In de ideale wereld ja. Dat is dit dus niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals: Binnen een x aantal aan uur / dagen gaat er sowieso 100% de melding komen dat verdachten bekend waren bij de inlichtingendiensten, zoals je vrijwel na elke aanslag ziet, in zo een context is het dan nogal idioot om te concluderen dat dit niet voorkomen had kunnen worden.
Minuut stilte morgen en door.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Daar nog niks over gehoord.
Then you maybe should read their book.twitter:HillaryClinton twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:57:14"Let’s be clear: Islam is not our adversary. Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism." reageer retweet
Als ik zo die taferelen zie op de Mont ventoux ....ook opeen gepakt ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Daar nog niks over gehoord.
Die hebben we zelfs in Nederland amper tot nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ook Surinaamse asielzoekers, je punt is?
Die dusquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Nober het volgende:
Then you maybe should read their book.twitter:HillaryClinton twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:57:14"Let’s be clear: Islam is not our adversary. Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism." reageer retweet
Ze bedoeld het vast goed, maar ik moet echt kotsen van dit soort linkse praat. Erken dan op zijn minst dat er een klein probleem is omtrent die groep.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
https://twitter.com/HillaryClinton/status/667371059885301761
pisventjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Nober het volgende:
Het zou wel fijn zijn als IS voortaan wat vroeger in actie komt bijna 2 uur al.
Die godverdomde bureaucratie zou in feite geen excuus mogen zijn, zeker niet wanneer de noodtoestand nog in tact is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
In de ideale wereld ja. Dat is dit dus niet.
Nee, eigenlijk sinds de bekendmaking al niet. Hoop kleine zijspoortjes maar buiten de truck om weinig gaande. Alsnog ellende dit natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef heywoodu het volgende:
Weinig nieuwe dingen inmiddels volgens mij?
Ben zelf meer een avondmens dus vind het wel ideaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Nober het volgende:
Dan is het hier helemaal niet meer bij te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Nober het volgende:
Stem geen PVV. Kan je ook niet opmaken uit mijn posts.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Grems het volgende:
[..]
Gewoon openlijk toegeven dat je PVV stempt
Schuldgevoel, slavernij, kolonie he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Die hebben we zelfs in Nederland amper tot niet
Nou ja, je had nog 60 doden, daarna 73 doden, bestuurder schoot en stapte daarna in etc...maar ook dat nu niet meer. Bijna bedtijd dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk sinds de bekendmaking al niet. Hoop kleine zijspoortjes maar buiten de truck om weinig gaande.
Als ze dat niet zegt krijgt ze geen geld van de Saudi's voor de Crooked Foundation.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Nober het volgende:
RIP Barbie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind dit wel echt zo'n zielig plaatje..
[ afbeelding ]
Tja, arabieren hé :^)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef Infection het volgende:
IS'ers zijn slecht in photoshop trouwens. Wat een bagger plaatjes.
Rapporten. En dan hopen dat die irritante troll eindelijk eens door de shredder gaat.quote:
Het is ook een beetje pochen met andermans prestaties. Vaak zijn het kleine onafhankelijke units. Denk echt niet dat ISIS van tevoren alles al uit communiceert en dat ze bijvoorbeeld telkens al een verklaring hebben liggen. Meer van: ah weer gekken die zich voor ons willen opofferen! Nicequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die gaan het morgen wel gewoon opeisen hoor. IS eist alles alles op waarbij meer dan 10 doden vallen tegenwoordig.
Vluchtelingen had je t over he?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Schuldgevoel, slavernij, kolonie he.
Beetje zoals met Frankrijk en Algerije.
En hoeveel bekenden kent een inlichtingendienst? Allemaal vastzetten bij grote evenementen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals: Binnen een x aantal aan uur / dagen gaat er sowieso 100% de melding komen dat verdachten bekend waren bij de inlichtingendiensten, zoals je vrijwel na elke aanslag ziet, in zo een context is het dan nogal idioot om te concluderen dat dit niet voorkomen had kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |