen spannen voor iets waar critici al jaren voor hebben gewaarschuwd. (maar voor diezelfde kritiek monddood werden gemaakt) Het ziet er naar uit dat Europa zich kan opmaken voor een rits aan aanslagen, vergelijkbaar waar Israël al decennia lang mee kampt en waarbij ze hun sociale en maatschappelijke structuur ten behoeve van hun eigen veiligheid hebben veranderd tot het Israël van vandaag.
pi_163752345
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan het er wel mee eens zijn hoor, maar je wilt ook voorkomen dat er een soort Amerikaanse toestand ontstaat waarbij zwarten onevenredig vaak het slachtoffer zijn, of waarbij ik ineens doodgeschoten word omdat ik ergens te hard rijd en de dienstdoende agent het niet goed in kan schatten.

Wat mij betreft moet het zijn zoals ik zei over de opvoeding: keihard ingrijpen als het nodig is en er geen misverstand over laten bestaan dat er met jou niet te sollen valt. Maar aan de andere kant ook de aai over de bol geven als het nodig is zodat men zich niet achtergesteld voelt ten opzichte van bevolkingsgroepen waar je niet hard in hoeft te grijpen.
Ja, dat is heel vervelend, maar het is nog vervelender als er regelmatig 80 mensen worden platregereden omdat we even gaan zitten nadenken of een truck die ergens niet hoort te zijn daar per ongeluk terecht is gekomen of dat hij een terroristische aanslag voorheeft.

Wat je volgens mij doet is; zeggen dat ergens geen wagens/vrachtwagens mogen komen, vervolgens zet je het zaakje af en mensen die opzettelijk of door eigen stupiditeit (de regels negeren) daar toch komen die lopen dan het risico dat ze dood eindigen. Jammer als het stupiditeit was, maar de samenleving leert en terroristen maken een veel kleinere kans op succes.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:22:34 #244
168739 Red_85
'echt wel'
pi_163752347
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:18 schreef Tofuburger het volgende:
maar laat mensen wel in hun waarde hun geloof, normen en waarden behouden.
Alles wat niet moslim is moet dood, want kaffir. Waarom zouden wij dan de extremisten en hun beschermers wel in hun waarde laten?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:23:20 #245
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163752354
quote:

[..]

Daar gaan we weer....

Het gaat niet om elke moslim die er rondloopt, het gaat om de religie die haat zaait, en nee, ook niet bij elke moslim, maar wel bij een aantal. Daarmee heb je onzichtbare tijdbommen tussen immigranten, dat kan je beter niet hebben dus kan je beter geen enkele binnen laten.

Een sekte met haar eigen gifgasfabriek die rechters vermoordt en aanslagen in de metro pleegt, duizenden medewerkers had....
are we infinite or am I alone
pi_163752355
Dit doet me allemaal heel erg denken aan het computerspelletje genaamd: GTA (Grand Theft Auto)
pi_163752359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alles wat niet moslim is moet dood, want kaffir. Waarom zouden wij dan de extremisten en hun beschermers wel in hun waarde laten?
Ik vraag me wel eens af hoe de wereld er uit had gezien als al die haatbaardgroepen over de middelen van 'het westen' beschikten
pi_163752360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 08:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is er in Den Haag in de sharia driehoek al feest gevierd ?
Er is in Den Haag geen sharia driehoek.
pi_163752361
Het échte probleem is de islam, natuurlijk. De islam is niet alleen een voedingsbodem voor terrorisme, maar ook voor criminaliteit, discriminatie en racisme, achterlijkheid en menselijke degeneratie. Dat uit de islam voornamelijk achterlijke, criminele, gewelddadige en leugenachtige individuen voortkomen, is elke dag in je eigen omgeving, of anders in de media te aanschouwen.
pi_163752362
Pechtold is ook weer op zijn plaats gezet, gezien de reacties op zijn tweet.
APechtold twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:40:46 Afschuwelijk nieuws uit Nice... Wat een onzekerheid #quatorzejuillet reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')