GEEN gijzeling...... is bevestigd door de minister van binnenlandse zakenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Maver24 het volgende:
Sommige zeggen wel gijzeling en sommige weer niet. Laten we het laatste maar hopen
Hoe lang pikt het volk dit nog volgens jou?quote:
Je hebt wel een buikje gekregen hé, ouwe boefquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Al Jazeera klinkt te moslimachtig. Laten we dat hier aub niet als bron gebruiken is minachting naar de slachtoffers
grgr henk
De chauffeur toeterde veelvuldig wat zou kunnen betekenen dat de chauffeur een Turk is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Net zijn rijbewijs? Kapotte remmen en defecte clavon?
Al Jazeera is vaak volstrekt onbetrouwbaar. Als het over Israël gaat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Fuck... Ben jij serieus? Al Jazeera is accuraat en daar kan NOS nog een hoop van leren.
Wat is het alternatief?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe lang pikt het volk dit nog volgens jou?
Laatst was er ook een artikel dat Salafisten vergeleken werden met Jehova Getuigenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar het ergste zijn mensen die nu nog durven beweren dat religie er niets mee te maken heeft, buiten dat ze zwakzinnig lijken, trollen, oogkleppen op hebben of oostindisch blind zijn, zijn ze ook een gevaar voor de samenleving.
quote:Geen gijzeling in Nice
Het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken spreekt eerdere berichten tegen dat er een gijzeling gaande is in Nice. President Hollande komt met een crisisteam bijeen bij het ministerie voor spoedoverleg.
Blue teamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb de wegkijkers even gespot en in mijn hoofd opgeslagen.
Hier moet je alleen maar zijn omdat je dan lekker snel op de hoogte gehouden wordtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sommige mensen hier zijn echt qua niveau het laagste van het laagste.
Echt wat erg.
Ok deze was wel grappig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De chauffeur toeterde veelvuldig wat zou kunnen betekenen dat de chauffeur een Turk is.
Afgaande op het filmpje is dat wel een aannemelijk aantal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Infection het volgende:
RTL en Nu.nl hebben mij blijkbaar zelfs meldingen gestuurd over de '60 doden', dan moet het wel waar zijn.
Of over Jemenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al Jazeera is vaak volstrekt onbetrouwbaar. Als het over Israël gaat bijvoorbeeld.
Dit ja. Alle jezus....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja echt he. Sowieso die wegkijkers.
Ach daar hebben wefylax. Ga je hier ook een journalistiek topverhaal over schrijven?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb de wegkijkers even gespot en in mijn hoofd opgeslagen.
welk volk?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe lang pikt het volk dit nog volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |