Het is dven, niet zo oenig doen aubquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Doe je nou alsof of snap je dat verschil echt niet
Ja een dronken chauffeur die per ongeluk nog wat AK47's liet afgaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie noemen het een aanslag terwijl het nog niet zeker is. Is het geen dronken chauffeur? Of een chauffeur die pokemon aan het spelen was?
Ik ook. Hopelijk blijft de teller op 60 staan als ik morgenochtend Fok! weer checkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De gijzeling is nog niet voorbij.
Goed, ik ga slapen. Hoor t morgen wel
IS wint aan terrein in Libië man. Westen overweegt ook al om daar te bombarderen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nu IS geen grondgebied meer heeft gaat dit gewoon meer gebeuren helaas.
We appen je, hou je app open.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De gijzeling is nog niet voorbij.
Goed, ik ga slapen. Hoor t morgen wel
Ik constateer alleen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je geruchten blijft geloven kun je jezelf beter weggooien.
Dan kun je nooit gaan slapen denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vind het altijd knap dat mensen nog kunnen gaan slapen met dit nieuws.
Ik ken daar niemand, vind het kut hoor dat zoiets gebeurt, maar ik kan prima slapen ondanks dit vervelende nieuwsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vind het altijd knap dat mensen nog kunnen gaan slapen met dit nieuws.
had het filmpje gezien. Bizar...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zit variatie in foto. Mensen die aan het leegbloeden zijn en mensen van wie het hoofd er af is gereten gaat misschien net over de grens.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef Cattivo het volgende:
Tja we gaan weer foei foei roepen. Niks gaat veranderen. Pak de oorzaak aan, de Islam. Verbied die religie. Durf er eens over te spreken.
twitter:ReutersWorld twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:38:07MORE: No hostage situation at the moment in Nice attack - French interior ministry spokesman reageer retweet
Dat zie je hier toch wel weer? De I in IS staat ergens voor, dat ontkennen is enorm gevaarlijk.quote:
Uiteraard, ongeacht of ze er werkelijk iets mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:36 schreef Nintex het volgende:
IS eist aanslag op.twitter:LeSommierRgis twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:23:46L'Etat Islamique a revendiqué l'attentat de #Nice @ParisMatch reageer retweet
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Als niks te verbergen hebt vind ik dat je vreemde vragen stelt hier.
Ga gewoon je ding doen.
urinequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of jij met je trekppop filmpjes, wat zeik je nou man?
Filmpje alleen dan langer, nog meer .....twitter:mezzaraion twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:26:54вчера снимали клип в центре города, обливались розе, а сегодня разбросанные кровавые тела на центральной набережной https://t.co/7PJKqwTo0i reageer retweet
Linkje ?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Wees blij dat je de filmpjes niet gezien hebt.
Heb je toevallig een link?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Wees blij dat je de filmpjes niet gezien hebt.
Mwah. Lukt normaal wel. Nacht van Parijs bijv. niet.quote:
Dat klopt, daarom spoilertjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zit variatie in foto. Mensen die aan het leegbloeden zijn en mensen van wie het hoofd er af is gereten gaat misschien net over de grens.
Ja maar het kalifaat krimpt natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
IS wint aan terrein in Libië man. Westen overweegt ook al om daar te bombarderen.
Preciesquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, ongeacht of ze er werkelijk iets mee te maken hebben.
Angst zaaien.
Snap ik. Het is moeilijk, maar ik begrijp wel dat gevraagd wordt om niet te filmen of fotograferen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, maar wel met twee ongelukken waarbij de nabestaanden (waaronder ik) inderdaad alles wilden zien en weten. Ook voor het verwerkingsproces. Maar ben het er mee eens dat dat voor iedereen natuurlijk verschillend is.
Oke...omdat een groep met randdebielen zich Islamitische Staat noemd is automatisch een hele religie verantwoordelijk? Heel raar!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zie je hier toch wel weer? De I in IS staat ergens voor, dat ontkennen is enorm gevaarlijk.
Als de daders niet direct zijn omgekomen kan ik me voorstellen dat ze zich ook ergens proberen te verschansen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef Infection het volgende:
Het valt mij trouwens wel op dat er altijd een 'hostage situation' gemeldt wordt na een aanslag.
Gebeurt vaker inderdaad. Elke actie van een sympathisant word opgeëist.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Angst zaaien.
Komt door debielen op twitter en hysterische getuigen die dingen gaan inbeelden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef Infection het volgende:
Het valt mij trouwens wel op dat er altijd een 'hostage situation' gemeldt wordt na een aanslag.
Wtf?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef Dven het volgende:
[..]
HOE LANG ZAL HET HARDWERKENDE FRANSE VOLK DIT NOG PIKKEN?!?
Vaak gasten die legend willen doen. Zie ik ook op dit forum. Het beste is negeren. Anders krijgt het onterecht gigantische proporties.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef Infection het volgende:
Dat lijkt me vreselijk ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het achteraf willen zien is iets anders dan via social media ontdekken dat je kind daar doodgereden op straat ligt.
Het verbaasd mij nog dat die truck niet vol zat met explosieven en tot ontploffing is gebracht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef Vallon het volgende:
Volgens Figaro, lagen/liggen er in de truck wapens en granaten......
In jouw geval zit er bloed bij, zonder twijfel.quote:
Wellicht waren de daders inderdaad van plan als vervolg mensen te gijzelen maar is dat plan gelukkig niet tot uitvoer gekomenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef Vallon het volgende:
Volgens Figaro, lagen/liggen er in de truck wapens en granaten......
Buiten dat het complete speculatie is of IS dit überhaupt wel opeist. Want bij elke situatie met doden roept wel iemand dat IS het opeist.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Angst zaaien.
Inderdaad. Je mag je Marokkaanse buurman morgen best aanspreken op wat er is gebeurd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Oke...omdat een groep met randdebielen zich Islamitische Staat noemd is automatisch een hele religie verantwoordelijk? Heel raar!
Hardwerkende?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef Dven het volgende:
[..]
HOE LANG ZAL HET HARDWERKENDE FRANSE VOLK DIT NOG PIKKEN?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |