Dat is wel debiel ja. Kom op Reddit ook weer van die kneuzen tegen die weer geloven dat deze aanslag voorkomen had kunnen worden als het bezit van wapens gelegaliseerd was in Frankrijk. Alsof ze fucking oogkleppen op hebben gewoon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als alle Fransen gewoon een truck zouden hebben, was dit niet gebeurd.
Dan krijgen we weer opnieuw verkiezingen. Haha.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jep.
Ik kan niet wachten op maart 2017.
Ga je nu serieus beweren dat je dat niet bent dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik cynisch ben.
Ook in Frankrijk bestaat de onderwereld. Raar maar waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of het zou moeten kunnen in een land als Frankrijk na wat er allemaal is gebeurd, is weer een ander verhaal?
Doe ik. Ik denk nu ook na over de verschrikkelijk gebeurtenissen in Nice, niet over een medeforumgebruiker die in een overstuurde bui misschien een ietwat kwetsende-krachtterm gebruikt.quote:
Geen IS dus, voorlopig.quote:Het Franse blad Paris Match heeft de bewering dat de aanslag in Nice was opgeëist door terreurorganisatie Islamitische Staat, ingetrokken.
Als je 200 meter verderop geroep hoort, geschreeuw, geloop ziet. dan is je reactie toch: " Nou ik moet zo ver mogelijk van die vrachtwagen weg. " Maar als er ook geschoten zou zijn dan is de kans dat je overleeft miniem..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat maakt het dan weer de moeite waard.
WE GON' DIE!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrachtwagen rijdt in op grote groep mensen tijdens feestdag, 73 doden, korter?
uhuh.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ga je nu serieus beweren dat je dat niet bent dan?
Het is je vergeven. Soms vergeten we allemaal even onsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sorry, dat was inderdaad een beetje racistisch van me.
Aldus de persoon die hoopt dat er aanslagen plaatsvinden elders op deze wereld waarbij onschuldige mensen vermoord worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ga je nu serieus beweren dat je dat niet bent dan?
Ok dan, my bad denk ik, ik ga pitten.quote:
Die vrachtwagen had, achteraf bekeken, doorzeefd moeten worden bij de eerste controlepost.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat is wel debiel ja. Kom op Reddit ook weer van die kneuzen tegen die weer geloven dat deze aanslag voorkomen had kunnen worden als bezit van wapens gelegaliseerd was in Frankrijk. Alsof ze fucking oogkleppen op hebben gewoon.
Ja ook Surinaamse asielzoekers, je punt is?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ook in Frankrijk bestaat de onderwereld. Raar maar waar.
twitter:jenanmoussa twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:19:44ISIS unofficial channels circulating posters celebrating #Nice attack, also showing Eiffel Tower on fire. @akhbar https://t.co/VsYiaoi2xa reageer retweet
mandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrachtwagen rijdt in op grote groep mensen tijdens feestdag, 73 doden, korter?
Die gaan het morgen wel gewoon opeisen hoor. IS eist alles alles op waarbij meer dan 10 doden vallen tegenwoordig.quote:
Ja, want als je het ene moment lekker met je gezinnetje naar een vuurwerkshow staat te kijken heb je een fractie van een seconde later inderdaad meteen het besef dat je doelwit bent van een terroristische aanslag.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je 200 meter verderop geroep hoort, geschreeuw, geloop ziet. dan is je reactie toch: " Nou ik moet zo ver mogelijk van die vrachtwagen weg. " Maar als er ook geschoten zou zijn dan is de kans dat je overleeft miniem..
Islam is vrede.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Zaktabak het volgende:
twitter:jenanmoussa twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:19:44ISIS unofficial channels circulating posters celebrating #Nice attack, also showing Eiffel Tower on fire. @akhbar https://t.co/VsYiaoi2xa reageer retweet
De dood, meer specifiek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat heeft verder niks met deze aanslag te maken, da's het leven.
Dat het nogal naïef is om te denken dat zoiets als dit ooit voorkomen kan worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ook Surinaamse asielzoekers, je punt is?
Die 2e ziet er wel badass uit trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Zaktabak het volgende:
Nee, maar het is wel een eerste stap voor een verdere oplossing.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zal Frankrijk minder een doelwit maken ja!
Hoe de fuck kan dat zonder dat niemand wat opmerkt?quote:
bah bah bahquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Zaktabak het volgende:
Gewoon openlijk toegeven dat je PVV stemptquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Doe ik. Ik denk nu ook na over de verschrikkelijk gebeurtenissen in Nice, niet over een medeforumgebruiker die in een overstuurde bui misschien een ietwat kwetsende-krachtterm gebruikt.
Niet elke truck wordt 24/7 gefilmd geloof het of niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan dat zonder dat niemand wat opmerkt?
Nogmaals: Binnen een x aantal aan uur / dagen gaat er sowieso 100% de melding komen dat verdachten bekend waren bij de inlichtingendiensten, zoals je vrijwel na elke aanslag ziet, in zo een context is het dan nogal idioot om te concluderen dat dit niet voorkomen had kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dat het nogal naïef is om te denken dat zoiets als dit ooit voorkomen kan worden.
Er gebeuren zoveel dingen wat mensen niet opmerken, zelfs als staan ze er met hun neus op...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan dat zonder dat niemand wat opmerkt?
Ja idd. Nu zullen er geen aanslagen meer komen😂😂😂😂. Domme gast.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een eerste stap voor een verdere oplossing.
Zoals?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:40 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een eerste stap voor een verdere oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |