SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
bagpiper001
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
dyonvbaal
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
trein2000
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Azpilicueta
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Mishu
Molurus
MrvanTrapZ
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Zelfscanner
Team Instinct (geel/Zapdos)
6star6lord6
Amarantha
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
jogy
KaBuf
Kwaitnait
liesje1979
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Sick_Little_Monkey
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Tweek
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/![]()
Maakt het nog verschil of je een Pokemon eerst powerupped en daarna evolueert of andersom? Kom je dan altijd op hetzelfde CP uit?![]()
Dat tweekoppige beest van Virtually Everywhere heb ik nog nooit gezien
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:16 schreef DeLuna het volgende:
Dat tweekoppige beest van Virtually Everywhere heb ik nog nooit gezien
Zelfs niet onder 'Nearby'![]()
![]()
Pff, het continu crashen van de app (iPhone) is wel een echte marteling. Ik geloof niet dat ik ooit 3 pokemons achter elkaar heb gevangen zonder dat de app een herstart nodig had.
Ik hoop dat dat heeeeeel snel wordt gefixt.
Hoe dan ook, oogst voor vandaag:
Tentacool (140cp, had ik nog niet.. maar lijkt redelijk common)
Mr. Mime (106 cp, 10 km ei)
Electabuzz (141 cp)
En voor het eerst een gym veroverd. Level 1 gym, en was hem direct weer kwijt.. maar het gaat om het idee.
Go Team Mystic!!
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
1x gezien, klikte erop gebeurde er niets en was doduo ook ineens wegquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ook niet
![]()
Heb het ook wel een paar keer gehad, best irritant. Zeker bij twee stappen dan zou het logischer zijn als je daarna 3 krijgt ipv foetsiequote:Op donderdag 14 juli 2016 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1x gezien, klikte erop gebeurde er niets en was doduo ook ineens weg![]()
Ja precies, hopelijk zijn dat allemaal kleine bugs die nog gefixed gaan worden. Al hoewel dit soort incidentjes nog altijd wel blijven door een foutje met je internet of locatie bepaling.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb het ook wel een paar keer gehad, best irritant. Zeker bij twee stappen dan zou het logischer zijn als je daarna 3 krijgt ipv foetsie
Niet zo erg zolang de servers het op den duur goed gaan doen en freezes niet meer voorkomen.![]()
Zou er nog iets als een friendly challenge komen, dat je gevechten onderling kunt oefenen?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik wil het battlesysteem van de gamboy/NDS versiesquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef Perrin het volgende:
Zou er nog iets als een friendly challenge komen, dat je gevechten onderling kunt oefenen?![]()
![]()
Zojuist besteld. Hopelijk voor zaterdag binnen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dikke powerbank meenemen dan.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Same. En hier wordt je doodgegooid met Psyduck, Goldeen terwijl een Mankey en Ekans hier slechts één keer gespot zijn, dan zie ik nog frequenter een Epic voorbij komen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ook niet
![]()
Kga morgen naar de neeltje jans. Aantal pokestops daar is niet normaal. En een gym.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zojuist besteld. Hopelijk voor zaterdag binnen.![]()
Het spel zou echt niet compleet zijn zonder. Ik ga er vanuit dat het snel wordt toegevoegd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef Perrin het volgende:
Zou er nog iets als een friendly challenge komen, dat je gevechten onderling kunt oefenen?![]()
Uit het F1 topicquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Et tu, Brutetwitter:redbullracing twitterde op donderdag 14-07-2016 om 15:09:02We're being invaded... 😳 @RedBullGames #PokemonGo #F1 https://t.co/rxoeRMCKt2 reageer retweet
![]()
![]()
Misschien daar zodra ik terug ben van vakantie ook eens naar toe fietsen. Vind het aantal pokestops hier in de wijk erg tegenvallen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kga morgen naar de neeltje jans. Aantal pokestops daar is niet normaal. En een gym.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja had ook gehoopt dat er in middelburg meer waren. Rond het topshuis stonden er een stuk of 15. Even een paar van die modules gooien en daar een uurtje chillen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien daar zodra ik terug ben van vakantie ook eens naar toe fietsen. Vind het aantal pokestops hier in de wijk erg tegenvallen.![]()
Ik moet weten welke goed isquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zojuist besteld. Hopelijk voor zaterdag binnen.. Heb al 3 kutdingen gehad
![]()
Ik ben benieuwd wat er vandaag op Den Haag centraal zit. Of blijft alles over het algemeen hetzelfde?![]()
![]()
Ik zit op de universiteit in Enschede en daar barst het van de stops, vanuit iedere collegeruimte kan je er wel een direct pakken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien daar zodra ik terug ben van vakantie ook eens naar toe fietsen. Vind het aantal pokestops hier in de wijk erg tegenvallen.![]()
Het maakt niet uit geloof ik. Je krijgt namelijk een x aantal stapjes (2 per level erbij)quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:16 schreef Blobje het volgende:
Maakt het nog verschil of je een Pokemon eerst powerupped en daarna evolueert of andersom? Kom je dan altijd op hetzelfde CP uit?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dat weet ik ook niet. Deze leek me wel goed.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat is beetje ver voor mij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zit op de universiteit in Enschede en daar barst het van de stops, vanuit iedere collegeruimte kan je er wel een direct pakken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Die dingen blijven ook niet 5 jaar rondhangen voor jouquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1x gezien, klikte erop gebeurde er niets en was doduo ook ineens weg
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Daar dan maar eens heen fietsen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja had ook gehoopt dat er in middelburg meer waren. Rond het topshuis stonden er een stuk of 15. Even een paar van die modules gooien en daar een uurtje chillen.
Fuck the EBU.![]()
Rustig aan he blauwequote:Op donderdag 14 juli 2016 15:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die dingen blijven ook niet 5 jaar rondhangen voor jou![]()
![]()
Desondanks toch lekker bezig geweest!quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef Molurus het volgende:
Pff, het continu crashen van de app (iPhone) is wel een echte marteling. Ik geloof niet dat ik ooit 3 pokemons achter elkaar heb gevangen zonder dat de app een herstart nodig had.
Ik hoop dat dat heeeeeel snel wordt gefixt.
Hoe dan ook, oogst voor vandaag:
Tentacool (140cp, had ik nog niet.. maar lijkt redelijk common)
Mr. Mime (106 cp, 10 km ei)
Electabuzz (141 cp)
En voor het eerst een gym veroverd. Level 1 gym, en was hem direct weer kwijt.. maar het gaat om het idee.
Go Team Mystic!!Leuke, goeie vangst!
![]()
![]()
Haha, tsja, ben blij dat het nu pas een hype is, anders was het afgelopen collegejaar niets gewordenquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is beetje ver voor mij.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Haha, tsja, ben blij dat het nu pas een hype is, anders was het afgelopen collegejaar niets geworden
Fuck the EBU.![]()
Wauw
Ik had nog 6 pokeballen om een Vulpix te vangen (had ik nog nooit gezien) en ik gooi ze alle 6 mis![]()
![]()
leef de leven![]()
Omdat er ook een vrouwelijk/mannelijke versie isquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
Ey waarom heeft mijn nidoran een geslacht?#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
Omdat je een Nidoking en Nidoqueen hebt als eindevolutie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
Ey waarom heeft mijn nidoran een geslacht?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Is die pokemon eigenquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
Ey waarom heeft mijn nidoran een geslacht?![]()
![]()
Omdat dat altijd zo is met die 2quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
Ey waarom heeft mijn nidoran een geslacht?De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Je hebt Nidoran man en Nidoran vrouw.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
Ey waarom heeft mijn nidoran een geslacht?
Nidoran man evolueert naar Nidorino, later naar Nidoking
Nidoran vrouw naar Nidorina, later naar Nidoqueen![]()
zal toevallig net zijn overgenomen. Als je slim bent stop je er snel een pokemon inquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:37 schreef FrauMilena het volgende:
Huh, de gym van Laan van NOI (Den Haag) is niet in gebruik/leeg/wit?![]()
![]()
Mr. Mime en Electabuzz zien er allebei erg vet uit ieg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Desondanks toch lekker bezig geweest!Leuke, goeie vangst!
Hoop dat ze ook sterk zijn in combat, maar ga ik nog wel achterkomen. Voor nu: koffie.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je hebt Nidoran man en Nidoran vrouw.
Nidoran man evolueert naar Nidorino, later naar Nidoking
Nidoran vrouw naar Nidorina, later naar Nidoqueen![]()
Misgegooide pokeballs kan je weer oppakken door er op te klikken !!quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef RRuben het volgende:
Wauw
Ik had nog 6 pokeballen om een Vulpix te vangen (had ik nog nooit gezien) en ik gooi ze alle 6 mis![]()
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Volgens mij werkt dat nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misgegooide pokeballs kan je weer oppakken door er op te klikken !!#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.![]()
Ben er al voorbij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zal toevallig net zijn overgenomen. Als je slim bent stop je er snel een pokemon in![]()
![]()
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat niemand gekozen heeft voor team geel?
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.![]()
Team geel is gay, net als roodquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:43 schreef AF_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat niemand gekozen heeft voor team geel?![]()
Helemaal mee eens. Maar wel opvallendquote:
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.![]()
Kom blauwquote:
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.![]()
2 uur gelopen, vooral door de oude dierentuin. Dit heb ik gevangen:
Vanavond nog even een rondje lopen en door het centrum. In de oude dierentuin waren meerdere groepjes te vinden rondom allemaal Lure's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Die lijst in de OP klopt helemaal niks van mbt zeldzaam of niet."Stories happen only to those who are able to tell them."![]()
Team Geel represent.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heb het eigenlijk wel gehad met het vangen van Pidgey, Rattata en WeedleAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
wut echt waar? Nu voel ik me zo dom hahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misgegooide pokeballs kan je weer oppakken door er op te klikken !!x 9999
leef de leven![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
2 uur gelopen, vooral door de oude dierentuin. Dit heb ik gevangen:
[ afbeelding ]
Vanavond nog even een rondje lopen en door het centrum. In de oude dierentuin waren meerdere groepjes te vinden rondom allemaal Lure's:Whehehe, dit beeld is inmiddels zo herkenbaar.. pokemontrainers everywhere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En voltorbs.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb het eigenlijk wel gehad met het vangen van Pidgey, Rattata en WeedleDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Die heb ik allemaal achter gelaten in de dierentuin, heb ik al wel genoeg van. Wel p.o. een rattata geovuleerdquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb het eigenlijk wel gehad met het vangen van Pidgey, Rattata en Weedle
Your beauty never ever scared me.![]()
Wow , ik ben 2x een voltorb tegengekomen. Woon jij bij een of ander bedrijf die electriciteit opwektquote:![]()
![]()
Dat heb ik geprobeerd maar er gaat gewoon een Pokéball af.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misgegooide pokeballs kan je weer oppakken door er op te klikken !!Your beauty never ever scared me.![]()
Als je snel wil levelen moet je die eigenlijk juist vangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal achter gelaten in de dierentuin, heb ik al wel genoeg van. Wel p.o. een rattata geovuleerd![]()
Ik heb er wel wat hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je snel wil levelen moet je die eigenlijk juist vangen.
Nee, gewoon in een normale buurt met allemaal huizen en een winkelstraat verderop.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wow , ik ben 2x een voltorb tegengekomen. Woon jij bij een of ander bedrijf die electriciteit opwekt
Voltorbs en magnemite in overvloed.Af en toe komt er wel een vogel of kat voorbij maar dat is het dan ook.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Ik zit nu thuis en het nearby lijstje bestaat uit: 5 Rattata, 3 Weedle en 1 Drowzee. 1 Rattata op nul stappen, de rest op 3.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
In dezelfde plaats als mij toch? DM anders even welke buurt want ik kom nooit voltorbs en magnemite tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:52 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een normale buurt met allemaal huizen en een winkelstraat verderop.
Voltorbs en magnemite in overvloed.Af en toe komt er wel een vogel of kat voorbij maar dat is het dan ook.
![]()
Het scheen vannacht druk te zijn voor de oude dierentuin (om 21:00 gaat die dicht). Er stond vannacht om 01:30 ook een lure. Lol!Your beauty never ever scared me.![]()
Heb voor het eerst nu een beest in een gym bij kunnen zetten. Zal hem binnen no time wel gehavend terug krijgen maar gaat om het idee.![]()
![]()
snel coins binnenhalen dan!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
Heb voor het eerst nu een beest in een gym bij kunnen zetten. Zal hem binnen no time wel gehavend terug krijgen maar gaat om het idee.![]()
Geelquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Naar de shop gaan en op het schildje drukken rechtsboven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm, wat? Moest ik nog iets doen daar?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Straks met je 2000cp Beedrill op pad gaan en alle gyms pestenquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb het eigenlijk wel gehad met het vangen van Pidgey, Rattata en Weedle❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Gelukt, 10 coins gekregen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar de shop gaan en op het schildje drukken rechtsboven.![]()
In mijn huis zitten altijd wel pokemon, alleen met 3 voetjes zeg maar. Kan je ook zien waar ze zitten of iig welke richting je op moet lopen? Daar ben ik nog niet achter..![]()
Zou dat geen bug zijn dan? Lijkt me niet dat ze het inbouwen in het spel zonder reden zeg maar. Heb sowieso altijd ballen zat. Heb 100+ ballz...quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar er gaat gewoon een Pokéball af.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Ik heb ook meer dan 100quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou dat geen bug zijn dan? Lijkt me niet dat ze het inbouwen in het spel zonder reden zeg maar. Heb sowieso altijd ballen zat. Heb 100+ ballz...Maar geen idee.. ik dacht eerst ook hey leuk het werkt en toen ging ik letten op hoeveel balls ik had en toen zag ik dat er telkens wel 1 af ging.
1 selecteer pokemon uit het menu met de stapjes.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:08 schreef GwaiLow het volgende:
In mijn huis zitten altijd wel pokemon, alleen met 3 voetjes zeg maar. Kan je ook zien waar ze zitten of iig welke richting je op moet lopen? Daar ben ik nog niet achter..
2 draai telefoon todat dat vakje rechts onderin gaat 'pulsen' dan moet je die richting oplopen.![]()
Ik woon echt op een goede plek voor dit spel. Hoorde net al dat in een grote wijk buiten het centrum maar 3 Pokéstops te vinden zijn. Hier zit het vol.
Ik heb binnen paar minuutjes lopen ook een handvol pokestops en 3 gyms ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik woon echt op een goede plek voor dit spel. Hoorde net al dat in een grote wijk buiten het centrum maar 3 Pokéstops te vinden zijn. Hier zit het vol.![]()
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik woon echt op een goede plek voor dit spel. Hoorde net al dat in een grote wijk buiten het centrum maar 3 Pokéstops te vinden zijn. Hier zit het vol.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.
Is met Ingress niet anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.
In arnhem was er er een huis met 6 portals in bereik. Dat zullen vast nu een paar pokestops en/of gyms zijn.![]()
Dit wist ik niet... Ging altijd op de gok ergens heen. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
1 selecteer pokemon uit het menu met de stapjes.
2 draai telefoon todat dat vakje rechts onderin gaat 'pulsen' dan moet je die richting oplopen.![]()
![]()
Powerbank lijk ik niet nodig te zijn. Na 2 uur lopen was ik iets minder dan de helft kwijt van mijn batterij en mijn tegoed was ook nauwelijks op gegaan.
Die ballen boeien me niet zo, ze komen er sneller bij dan dat ze er af gaan, heb er 165.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Welke telefoon heb je en hoe oud issie?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Powerbank lijk ik niet nodig te zijn. Na 2 uur lopen was ik iets minder dan de helft kwijt van mijn batterij en mijn tegoed was ook nauwelijks op gegaan.![]()
Jiayu S3 (toestel uit China). Heb hem in september een jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je en hoe oud issie?
Ik had ¤14,75 tegoed en nu nog ¤14,25. Mijn belminuten en mb's krijg ik als een bedrag.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik las het ook pas gisteren, het maakt het wel een stuk makkelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:16 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Dit wist ik niet... Ging altijd op de gok ergens heen. Thanks voor de tip![]()
![]()
Potion?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe genees ik mijn gehavende pokemon?Your beauty never ever scared me.![]()
Pokeball -> Items -> Potion -> Selecteer Pokemon.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe genees ik mijn gehavende pokemon?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beter komt mijn 5 km ei snel uit. Ik heb nu 9 eieren dus kan niet meer opslaan.Your beauty never ever scared me.![]()
Good lord...... Jij bent een held!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Naar je rugzak gaan en daar of de potion aanklikken of dat Revive ding.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe genees ik mijn gehavende pokemon?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Oh prettig ding wel dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jiayu S3 (toestel uit China). Heb hem in september een jaar.
Ik had ¤14,75 tegoed en nu nog ¤14,25. Mijn belminuten en mb's krijg ik als een bedrag.Ik heb sinds 1,5 jaar een iPhone 6 en die loopt toch wel leeg na een tijd. Heb standaard een powerbank bij me dus heb er verder geen last van maar toch.
![]()
bij mij zat er een Rattata inquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt mijn 5 km ei snel uit. Ik heb nu 9 eieren dus kan niet meer opslaan.![]()
![]()
En na 2 uur ben ik er ook wel weer even klaar mee dus dat scheelt. En als ik echt een stuk van huis ga en daar ook blijf dan neem ik mijn oplader wel mee in vervolgquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh prettig ding wel dan.Ik heb sinds 1,5 jaar een iPhone 6 en die loopt toch wel leeg na een tijd. Heb standaard een powerbank bij me dus heb er verder geen last van maar toch.
Thnx 44rdbei. Lief van je!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik las het ook pas gisteren, het maakt het wel een stuk makkelijk![]()
![]()
Hier zelfs meerderequote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Een kleine lokale kerk hier verderop in de buurt is een pokestop![]()
Werkt eieren uitbroeden met de app in de achtergrond of je telefoon op standby? Of moet je echt het spel open hebben?![]()
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En na 2 uur ben ik er ook wel weer even klaar mee dus dat scheelt. En als ik echt een stuk van huis ga en daar ook blijf dan neem ik mijn oplader wel mee in vervolgIk draai m'n telefoon nu om en stop 'm ergens in m'n jas/tas zodat m'n eieren uitkomen, maar het wolil niet echt lukken. Na 13,5 km lopen staat 'ie op 8.5/10km
.
![]()
Pokemon Go zal de manier hoe wij Smartphone mogen gebruiken in Nederland gaan veranderen.
Ben er ook blij om.
Heb geen zin om een fietser of voetganger onder mijn auto te krijgen.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
2 draai telefoon todat dat vakje rechts onderin gaat 'pulsen' dan moet je die richting oplopen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks met je 2000cp Beedrill op pad gaan en alle gyms pesten
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.![]()
Dat je bij de makelaar vraagt: "En hoe zit het met de pokestops hier in de buurt?"Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Welke app zorgt ervoor dat de Pokemon Go app aanblijft als je de telefoon in de jaszak doet? IAls ik dat doe dan klik ik allerlei andere dingen aan.Of saté?![]()
Mijn dichts bijzijnde Pokestop is op 20 minuten lopen.![]()
Kwam ik gisteren even in Rotterdam, zitten er op die plek gewoon een stuk of 30 op de helft van die loopafstand.![]()
![]()
< 15km/uquote:
net 8km (blijkbaar weer te hard) gefietst heeft er nog net geen 1km van geregistreerd."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
hier ook en gym ook nog eens. Maar die kerk zit hier in een doodlopende staart.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Een kleine lokale kerk hier verderop in de buurt is een pokestop![]()
Fuck the EBU.![]()
Hmm ik zal het zo eens proberen, het systeem lijkt niet echt consequentquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
< 15km/u
net 8km (blijkbaar weer te hard) gefietst heeft er nog net geen 1km van geregistreerd.![]()
Hier is een kerk die ze aan het slopen zijn een gym. Zou die gym dan ook weggaan als ze erachter komen dat het gebouw weg is?![]()
![]()
Hé een Haunter op m'n bureau.![]()
En inderdaad, gewoon haast stapvoets fietsen, anders registreert ie echt niets.![]()
![]()
Ik zag vanmiddag allemaal vage figuren met hun smartphone rondjes lopen op het pleintje, zou het kunnen dat ze opzoek waren geweest naar een Pokemon?![]()
Bedankt, ik wist dit nog niet, handig ook dat ze het uitleggen in het spel (not).quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar de shop gaan en op het schildje drukken rechtsboven.
Maar dan weet ik het voor de volgende keer
٩๏̯͡๏)۶![]()
Ik loop teminste geen blauwtje bij pokeboys.quote:
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ja, kanquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Ik zag vanmiddag allemaal vage figuren met hun smartphone rondjes lopen op het pleintje, zou het kunnen dat ze opzoek waren geweest naar een Pokemon?Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Dat of ze waren bezig met iets anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Ik zag vanmiddag allemaal vage figuren met hun smartphone rondjes lopen op het pleintje, zou het kunnen dat ze opzoek waren geweest naar een Pokemon?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Die heb ik gisteren gevangen! Plots!quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
In principe kunnen die Pokémon overal verschijnen, jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:39 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hype is groter dan ik dacht dat zelfs hier in the middle of nowhere dat zulke dingen kunnen.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Ik wacht nog op het juiste moment om mijn lucky egg te gebruiken.Ik heb in ieder geval al een hoop pidgeys en weedles om te evolueren.
![]()
Ik heb al bijna genoeg drowzee's, psyduck's en slowpoke's om ze weg te doen voor candy en ze dan te evolueren![]()
Maar ik wacht nog tot ik meer Pokémons kan doen en een lucky egg heb.Your beauty never ever scared me.![]()
Systeem zuigt, blijft regelmatige honderden meters hangen terwijl je wandelt... 4.97/5km en 1.97/2km heb ik gedurende mijn middagwandeling minutenlang zien staan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Hmm ik zal het zo eens proberen, het systeem lijkt niet echt consequent
Lijkt wel of het systeem dan blijft hangen op de laatste afhandelig (net als die 1HP bug bij de Gyms).
Afgezien van dat is de afstandsmeting gewoon ruk."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Dit is al zovaak gerebuked dat het eigenlijk niet elke keer aangehaald moet worden. Het pulserend vakje verhaal is bullshit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Maar ik heb dit ook niet zelf bedacht, is al eerder op Fok! gepost.
![]()
Zit op een of andere manier een fikse vertraging in.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Systeem zuigt, blijft regelmatige honderden meters hangen terwijl je wandelt... 4.97/5km en 1.97/2km heb ik gedurende mijn middagwandeling minutenlang zien staan.
Lijkt wel of het systeem dan blijft hangen op de laatste afhandelig (net als die 1HP bug bij de Gyms).
Afgezien van dat is de afstandsmeting gewoon ruk.![]()
Welk cp? Hoeveel candy?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Krijg ik potverdikkeme een Eevee uit mijn 10k ei![]()
Bij mij ook maar 346 lekker puh!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
Zat ineens een Goldeen op het bureau, 117 CP
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Dat moet je zelf doorgeven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef Myraela het volgende:
Hier is een kerk die ze aan het slopen zijn een gym. Zou die gym dan ook weggaan als ze erachter komen dat het gebouw weg is?
Uitvinder van de biersmiley.![]()
GPS word ik een beetje moe van. Sta ik midden in een station, presteert dat spel het nog om mij er precies buiten te plaatsen.![]()
Mogen die cirkel wel wat groter maken om je poppetje heen.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
En pidgey en rattata vang ik buiten niet meer omdat ik ze in huis ook volop kan krijgen. Besteed ik mijn internet en batterij liever aan Pokémon die ik moeilijker te pakken krijg.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb gisteren 1 keer geprobeerd en leek te werken, kan ook toeval zijn geweest.Ik kan lang niet alles teruglezen, zou kunnen dat het al ontkracht is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit is al zovaak gerebuked dat het eigenlijk niet elke keer aangehaald moet worden. Het pulserend vakje verhaal is bullshit.![]()
Dat pulserende lichtje er omheen is dat de lijst een refresh krijgtquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 1 keer geprobeerd en leek te werken. Ik kan lang niet alles teruglezen, zou kunnen dat het al ontkracht is.![]()
![]()
Wat een anticlimax, sorry voor de dooie pidgey dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat pulserende lichtje er omheen is dat de lijst een refresh krijgt![]()
In mijn 10 km ei zat een Lapras.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En en en.. ik wil 4 eevee's erbij. Kan ik er 5 weg doen en 1 evolueren
Zoeken is gewoon ruk, je kan de Ingress app pakken en kijken waar je de meeste powerpuntjes ziet, daar spwawnen vaak pokemonquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat een anticlimax, sorry voor de dooie pidgey dan.![]()
![]()
En vervolgens moet je een jaar wachten waarna er niks mee wordt gedaan, zelfs al is het te zien op google streetview.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Waarom komt dat lichtje er dan niet als je er meerdere ziet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat pulserende lichtje er omheen is dat de lijst een refresh krijgtAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
De nieuwe update is wel al beter, tbh.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Systeem zuigt, blijft regelmatige honderden meters hangen terwijl je wandelt... 4.97/5km en 1.97/2km heb ik gedurende mijn middagwandeling minutenlang zien staan.
Afgezien van dat is de afstandsmeting gewoon ruk.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dan ook hoor;)quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom komt dat lichtje er dan niet als je er meerdere ziet.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Wel veel candy.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Krijg ik potverdikkeme een Eevee uit mijn 10k eiNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dan toch eens beter opletten volgende keer.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Het is gewoon een refresh. Die vind veelal plaats op de achtergrond. De lijst die jij ziet is niet de complete lijst. Je kan er immers maar 9 zien. Er zijn echter wel meer dan 9 pokemon in de buurt. The pulsing box is al sinds dag 1 verklaard tot bullshit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom komt dat lichtje er dan niet als je er meerdere ziet.
Wartortle in de woonkamer![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Zullen er mensen met de vierdaagse meelopen met powerbank en telefoon in de handen?Your beauty never ever scared me.![]()
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Zullen er mensen met de vierdaagse meelopen met powerbank en telefoon in de handen?Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
En dan plots stoppenquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Zullen er mensen met de vierdaagse meelopen met powerbank en telefoon in de handen?Mensen in domino.
Na drie dagen cheaten door gps te spoofen mijn eerste softban te pakken. Kan nu geen pokestops openen, gyms battlen of pokemon vangenkijken hoelang het duurt zou met een paar uurtjes wel weer moeten werken.
![]()
Wat als bij een van de grote podia in de stad een Charizard op duikt. Daar sterven mensen in de verdrukkingquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:01 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En dan plots stoppenMensen in domino.
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
soms zijn de Pokémon met drie voetjes die in de ‘nearby box’ nep. Deze komen nooit dichterbij, welke kant je ook op loopt. Soms als je het spel opnieuw opstart verdwijnen ze dan ook, houdt daar dus rekening mee.
True.
Ik heb pokemon die wel tot 4km lang in de box blijven staan en maakt niet uit welke kant je opgaat. Ze blijven 3 voetjes van je af.![]()
En terecht.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
Na drie dagen cheaten door gps te spoofen mijn eerste softban te pakken. Kan nu geen pokestops openen, gyms battlen of pokemon vangenkijken hoelang het duurt zou met een paar uurtjes wel weer moeten werken.
Jaloers.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Lieve Sinterklaas....quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
En en en.. ik wil 4 eevee's erbij. Kan ik er 5 weg doen en 1 evoluerenNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Een geevalueerde Eevee is goed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil graag een goede Pokemon hebben die ik kan trainenNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik het net in het ov dat ik een Dratini een paar kilometer lang ''kon tracken''. Drie voetjes uiteraard.Klopt soms echt niets van.
![]()
Was net een kilometer of 6-7 hiervandaan en toen spoofde ik plots 2 keer terug naar echte locatie. Daardoor gepakt waarschijnlijk.quote:![]()
sneuneusquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Dus tracken van pokemon is nog steeds even kut?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit is al zovaak gerebuked dat het eigenlijk niet elke keer aangehaald moet worden. Het pulserend vakje verhaal is bullshit.![]()
Soms blijven ze gewoon in de buurt terwijl ze weg zijn. Als er geen vervangende pokémon voor zijn, blijven ze vaak staan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:05 schreef FrauMilena het volgende:
Ik het net in het ov dat ik een Dratini een paar kilometer lang ''kon tracken''. Drie voetjes uiteraard.Klopt soms echt niets van.
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus tracken van pokemon is nog steeds even kut?![]()
Zal hier ook vast al voorbij gekomen zijn, maar er is een update uitgebracht. 0.29.2 en hier te downloaden.![]()
Ben er al achter waarom het fout ging locatie bepaling stond op hoge precisie dan gebruikt ie gps wifi en mobiele netwerken om locatie te schatten. Die had op alleen gps moeten staan om te voorkomen dat de app andere gegevens kan gebruiken om mijn echte locatie te bepalen. Stomme fout van mij gister stond die nog op alleen gps maar blijkbaar reset dat zich bij opnieuw opstarten ofzo.![]()
Had bijna 3e gym te pakken maar telkens in het gevecht word ik eruit gegooid.. ook kan ik mijn pokemon niet revivenquote:![]()
![]()
Vandaag al weer 10km rondgelopen, ben ondertussen level 20 en heb 77 unieke Pokemons
Nice! Wat heb je vooral gedaan om te levelen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag al weer 10km rondgelopen, ben ondertussen level 20 en heb 77 unieke Pokemons
Ik ben level 9maar ben nog bezig met pidgeys sparen.
![]()
![]()
Bereinteressant knaap.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Sjemmert het volgende:
Ben er al achter waarom het fout ging locatie bepaling stond op hoge precisie dan gebruikt ie gps wifi en mobiele netwerken om locatie te schatten. Die had op alleen gps moeten staan om te voorkomen dat de app andere gegevens kan gebruiken om mijn echte locatie te bepalen. Stomme fout van mij gister stond die nog op alleen gps maar blijkbaar reset dat zich bij opnieuw opstarten ofzo.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wil ik mijn 1e gym gevecht doen, blijft het veld leeg
En het ging zo goed vannochtendDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Thanks, had hem nog niet gedownload.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Lastpost het volgende:
Zal hier ook vast al voorbij gekomen zijn, maar er is een update uitgebracht. 0.29.2 en hier te downloaden.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Wat niet dan ? Ben je nu niet blij dat het anti spoof systeem blijkbaar best goed werkt. Als ik weer kan spelen ga ik wel weer verder testen met de juiste instellingen. Ben er nu vrij zeker van dat met de juiste instellingen ze het niet kunnen traceren. Maar maak 1 fout en ze bannen direct.quote:![]()
Net 25 km van werk naar huis gereden. De Weezing die in de buurt zou zitten, bleef keurig 'in de buurt'quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Soms blijven ze gewoon in de buurt terwijl ze weg zijn. Als er geen vervangende pokémon voor zijn, blijven ze vaak staan.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Ja Sjemmert, heel goed van je dat jij je vrijwillig hebt opgeofferd om even vals te spelen!quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat niet dan ? Ben je nu niet blij dat het anti spoof systeem blijkbaar best goed werkt. Als ik weer kan spelen ga ik wel weer verder testen met de juiste instellingen. Ben er nu vrij zeker van dat met de juiste instellingen ze het niet kunnen traceren. Maar maak 1 fout en ze bannen direct.![]()
O nu is het 'testen'quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat niet dan ? Ben je nu niet blij dat het anti spoof systeem blijkbaar best goed werkt. Als ik weer kan spelen ga ik wel weer verder testen met de juiste instellingen. Ben er nu vrij zeker van dat met de juiste instellingen ze het niet kunnen traceren. Maar maak 1 fout en ze bannen direct.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Dat had ik je van te voren ook best kunnen vertellen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat niet dan ? Ben je nu niet blij dat het anti spoof systeem blijkbaar best goed werkt. Als ik weer kan spelen ga ik wel weer verder testen met de juiste instellingen. Ben er nu vrij zeker van dat met de juiste instellingen ze het niet kunnen traceren. Maar maak 1 fout en ze bannen direct.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat niet dan ? Ben je nu niet blij dat het anti spoof systeem blijkbaar best goed werkt. Als ik weer kan spelen ga ik wel weer verder testen met de juiste instellingen. Ben er nu vrij zeker van dat met de juiste instellingen ze het niet kunnen traceren. Maar maak 1 fout en ze bannen direct.Doe gewoon niet sneu. Op die manier is er toch geen 'eer' aan te behalen. Waarom speel je dan?
![]()
Op Reddit was een developer die aangaf dat bij gps spoofing een mock locatie wordt door gegeven, met het woord mock in de titel. Dus tenzij je dat kan omzeilen, blijf je de lul.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Sjemmert het volgende:
Ben er al achter waarom het fout ging locatie bepaling stond op hoge precisie dan gebruikt ie gps wifi en mobiele netwerken om locatie te schatten. Die had op alleen gps moeten staan om te voorkomen dat de app andere gegevens kan gebruiken om mijn echte locatie te bepalen. Stomme fout van mij gister stond die nog op alleen gps maar blijkbaar reset dat zich bij opnieuw opstarten ofzo.![]()
Dit soort mensen heb je met elk spel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Doe gewoon niet sneu. Op die manier is er toch geen 'eer' aan te behalen. Waarom speel je dan?
Bijvoorbeeld met het schietspel Counterstrike, dan gaan ze om een of andere reden cheaten tot ze geblokkeerd worden. Dan schaffen ze het spel nogmaals aan en beginnen ze weer vanaf nul en dit gaat zo maar dood. Er zit een soort autistische tint aan dit soort types, je kunt het het beste gewoon negeren of reporten.![]()
In de shop, rechtsboven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:27 schreef redboyke het volgende:
waar kan je dust claimen van je gym?
[ afbeelding ]![]()
Dat klopt als je gps spooft zonder root moet je in je developer settings mock gps location aanzetten. Als je geroot heb kan je die uitlaten en zien ze dus niks.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Op Reddit was een developer die aangaf dat bij gps spoofing een mock locatie wordt door gegeven, met het woord mock in de titel. Dus tenzij je dat kan omzeilen, blijf je de lul.![]()
Straks worden alle mensen zomaar gebanned omdat hun GPS slecht werkt door mensen zoals jou
Rotterdammers die een Piukachu willen; Lage Bergse bos. De hond aan het uitlaten nu en heb er al 2 gevangen![]()
![]()
Ik speel ook gewoon buiten met anderen maar als ik thuis ben en geen zin heb om naar buiten te gaan doe ik het zo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Doe gewoon niet sneu. Op die manier is er toch geen 'eer' aan te behalen. Waarom speel je dan?
![]()
Hier level 15 en 66 verschillende.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik ben lvl 14 en heb 47 unieke pokemon![]()
![]()
Eer halen uit het vangen van Pokémons.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
![]()
![]()
Ooooh ok, nee dan is het goedquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon buiten met anderen maar als ik thuis ben en geen zin heb om naar buiten te gaan doe ik het zo..
![]()
Kan je nog verder uitzoomen? Ben wel benieuwd hoeveel stops er in de rest van de stad zit. Want hier is het spel bijna onspeelbaar, heb gewoon nooit genoeg pokeballsleef de leven![]()
Dus als het te koud wordt dan loop je alleen maar te spoofen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon buiten met anderen maar als ik thuis ben en geen zin heb om naar buiten te gaan doe ik het zo.![]()
Account maken bij Ingress.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:32 schreef RRuben het volgende:
Kan je nog verder uitzoomen? Ben wel benieuwd hoeveel stops er in de rest van de stad zit. Want hier is het spel bijna onspeelbaar, heb gewoon nooit genoeg pokeballs
En ingress gaan spelen omdat het leuker is.![]()
1x naar het centrum en je hebt er 300.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:32 schreef RRuben het volgende:
Kan je nog verder uitzoomen? Ben wel benieuwd hoeveel stops er in de rest van de stad zit. Want hier is het spel bijna onspeelbaar, heb gewoon nooit genoeg pokeballs![]()
Uhm ik weet het niet hoor. Ik moet die optie gewoon aanhebben staan als ik gps fake aan wil zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat klopt als je gps spooft zonder root moet je in je settings mock gps location aanzetten. Als je geroot heb kan je die uitlaten en zien ze dus niks.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Nice, lastpostenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier level 15 en 66 verschillende.![]()
zijn nou eenmaal lastig te verslaan
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Zeuren over loopholes terwijl we op dit moment allemaal het spel via een loophole spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef Zelfscanner het volgende:
Straks worden alle mensen zomaar gebanned omdat hun GPS slecht werkt door mensen zoals jou
Maar het is idd wel een suffe manier van je pokemons binnenharken. Agreed.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Vooral heel veel pidgey's, weedle's en caterpie's sparen, vervolgens een lucky egg aanzetten en alles evolueren. Dat bracht mij net van level 18,5 naar 20quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nice! Wat heb je vooral gedaan om te levelen?
Ik ben level 9maar ben nog bezig met pidgeys sparen.
Oh en eieren (met unieke pokemons) laten uitkomen tijdens een lucky egg periode wil ook nog wel eens helpen
Ik heb dit denk ik overgeslagen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vooral heel veel pidgey's, weedle's en caterpie's sparen, vervolgens een lucky egg aanzetten en alles evolueren. Dat bracht mij net van level 18,5 naar 20
Wat is dat lucky egg?
Yep, vanmiddag ook gedaan. Van 13.5 naar 16 in een half uurtjequote:Op donderdag 14 juli 2016 17:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vooral heel veel pidgey's, weedle's en caterpie's sparen, vervolgens een lucky egg aanzetten en alles evolueren. Dat bracht mij net van level 18,5 naar 20![]()
![]()
heb ik al een keer gehad maar is niks manquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Account maken bij Ingress.
En ingress gaan spelen omdat het leuker is.
leef de leven![]()
Heb je je telefoon geroot ? Zo niet dan klopt het wel wat je zegt maar wordt je zeker geband. Ik kan hem uitlaten omdat ik mijn telefoon geroot heb en mijn fake gps komt niet uit de playstore.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:34 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Uhm ik weet het niet hoor. Ik moet die optie gewoon aanhebben staan als ik gps fake aan wil zetten.![]()
Met een lucky egg heb je 30 minuten lang dubbele XP.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb dit denk ik overgeslagen.
Wat is dat lucky egg?![]()
30 minuten lang dubbele XPquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb dit denk ik overgeslagen.
Wat is dat lucky egg?Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Sick.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Yep, vanmiddag ook gedaan. Van 13.5 naar 16 in een half uurtjeOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Aha, dus op dat moment moet je de candy's gebruiken en evoluerenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met een lucky egg heb je 30 minuten lang dubbele XP.
Alleen evolueren. Een power-up levert geen XP op.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:42 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Aha, dus op dat moment moet je de candy's gebruiken en evoluerenSingle father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Laat ik voorop stellen dat ik het niet gebruik voor dit spel. Maar mijn tel is wel geroot. En toch zonder aanvinken weigert het dienst te doen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heb je je telefoon geroot ? Zo niet dan klopt het wel wat je zegt maar wordt je zeker geband. Ik kan hem uitlaten omdat ik mijn telefoon geroot heb en mijn fake gps komt niet uit de playstore.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Van geen enkele pokestop?quote:
Hmm. Vreemd. Heb er toch wel redelik wat gekregen. Blijven proberen dan maar!
Ik broed ze alleen niet zo snel uit, want weinig tijd gehad om eens echt te gaan lopen en hunten. Na de vakantie dan maar! Ik ga dan wel 150km lopen, maar dan heb ik m'n accu nodig om niet te verdwalen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Zet mij maar bij team rood.
Vind het trouwens wel erg nep dat ik opeens een Grengar kon vangen. Zit continu tussen de Pidgey's en Weedles en opeens zit er een Grengar in m'n kamerDeed er overigens wel een pokéballetje of 30 over
Nog twee weken en dan werkt m'n telefoon ook buiten de deur weer
Gelukkig zitten er nog drie pokestops binnen het terras van m'n vaste pub
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En hij doet het alweer. Van wat ik lees des te verder je spooft des te langer zijn je bans. Ik was slechts 7 kilometer weg dus mag al weer spelen![]()
![]()
Zodra ik level 5 was kreeg ik er vrijwel meteen 9 stuks bij de stoptquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van geen enkele pokestop?
Hmm. Vreemd. Heb er toch wel redelik wat gekregen. Blijven proberen dan maar!
Ik broed ze alleen niet zo snel uit, want weinig tijd gehad om eens echt te gaan lopen en hunten. Na de vakantie dan maar! Ik ga dan wel 150km lopen, maar dan heb ik m'n accu nodig om niet te verdwalenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds 9. Telkens maxed out.Pokemon-eggs != lucky eggsquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zodra ik level 5 was kreeg ik er vrijwel meteen 9 stuks bij de stopt
Lucky eggs krijg je bij bepaalde level-ups of kun je kopen in de store.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ligt waarschijnlijk aan de app die je gebruikt dan. Die setting is niks mis mee en normaal gezien moet je die ook aanhebben maar games als deze maken daar gebruik van waardoor ze je doorhebben. De app die ik gebruik werkt prima zonder die setting.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik het niet gebruik voor dit spel. Maar mijn tel is wel geroot. En toch zonder aanvinken weigert het dienst te doen.![]()
Ik wil nog wel een goede fake gps hebben. Ik loop dagelijks standaard zo'n 5 a 10 kilometer. Ik wil niet weten hoe ver ik al had kunnen zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ach, er zullen vast mensen tussenzitten. Vooral die al op level 25 zitten. (Niet allemaal onder 1 kam scheer ik ze)De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Hoe langzaam moet je fietsen zodat die de km's wel meepakt voor je eieren? Daarstraks een rondje van 6 km gefietst en ik heb er niet eens 2 km bij gekregen. Zo heel hard fietste ik niet eens.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Max 15km maar dat is eigenlijk nergens bevestigd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:59 schreef rubensanti het volgende:
Hoe langzaam moet je fietsen zodat die de km's wel meepakt voor je eieren? Daarstraks een rondje van 6 km gefietst en ik heb er niet eens 2 km bij gekregen. Zo heel hard fietste ik niet eens.
Scherm wel altijd aan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:59 schreef rubensanti het volgende:
![]()
![]()
Sta ik bij de metro muziek uit te zoeken in spotify, komt er een (nog leuke ook
) chick naar mij toe.: ben je pokemon aan het spelen? Dus ik zo nee op het moment niet, zei oh jammer ik wil. En toen liep ze door
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weheheRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Als je een baas was hard je ff snel pokemon tune opgezocht!quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:04 schreef over_hedge het volgende:
) chick naar mij toe.: ben je pokemon aan het spelen? Dus ik zo nee op het moment niet, zei oh jammer ik wil. En toen liep ze door
![]()
Gemiste kans.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:04 schreef over_hedge het volgende:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:05 schreef Rabieluh het volgende:
Humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weheheAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Naja ze liep met een kinderwagen en ze was denk ik rond de 25. Dus of moest haar broertje of neefje zijn.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:05 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wehehe
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
of milfquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja ze liep met een kinderwagen en ze was denk ik rond de 25. Dus of moest haar broertje of neefje zijn.![]()
![]()
oh zeg dat dan eerder johquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja ze liep met een kinderwagen en ze was denk ik rond de 25. Dus of moest haar broertje of neefje zijn.graag op anoniem![]()
Jaquote:Shit had toch ja moeten zeggen
Niemand meer online op de ps4 ze zijn allemaal buiten Pokémon spelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat wilde de overheid toch ook zo graag, dat we meer buiten spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand meer online op de ps4 ze zijn allemaal buiten Pokémon spelen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Als het goed is heb je ook ''Mock Locations enabled'' en je phone in developer staan. De app controleerd hier ook op.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Sjemmert het volgende:
Ja, op de kop en batterysave mode. Morgen nog maar een keer proberen. Misschien dat het aan de servers lag.quote:Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
je hebt ook mock mock locations. Dan kan je cheatenquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je ook ''Mock Locations enabled'' en je phone in developer staan. De app controleerd hier ook op.Enige is dat je dan je telefoon met rooten en dat geen goed idee is als je geen idee hebt wat je doet.
lief dagboek, vandaag heb ik magikarp 50 van de 101 gevangen.
Nee staat uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je ook ''Mock Locations enabled'' en je phone in developer staan. De app controleerd hier ook op.![]()
Hij had het over een ei, dat kon dus beide zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pokemon-eggs != lucky eggs
Lucky eggs krijg je bij bepaalde level-ups of kun je kopen in de store.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: