Ga lekker geld uitgeven aan deze shit manquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:03 schreef Giester het volgende:
[..]
Jonge, gij wilt gewoon nie dat andere mensen succes hebben kut.
#justpokemonthings swa. Get a life! Word trainer.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:04 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ga lekker geld uitgeven aan deze shit man
Wie moet ik gaan trainen dan? mn moeder?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:05 schreef Giester het volgende:
[..]
#justpokemonthings swa. Get a life! Wordt trainer.
Jup. Pokéballs krijg je bij de Poke stops.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
Kun je ook zonder echt geld uit te geven aan die coins komen en ook aan die pokeballen?
Aha thanks voor de info.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup. Pokéballs krijg je bij de Poke stops.
Coins kun je dagelijks krijgen als je gyms bezit, iedere 21 uur krijg je dan 10 coins per gym, moet je wel zelf claimen in de shop bovenaan.
Ok nice. Dat van de gyms wist ik nog niet. Maar goed, ik heb dan ook nog geen gyms helaas.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup. Pokéballs krijg je bij de Poke stops.
Coins kun je dagelijks krijgen als je gyms bezit, iedere 21 uur krijg je dan 10 coins per gym, moet je wel zelf claimen in de shop bovenaan.
Nice, ff in de pauzs langslopen toch.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ook niet, bij mijn werk in de buurt is er blijkbaar wel 1
kijken of je nog een magikarp kan vangen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:34 schreef Giester het volgende:
Allemaal lures gekocht trouwens haha en een paar Pokeballs. Ga straks in het park zitten vissen. BBQ erbij, bam jonge.
Das zo'n zijkantvis toch?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
kijken of je nog een magikarp kan vangen?![]()
inderdaad, die met zo'n kroontje op de kopquote:
Precies zo!quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
inderdaad, die met zo'n kroontje op de kop
en kan evolueren in een gyarados of hoe je het ook schrijft
Zoooo herkenbaar!quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
het is wel jammer dat je een gegooide pokeball niet terug krijgt.
wou gisteren een zubat vangen in mijn eigen huisdus ik maar gooien, zijn in eens mijn pokeballs op
Haha mooi spul ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
wou gisteren een zubat vangen in mijn eigen huisdus ik maar gooien, zijn in eens mijn pokeballs op
Kan wel, als je mis gooit, rolt de pokeball verder weg... Klik erop en je krijgt het terug.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
Voor iedereen die dat gare site overweegt: niet doenquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:33 schreef Giester het volgende:
[..]
Nice, ff in de pauzs langslopen toch.
Heb btw net via die pokecoins.nu wel Google Play tegoeg gekocht en werkt prima verder. Site linkt gewoon door dus zal wel goed zijn. He, if you cant trust the internet, then who do we trust? 😂
Je kan melones in het wild zoeken en die hosselen voor coins, jeweettog.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:38 schreef Giester het volgende:
Kopen jullie al Pokecoins? En hoe en waar koop je die dan?
Ik heb weinig tijd, maar kan natuurlijk niet achterblijven bij mijn homeboys. Jeweetzelluf.
Op iOS kan je alleen kopen met tegoed uit landen waar Pokemon GO gereleased is. Klopt dat?
De enige site die ik heb gevonden is [website weggehaald] De iTunes kopen heeft nu nog geen zin dus? Moet ik wachten tot de official release?
Helpen dan jonguh!
Aight brada! Jeweet die ding swa. Kip en Pokemon op je beeldscherm.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:58 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je kan melones in het wild zoeken en die hosselen voor coins, jeweettog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |