SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
bagpiper001
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
dyonvbaal
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
trein2000
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Azpilicueta
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Debsterr
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Mishu
Molurus
MrvanTrapZ
Murmeli
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Zelfscanner
Team Instinct (geel/Zapdos)
6star6lord6
Amarantha
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
jogy
KaBuf
Kwaitnait
liesje1979
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Sick_Little_Monkey
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Tweek
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
[ Bericht 0% gewijzigd door picodealion op 14-07-2016 20:53:53 ]![]()
Wie is jullie? Wie doet dat dan? Ik ga het niet proberen,voor je het weet krijg je een ban.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn er een paar die er de hele tijd over praten. Haalt het hele idee van het spel onderuit vind ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie is jullie? Wie doet dat dan? Ik ga het niet proberen,voor je het weet krijg je een ban.![]()
Ja, als je op die manier allemaal stops af gaat en gyms wel idd. Maar als je gewoon je zelf bij 1 stop neerzet als je thuis zit of op kantoor vind ik het nog wel meevallen. Aangezien genoeg mensen het geluk hebben dat er een stop bij hun huis is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:33 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zijn er een paar die er de hele tijd over praten. Haalt het hele idee van het spel onderuit vind ik
Maarja niet zo zin in een ban.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt dit?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef DenS het volgende:
[..]
Kan wel, als je mis gooit, rolt de pokeball verder weg... Klik erop en je krijgt het terug.![]()
Net in het bos ook mensen tegen gekomen die speelden
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Soms blijft het aantal bij mij dan wel op hetzelfde nummer staan, maar de volgende bal is dan twee lagerquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan erop klikken maar ik heb er nooit eentje terug gekregen
Ditquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:36 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gelukt. Volgens mij skipt het alleen de animatie.![]()
Spotte net een Eevee verderop in de straat, dus ik met het neefje van mijn vriend de straat opMaar ze verdween ineens!? Wel weer een Zubat gevangen met hem
![]()
![]()
Thx, ga het meteen proberen!quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je 200x op eevee spuugt op het scherm krijg je een vaporeon![]()
Wel hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Topic is geen reeks!! Wat heb je gedaan![]()
Dan kun je beter zeggen;quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kwam niet als reeks in my active topics en ik zie de knopjes niet
What the fuck heb ik gedaan, het werkt allemaal niet meer.![]()
Eerder wtf heeft fok nou weer gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan kun je beter zeggen;
What the fuck heb ik gedaan, het werkt allemaal niet meer.![]()
![]()
Wel hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Topic is geen reeks!! Wat heb je gedaan![]()
Drama die update. Spel zoekt niet meer naar GPS. Lege spelkaart
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Ik word horendol van die GPS. Er is gewoon ergens een Pokestop die ik nooit kan openen, want waar ik ook ga staan, het verspringt heel raar en dan is het altijd te ver weg. Al sta ik er bovenop. Het verspringen is zo 100 meter... Da's toch niet normaal meer. Waar ligt dat aan? Andere gebieden word ik vrij precies gevolgd en andere plekken scheelt het héél veel tov waar ik echt ben."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Van het weekend maar even op pad voor een Pokemon. Ik wil graag een leuke om beter te maken. Heb 30k stardust alleen geen 1 leuk/goed genoeg om beter te maken![]()
Misschien de instellingen van je GPS veranderen? Misschien heeft ie verschillende optiesquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik word horendol van die GPS. Er is gewoon ergens een Pokestop die ik nooit kan openen, want waar ik ook ga staan, het verspringt heel raar en dan is het altijd te ver weg. Al sta ik er bovenop. Het verspringen is zo 100 meter... Da's toch niet normaal meer. Waar ligt dat aan? Andere gebieden word ik vrij precies gevolgd en andere plekken scheelt het héél veel tov waar ik echt ben.![]()
Ja, geen idee wat je daarmee bedoelt of hoe dat werkt. Ik heb sinds eergisteren een smartphonequote:Op donderdag 14 juli 2016 18:51 schreef Inaithnir het volgende:
Misschien de instellingen van je GPS veranderen? Misschien heeft ie verschillende opties
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Hier juist eindelijk een aantal km kunnen lopen zonder dat ie vastloopt en met frequent updatende Pokemon op m'n scherm.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Drama die update. Spel zoekt niet meer naar GPS. Lege spelkaart![]()
Gisteren begonnen met spelen, had vandaag op het werk 3 stops die ik vanaf de werkplek net kon gebruiken
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
ahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat je daarmee bedoelt of hoe dat werkt. Ik heb sinds eergisteren een smartphone
Geen idee welke je hebt, maar Google kan je vast helpen!![]()
Samsung Galaxy A3 2016.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:58 schreef Inaithnir het volgende:
aha
Geen idee welke je hebt, maar Google kan je vast helpen!
Dus het kan aan mijn telefoon liggen dat de gps zo brak is?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Met die telefoon is niks mis. Waarschijnlijk een van de honderd settings.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Samsung Galaxy A3 2016.
Dus het kan aan mijn telefoon liggen dat de gps zo brak is?![]()
Instellingen-> Locatie-> boven aan klikken en dan heb je als het goed is drie keuzes zeer nauwkeurig, energie besparend en alleen gps. Daar is mee spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Samsung Galaxy A3 2016.
Dit helpt misschien: http://deviceguides.vodaf(...)n/turn-gps-on-or-offquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Samsung Galaxy A3 2016.
Mazzelquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:58 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren begonnen met spelen, had vandaag op het werk 3 stops die ik vanaf de werkplek net kon gebruiken![]()
![]()
In de gym vlak bij mijn huis staat een snorlax van 1883 cp. Die kan ik over een jaar hopelijk wel aan
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Location method staat nu op GPS, Wi-Fi and mobile networks.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:01 schreef Tweek het volgende:
Instellingen-> Locatie-> boven aan klikken en dan heb je als het goed is drie keuzes zeer nauwkeurig, energie besparend en alleen gps. Daar is mee spelen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dat zou toch het beste resultaat moeten gevenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Location method staat nu op GPS, Wi-Fi and mobile networks.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? Zit biiijna op level 6 nu.![]()
![]()
Hier ook ja. Hopeloos.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:03 schreef rubensanti het volgende:
In de gym vlak bij mijn huis staat een snorlax van 1883 cp. Die kan ik over een jaar hopelijk wel aan![]()
echt he die snorlaxen hebben echt absurd hoge CPquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:03 schreef rubensanti het volgende:
In de gym vlak bij mijn huis staat een snorlax van 1883 cp. Die kan ik over een jaar hopelijk wel aan
geen idee wat voor damage die doen.
die andere gym hier in de buurt heeft er ook een
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2016 19:06:43 ]![]()
De plek die ik specifiek bedoel zit wel redelijk aan de rand van de stad.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef Inaithnir het volgende:
Dat zou toch het beste resultaat moeten geven
Overigens, vanmorgen door het platteland en een stuk bos gefietst en daar vind je bijna niks hč. Ze moedigen vooral aan om in de bebouwde kom te blijven."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Als ik mn snorlax up krijgt die er 40-50 CP bijquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
echt he die snorlaxen hebben echt absurd hoge CP
geen idee wat voor damage die doen.
die andere gym hier in de buurt heeft er ook een![]()
Net een Shellder in de straat gevonden, er is geen eens water in de buurt! Naja, behalve als je de kleine vijver in de achtertuin meetelt![]()
![]()
Ik heb juist het idee dat je in een binnenstad alleen ratatas en pidgeys vindtquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De plek die ik specifiek bedoel zit wel redelijk aan de rand van de stad.
Overigens, vanmorgen door het platteland en een stuk bos gefietst en daar vind je bijna niks hč. Ze moedigen vooral aan om in de bebouwde kom te blijven.![]()
Anderen ook veel last van vastlopende Pokeballs en dat er na 10x op een Pokemon klikken wat gebeurd? Heb het idee dat het sinds 17.00 weer wat slechter gaat op de servers.Oi!![]()
Uhm, 1 ei is verdwenen. Krijg je geen melding als je alles gelopen hebt? Zie ook geen nieuwe pokemon in mijn lijstje
Net in binnenstad deventer;quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat je in een binnenstad alleen ratatas en pidgeys vindt
Pikachu
HitmonLee
Dratini
Kadabra
Slopoke![]()
Ik zag wel zo'n pony op 3 voetprintjes afstand (bij weilanden, heel toepasselijk) en die heb ik nog niet, maar het regende hard en dus maar niet gaan zoeken. En ik begrijp nog steeds niet hoe je kan bepalen welke kant je op moet lopen, want hoe ik ook draai, maakt niets uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb juist het idee dat je in een binnenstad alleen ratatas en pidgeys vindt"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Had ik gister ook. Bugje denk ik?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Uhm, 1 ei is verdwenen. Krijg je geen melding als je alles gelopen hebt? Zie ook geen nieuwe pokemon in mijn lijstjeThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Soms zie je de animatie net dat een ei uitkomt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Uhm, 1 ei is verdwenen. Krijg je geen melding als je alles gelopen hebt? Zie ook geen nieuwe pokemon in mijn lijstje
In je pokemon overzicht moet je sorteren op Recent. Dan staat er vast wel eentje bij.![]()
heb ik ook gehad. maar toen mijn volgende ei uitkwam kwamer er opeens 2 eieren uitbroeien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Uhm, 1 ei is verdwenen. Krijg je geen melding als je alles gelopen hebt? Zie ook geen nieuwe pokemon in mijn lijstje![]()
Bug inderdaad.
Als dat bij m'n 10km ei gebeurt, word ik boos.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. maar toen mijn volgende ei uitkwam kwamer er opeens 2 eieren uitbroeien.![]()
![]()
Moet wel zeggen dat ik nog niet echt gelopen heb in het centrum. Voornamelijk op mijn werk en vanmiddag dichtbij mijn werk op een plek met 3 pokestops en waar alle 3 lures warenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Net in binnenstad deventer;
Pikachu
HitmonLee
Dratini
Kadabra
Slopoke![]()
Ik heb ook weinig gevonden in de polder vanmiddag.
Dat met die stops had ik ook vanmorgen, toen moest ik telkens de app opnieuw opstarten.![]()
je selecteert de pokemon die je wil rechtsvanonder en dan maak je paar stapjes in een richting als er een groene rand rond dat vakje komt stap je in de goeie richting.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag wel zo'n pony op 3 voetprintjes afstand (bij weilanden, heel toepasselijk) en die heb ik nog niet, maar het regende hard en dus maar niet gaan zoeken. En ik begrijp nog steeds niet hoe je kan bepalen welke kant je op moet lopen, want hoe ik ook draai, maakt niets uit.![]()
Dat is ook niet waar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
je selecteert de pokemon die je wil rechtsvanonder en dan maak je paar stapjes in een richting als er een groene rand rond dat vakje komt stap je in de goeie richting.![]()
![]()
ik bedoel dat ik dan 2 keer na elkaar zo'n animatie kreeg dat er een ei uitbroeitquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
Bug inderdaad.
Als dat bij m'n 10km ei gebeurt, word ik boos.
[..]
de eerste was een tentacool en de andere was een para![]()
Snap ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik dan 2 keer na elkaar zo'n animatie kreeg dat er een ei uitbroeit
de eerste was een tentacool en de andere was een paraHoop dat mijn vermiste ei ook nog terugkeert dan.
![]()
Ik ga hopenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. maar toen mijn volgende ei uitkwam kwamer er opeens 2 eieren uitbroeien.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:24 schreef FrauMilena het volgende:
https://www.facebook.com/events/597924420367680/![]()
Ik wilde eigenlijk wachten op de officiële release in Nederland, maar ik kon toch niet wachten![]()
Vanmiddag even een kort rondje gedaan. Niet echt hele bijzondere Pokémon gevangen, maar het was toch best leuk.
Weet iemand overigens ongeveer een indicatie van de afstand die respectievelijk 1, 2 of 3 voetafdrukken inhoudt?![]()
ik heb er ook al shitload gevangen en kreeg opeens medallle van caught 3 ratataquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
btw, ik heb al 30+ rattatas gevangen. Bij de YOungster Medal staat 6.![]()
![]()
Anecdotally, the figure I’ve seen repeated the most is that 1 pawprint = 50 meters of distance, but there’s actually no consensus on that. Serebii, the web’s leading Pokemon resource online, says 1 pawprint is 20 meters, 2 is 100 meters, and 3 is 1 kilometer.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:30 schreef Vox_Populi het volgende:
....
Weet iemand overigens ongeveer een indicatie van de afstand die respectievelijk 1, 2 of 3 voetafdrukken inhoudt?![]()
Ik heb ook al allemaal andere getallen gelezenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Anecdotally, the figure I’ve seen repeated the most is that 1 pawprint = 50 meters of distance, but there’s actually no consensus on that. Serebii, the web’s leading Pokemon resource online, says 1 pawprint is 20 meters, 2 is 100 meters, and 3 is 1 kilometer.
Serebii is toch wel een soort van standaard voor alles gerelateerd aan Pokémon. Ik houd het dan ook liever bij de bewering die ze maken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook al allemaal andere getallen gelezen![]()
vind dat ze op z'n minst een pijltje hadden kunnen zetten ofzo dat je weet ok ben in de juiste richting. maar anders zouden mensen zich wss continue zot staren op dat pijltje en nietmeer op de weg letten.![]()
Je moet ze XS vangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb er ook al shitload gevangen en kreeg opeens medallle van caught 3 ratata![]()
"- Er is geen beschikbaarheid om je telefoon op te laden, wel zullen er voldoende powerbanks te koop zijn!"quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:30 schreef Vox_Populi het volgende:
Ik wilde eigenlijk wachten op de officiële release in Nederland, maar ik kon toch niet wachten![]()
Vanmiddag even een kort rondje gedaan. Niet echt hele bijzondere Pokémon gevangen, maar het was toch best leuk.
Weet iemand overigens ongeveer een indicatie van de afstand die respectievelijk 1, 2 of 3 voetafdrukken inhoudt?
Wel played![]()
Paras en Magicarp gevangen zojuist, had ze allebei nog niet. Haunter kon helaas ontsnappen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Kijk dan in je logboek en dan zie je dat je items wel gehad hebt. Als je de app reboot zie dat ze dan ook paars zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:43 schreef Cici het volgende:
Paar keer gehad dat ik bij een pokestop kwam en de melding kreeg het een andere keer te proberen...![]()
![]()
Nee, geprobeerd, blijft blauw...quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijk dan in je logboek en dan zie je dat je items wel gehad hebt. Als je de app reboot zie dat ze dan ook paars zijn![]()
Of je wint er gewoon eentje gratis.quote:
POK / Win een power bank van Banggood en vang nóg meer Pokémon!![]()
ah thnxquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Of je wint er gewoon eentje gratis.
POK / Win een power bank van Banggood en vang nóg meer Pokémon!![]()
Ik weet niet of dat invloed zou hebben of hoe mensen uitkijken, maar ik krijg heel sterk het idee dat ze heel bewust hebben gekozen de spelers zoveel mogelijk zelf uit te laten vogelen. Totaal geen instructies, gewoon een app en gaan. Maakt het wel avontuurlijk, wat vast de bedoeling was.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:35 schreef redboyke het volgende:
vind dat ze op z'n minst een pijltje hadden kunnen zetten ofzo dat je weet ok ben in de juiste richting. maar anders zouden mensen zich wss continue zot staren op dat pijltje en nietmeer op de weg letten.![]()
Heuy die heb ik ook, goeie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Of je wint er gewoon eentje gratis.
POK / Win een power bank van Banggood en vang nóg meer Pokémon!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ee, wie kan ook niet meer inloggen? Ik krijg een melding dat ik m'n account moet valideren, maar dat had ik gelijk al gedaan bij het registreren.
Ik heb geen google account gebruikt, maar in het begin die "tweede" optie.
Is er een mogelijkheid dit te omzeilen?![]()
Staat toch bij die medaille als het goed is?quote:
Net weer even drie nieuwe pokemons gevangen: doduo, oddish en bulbasaur![]()
Servers hebben het wel zwaar vandaag.... 9 van de 20 pokestops geeft niks uit nu bij mij. Vanmiddag al 2 eieren van 5 km opeens verdwenen. Blijft vaak hangen bij een catch![]()
Oh echt? Had ik geen idee van.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat toch bij die medaille als het goed is?
Net weer even drie nieuwe pokemons gevangen: doduo, oddish en bulbasaur
En nice![]()
![]()
Er verschijnt als het goed is wel een extra pokemon in je verzameling, ook al mis je het uitkomen van het ei. Ff zoeken welke het is, alleenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:53 schreef firecow het volgende:
Servers hebben het wel zwaar vandaag.... 9 van de 20 pokestops geeft niks uit nu bij mij. Vanmiddag al 2 eieren van 5 km opeens verdwenen. Blijft vaak hangen bij een catch
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Die servers zijn ook zo instabiel als het maar kan. Net even stukje fietsen maar zodra ik erop wou lukte het niet, nu thuis ook onstabiel. Ik speel volgende week wel weer als het beter is
leef de leven![]()
gewoon in je journal kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er verschijnt als het goed is wel een extra pokemon in je verzameling, ook al mis je het uitkomen van het ei. Ff zoeken welke het is, alleen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren had ik een pigeotto of zo gevangen en toen bleef die vasthangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:53 schreef firecow het volgende:
Servers hebben het wel zwaar vandaag.... 9 van de 20 pokestops geeft niks uit nu bij mij. Vanmiddag al 2 eieren van 5 km opeens verdwenen. Blijft vaak hangen bij een catch
Beter dat je 1 maand gaat wachten voordat je serieus begint te spelen.
Er zijn sowieso niet zoveel features op het moment. Enige wat er te doen is is langs pokestops gaan en Pokemon vangen.![]()
Algemeen of nu specifiek? Want 's avonds zijn de servers nogal zwaar belast en kan inloggen tricky zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:58 schreef -mosrednA het volgende:
Iemand enig idee hoe ik kan inloggen?Overal kattenhaar?quote:![]()
![]()
weejoquote:is gewoon niet meer eerlijk. Zit ik hier met 5 pokestops in een straal van 2km
leef de leven![]()
Balen is dat hč. Sommigen hebben hierdoor zo'n grote achterstand, of juist andersom.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
weejois gewoon niet meer eerlijk. Zit ik hier met 5 pokestops in een straal van 2km
Hier nog een gymtip:
![]()
Weet iemand in Limburg nog leuke spots (zuid limburg) waar wat leuke pokemon zitten. Word gek van de pidgeys en ratatas:P![]()
hoe doe je dat? Slepen ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hč. Sommigen hebben hierdoor zo'n grote achterstand, of juist andersom.
Hier nog een gymtip:leef de leven![]()
Strawberry, zou je mij in de OP bij team blauw willen zetten?quote:
Dank je wel
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Staat erbijquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Strawberry, zou je mij in de OP bij team blauw willen zetten?
Dank je wel![]()
![]()
Heb m'n eerste twee eiereneen 2km ei en een 10km ei. Even aan de oplader en dan eens gaan wandelen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
naar een andere provincie gaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Weet iemand in Limburg nog leuke spots (zuid limburg) waar wat leuke pokemon zitten. Word gek van de pidgeys en ratatas:P![]()
Niet zeuren. Ik had een Weedle.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:30 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg een Magmar uit mijn 10k ei.De enige die ik al had.
![]()
Uit een 10k? Ik dacht dat je daar alleen die wat betere uit kon krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik had een Weedle.![]()
Hahaha wat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik had een Weedle.![]()
![]()
Uit 5k kwam bij mij ook een zubatquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit een 10k? Ik dacht dat je daar alleen die wat betere uit kon krijgen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit een 10k? Ik dacht dat je daar alleen die wat betere uit kon krijgen.Ja. Weedle. EEN FCKING WEEDLE. 10KM GELOPEN VOOR EEN FUCKING WEEEDLEquote:![]()
Is ook, je krijgt geen weedle of rattata uit 10.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit een 10k? Ik dacht dat je daar alleen die wat betere uit kon krijgen.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Ja. Weedle. EEN FCKING WEEDLE. 10KM GELOPEN VOOR EEN FUCKING WEEEDLE![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Tell that to my 485cp Weedle.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is ook, je krijgt geen weedle of rattata uit 10.![]()
Hihi.. Hm, wel pechquote:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik heb nu een weedle in m'n woonkamer. Lekker lui vanaf de bank in plaats van 10km lopenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
is wel een hele sterke weedle hequote:
als je die powerd upped en evolueert
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2016 20:48:07 ]![]()
Weedle Evo levert max 50CP op -.-quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
is wel een hele sterke weedle he
als je die powerd upped en evolueert![]()
En level 7en een Eevee gevonden. Die is zo adorbs
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Letterlijk, ja. De oprichter van Niantic heeft eerder samen met Google een easter egg voor 1 april gemaakt, namelijk dat je Pokémon op Google Maps kon vinden. Zo kwam hij deels op het idee voor dit spel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:51 schreef KingRadler het volgende:
Pokemon Go is gewoon een uit de hand gelopen 1 april grap van Google![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe lang kan een ei in een broedmachine zitten? Want ik hoefde nog maar 400 meter maar nou is ie opeens leeg.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Letterlijk, ja. De oprichter van Niantic heeft eerder samen met Google een easter egg voor 1 april gemaakt, namelijk dat je Pokémon op Google Maps kon vinden. Zo kwam hij deels op het idee voor dit spel.
Nog nooit iets in mijn huis (of vlak er bij) gevonden. Voor de eerste pokestop moet ik ook al best een eind lopen/fietsen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:45 schreef Maraca het volgende:
Ik heb nu een weedle in m'n woonkamer. Lekker lui vanaf de bank in plaats van 10km lopen"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
ik had 5km/5km maar toen ik erop klikte stond er 4.96/5kmquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang kan een ei in een broedmachine zitten? Want ik hoefde nog maar 400 meter maar nou is ie opeens leeg.
had er ook eentje dat verdwenen was maar die kwam terug toen ik de volgende uitbroeide![]()
Je eerste zin is dan ook vrij logischquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik had 5km/5km maar toen ik erop klikte stond er 4.96/5km
had er ook eentje dat verdwenen was maar die kwam terug toen ik de volgende uitbroeide![]()
![]()
Overigens ben ik lid geworden van de Facebook groep van Pokémon in mijn dorp en daar staan best veel goede tips op. Misschien een idee voor mensen die willen weten waar de spawnplekken van rares oid in hun dorp/stad zitten."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik lid geworden van de Facebook groep van Pokémon in mijn dorp en daar staan best veel goede tips op. Misschien een idee voor mensen die willen weten waar de spawnplekken van rares oid in hun dorp/stad zitten.![]()
Er zijn ook WhatsApp groepen per team gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:01 schreef picodealion het volgende:
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik lid geworden van de Facebook groep van Pokémon in mijn dorp en daar staan best veel goede tips op. Misschien een idee voor mensen die willen weten waar de spawnplekken van rares oid in hun dorp/stad zitten.![]()
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?![]()
Het schijnt dat die zeldzame toch vaak op dezelfde plek spawnen. Dat wil niet zeggen dat ze daar ook altijd te vinden zijn, maar je kans is dan groter dat je er daar wel één vindt dan elders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik heb gehoord dat er een plek in Arnhem is waar elke 2 uur een Dratini verschijnt. Ga ik nog even verifieren binnenkort.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kan het beamen over Pidgys en Weedles. Maar voor de rest is het bij mij vrij divers.![]()
5 minuten later.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Myraela het volgende:
Net ook twee jongetjes die enthousiast vroegen welk team wij waren en wat onze Pokemons waren.![]()
![]()
Zo'n plek heb ik op 20 meter afstand van mijn huis.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:06 schreef picodealion het volgende:
Ik heb gehoord dat er een plek in Arnhem is waar elke 2 uur een Dratini verschijnt. Ga ik nog even verifieren binnenkort.
We waren van het goede team, anders hadden ze vast onze telefoon in de sloot gegooid.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
5 minuten later.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hier bij het water altijd dezelfde psyduck op dezelfde plek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kan het beamen over Pidgys en Weedles. Maar voor de rest is het bij mij vrij divers.![]()
hahahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
5 minuten later.
[ afbeelding ].
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Gaat de server weer. Net als ik buiten benDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:32 schreef Maraca het volgende:
Kun je geen Pokemon ruilen, zoals vroegah?
[ afbeelding ]mooie tijden.
![]()
Charmander uit een 10k ei. Nu baal ik er niet meer zo van dat ik in het begin bulbasaur gekozen heb."Pools are perfect for holding water"![]()
Ik ben ook net terug van een rondje lopen door de wijk, heb alleen een caterpie kunnen vangen
Wel een aantal pokestops gepakt.
Vanmiddag had ik even een loopje gemaakt over de Zaanse Schans, daar had ik meer succes en ook veel pokestops voor de bonussen"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
CP?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:21 schreef probeer het volgende:
Charmander uit een 10k ei. Nu baal ik er niet meer zo van dat ik in het begin bulbasaur gekozen heb.![]()
Waardeloos dus. Kut 10k eiquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:22 schreef probeer het volgende:
[..]
80 oid. Best laag, maar kreeg er wel 6 candys bij.![]()
![]()
Nee hoor. +7 candy. Ik weet niet hoeveel charmanders jij tegen komt, maar elke candy is er weer 1 ..quote:"Pools are perfect for holding water"![]()
Verschilt. Ik heb er 0, vriend van me heeft er al 15 gevondenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor. +7 candy. Ik weet niet hoeveel charmanders jij tegen komt, maar elke candy is er weer 1 ..![]()
Ik heb zojuist in mijn huis een dratini gevangen. Woon aan het water dus heb al 3 magikarps.. en dus ook 1 dratini.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n plek heb ik op 20 meter afstand van mijn huis.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Net weer een rondje gemaakt. Voor het eerst in een andere plaats dan m'n eigen kleine dorpje...
Nou, dat was even spannend hoor. Dertig man ongeveer bij één Pokéstop.![]()
![]()
Wat een luxe! Ik wil ook!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zojuist in mijn huis een dratini gevangen. Woon aan het water dus heb al 3 magikarps.. en dus ook 1 dratini.![]()
![]()
Is nu een 510 CP Kakkuna. Nog 1 weedle en ik kan em een beedril maken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik denk als je daar een beedril van maakt dat het wel echt een beest is..![]()
Ik woon ook dichtbij water. Maar het enige wat ik vang zijn muggen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik gok 1000+quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is nu een 510 CP Kakkuna. Nog 1 weedle en ik kan em een beedril maken.![]()
Begin nu eindelijk wat sterkere tegen te komen, zojuist een 510 jynx gevangen.Nog een vraagje, mijn mr mime is nu 545 en jynx ook zo iets, alleen mr mime kost 1600 stardust om sterker te maken en jynx maar 1100? Is het hoe hoger je een pokemon vangt hoe hoger de potentie is?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:44 schreef Fera het volgende:
Ik woon ook dichtbij water. Maar het enige wat ik vang zijn muggen.
(she/her)![]()
Normalquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me vertellen wat voor type een snorlax is![]()
Dikzakquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me vertellen wat voor type een snorlax isDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
thx heb geen fighting pokemonquote:
ben constant een gym met 6000 prestige aan het aanvallen staat nu al op 3500
mijn revive en heal is bijna op![]()
Vandaag liep ik door het dorp heen en ik kwam ongeveer 50 mensen tegen die ook aan het pokemon vangen warenquote:. Volgens mij hebben wij vrij veel pokéstops omdat een aantal collega's van me het spelletje ingress ook speelden en daar veel hebben geregistreerd ofzo..? Anyway, kwam iemand tegen die level 17 was net toen ik een caterpie aan het vangen was. Hij liet me zijn pokémon zien en ik was best onder de indruk
. Hij zei dat in Den Bosch heel veel waterpokemon zitten. Komt door de grachten natuurlijk. Dus ik zou zeggen dat amsterdam ook veel waterpokemon heeft.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
pppffft meer mensen die laatste uren van een haperend spel hebben?
net tot 10 keer toe gereset bij het vangen van een Beedrill
dat gezeik leverde me ook op dat ik een Wigglytuff misliepVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Check ook de moves van je Pokemon. Ze zijn misschien niet zelf Fighting, maar misschien hun aanvallen wel!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
thx heb geen fighting pokemon
ben constant een gym met 6000 prestige aan het aanvallen staat nu al op 3500
mijn revive en heal is bijna op![]()
Een paar uur geleden liep het spel wel steeds vast als ik een Pokémon ving. Soms stond hij daarna wel bij gevangen Pokémon, maar soms ook niet. Erg irritant.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:54 schreef Xummon het volgende:
pppffft meer mensen die laatste uren van een haperend spel hebben?
net tot 10 keer toe gereset bij het vangen van een Beedrill
dat gezeik leverde me ook op dat ik een Wigglytuff misliep
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ga lekker naar buiten een rondje lopen ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar uur geleden liep het spel wel steeds vast als ik een Pokémon ving. Soms stond hij daarna wel bij gevangen Pokémon, maar soms ook niet. Erg irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn ook belachelijk sterk!quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:00 schreef skysherrif het volgende:
Vaporeons zijn echt gek, in 2 power ups van 1570 naar 1650 cp....![]()
Ik werk in Arnhem centrum, vandaag even gebruik gemaakt van iemand die drie lures op 3 pokestops bij elkaar deed. Enige nadeel is wel dat ik alleen maar ratatas en pidgeys krijg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.
Is dat beter op andere plekken in Arnhem?![]()
Ik ga mijne zo uittesten op de gym. Er zijn 4 categorieen snelheden aanval en hij heeft de 2e snelste categorie aanval dus dat is iig goed. Zijn special heeft 60 dus dat is ook goed en zn hp is niet normaal : 170.quote:![]()
Wat moet je met een ei doen eigenlijk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
mijn special 50. Maar die base attack is zo snel dus de charge is ook snelquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga mijne zo uittesten op de gym. Er zijn 4 categorieen snelheden aanval en hij heeft de 2e snelste categorie aanval dus dat is iig goed. Zijn special heeft 60 dus dat is ook goed en zn hp is niet normaal : 170.![]()
er staat een getal achter, wandel dat aantal kilometer en het ei komt uit. Hoe verder, hoe beter de pokemon.quote:
je moet hem wel eerst in een incubator stoppen![]()
Precies, veel dingen om rekenngen mee te houden. Zo zei iemand al een paar reeksen geleden dat raticates heel sterk kunnen zijn omdat zij de snelste aanval kunnen hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn special 50. Maar die base attack is zo snel dus de charge is ook snel![]()
Golbats kunnen ook goed zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, veel dingen om rekenngen mee te houden. Zo zei iemand al een paar reeksen geleden dat raticates heel sterk kunnen zijn omdat zij de snelste aanval kunnen hebben.
CP is niet alles![]()
![]()
ik haat het als mensen zeggen dat Pokemon Go een hype is. We zijn er de komende jaren niet vanaf. Microsoft, Magic Leap en Google willen het spel in een AR bril stoppen. Spel word alleen maar beter.![]()
Kan er met m'n hoofd nog steeds niet bij. 10-15 jaar geleden droomde ik van Pokemon in de echte wereld, nu zijn we er zo dichtbijquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef KingRadler het volgende:
ik haat het als mensen zeggen dat Pokemon Go een hype is. We zijn er de komende jaren niet vanaf. Microsoft, Magic Leap en Google willen het spel in een AR bril stoppen. Spel word alleen maar beter.. Knotsgek.
![]()
No shit. Dat is echt heel erg vet!quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef KingRadler het volgende:
ik haat het als mensen zeggen dat Pokemon Go een hype is. We zijn er de komende jaren niet vanaf. Microsoft, Magic Leap en Google willen het spel in een AR bril stoppen. Spel word alleen maar beter.![]()
Zat een soort driehoofdige ananas op Centraal maar toen ik hem had liep de app vast en hij is niet opgeslagen![]()
![]()
Welk lvl zijn jullie, dat je cp500+ pokemon tegenkomt? Ik zit op 16, en het maximale wat ik tegenkom is 250-300."Pools are perfect for holding water"![]()
bijna 21quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:19 schreef probeer het volgende:
Welk lvl zijn jullie, dat je cp500+ pokemon tegenkomt? Ik zit op 16, en het maximale wat ik tegenkom is 250-300.![]()
Exeggutorquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:17 schreef Oberkullie het volgende:
Zat een soort driehoofdige ananas op Centraal maar toen ik hem had liep de app vast en hij is niet opgeslagen![]()
![]()
heb al een nieuwe haha maar moet nog 16uur wachten op dust.
heb die snorlax toch kunnen verslaan toch zeker stuk of 24 revives enidem 50 hp potions
en was een gym met 3 tegenstanders blijven battelen en als de prestige te laaf word gaat er vanzelf een tegenstander weg.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2016 22:27:43 ]![]()
Ik zag een Cubone, die is cool Ik vangen. Is het CP13En ook dat tracking lukt me niet altijd zoals het bedoeld is volgens mij. Maar goed, ik heb wel gezien dat het na 22u intessanter is om buiten te lopen dan rond 19u bijvoorbeeld. Zag ook een Abra zitten al was die snel weer weg.
Wel een Pokémon eindelijk in een Gym achter gelaten. Hopelijk houdt 'ie het een paar uur vol...The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Waar staat je gymquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:28 schreef Redbullkid het volgende:
Mijn Golduck staat al 15 uur in een gym![]()
mag ik bij team yellow??????????????
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Helemaal eensquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:30 schreef Friday12 het volgende:
Ze moeten nu doen dat je personal buffs wachten tot je weer in de game zit![]()
sterker nog, bij officiele release zouden ze 1000 coins aan iedereen moeten geven als symbool.quote:![]()
Yup..quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
sterker nog, bij officiele release zouden ze 1000 coins aan iedereen moeten geven als symbool.
Map laad niet eens meernog 5 min op al mijn buffs
![]()
Avondje door de stad gelopen, maar wat een drama weer met die servers, iedere Pokemon die ik wilde vangen bleef hij wel op vastlopen. Hitmonlee en Gloom daardoor gemist
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
tja.. het is nog niet uit in Nederland dus de serverarchitectuur is er ook nog niet helemaalquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Avondje door de stad gelopen, maar wat een drama weer met die servers, iedere Pokemon die ik wilde vangen bleef hij wel op vastlopen. Hitmonlee en Gloom daardoor gemist.
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:35 schreef Friday12 het volgende:
nja net mijn lucky egg van 16 naar bijna 18 gegaan![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij staat er al een server in NLquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja.. het is nog niet uit in Nederland dus de serverarchitectuur is er ook nog niet helemaal.
![]()
Ik ben nog een scrubje op level 10.
Het is net Ajax.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maak je niet druk, team rood zit vol met scrubs dus dat valt niet op.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maak je niet druk, team rood zit vol met scrubs dus dat valt niet op.![]()
![]()
maar het upscalen etc gaat nog lastig daar gok ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een server in NL
Een gedicht over Maanvis
Squirterquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef picodealion het volgende:
Flink zitten evolven met een lucky egg, level 20 gehaald en deze joekels erbij:
[ afbeelding ]
(eerste twee zijn nieuw)![]()
![]()
Squirterquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
(eerste twee zijn nieuw)![]()
![]()
Welke kleur ben je dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht maar kom ik ff rotterdam sweepen.![]()
Flareon.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
(eerste twee zijn nieuw)
Het loont zowiezo niet, naar beedril evolven. Heb net al mn weedles, pidgies, ratatas en catterpies geevolved met een lucky egg aan. Nu lv 17quote:![]()
![]()
Ik evolve ze alleen als mn pidgey boven de 400 is Dan krijg je een pidgeot rond de 1250 gok ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het loont zowiezo niet, naar beedril evolven. Heb net al mn weedles, pidgies, ratatas en catterpies geevolved met een lucky egg aan. Nu lv 17![]()
Vaporeon van 1650quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mijn Golduck is 1300+ dus denk dat je pech hebt :p![]()
![]()
ik sloop hier hele tijd geel dus insgelijks!quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hou van team rood. Geven me veel exp als ik die gyms weer overneem![]()
Alles beter dan blauwquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik sloop hier hele tijd geel dus insgelijks!![]()
![]()
Wat een extreem bizar fenomeen is t toch ook
In t grote stadswandelpark staan 3 stops vlak bij elkaar en op alle drie zaten lures. Gevolg: zeker zo'n 50 tot 60 man in t park op de grond, drinken mee, muziekjes. En vangen maar. Iemand gilt "Vulpix!" en hoppa, iedereen als een gek swipendaarna "Jinx bij de brug ginds" en de hele stoet van t park richting brug.
Ik vond t echt bizar! Maar wel leuk
Eindelijk Eevee en Meowth, maar dus ook Vulpix en Jinx![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Ik heb alleen nog maar Eevee's. Maar nog niet genoeg voor evolve.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je mag mijn flareon hebben, als jij me een jolteon terug kan geven.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
All in op die beestjes gaan, super sterkquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Eevee's. Maar nog niet genoeg voor evolve.![]()
![]()
Lure Party.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat een extreem bizar fenomeen is t toch ook
In t grote stadswandelpark staan 3 stops vlak bij elkaar en op alle drie zaten lures. Gevolg: zeker zo'n 50 tot 60 man in t park op de grond, drinken mee, muziekjes. En vangen maar. Iemand gilt "Vulpix!" en hoppa, iedereen als een gek swipendaarna "Jinx bij de brug ginds" en de hele stoet van t park richting brug.
Ik vond t echt bizar! Maar wel leuk
Eindelijk Eevee en Meowth, maar dus ook Vulpix en Jinx![]()
![]()
![]()
Is misschien saai, maar ik zou je als tip geven neit meteen je eevee te evolven als je kan. Straks vind je een eevee van cp 450 op een hoger lvl en heb je al je candy uitgegeven aan een eevee van 200quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Eevee's. Maar nog niet genoeg voor evolve.![]()
Ik weet het. Kom er alleen zo bar weinig tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
All in op die beestjes gaan, super sterk
Ik had er eentje uit een ei.. Dan krijg je lekkah veel candyquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Kom er alleen zo bar weinig tegen.![]()
![]()
ik had geluk met een 10km ei moet ik bekennen zat 25 candy bijquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Kom er alleen zo bar weinig tegen.![]()
Kun je dat niet annuleren dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:49 schreef redboyke het volgende:
ben het spel nu al wa beu pfff en ik hen die pokemon go plus gepeorderdA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had er eentje uit een ei.. Dan krijg je lekkah veel candyJa, had ik ook met Lapras. Zat 32 candy bij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik had geluk met een 10km ei moet ik bekennen zat 25 candy bij
Jij hebt een lapras!!! ruilen tegen flareon??quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ja, had ik ook met Lapras. Zat 32 candy bij.![]()
Als je buigt voor team rood.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij hebt een lapras!!! ruilen tegen flareon??
Fera buigt wel voor team rood hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is goed, is wel zo eerlijk om die deal op gelijke hoogte te sluiten.![]()
![]()
Waarom zou ik moeten buigen voor mijn eigen team?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fera buigt wel voor team rood hoor
Of is dit een vunzige grap?
JE hoort al bij rood doelde ik opquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten buigen voor mijn eigen team?
Of is dit een vunzige grap?![]()
![]()
Hij bedoelde dat we laag aan de grond zitten. Met gelijke hoogte enz.quote:
Al spijt dat je bij dit ordinaire groepje bent gegaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten buigen voor mijn eigen team?
Of is dit een vunzige grap?![]()
Red or dead.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al spijt dat je bij dit ordinaire groepje bent gegaan.
Mooi verkopen voor het dubbele straksquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:49 schreef redboyke het volgende:
ben het spel nu al wa beu pfff en ik hen die pokemon go plus gepeorderd![]()
![]()
Jaquote:Super grappig.
En gemoedelijk.
L'Amour menaçant:
Hmmm zit me af te vragen of ik nog wel moet gaan dan vanavond.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Waardeloze ronde. Spel deed hele tijd moeilijk![]()
Bij ons groepje liep die steeds vast en op het laatst kwamen we er niet meer eens in. Kreeg ook server foutmelding.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm zit me af te vragen of ik nog wel moet gaan dan vanavond.Your beauty never ever scared me.![]()
Mwuah ik moet toch even de gym veroveren op 400m afstand. Homegym kan niet langer dan 24 uur geen yellow eigenaar hebben. Hopen dat de servers een beeetje meewerken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij ons groepje liep die steeds vast en op het laatst kwamen we er niet meer eens in. Kreeg ook server foutmelding.![]()
Die incense deed meer dan een loopje in de buurt wat vangen betreftquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Waardeloze ronde. Spel deed hele tijd moeilijk"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Vandaag spawnde er een wartortle, loopt PoGo vast...
Wel een gastly gevangen..I wander in my time...![]()
Dan slaapt 'murica.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag deed het spel het de hele tijd perfect trouwens![]()
Mja. Frustrerend dat ie de hele tijd vastloopt als je vangt. Scherm freezed op de bal als ie er in zitquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Waardeloze ronde. Spel deed hele tijd moeilijk
Maar desalniettemin voor mij een hele goede vangst avondOok wel de eerste keer dat ik uit t centrum ging, en dus niet alleen meer rattata's, spearows en Pidgy's.
L'Amour menaçant:
Heb vanavond 1,5 uur gelopen door de wijk en iets daarbuiten om Pokemon te vangen hahaO.a. een Gastly, Magicarp, een Bulbasaur en nog wat Psyducs en Pigeys gevangen
![]()
Bulbagodquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb vanavond 1,5 uur gelopen door de wijk en iets daarbuiten om Pokemon te vangen hahaO.a. een Gastly, Magicarp, een Bulbasaur en nog wat Psyducs en Pigeys gevangen
![]()
Toch bijzonder. 8.4 kilometer gelopen vandaag maar mijn 5 km ei is nog niet uit gekomen.Your beauty never ever scared me.![]()
Die incubator kan ik helemaal niet pakken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
er staat een getal achter, wandel dat aantal kilometer en het ei komt uit. Hoe verder, hoe beter de pokemon.
je moet hem wel eerst in een incubator stoppenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: