http://www.nu.nl/buitenla(...)en-aanslag-nice.htmlquote:Lokale justitie spreekt van zeker 60 doden na aanslag Nice
In het Franse Nice is donderdagavond een vrachtwagen op het publiek ingereden. Autoriteiten spreken van minstens zestig doden en honderd gewonden.
De inzittende in de vrachtwagen zou daarna in een vuurgevecht zijn geraakt met Franse anti-terreureenheden. De chauffeur van het voertuig is daarbij mogelijk gedood. Een tweede inzittende is mogelijk op de vlucht geslagen, melden verschillende media, maar officieel is dit nog niet bevestigd.
Na het incident, dat plaatsvond op het Promenade des Anglais, de boulevard van Nice, brak paniek uit en sloegen mensen op de vlucht. Op de boulevard waren veel mensen bijeen om te kijken naar een vuurwerkshow.
In de stad zijn veel mensen op de been vanwege Quatorze Juillet, de nationale feestdag van Frankrijk.
De autoriteiten hebben mensen opgeroepen om binnen te blijven. Op Twitter bieden verschillende inwoners uit Nice toeristen onderdak aan. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken zoekt uit of er Nederlanders betrokken zijn geraakt bij de aanslag.
De Franse president Francois Hollande is op weg naar Parijs voor een crisisoverleg.
Voor hun is het de ware islam. Ik zie miljoenen verschillen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:20 schreef marsan het volgende:
[..]
De ware islam.
Die is er niet en dat is een groot deel van het probleem.
Mensen die denken te bepalen wat de ware islam is.
Waar is Lockerbie?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Plaatje gaat alleen over west europa. Lezen is moeilijk voor jou?
Als soort van advocaat van de duivel ... Wie bepaalt wat de ware Islam is? Ik bedoel .. elke gelovige zal claimen dat hij/zij de ware versie van zijn/haar geloof aanhangt. En zeker bij de Islam zijn er toch aardig wat verschillende stromingen. Hoe kan iemand dan arbitrair bepalen wat de ware Islam is? Hangt allemaal van de interpretatie af.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:15 schreef Odaiba het volgende:
Moslims in Europa zijn net zo goed een target voor dit soort radicale moslims, maar jullie maken je niet geliefd door vervolgens ook een slachtoffer rol in te gaan nemen.
Verder moeten anderen eens kappen met dit te koppelen aan de islam. Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat dit niet de ware islam is. Maar je kunt gerust zeggen dat je de verdere islamisering van Europa zat bent. Dat is vrijheid van meningsuiting.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:24 schreef tjaptjoep het volgende:
Godverdomme!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuiger van het FOK!-OMT
Die is stiekem meegerekend met Other, geen grap. Waardeloze grafiekquote:
'Noot:quote:
Maar een paar honderd doden dus de afgelopen jaren.quote:
Dus dat ding stond er al ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
Nu op CNN: de dader schoot eerst en ging daarna pas de vrachtwagen in en reed mensen dood. Hij is in de vrachtwagen doodgeschoten.
Trap er niet in.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:28 schreef Infection het volgende:
Truck zat vol met explosieven en wapens. Had nog veel erger af kunnen lopen dus...
Het is toch schandalig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:28 schreef Infection het volgende:
Truck zat vol met explosieven en wapens. Had nog veel erger af kunnen lopen dus...
Wil nu een open deur opentrappen maar lukt me niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:28 schreef DonDruiper het volgende:
Je zal godverdomme maar op vakantie naar Zuid-Frankrijk met je vrouw en 2 kinderen en even Nice in voor het vuurwerk en dan dood gereden worden door zo'n fucking kanker baardaap.
Waar haalt hij het lef vandaan.
Niet vol.... er lagen meer wapens in...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:28 schreef Infection het volgende:
De multiculturele droom niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:28 schreef DonDruiper het volgende:
Je zal godverdomme maar op vakantie naar Zuid-Frankrijk met je vrouw en 2 kinderen en even Nice in voor het vuurwerk en dan dood gereden worden door zo'n fucking kanker haatbaardaap.
Maximale veilg geachte dichtheid van stilstaande mensenmassa's is 4,7 mens per m². Promenade leek mij een meter of vijf breed. Vrachtwagen (3 meter breed) reed 100 meter over die promenade, met -laten we aannemen- een snelheid van +/- 70 km/u (oftewel een kleine 20 m/s). Dat betekent dat hij die 300m² heeft beslagen in een seconde of vijf, en in die tijd zo'n 1200 mensen in zijn weg zou kunnen hebben gehad als de promenade helemaal volgepakt zat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan een vrachtwagen 60 doden maken? In Amerika had hij na 2 doden al een kogel door zijn voorhoofd gekregen
twitter:HubScout twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:28:12PLEASE STOP CIRCULATING GRAPHIC VIDEOS OF THE #NICE CRIME SCENE. FAMILIES HAVE NOT YET BEEN NOTIFIED AND CLUES ARE BEING REVEALED TO OTHERS reageer retweet
Wees trots op het woord met een k. Paardenlul.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:28 schreef DonDruiper het volgende:
Je zal godverdomme maar op vakantie naar Zuid-Frankrijk met je vrouw en 2 kinderen en even Nice in voor het vuurwerk en dan dood gereden worden door zo'n fucking kanker haatbaardaap.
Hadden ze maar harder moeten zingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:28 schreef DonDruiper het volgende:
twitter:jenanmoussa twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:19:44ISIS unofficial channels circulating posters celebrating #Nice attack, also showing Eiffel Tower on fire. @akhbar https://t.co/VsYiaoi2xa reageer retweet
Explosieven, granaten enz. Meldt CNN.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Niet vol.... er lagen meer wapens in...
Tsja gelukkig bestaan er zat moslims die wel over een gezond verstand beschikken. Die zien het verschil wel, maar die moeten zich vervolgens niet zo dom opstellen en het slachtoffer gaan spelen. Erken gewoon bepaalde dingen en ga eraan werken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Als soort van advocaat van de duivel ... Wie bepaalt wat de ware Islam is? Ik bedoel .. elke gelovige zal claimen dat hij/zij de ware versie van zijn/haar geloof aanhangt. En zeker bij de Islam zijn er toch aardig wat verschillende stromingen. Hoe kan iemand dan arbitrair bepalen wat de ware Islam is? Hangt allemaal van de interpretatie af.
Je kan denk ik wel stellen dat extremisten/terroristen een bepaalde versie van de Islam aanhangen die door het overgrote deel van de moslims absoluut niet gedeeld wordt. Maar om wel of niet over de 'ware' Islam te spreken vind ik een beetje een hekel punt. Waarmee je de drijfveer van dit soort extremisten ook nog eens enorm bagatelliseert.
Dit soort kleine ongemakkelijkheden moet je gewoon doorheen kunnen zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef Grems het volgende:
[..]
De multiculturele droom niet kunnen waarderen
Jup... maar geen vrachtwagen vol...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:30 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Explosieven, granaten enz. Meldt CNN.
Dit heeft weinig met benzine te maken. Massa-immigratie uit het Midden-Oosten is de grote aanjager achter deze bloedbaden. Wat ook lekker bijdraagt is dat de heren politici duizenden fundi's, die met naam en toenaam bekend staan, gewoon hier in Europa laten rondlopen. Een gezond verstand zou deze zombies al lang geleden Europa uit hebben geknikkerd. Overigens heb je wel gelijk wat het fundi karakter van SA betreft maar je spreekt over WIJ. WIJ nemen die beslissingen niet. In de Europese politiek is er geen WIJ. De politici doen dit niet in mijn naam maar in hun eigen naam. En zolang als WIJ niet mogen meebeslissen (zie referenda) komt al deze ellende op conto van de traditionele politiek en de EU.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bedoelt dat onze verslaving aan olie lekker door Saudi Arabie gebruikt wordt om terrorisme te financieren, das wat anders. Wij zijn zelf degene die door landen als SA te steunen met bakken met geld dit soort problemen binnen halen.
Er zijn granaten gevondenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:28 schreef Infection het volgende:
Jaja.. dat is het enige wat je er uit kan halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Wees trots op het woord met een k. Paardenlul.
Interpretatie dit dat altijd...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Als soort van advocaat van de duivel ... Wie bepaalt wat de ware Islam is? Ik bedoel .. elke gelovige zal claimen dat hij/zij de ware versie van zijn/haar geloof aanhangt. En zeker bij de Islam zijn er toch aardig wat verschillende stromingen. Hoe kan iemand dan arbitrair bepalen wat de ware Islam is? Hangt allemaal van de interpretatie af.
Je kan denk ik wel stellen dat extremisten/terroristen een bepaalde versie van de Islam aanhangen die door het overgrote deel van de moslims absoluut niet gedeeld wordt. Maar om wel of niet over de 'ware' Islam te spreken vind ik een beetje een hekel punt. Waarmee je de drijfveer van dit soort extremisten ook nog eens enorm bagatelliseert.
Ja lekker censureren wat al maanden bittere waarheid is, aanslagen in west europa.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:HubScout twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:28:12PLEASE STOP CIRCULATING GRAPHIC VIDEOS OF THE #NICE CRIME SCENE. FAMILIES HAVE NOT YET BEEN NOTIFIED AND CLUES ARE BEING REVEALED TO OTHERS reageer retweet
Ja. Want met kanker schelden, dat is pas onfatsoenlijk in een gesprek over het met een vrachtwagen doodrijden van onschuldige mensenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Inside job.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:31 schreef Nober het volgende:
Vrachtwagen dus niet ontploft zoals de bedoeling was.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jup... maar geen vrachtwagen vol...
Waarom zo cynisch?quote:
Dat zijn Amerikanen, nobrainers.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. Want met kanker schelden, dat is pas onfatsoenlijk in een gesprek over het met een vrachtwagen doodrijden van onschuldige mensen.
Laten we vooral om de toon denken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen, respect voor deze postquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maximale veilg geachte dichtheid van stilstaande mensenmassa's is 4,7 mens per m². Promenade leek mij een meter of vijf breed. Vrachtwagen (3 meter breed) reed 100 meter over die promenade, met -laten we aannemen- een snelheid van +/- 70 km/u (oftewel een kleine 20 m/s). Dat betekent dat hij die 300m² heeft beslagen in een seconde of vijf, en in die tijd zo'n 1200 mensen in zijn weg zou kunnen hebben gehad als de promenade helemaal volgepakt zat.
De gemiddelde reactiesnelheid van mensen (tussen waarneming en handelen) is 276 ms. op dat moment heeft de vrachtwagen al 5 meter afgelegd en dus 15m² beslagen met daarop (indien de mensenmassa op dat moment de maximale veilige grens was) dus al 70 mensen. Let wel: dat is ook de reactiesnelheid van potentiële slachtoffers. Nadat de vrachtwagen die eerste meters in de mensenmassa heeft gehad beginnen mensen pas te reageren (te schreeuwen, weg te rennen). Dan begint de paniek pas. De mensen in die eerste meters hebben geen schijn van kans gehad.
En stel dat je dan de snelste "gunslinger" die de wetenschap ooit bestudeerd heeft: de enige echte Bob Munden, en dat je dan met je eerste patroon doeltreffend weet te schieten. Die had zo'n 0,15 seconde nodig om zijn revolver te trekken en te schieten. Die 0,15 seconde is weer zo'n 3 meter extra voor de vrachtwagen. Gezien zijn breedte levert dat weer zo'n 9m² en dus zo'n 42 extra potentiële slachtoffers op.
Maar goed dan heb je een terrorist gestopt: hij zit dood, met jouw kogel diep in zijn hersenen, achter het stuur. Hoera! Oh nee, dan kom je er achter dat al deze kennis en je Bob Mundenheid alsnog voor niets zijn geweest: de vrachtwagen heeft nog steeds momentum en ploegt, onafhankelijk van de levenskracht van zijn al dan niet aanwezige bestuurder, gewoon verder in de mensenmassa.
Met andere woorden: hoogst onwaarschijnlijke claim, die van jou.
Hmmm, misschien zouden moslimlanden ook eens IS moeten bombarderen en zelfs tegen ze moeten gaan strijden in Irak en Syrie...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Interpretatie dit dat altijd...
Pas dan je koran eens een keer aan... hervorm, moderniseer, kom in opstand tegen deze islam, waar alle lering uit komt.
Jij hebt geen vingers he..?quote:
Juist niet, ik vind het echt te idioot voor woorden dat je in Frankrijk even een vrachtwagen met wapens en granaten kunt laden.quote:
Dat is inderdaad wel het ergste wat er vandaag gebeurd is ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Of op Flodder 3.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik speelde vroeger Carmageddon op de PC. Daar lijkt dit wel erg op
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jij hebt geen vingers he..?
Ik heb je nog geen bericht zien typen.. enkel fixes in quotes doen en smileys plaatsen...
Ga nou niet cherrypicken op dat ene k woord. Gebruik hem zelf liever ook niet maar in deze context paste het gewoon bij de woede die DonDruiper wou uiten. En hij had gewoon een prima punt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
In welk land kan dat niet dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Juist niet, ik vind het echt te idioot voor woorden dat je in Frankrijk even een vrachtwagen met wapens en granaten kunt laden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:33 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Meneer met zijn houten been 😏😂😂
60 doden als ongemakkelijkheden bestempelen in plaats van het te erkennen als wenselijke verrijkingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit soort kleine ongemakkelijkheden moet je gewoon doorheen kunnen zien.
Lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ga nou niet cherrypicken op dat ene k woord. Gebruik hem zelf liever ook niet maar in deze context paste het gewoon bij de woede die DonDruiper wou uiten. En hij had gewoon een prima punt.
Er zijn ook dagen dat er niet gestaakt wordt natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Juist niet, ik vind het echt te idioot voor woorden dat je in Frankrijk even een vrachtwagen met wapens en granaten kunt laden.
Als alle Fransen gewoon een truck zouden hebben, was dit niet gebeurd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Non l'Truckage zone anders snappen die Fransen het niet.
Waarom? Was de hele post opeens wel goed als er had gestaan klote ipv kanker?quote:
Al? Dit is al enige tijd bezig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaan we hier nou ook al oorlog voeren
Dankje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ga nou niet cherrypicken op dat ene k woord. Gebruik hem zelf liever ook niet maar in deze context paste het gewoon bij de woede die DonDruiper wou uiten. En hij had gewoon een prima punt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als alle Fransen gewoon een truck zouden hebben, was dit niet gebeurt.
En nu ben je zelfs nog meer cynisch, we spelen hier geen sarcastaball.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of het zou moeten kunnen in een land als Frankrijk na wat er allemaal is gebeurd, is weer een ander verhaal?quote:
Denk eens na man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waarom? Was de hele post opeens wel goed als er had gestaan klote ipv kanker?
Sorry, dat was inderdaad een beetje racistisch van me.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:34 schreef Grems het volgende:
[..]
60 doden als ongemakkelijkheden bestempelen in plaats van het te erkennen als wenselijke verrijking![]()
U stempt PVV?
Dat maakt het dan weer de moeite waard.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, respect voor deze post
Vrachtwagen rijdt in op grote groep mensen tijdens feestdag, 73 doden, korter?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:35 schreef xminator het volgende:
Anyway, moet ook nog werken. Dus eerst even slapen.
Zouden de uitkeringstrekkers die nu nog online zijn op fok een samenvatting kunnen maken voor werkend Nederland?
Gr
Gr
Mijn werkdag begint morgen om half 11. Geen probleem dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:35 schreef xminator het volgende:
Anyway, moet ook nog werken. Dus eerst even slapen.
Zouden de uitkeringstrekkers die nu nog online zijn op fok een samenvatting kunnen maken voor werkend Nederland?
Gr
Gr
Hoe kom je erbij dat ik cynisch ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
En nu ben je zelfs nog meer cynisch, we spelen hier geen sarcastaball.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mand.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrachtwagen rijdt in op grote groep mensen tijdens feestdag, 73 doden, korter?
Dat is wel debiel ja. Kom op Reddit ook weer van die kneuzen tegen die weer geloven dat deze aanslag voorkomen had kunnen worden als het bezit van wapens gelegaliseerd was in Frankrijk. Alsof ze fucking oogkleppen op hebben gewoon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als alle Fransen gewoon een truck zouden hebben, was dit niet gebeurd.
Dan krijgen we weer opnieuw verkiezingen. Haha.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jep.
Ik kan niet wachten op maart 2017.
Ga je nu serieus beweren dat je dat niet bent dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik cynisch ben.
Ook in Frankrijk bestaat de onderwereld. Raar maar waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of het zou moeten kunnen in een land als Frankrijk na wat er allemaal is gebeurd, is weer een ander verhaal?
Doe ik. Ik denk nu ook na over de verschrikkelijk gebeurtenissen in Nice, niet over een medeforumgebruiker die in een overstuurde bui misschien een ietwat kwetsende-krachtterm gebruikt.quote:
Geen IS dus, voorlopig.quote:Het Franse blad Paris Match heeft de bewering dat de aanslag in Nice was opgeëist door terreurorganisatie Islamitische Staat, ingetrokken.
Als je 200 meter verderop geroep hoort, geschreeuw, geloop ziet. dan is je reactie toch: " Nou ik moet zo ver mogelijk van die vrachtwagen weg. " Maar als er ook geschoten zou zijn dan is de kans dat je overleeft miniem..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat maakt het dan weer de moeite waard.
WE GON' DIE!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
uhuh.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ga je nu serieus beweren dat je dat niet bent dan?
Het is je vergeven. Soms vergeten we allemaal even onsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sorry, dat was inderdaad een beetje racistisch van me.
Aldus de persoon die hoopt dat er aanslagen plaatsvinden elders op deze wereld waarbij onschuldige mensen vermoord worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ga je nu serieus beweren dat je dat niet bent dan?
Ok dan, my bad denk ik, ik ga pitten.quote:
Die vrachtwagen had, achteraf bekeken, doorzeefd moeten worden bij de eerste controlepost.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat is wel debiel ja. Kom op Reddit ook weer van die kneuzen tegen die weer geloven dat deze aanslag voorkomen had kunnen worden als bezit van wapens gelegaliseerd was in Frankrijk. Alsof ze fucking oogkleppen op hebben gewoon.
Ja ook Surinaamse asielzoekers, je punt is?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ook in Frankrijk bestaat de onderwereld. Raar maar waar.
twitter:jenanmoussa twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:19:44ISIS unofficial channels circulating posters celebrating #Nice attack, also showing Eiffel Tower on fire. @akhbar https://t.co/VsYiaoi2xa reageer retweet
mandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gaan het morgen wel gewoon opeisen hoor. IS eist alles alles op waarbij meer dan 10 doden vallen tegenwoordig.quote:
Ja, want als je het ene moment lekker met je gezinnetje naar een vuurwerkshow staat te kijken heb je een fractie van een seconde later inderdaad meteen het besef dat je doelwit bent van een terroristische aanslag.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je 200 meter verderop geroep hoort, geschreeuw, geloop ziet. dan is je reactie toch: " Nou ik moet zo ver mogelijk van die vrachtwagen weg. " Maar als er ook geschoten zou zijn dan is de kans dat je overleeft miniem..
Islam is vrede.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Zaktabak het volgende:
De dood, meer specifiek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat heeft verder niks met deze aanslag te maken, da's het leven.
Dat het nogal naïef is om te denken dat zoiets als dit ooit voorkomen kan worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ook Surinaamse asielzoekers, je punt is?
Die 2e ziet er wel badass uit trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Zaktabak het volgende:
Nee, maar het is wel een eerste stap voor een verdere oplossing.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zal Frankrijk minder een doelwit maken ja!
Hoe de fuck kan dat zonder dat niemand wat opmerkt?quote:
bah bah bahquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Zaktabak het volgende:
Gewoon openlijk toegeven dat je PVV stemptquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Doe ik. Ik denk nu ook na over de verschrikkelijk gebeurtenissen in Nice, niet over een medeforumgebruiker die in een overstuurde bui misschien een ietwat kwetsende-krachtterm gebruikt.
Niet elke truck wordt 24/7 gefilmd geloof het of niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan dat zonder dat niemand wat opmerkt?
Nogmaals: Binnen een x aantal aan uur / dagen gaat er sowieso 100% de melding komen dat verdachten bekend waren bij de inlichtingendiensten, zoals je vrijwel na elke aanslag ziet, in zo een context is het dan nogal idioot om te concluderen dat dit niet voorkomen had kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dat het nogal naïef is om te denken dat zoiets als dit ooit voorkomen kan worden.
Er gebeuren zoveel dingen wat mensen niet opmerken, zelfs als staan ze er met hun neus op...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan dat zonder dat niemand wat opmerkt?
Ja idd. Nu zullen er geen aanslagen meer komen😂😂😂😂. Domme gast.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een eerste stap voor een verdere oplossing.
Zoals?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een eerste stap voor een verdere oplossing.
In de ideale wereld ja. Dat is dit dus niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals: Binnen een x aantal aan uur / dagen gaat er sowieso 100% de melding komen dat verdachten bekend waren bij de inlichtingendiensten, zoals je vrijwel na elke aanslag ziet, in zo een context is het dan nogal idioot om te concluderen dat dit niet voorkomen had kunnen worden.
Minuut stilte morgen en door.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Daar nog niks over gehoord.
Then you maybe should read their book.twitter:HillaryClinton twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:57:14"Let’s be clear: Islam is not our adversary. Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism." reageer retweet
Als ik zo die taferelen zie op de Mont ventoux ....ook opeen gepakt ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Daar nog niks over gehoord.
Die hebben we zelfs in Nederland amper tot nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ook Surinaamse asielzoekers, je punt is?
Die dusquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Nober het volgende:
Then you maybe should read their book.twitter:HillaryClinton twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:57:14"Let’s be clear: Islam is not our adversary. Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism." reageer retweet
Ze bedoeld het vast goed, maar ik moet echt kotsen van dit soort linkse praat. Erken dan op zijn minst dat er een klein probleem is omtrent die groep.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
https://twitter.com/HillaryClinton/status/667371059885301761
pisventjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Nober het volgende:
Het zou wel fijn zijn als IS voortaan wat vroeger in actie komt bijna 2 uur al.
Die godverdomde bureaucratie zou in feite geen excuus mogen zijn, zeker niet wanneer de noodtoestand nog in tact is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
In de ideale wereld ja. Dat is dit dus niet.
Nee, eigenlijk sinds de bekendmaking al niet. Hoop kleine zijspoortjes maar buiten de truck om weinig gaande. Alsnog ellende dit natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef heywoodu het volgende:
Weinig nieuwe dingen inmiddels volgens mij?
Ben zelf meer een avondmens dus vind het wel ideaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Nober het volgende:
Dan is het hier helemaal niet meer bij te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Nober het volgende:
Stem geen PVV. Kan je ook niet opmaken uit mijn posts.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Grems het volgende:
[..]
Gewoon openlijk toegeven dat je PVV stempt
Schuldgevoel, slavernij, kolonie he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Die hebben we zelfs in Nederland amper tot niet
Nou ja, je had nog 60 doden, daarna 73 doden, bestuurder schoot en stapte daarna in etc...maar ook dat nu niet meer. Bijna bedtijd dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk sinds de bekendmaking al niet. Hoop kleine zijspoortjes maar buiten de truck om weinig gaande.
Als ze dat niet zegt krijgt ze geen geld van de Saudi's voor de Crooked Foundation.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Nober het volgende:
RIP Barbie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind dit wel echt zo'n zielig plaatje..
[ afbeelding ]
Tja, arabieren hé :^)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef Infection het volgende:
IS'ers zijn slecht in photoshop trouwens. Wat een bagger plaatjes.
Rapporten. En dan hopen dat die irritante troll eindelijk eens door de shredder gaat.quote:
Het is ook een beetje pochen met andermans prestaties. Vaak zijn het kleine onafhankelijke units. Denk echt niet dat ISIS van tevoren alles al uit communiceert en dat ze bijvoorbeeld telkens al een verklaring hebben liggen. Meer van: ah weer gekken die zich voor ons willen opofferen! Nicequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die gaan het morgen wel gewoon opeisen hoor. IS eist alles alles op waarbij meer dan 10 doden vallen tegenwoordig.
Vluchtelingen had je t over he?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Schuldgevoel, slavernij, kolonie he.
Beetje zoals met Frankrijk en Algerije.
En hoeveel bekenden kent een inlichtingendienst? Allemaal vastzetten bij grote evenementen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals: Binnen een x aantal aan uur / dagen gaat er sowieso 100% de melding komen dat verdachten bekend waren bij de inlichtingendiensten, zoals je vrijwel na elke aanslag ziet, in zo een context is het dan nogal idioot om te concluderen dat dit niet voorkomen had kunnen worden.
Logisch gevolg doordat alles veel meer digitaal is/gaat nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Alektorophobia. het volgende:
De aanslagen van de afgelopen 15 jaar zijn groter en eisen meer slachtoffers dan de aanslagen in de jaren 80/90. Je ziet duidelijk een groei in grote, aantallen en gruwelijkheid. Iedereen die niet aan politieke correctheid lijdt kan op zijn 10 vingers wel natellen dat de kick van dit soort aanslagen ook weer zal wegebben. En daarna gaan we aan de echte grote kunstwerken beginnen.
Dirty bom, drinkwatervoorziening, chemische of biologische aanvallen...zeg het maar. Het gaat eraan komen en we weten het allemaal.
Politieke correctheid is een moorddadige bitch.
Komen vaak wel met slechte photoshops aanzetten ja. En dan denken ze nog 'badass' te zijn ook.quote:
Froome gaat 1 minuut lang lopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:45 schreef superniger het volgende:
Krijgen we morgen 1 minuut stilte tijdens de tour de france?
Nee vandaag al.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:45 schreef superniger het volgende:
Denk het wel maar is het belangrijk?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:45 schreef superniger het volgende:
ook niet van hillyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:46 schreef Nober het volgende:
Nog geen tweet van Putin, dat is pas een schande!
De vruchten van de multiculturele droom niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk nog zieliger voor de kinderen die het vanaf vanavond zonder vader of moeder moeten doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Putin gooit liever een paar bommen op ze, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:46 schreef Nober het volgende:
Die zijn er ook amper uit suriname.quote:
Maar vandaag start iedereen verspreid over uren, morgen starten ze tegelijk en kunnen ze gezamenlijk live op tv een minuut stilte houden.quote:
Denk ik wel.quote:
Ja, beter dood dan je ouder missen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:46 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog zieliger voor de kinderen die het vanaf vanavond zonder vader of moeder moeten doen.
"Hur dur als je wapens had was er niks aan de hand geweest hur dur"quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Odaiba het volgende:
Ik vraag me af hoe Amerikanen naar die nieuwsberichten kijken over al die ellende met moslims op ons continent.
Zeker wel. De multiculturele droom en diens zoete vruchten als onwenselijk bestempelenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Stem geen PVV. Kan je ook niet opmaken uit mijn posts.
Denk niet dat die man zelf tweet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Putin gooit liever een paar bommen op ze, zoals het hoort.
Ik heb het niet over bekende darkroombezoekers, ik heb het over figuren met radicale opvattingen, monitoren weetje wel, als ze met een groepje vervolgens ergens een vrachtwagen gaan rijden en of allemaal leuke dingen gaan laden tijdens een groot evenement misschien wat vroeger aan de bel trekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:45 schreef probeer het volgende:
[..]
En hoeveel bekenden kent een inlichtingendienst? Allemaal vastzetten bij grote evenementen?
aan de ene kant vind ik dit soort gebeurtenissen meer interessant dan schokkend/verdrietigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:46 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog zieliger voor de kinderen die het vanaf vanavond zonder vader of moeder moeten doen.
Doet helemaal niks die Assad rimmer!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:46 schreef Infection het volgende:
[..]
twitter:SputnikInt twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:38:54UPDATE: #NiceAttack death toll reaches over 80 people, 120 injured https://t.co/6o8fEylZ8a https://t.co/ugo5NbBUXt reageer retweet
Ja, want dat is precies wat ik zegquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, beter dood dan je ouder missen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ze een beetje doorfietsen haalt die vrachtwagen ze nooit in.
Desnoods lopen ze de tour uit.quote:
Ze zijn maar wat blij dat ze daar relatief weinig mosliminfiltranten hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Odaiba het volgende:
Ik vraag me af hoe Amerikanen naar die nieuwsberichten kijken over al die ellende met moslims op ons continent.
Waar heb ik dat gedaan? Verwar je me niet met een andere gebruiker?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Zeker wel. De multiculturele droom en diens zoete vruchten als onwenselijk bestempelen![]()
Duidelijk een guurrechtse PVV-tokkie
Wauwquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SputnikInt twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:38:54UPDATE: #NiceAttack death toll reaches over 80 people, 120 injured https://t.co/6o8fEylZ8a https://t.co/ugo5NbBUXt reageer retweet
Gewoon 100.000 mensen aannemen bij de inlichtingendiensten ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bekende darkroombezoekers, ik heb het over figuren met radicale opvattingen, monitoren weetje wel, als ze met een groepje vervolgens ergens een vrachtwagen gaan rijden en of allemaal leuke dingen gaan laden tijdens een groot evenement misschien wat vroeger aan de bel trekken.
Tja, ze halen ze dan ook niet met de zieligheidsexpress van de stranden van Libië.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze zijn maar wat blij dat ze daar relatief weinig mosliminfiltranten hebben.
Echt heel veel mensen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ze een beetje doorfietsen haalt die vrachtwagen ze nooit in.
Moet nog vertaald worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:46 schreef Nober het volgende:
Hoezo. Als over 10 jaar gewoon blijkt dat die partijen helemaal niks hebben kunnen veranderen storten ze gewoon weer in. Even blijven doorbijten dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wereld naar de vaantjes. PVV, Trump, Vlaams Belang nog veel meer stemmen binnen gehaald vandaag.
Ondankbaar, he? Nooit ergens tevreden mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:46 schreef Grems het volgende:
[..]
De vruchten van de multiculturele droom niet kunnen waarderen
Ja want we hebben het echt over astronomische cijfers.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon 100.000 mensen aannemen bij de inlichtingendiensten ja.
Maar die bombardementen worden door een groot deel van West-Europa vervolgens weer oorlogsmisdaden genoemd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Nu overal van die militairen daar wat wegen blokkeren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat hoeft ook niet, maar mensen zo goed monitoren is wat arbeidsintensiever dan jij ons wil doen geloven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja want we hebben het echt over astronomische cijfers.
Ja tuurlijk, dat heeft zin ernaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nu overal van die militairen daar wat wegen blokkeren.
1/10quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:50 schreef Nober het volgende:
80 doden dat presteren ze in Amerika nog niet met schoolbeschietingen.
Russische bombardementen zijn dan ook soms oorlogsmisdaden. Ziekenhuizen bombarderen is niet veel minder erg dan mensen op een boulevard doodrijden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar die bombardementen worden door een groot deel van West-Europa vervolgens weer oorlogsmisdaden genoemd.
Men moet in West-Europa maar eens wat beter na gaan denken.
Die vragen zich af waarom de chauffeur is doodgeschoten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Odaiba het volgende:
Voor nu zijn ze wel gewoon handig hoor voor hem. Houden die 100 andere groepen en de SDF/YPG/koerden bezig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Assad ziet IS liever ook gaan dan komen hoor.
En dat met een simpel ding als een truck. Toch best eng vind ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:50 schreef Nober het volgende:
Je hoeft ook niet te weten hoe groot hun drol is na iedere wcbeurt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar mensen zo goed monitoren is wat arbeidsintensiever dan jij ons wil doen geloven.
Doodverwensing, ban.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga slapen. Of dood. Bij voorkeur het tweede.
Super handig dat ze zijn hele land kapot schieten inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Voor nu zijn ze wel gewoon handig hoor voor hem. Houden die 100 andere groepen en de SDF/YPG/koerden bezig.
Gewoon via de illegale markt in Europa natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef Nober het volgende:
CNN: Komen de wapens via Syrië of Turkije? We weten het niet.
Haten op Nober.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uit respect moet je die man niet eens interviewenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef Columbiafan het volgende:
Shockerend interview net op France 2 van een man zittend naast het met lakens bedekte lichaam van zijn vrouw.
Zeer effectieve methode. En de handlanger is ontkomen/herbruikbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:50 schreef Nober het volgende:
Doodverwensing tr gemachtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, daar vinden alleen elke week 100 shootings plaats.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:50 schreef Nober het volgende:
TRquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
twitter:SputnikInt twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:21:13UPDATE: At least 60 dead, 100 injured in #NiceAttack on #BastilleDay https://t.co/6o8fEylZ8a https://t.co/mpN75RNpEm reageer retweet
Veel succes, heeft nul effect.quote:
Walgelijk inderdaad. Beetje vanuit Eurocentrisch perspectief lopen te projecteren op prachtparels en alles maar zomaar als "vreselijk" stigmatiserenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:50 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ondankbaar, he? Nooit ergens tevreden mee.
Het gedeelte waar Assad z'n troepen niet zitten valt niet nog kapotter te schieten. Dat moet sowieso compleet gebulldozerd en opnieuw opgebouwd worden later.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Super handig dat ze zijn hele land kapot schieten inderdaad.
Nice heeft wel een ongepaste naam... Nice in Engels is mooi ...quote:
Nee, ze hoeven alleen maar 24/7 voor de deur te staan. no biggiequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te weten hoe groot hun drol is na iedere wcbeurt.
Ik kon mijn ogen ook bijna niet geloven, hallucinant. Ik had geen idee dat een gerespecteerde Nationale TV zender zo ver kon gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Uit respect moet je die man niet eens interviewen
quote:De ziekenhuizen in de Zuid-Franse stad Nice lopen vol met slachtoffers van de aanslag op de Promenade des Anglais. Een strandclub op diezelfde Promenade is intussen omgebouwd tot een veldhospitaal. Er wordt opgeroepen om bloed te komen geven.
Wat denk je van een spijkerbom op een willekeurig CS tijdens de spits.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En dat met een simpel ding als een truck. Toch best eng vind ik.
Sherlock Holmes gespotquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nice heeft wel een ongepaste naam... Nice in Engels is mooi ...
Doods verwensing, hiervan moet ik TR doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Slow clapquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nice heeft wel een ongepaste naam... Nice in Engels is mooi ...
Zoveel mensen dood en dan dat soort dingen roepen. Wat een zieke geest.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zo doorgaan, heeft het straks wel effect.
Goed, of jij leeft in 1916 of ik in 3016.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, ze hoeven alleen maar 24/7 voor de deur te staan. no biggie
Iedereen kan met een bom in een weekendtas binnenlopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat denk je van een spijkerbom op een willekeurig CS tijdens de spits.
Cultuurverrijking van dichtbij meemakenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef Columbiafan het volgende:
Shockerend interview net op France 2 van een man zittend naast het met lakens bedekte lichaam van zijn vrouw.
Maar hoe is dat dan precies handig voor hem?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:54 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het gedeelte waar Assad z'n troepen niet zitten valt niet nog kapotter te schieten. Dat moet sowieso compleet gebulldozerd en opnieuw opgebouwd worden later.
De vrachtwagen is twee kilometer door een mensenmassa gereden. Vrees helaas dat je nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen...quote:
Als terroristen willen dat er geen ziekenhuizen worden gebombardeerd, moeten ze zich er maar niet laf in gaan verschuilen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Russische bombardementen zijn dan ook soms oorlogsmisdaden. Ziekenhuizen bombarderen is niet veel minder erg dan mensen op een boulevard doodrijden.
Laten we het hopen. Domme trolls mogen eindelijk wel een keer door de shredder.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zo doorgaan, heeft het straks wel effect.
Genieten toch. Ze hadden in ieder geval wel bed, bad en brood voordat ze iedereen vermoordden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:56 schreef Grems het volgende:
[..]
Cultuurverrijking van dichtbij meemaken![]()
CNN is daar niet van op de hoogte en ze zeiden eerder dat er geen wapens in Europa waren. Vandaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Gewoon via de illegale markt in Europa natuurlijk.
Twee kilometer is ook gewoon bizarquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:56 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
De vrachtwagen is twee kilometer door een mensenmassa gereden. Vrees helaas dat je nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen...
Paar nitraten in een glazen pot met metalen knikkers / balletjes van lagers en je bent er idd al.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat denk je van een spijkerbom op een willekeurig CS tijdens de spits.
We gaan nog veel excessievere geweldsuitspattingen tegemoet en er is niks tegen te doen.
En dan heb ik het nog niet eens over de Remlofs van deze wereld die hebben aangegeven de wapens op te pakken zodra de moslim kritische partijen in de regering komen.
serieus?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:56 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
De vrachtwagen is twee kilometer door een mensenmassa gereden.
twitter:Globe_Pics twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:53:55A women complained that the Nice attacks ruined her shopping trip. I can't believe what I've just heard. https://t.co/AJbAixgFjf reageer retweet
Of je onderschat de arbeidsintensiviteit dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed, of jij leeft in 1916 of ik in 3016.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:56 schreef Grems het volgende:
[..]
Cultuurverrijking van dichtbij meemaken![]()
Maar geen stagequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Genieten toch. Ze hadden in ieder geval wel bed, bad en brood voordat ze iedereen vermoordden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Globe_Pics twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:53:55A women complained that the Nice attacks ruined her shopping trip. I can't believe what I've just heard. https://t.co/AJbAixgFjf reageer retweet
Idioten die doodsverwensingen uiten ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Domme trolls mogen eindelijk wel een keer door de shredder.
Die links wordt niet eens gelegd. Kijk maar eens op CNN wat voor een vertekend beeld de Amerikaanse journalistiek over ons verspreidt. Ze krijgen in de VS vrijwel niets te zien over het de kritiek op de islam en het verzet tegen de massa-immigratie. Wat ze in de VS te zien krijgen zijn beelden die we bv in Duitsland zagen waar de linkse kliek de vreemdelingen met open armen en bloemetjes op de stations opwachten. En figuren als Merkel met haar wir schaffen das worden voorgeschoteld als zijn de algemene opinie in Europa.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Odaiba het volgende:
Dit is gewoon bullshit. Of is Barbie ergens aan het shoppen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit gaat om de Syrische oppositie, niet noodzakelijk geweldige mensen maar geen terroristen. Rusland bombardeert zonder scrupules en totaal niet doelgericht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als terroristen willen dat er geen ziekenhuizen worden gebombardeerd, moeten ze zich er maar niet laf in gaan verschuilen.
Dat is geen oorlogsmisdaad, dat heet grondig opruimen.
Is er ooit iemand geweest die in zn eentje zoveel mensen heeft vermoord?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:56 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
De vrachtwagen is twee kilometer door een mensenmassa gereden. Vrees helaas dat je nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen...
Zigzaggend om zoveel mogelijk mensen te rakenquote:
Zelfs zonder. Gewoon een vrachtwagen door de afsluitboom een overgang oprijden net als een spits intercity voorbij komt.. detectiemogelijkheid van praktisch 0. En dat tuig heeft al bewezen fan te zijn van een vrachtwagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iedereen kan met een bom in een weekendtas binnenlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |