Je eerste zin is dan ook vrij logischquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik had 5km/5km maar toen ik erop klikte stond er 4.96/5km
had er ook eentje dat verdwenen was maar die kwam terug toen ik de volgende uitbroeide
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik lid geworden van de Facebook groep van Pokémon in mijn dorp en daar staan best veel goede tips op. Misschien een idee voor mensen die willen weten waar de spawnplekken van rares oid in hun dorp/stad zitten.
Er zijn ook WhatsApp groepen per team gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:01 schreef picodealion het volgende:
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik lid geworden van de Facebook groep van Pokémon in mijn dorp en daar staan best veel goede tips op. Misschien een idee voor mensen die willen weten waar de spawnplekken van rares oid in hun dorp/stad zitten.
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?
Het schijnt dat die zeldzame toch vaak op dezelfde plek spawnen. Dat wil niet zeggen dat ze daar ook altijd te vinden zijn, maar je kans is dan groter dat je er daar wel één vindt dan elders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?
Ik heb gehoord dat er een plek in Arnhem is waar elke 2 uur een Dratini verschijnt. Ga ik nog even verifieren binnenkort.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kan het beamen over Pidgys en Weedles. Maar voor de rest is het bij mij vrij divers.
5 minuten later.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Myraela het volgende:
Net ook twee jongetjes die enthousiast vroegen welk team wij waren en wat onze Pokemons waren.
Zo'n plek heb ik op 20 meter afstand van mijn huis.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:06 schreef picodealion het volgende:
Ik heb gehoord dat er een plek in Arnhem is waar elke 2 uur een Dratini verschijnt. Ga ik nog even verifieren binnenkort.
We waren van het goede team, anders hadden ze vast onze telefoon in de sloot gegooid.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
5 minuten later.
[ afbeelding ]
Hier bij het water altijd dezelfde psyduck op dezelfde plek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kan het beamen over Pidgys en Weedles. Maar voor de rest is het bij mij vrij divers.
hahahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
5 minuten later.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:32 schreef Maraca het volgende:
Kun je geen Pokemon ruilen, zoals vroegah?
[ afbeelding ]
CP?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:21 schreef probeer het volgende:
Charmander uit een 10k ei. Nu baal ik er niet meer zo van dat ik in het begin bulbasaur gekozen heb.
Waardeloos dus. Kut 10k eiquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:22 schreef probeer het volgende:
[..]
80 oid. Best laag, maar kreeg er wel 6 candys bij.
Nee hoor. +7 candy. Ik weet niet hoeveel charmanders jij tegen komt, maar elke candy is er weer 1 ..quote:
Verschilt. Ik heb er 0, vriend van me heeft er al 15 gevondenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor. +7 candy. Ik weet niet hoeveel charmanders jij tegen komt, maar elke candy is er weer 1 ..
Ik heb zojuist in mijn huis een dratini gevangen. Woon aan het water dus heb al 3 magikarps.. en dus ook 1 dratini.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n plek heb ik op 20 meter afstand van mijn huis.
Wat een luxe! Ik wil ook!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zojuist in mijn huis een dratini gevangen. Woon aan het water dus heb al 3 magikarps.. en dus ook 1 dratini.
Is nu een 510 CP Kakkuna. Nog 1 weedle en ik kan em een beedril maken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik denk als je daar een beedril van maakt dat het wel echt een beest is..
Ik gok 1000+quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is nu een 510 CP Kakkuna. Nog 1 weedle en ik kan em een beedril maken.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:44 schreef Fera het volgende:
Ik woon ook dichtbij water. Maar het enige wat ik vang zijn muggen.
Normalquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me vertellen wat voor type een snorlax is
Dikzakquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me vertellen wat voor type een snorlax is
thx heb geen fighting pokemonquote:
Vandaag liep ik door het dorp heen en ik kwam ongeveer 50 mensen tegen die ook aan het pokemon vangen warenquote:
Check ook de moves van je Pokemon. Ze zijn misschien niet zelf Fighting, maar misschien hun aanvallen wel!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
thx heb geen fighting pokemon
ben constant een gym met 6000 prestige aan het aanvallen staat nu al op 3500
mijn revive en heal is bijna op
Een paar uur geleden liep het spel wel steeds vast als ik een Pokémon ving. Soms stond hij daarna wel bij gevangen Pokémon, maar soms ook niet. Erg irritant.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:54 schreef Xummon het volgende:
pppffft meer mensen die laatste uren van een haperend spel hebben?
net tot 10 keer toe gereset bij het vangen van een Beedrill
dat gezeik leverde me ook op dat ik een Wigglytuff misliep
Ga lekker naar buiten een rondje lopen ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar uur geleden liep het spel wel steeds vast als ik een Pokémon ving. Soms stond hij daarna wel bij gevangen Pokémon, maar soms ook niet. Erg irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn ook belachelijk sterk!quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:00 schreef skysherrif het volgende:
Vaporeons zijn echt gek, in 2 power ups van 1570 naar 1650 cp....
Ik werk in Arnhem centrum, vandaag even gebruik gemaakt van iemand die drie lures op 3 pokestops bij elkaar deed. Enige nadeel is wel dat ik alleen maar ratatas en pidgeys krijg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.
Ik ga mijne zo uittesten op de gym. Er zijn 4 categorieen snelheden aanval en hij heeft de 2e snelste categorie aanval dus dat is iig goed. Zijn special heeft 60 dus dat is ook goed en zn hp is niet normaal : 170.quote:
mijn special 50. Maar die base attack is zo snel dus de charge is ook snelquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga mijne zo uittesten op de gym. Er zijn 4 categorieen snelheden aanval en hij heeft de 2e snelste categorie aanval dus dat is iig goed. Zijn special heeft 60 dus dat is ook goed en zn hp is niet normaal : 170.
er staat een getal achter, wandel dat aantal kilometer en het ei komt uit. Hoe verder, hoe beter de pokemon.quote:
Precies, veel dingen om rekenngen mee te houden. Zo zei iemand al een paar reeksen geleden dat raticates heel sterk kunnen zijn omdat zij de snelste aanval kunnen hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn special 50. Maar die base attack is zo snel dus de charge is ook snel
Golbats kunnen ook goed zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, veel dingen om rekenngen mee te houden. Zo zei iemand al een paar reeksen geleden dat raticates heel sterk kunnen zijn omdat zij de snelste aanval kunnen hebben.
Kan er met m'n hoofd nog steeds niet bij. 10-15 jaar geleden droomde ik van Pokemon in de echte wereld, nu zijn we er zo dichtbijquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef KingRadler het volgende:
ik haat het als mensen zeggen dat Pokemon Go een hype is. We zijn er de komende jaren niet vanaf. Microsoft, Magic Leap en Google willen het spel in een AR bril stoppen. Spel word alleen maar beter.
No shit. Dat is echt heel erg vet!quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef KingRadler het volgende:
ik haat het als mensen zeggen dat Pokemon Go een hype is. We zijn er de komende jaren niet vanaf. Microsoft, Magic Leap en Google willen het spel in een AR bril stoppen. Spel word alleen maar beter.
bijna 21quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:19 schreef probeer het volgende:
Welk lvl zijn jullie, dat je cp500+ pokemon tegenkomt? Ik zit op 16, en het maximale wat ik tegenkom is 250-300.
Exeggutorquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:17 schreef Oberkullie het volgende:
Zat een soort driehoofdige ananas op Centraal maar toen ik hem had liep de app vast en hij is niet opgeslagen
Waar staat je gymquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:28 schreef Redbullkid het volgende:
Mijn Golduck staat al 15 uur in een gym
Helemaal eensquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:30 schreef Friday12 het volgende:
Ze moeten nu doen dat je personal buffs wachten tot je weer in de game zit
sterker nog, bij officiele release zouden ze 1000 coins aan iedereen moeten geven als symbool.quote:
Yup..quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
sterker nog, bij officiele release zouden ze 1000 coins aan iedereen moeten geven als symbool.
tja.. het is nog niet uit in Nederland dus de serverarchitectuur is er ook nog niet helemaalquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Avondje door de stad gelopen, maar wat een drama weer met die servers, iedere Pokemon die ik wilde vangen bleef hij wel op vastlopen. Hitmonlee en Gloom daardoor gemist
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:35 schreef Friday12 het volgende:
nja net mijn lucky egg van 16 naar bijna 18 gegaan
Volgens mij staat er al een server in NLquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja.. het is nog niet uit in Nederland dus de serverarchitectuur is er ook nog niet helemaal.
Het is net Ajax.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maak je niet druk, team rood zit vol met scrubs dus dat valt niet op.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maak je niet druk, team rood zit vol met scrubs dus dat valt niet op.
maar het upscalen etc gaat nog lastig daar gok ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een server in NL
Squirterquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef picodealion het volgende:
Flink zitten evolven met een lucky egg, level 20 gehaald en deze joekels erbij:
[ afbeelding ]
(eerste twee zijn nieuw)
Squirterquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
(eerste twee zijn nieuw)
Welke kleur ben je dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht maar kom ik ff rotterdam sweepen.
Flareon.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
(eerste twee zijn nieuw)
Het loont zowiezo niet, naar beedril evolven. Heb net al mn weedles, pidgies, ratatas en catterpies geevolved met een lucky egg aan. Nu lv 17quote:
Ik evolve ze alleen als mn pidgey boven de 400 is Dan krijg je een pidgeot rond de 1250 gok ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het loont zowiezo niet, naar beedril evolven. Heb net al mn weedles, pidgies, ratatas en catterpies geevolved met een lucky egg aan. Nu lv 17
Vaporeon van 1650quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mijn Golduck is 1300+ dus denk dat je pech hebt :p
ik sloop hier hele tijd geel dus insgelijks!quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hou van team rood. Geven me veel exp als ik die gyms weer overneem
Alles beter dan blauwquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik sloop hier hele tijd geel dus insgelijks!
Ik heb alleen nog maar Eevee's. Maar nog niet genoeg voor evolve.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je mag mijn flareon hebben, als jij me een jolteon terug kan geven.
All in op die beestjes gaan, super sterkquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Eevee's. Maar nog niet genoeg voor evolve.
Lure Party.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat een extreem bizar fenomeen is t toch ook
In t grote stadswandelpark staan 3 stops vlak bij elkaar en op alle drie zaten lures. Gevolg: zeker zo'n 50 tot 60 man in t park op de grond, drinken mee, muziekjes. En vangen maar. Iemand gilt "Vulpix!" en hoppa, iedereen als een gek swipendaarna "Jinx bij de brug ginds" en de hele stoet van t park richting brug.
Ik vond t echt bizar! Maar wel leuk
Eindelijk Eevee en Meowth, maar dus ook Vulpix en Jinx![]()
Is misschien saai, maar ik zou je als tip geven neit meteen je eevee te evolven als je kan. Straks vind je een eevee van cp 450 op een hoger lvl en heb je al je candy uitgegeven aan een eevee van 200quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Eevee's. Maar nog niet genoeg voor evolve.
Ik weet het. Kom er alleen zo bar weinig tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
All in op die beestjes gaan, super sterk
Ik had er eentje uit een ei.. Dan krijg je lekkah veel candyquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Kom er alleen zo bar weinig tegen.
ik had geluk met een 10km ei moet ik bekennen zat 25 candy bijquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Kom er alleen zo bar weinig tegen.
Kun je dat niet annuleren dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:49 schreef redboyke het volgende:
ben het spel nu al wa beu pfff en ik hen die pokemon go plus gepeorderd
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had er eentje uit een ei.. Dan krijg je lekkah veel candy
Ja, had ik ook met Lapras. Zat 32 candy bij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik had geluk met een 10km ei moet ik bekennen zat 25 candy bij
Jij hebt een lapras!!! ruilen tegen flareon??quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ja, had ik ook met Lapras. Zat 32 candy bij.
Als je buigt voor team rood.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij hebt een lapras!!! ruilen tegen flareon??
Fera buigt wel voor team rood hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is goed, is wel zo eerlijk om die deal op gelijke hoogte te sluiten.
Waarom zou ik moeten buigen voor mijn eigen team?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fera buigt wel voor team rood hoor
JE hoort al bij rood doelde ik opquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten buigen voor mijn eigen team?
Of is dit een vunzige grap?
Hij bedoelde dat we laag aan de grond zitten. Met gelijke hoogte enz.quote:
Al spijt dat je bij dit ordinaire groepje bent gegaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten buigen voor mijn eigen team?
Of is dit een vunzige grap?
Red or dead.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al spijt dat je bij dit ordinaire groepje bent gegaan.
Mooi verkopen voor het dubbele straksquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:49 schreef redboyke het volgende:
ben het spel nu al wa beu pfff en ik hen die pokemon go plus gepeorderd
Jaquote:
Hmmm zit me af te vragen of ik nog wel moet gaan dan vanavond.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Waardeloze ronde. Spel deed hele tijd moeilijk
Bij ons groepje liep die steeds vast en op het laatst kwamen we er niet meer eens in. Kreeg ook server foutmelding.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm zit me af te vragen of ik nog wel moet gaan dan vanavond.
Mwuah ik moet toch even de gym veroveren op 400m afstand. Homegym kan niet langer dan 24 uur geen yellow eigenaar hebben. Hopen dat de servers een beeetje meewerken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij ons groepje liep die steeds vast en op het laatst kwamen we er niet meer eens in. Kreeg ook server foutmelding.
Die incense deed meer dan een loopje in de buurt wat vangen betreftquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Dan slaapt 'murica.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag deed het spel het de hele tijd perfect trouwens
Mja. Frustrerend dat ie de hele tijd vastloopt als je vangt. Scherm freezed op de bal als ie er in zitquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Bulbagodquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb vanavond 1,5 uur gelopen door de wijk en iets daarbuiten om Pokemon te vangen hahaO.a. een Gastly, Magicarp, een Bulbasaur en nog wat Psyducs en Pigeys gevangen
Die incubator kan ik helemaal niet pakken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
er staat een getal achter, wandel dat aantal kilometer en het ei komt uit. Hoe verder, hoe beter de pokemon.
je moet hem wel eerst in een incubator stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |