http://www.nu.nl/buitenla(...)en-aanslag-nice.htmlquote:Lokale justitie spreekt van zeker 60 doden na aanslag Nice
In het Franse Nice is donderdagavond een vrachtwagen op het publiek ingereden. Autoriteiten spreken van minstens zestig doden en honderd gewonden.
De inzittende in de vrachtwagen zou daarna in een vuurgevecht zijn geraakt met Franse anti-terreureenheden. De chauffeur van het voertuig is daarbij mogelijk gedood. Een tweede inzittende is mogelijk op de vlucht geslagen, melden verschillende media, maar officieel is dit nog niet bevestigd.
Na het incident, dat plaatsvond op het Promenade des Anglais, de boulevard van Nice, brak paniek uit en sloegen mensen op de vlucht. Op de boulevard waren veel mensen bijeen om te kijken naar een vuurwerkshow.
In de stad zijn veel mensen op de been vanwege Quatorze Juillet, de nationale feestdag van Frankrijk.
De autoriteiten hebben mensen opgeroepen om binnen te blijven. Op Twitter bieden verschillende inwoners uit Nice toeristen onderdak aan. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken zoekt uit of er Nederlanders betrokken zijn geraakt bij de aanslag.
De Franse president Francois Hollande is op weg naar Parijs voor een crisisoverleg.
Wapens werden gevonden in de truckquote:Des armes auraient été retrouvées à l'intérieur du camion
Plusieurs armes, fusils et grenades ont été retrouvés à l'intérieur du camion qui a foncé dans la foule, précise une source locale, contactée par Le Figaro. Cette dernière évoque un acte terroriste prémédité.
Die stroman komt er dan altijd inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Oke...omdat een groep met randdebielen zich Islamitische Staat noemd is automatisch een hele religie verantwoordelijk?
twitter:mezzaraion twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:26:54вчера снимали клип в центре города, обливались розе, а сегодня разбросанные кровавые тела на центральной набережной https://t.co/7PJKqwTo0i reageer retweet
Ja maar het ergste zijn mensen die nu nog durven beweren dat religie er niets mee te maken heeft, buiten dat ze zwakzinnig lijken, trollen, oogkleppen op hebben of oostindisch blind zijn, zijn ze ook een gevaar voor de samenleving.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb zolang geprobeerd de islam niet te haten maar ze maken het ons wel verdraaid moeilijk.
IS zal het wel opeisen, een random verkeersongeluk op een N weg in Groningen eisen ze nog op onderhandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buiten dat het complete speculatie is of IS dit überhaupt wel opeist. Want bij elke situatie met doden roept wel iemand dat IS het opeist.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:41 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Inderdaad. Je mag je Marokkaanse buurman morgen best aanspreken op wat er is gebeurd.
Die noodtoestand heeft een aanslag in Nice vandaag voorkomen. Scheelt dat weer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:42 schreef Odaiba het volgende:
Zijn er nu nog mensen die de aanhoudende noodtoestand in Frankrijk overbodig vinden?
Confirmé....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
Radio 1 meldt dat er geen gijzeling gaande is.
Het is een wonder dat er nog mensen bestaan met die miljard moslims op de aarde. Echt hoor. Want die zijn aaaaaaaaaaaaaallemaal slecht!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die stroman komt er dan altijd inderdaad.
Daar trapt ook niemand meer in, verzin eens een ander trucje.
Duidelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:mezzaraion twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:26:54вчера снимали клип в центре города, обливались розе, а сегодня разбросанные кровавые тела на центральной набережной https://t.co/7PJKqwTo0i reageer retweet
Bij jou strontquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
In jouw geval zit er bloed bij, zonder twijfel.
Terecht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
Volgende week naar Nice. Als me dochter van 14 dit ziet of hoort dan zal ze niet meer het vliegtuig in stappen vrees ik.
Kan ik jou er niet op aanspreken? Heb ik dat alvast gehad.quote:
Ja, die drogreden inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een wonder dat er nog mensen bestaan met die miljard moslims op de aarde. Echt hoor. Want die zijn aaaaaaaaaaaaaallemaal slecht!
Superhandig voor de mensen die geen Russisch spreken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Nou inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sommige mensen hier zijn echt qua niveau het laagste van het laagste.
Echt wat erg.
twitter:AnonymissNegra twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:40:11Prensa francesa citando una fuente oficial diciendo que 60 personas fueron asesinadas en #Nice https://t.co/sHaS4yulPV reageer retweet
Ga los zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan ik jou er niet op aanspreken? Heb ik dat alvast gehad.
Ja echt he. Sowieso die wegkijkers.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Echt wat erg.
Kan je 1 ding vertellen en dat is dat mijn Islamitische buurman/collega/vrienden er compleets niets mee te maken hebben.....waarom jij nu weer gelijk een Marokkaan gebruikt als je een moslim bedoelt (denk ik?).quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:41 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Inderdaad. Je mag je Marokkaanse buurman morgen best aanspreken op wat er is gebeurd.
Met een gijzeling erbij wek je altijd het idee alsof het gene waar het mee begonnen is nog niet alles is. En een gijzeling duurt altijd nog lang.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef Infection het volgende:
Het valt mij trouwens wel op dat er altijd een 'hostage situation' gemeld wordt na een aanslag.
Al Jazeera klinkt te moslimachtig. Laten we dat hier aub niet als bron gebruiken is minachting naar de slachtoffersquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
Al Jazeera meldt op dit moment 60 doden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Superhandig voor de mensen die geen Russisch spreken.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar het ergste zijn mensen die nu nog durven beweren dat religie er niets mee te maken heeft, buiten dat ze zwakzinnig lijken, trollen, oogkleppen op hebben of oostindisch blind zijn, zijn ze ook een gevaar voor de samenleving.
Is nog maar 100 keer gepost.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pas op... shocking!!!twitter:AnonymissNegra twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:40:11Prensa francesa citando una fuente oficial diciendo que 60 personas fueron asesinadas en #Nice https://t.co/sHaS4yulPV reageer retweet
[..]
Al Jazeera klinkt te moslimachtig. Laten we dat hier aub niet als bron gebruiken is minachting naar de slachtoffers
grgr henk
[..]
Al Jazeera klinkt te moslimachtig. Laten we dat hier aub niet als bron gebruiken is minachting naar de slachtoffers
grgr henk
quote:
Gaat om het filmpje in de tweetquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Superhandig voor de mensen die geen Russisch spreken.
De islam is niet het probleem, dat wordt slechts gebruikt als excuus. Het probleem zit hem in het binnenhalen van grote groepen mensen die geen affectie hebben met onze cultuur en die wij geen perspectief kunnen bieden. Een paar van die mensen hoeven maar door te draaien en je krijgt wat je in Frankrijk ziet. Ik vind het een zeer legitieme reden (naast andere) om maar mondjesmaat vluchtelingen op te nemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:41 schreef kurk_droog het volgende:
Ik krijg geen angst, wel woede en haat naar de islam en dat wij als Europa zo lief willen zijn. Jammer dan voor die vluchtelingen maar onze eigen cultuur in de EU gaat voor alles.
Fuck... Ben jij serieus? Al Jazeera is accuraat en daar kan NOS nog een hoop van leren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
grgr henk
Ja maar dan is dit geweest. Maar ben beng als ze dit morgen hoort ze echt niet meer instapt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Terecht.
Alsof het niet genoeg is dat de bevolking wekenlang aan het rellen is in frankrijk.. Heb je ook nog eens al die terroristen erbij in frankrijk.
Ok...foei...laat het niet meer gebeuren.quote:
GEEN gijzeling...... is bevestigd door de minister van binnenlandse zakenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Maver24 het volgende:
Sommige zeggen wel gijzeling en sommige weer niet. Laten we het laatste maar hopen
Hoe lang pikt het volk dit nog volgens jou?quote:
Je hebt wel een buikje gekregen hé, ouwe boefquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
grgr henk
De chauffeur toeterde veelvuldig wat zou kunnen betekenen dat de chauffeur een Turk is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Net zijn rijbewijs? Kapotte remmen en defecte clavon?
Al Jazeera is vaak volstrekt onbetrouwbaar. Als het over Israël gaat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Fuck... Ben jij serieus? Al Jazeera is accuraat en daar kan NOS nog een hoop van leren.
Wat is het alternatief?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe lang pikt het volk dit nog volgens jou?
Laatst was er ook een artikel dat Salafisten vergeleken werden met Jehova Getuigenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar het ergste zijn mensen die nu nog durven beweren dat religie er niets mee te maken heeft, buiten dat ze zwakzinnig lijken, trollen, oogkleppen op hebben of oostindisch blind zijn, zijn ze ook een gevaar voor de samenleving.
quote:Geen gijzeling in Nice
Het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken spreekt eerdere berichten tegen dat er een gijzeling gaande is in Nice. President Hollande komt met een crisisteam bijeen bij het ministerie voor spoedoverleg.
Blue teamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb de wegkijkers even gespot en in mijn hoofd opgeslagen.
Hier moet je alleen maar zijn omdat je dan lekker snel op de hoogte gehouden wordtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Echt wat erg.
Ok deze was wel grappig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De chauffeur toeterde veelvuldig wat zou kunnen betekenen dat de chauffeur een Turk is.
Afgaande op het filmpje is dat wel een aannemelijk aantal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Infection het volgende:
RTL en Nu.nl hebben mij blijkbaar zelfs meldingen gestuurd over de '60 doden', dan moet het wel waar zijn.
Of over Jemenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al Jazeera is vaak volstrekt onbetrouwbaar. Als het over Israël gaat bijvoorbeeld.
Dit ja. Alle jezus....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja echt he. Sowieso die wegkijkers.
Ach daar hebben wefylax. Ga je hier ook een journalistiek topverhaal over schrijven?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
welk volk?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe lang pikt het volk dit nog volgens jou?
Ik betaal netjes mijn belasting, van mijn zuurverdiende centen gaat er een groot gedeelte naar defensie, waarmee er weer in Irak jihadisten worden gebombardeerd, doe ik het nog niet goed...?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok...foei...laat het niet meer gebeuren.
Franse autoriteit heeft dat allang bevestigdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Infection het volgende:
RTL en Nu.nl hebben mij blijkbaar zelfs meldingen gestuurd over de '60 doden', dan moet het wel waar zijn.
Al Jazeera is pro Palestijns en daar maken ze ook geen geheim van, maar qua algemene nieuwsberichten zoals nu in Frankrijk en elders op de wereld zijn ze gewoon redelijk betrouwbaar en accuraat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al Jazeera is vaak volstrekt onbetrouwbaar. Als het over Israël gaat bijvoorbeeld.
Please negeer deze kneus.quote:
omdat het opgeëist is door IS.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef SupportIceland het volgende:
Waarom gaat iedereen er vanuit dat IS hier achter zit?
Waar het altijd was en zal blijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Vluchteling het volgende:
Gruwelijk. Waar gaat de mensheid naartoe?
Raakte Nederland geen helikopter kwijt de afgelopen keer toen er boots on the ground waren in Libië?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
Boot on the grounds in Libie ook graag, onze grenzen moeten we beschermen.
Zo gaat het wel. Zie Parijs en Brussel....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Iedereen weer even een paar dagen in shock en op naar de volgende aanslag...
Gelukkig zag ik één moslim tussen de aanslagen. Dat scheelt.quote:
Nou, ik ben eigenlijk nog steeds in shock van 13 november hoor....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Iedereen weer even een paar dagen in shock en op naar de volgende aanslag...
Omdat dat meestal zo is? Al Qaida pleegt al jaren geen grote aanslagen in de westerse wereld meer. En de rest van de terroristische organisaties zijn een lachertje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef SupportIceland het volgende:
Ehhh....u zegt? Het 'klinkt' te moslimachtig? LOL verder alles wel op een rijtje in je bovenkamer?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
grgr henk
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
Uitstekende zender inderdaad voor breaking news-zaken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Al Jazeera is pro Palestijns en daar maken ze ook geen geheim van, maar qua algemene nieuwsberichten zoals nu in Frankrijk en elders op de wereld zijn ze gewoon redelijk betrouwbaar en accuraat.
Kan je dit bevestigen met een bron? Ik dacht dat Nederland onder het minimale budget zit namelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik betaal netjes mijn belasting, van mijn zuurverdiende centen gaat er een groot gedeelte naar defensie, waarmee er weer in Irak jihadisten worden gebombardeerd, doe ik het nog niet goed...?
Denk niet dat het de lokale bowlingclub is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef SupportIceland het volgende:
Wat is dit voor een kul-redenatie?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja. Alle jezus....
Die mogen mij 1 ding uitleggen; waarom kan ik raden wat voor religie de daders hebben alvorens we ook maar iets van feiten hebben. En ik heb het 9 van de 10 keer goed.
En dat terwijl de bevolking voor ~25% uit moslims bestaat wereldwijd.
Dus zou je 75/25 verwachten. Die mogen ze me uitleggen voordat ik ze uberhaupt enigsinds serieus kan nemen.
Thanks voor je advies.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier moet je alleen maar zijn omdat je dan lekker snel op de hoogte gehouden wordt
Houd je bek joh, jouw gedrag in deze reeks is echt belachelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach daar hebben wefylax. Ga je hier ook een journalistiek topverhaal over schrijven?
Flag met een f. Hahaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Odaiba het volgende:
De volgende mars van de vrijheid wordt gebouden in Nice. Tevens zijn een aan wereldleiders uitgenodigd. Ook zullen onze nationale gebouwen de franse flag geprojecteerd krijgen.
WIJ ZIJN MET MEER!
je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
De islam als religie mag best eens hard aangepakt worden
Dat mag je hier niet zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Die is inmiddels alweer redelijk weg hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt wel een buikje gekregen hé, ouwe boef
islamitische gekkies zijn niet de enige gekkies op deze wereld, hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat dat meestal zo is? Al Qaida pleegt al jaren geen grote aanslagen in de westerse wereld meer. En de rest van de terroristische organisaties zijn een lachertje.
Gaan, waarom zouden ze 2 keer op dezelfde plek wat doen. Dan is het verrassingselement weg. Daarnaast, cancelen veel mensen nu juist. Is het lekker rustig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
Heb een reis staan naar Nice volgende week. Gaan of annuleren? Is het Is of een verwarde man/vrouw!
Daarvoor hebben ze wel andere middelen veel effectiever ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
Boot on the grounds in Libie ook graag, onze grenzen moeten we beschermen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat het de lokale bowlingclub is.
Annuleren omdat ongepast.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
Heb een reis staan naar Nice volgende week. Gaan of annuleren? Is het Is of een verwarde man/vrouw!
Gaan!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
Met toevallig granaten en vuurwapens achterin. En een handlanger die van schrik z'n geweer op de menigte leeg schiet?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Net zijn rijbewijs? Kapotte remmen en defecte clavon?
IS is ook een lachertje maar hebben we lang niet serieus genoeg genomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat dat meestal zo is? Al Qaida pleegt al jaren geen grote aanslagen in de westerse wereld meer. En de rest van de terroristische organisaties zijn een lachertje.
CNN noemt dat aantal nu ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Infection het volgende:
Nogal een gefaalde poging om gevat te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat het de lokale bowlingclub is.
Hoe wil je het aanpakken?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mag je al stemmen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
Goed gedrag van een crew lid.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Houd je bek joh, jouw gedrag in deze reeks is echt belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |