Is met Ingress niet anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.
Dit wist ik niet... Ging altijd op de gok ergens heen. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
1 selecteer pokemon uit het menu met de stapjes.
2 draai telefoon todat dat vakje rechts onderin gaat 'pulsen' dan moet je die richting oplopen.
Welke telefoon heb je en hoe oud issie?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Powerbank lijk ik niet nodig te zijn. Na 2 uur lopen was ik iets minder dan de helft kwijt van mijn batterij en mijn tegoed was ook nauwelijks op gegaan.
Jiayu S3 (toestel uit China). Heb hem in september een jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je en hoe oud issie?
Ik las het ook pas gisteren, het maakt het wel een stuk makkelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:16 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Dit wist ik niet... Ging altijd op de gok ergens heen. Thanks voor de tip
Potion?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe genees ik mijn gehavende pokemon?
Pokeball -> Items -> Potion -> Selecteer Pokemon.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Good lord...... Jij bent een held!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
2 draai telefoon todat dat vakje rechts onderin gaat 'pulsen' dan moet je die richting oplopen.
Naar je rugzak gaan en daar of de potion aanklikken of dat Revive ding.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Oh prettig ding wel dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jiayu S3 (toestel uit China). Heb hem in september een jaar.
Ik had ¤14,75 tegoed en nu nog ¤14,25. Mijn belminuten en mb's krijg ik als een bedrag.
bij mij zat er een Rattata inquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt mijn 5 km ei snel uit. Ik heb nu 9 eieren dus kan niet meer opslaan.
En na 2 uur ben ik er ook wel weer even klaar mee dus dat scheelt. En als ik echt een stuk van huis ga en daar ook blijf dan neem ik mijn oplader wel mee in vervolgquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh prettig ding wel dan.Ik heb sinds 1,5 jaar een iPhone 6 en die loopt toch wel leeg na een tijd. Heb standaard een powerbank bij me dus heb er verder geen last van maar toch.
Thnx 44rdbei. Lief van je!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik las het ook pas gisteren, het maakt het wel een stuk makkelijk
Hier zelfs meerderequote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Een kleine lokale kerk hier verderop in de buurt is een pokestop![]()
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En na 2 uur ben ik er ook wel weer even klaar mee dus dat scheelt. En als ik echt een stuk van huis ga en daar ook blijf dan neem ik mijn oplader wel mee in vervolg
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks met je 2000cp Beedrill op pad gaan en alle gyms pesten
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.
< 15km/uquote:
hier ook en gym ook nog eens. Maar die kerk zit hier in een doodlopende staart.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Een kleine lokale kerk hier verderop in de buurt is een pokestop![]()
Hmm ik zal het zo eens proberen, het systeem lijkt niet echt consequentquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
< 15km/u
net 8km (blijkbaar weer te hard) gefietst heeft er nog net geen 1km van geregistreerd.
Bedankt, ik wist dit nog niet, handig ook dat ze het uitleggen in het spel (not).quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar de shop gaan en op het schildje drukken rechtsboven.
Ik loop teminste geen blauwtje bij pokeboys.quote:
Ja, kanquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Ik zag vanmiddag allemaal vage figuren met hun smartphone rondjes lopen op het pleintje, zou het kunnen dat ze opzoek waren geweest naar een Pokemon?
Dat of ze waren bezig met iets anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Ik zag vanmiddag allemaal vage figuren met hun smartphone rondjes lopen op het pleintje, zou het kunnen dat ze opzoek waren geweest naar een Pokemon?
Die heb ik gisteren gevangen! Plots!quote:
In principe kunnen die Pokémon overal verschijnen, jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:39 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hype is groter dan ik dacht dat zelfs hier in the middle of nowhere dat zulke dingen kunnen.
Systeem zuigt, blijft regelmatige honderden meters hangen terwijl je wandelt... 4.97/5km en 1.97/2km heb ik gedurende mijn middagwandeling minutenlang zien staan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Hmm ik zal het zo eens proberen, het systeem lijkt niet echt consequent
Dit is al zovaak gerebuked dat het eigenlijk niet elke keer aangehaald moet worden. Het pulserend vakje verhaal is bullshit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Maar ik heb dit ook niet zelf bedacht, is al eerder op Fok! gepost.
Zit op een of andere manier een fikse vertraging in.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Systeem zuigt, blijft regelmatige honderden meters hangen terwijl je wandelt... 4.97/5km en 1.97/2km heb ik gedurende mijn middagwandeling minutenlang zien staan.
Lijkt wel of het systeem dan blijft hangen op de laatste afhandelig (net als die 1HP bug bij de Gyms).
Afgezien van dat is de afstandsmeting gewoon ruk.
Welk cp? Hoeveel candy?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Krijg ik potverdikkeme een Eevee uit mijn 10k ei
Bij mij ook maar 346 lekker puh!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
Zat ineens een Goldeen op het bureau, 117 CP
Dat moet je zelf doorgeven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef Myraela het volgende:
Hier is een kerk die ze aan het slopen zijn een gym. Zou die gym dan ook weggaan als ze erachter komen dat het gebouw weg is?
Ik heb gisteren 1 keer geprobeerd en leek te werken, kan ook toeval zijn geweest.Ik kan lang niet alles teruglezen, zou kunnen dat het al ontkracht is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit is al zovaak gerebuked dat het eigenlijk niet elke keer aangehaald moet worden. Het pulserend vakje verhaal is bullshit.
Dat pulserende lichtje er omheen is dat de lijst een refresh krijgtquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 1 keer geprobeerd en leek te werken. Ik kan lang niet alles teruglezen, zou kunnen dat het al ontkracht is.
Wat een anticlimax, sorry voor de dooie pidgey dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat pulserende lichtje er omheen is dat de lijst een refresh krijgt
Zoeken is gewoon ruk, je kan de Ingress app pakken en kijken waar je de meeste powerpuntjes ziet, daar spwawnen vaak pokemonquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat een anticlimax, sorry voor de dooie pidgey dan.
En vervolgens moet je een jaar wachten waarna er niks mee wordt gedaan, zelfs al is het te zien op google streetview.quote:
Waarom komt dat lichtje er dan niet als je er meerdere ziet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat pulserende lichtje er omheen is dat de lijst een refresh krijgt
De nieuwe update is wel al beter, tbh.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Systeem zuigt, blijft regelmatige honderden meters hangen terwijl je wandelt... 4.97/5km en 1.97/2km heb ik gedurende mijn middagwandeling minutenlang zien staan.
Lijkt wel of het systeem dan blijft hangen op de laatste afhandelig (net als die 1HP bug bij de Gyms).
Afgezien van dat is de afstandsmeting gewoon ruk.
Dan ook hoor;)quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom komt dat lichtje er dan niet als je er meerdere ziet.
Wel veel candy.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Krijg ik potverdikkeme een Eevee uit mijn 10k ei
Dan toch eens beter opletten volgende keer.quote:
Het is gewoon een refresh. Die vind veelal plaats op de achtergrond. De lijst die jij ziet is niet de complete lijst. Je kan er immers maar 9 zien. Er zijn echter wel meer dan 9 pokemon in de buurt. The pulsing box is al sinds dag 1 verklaard tot bullshit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom komt dat lichtje er dan niet als je er meerdere ziet.
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Zullen er mensen met de vierdaagse meelopen met powerbank en telefoon in de handen?
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Zullen er mensen met de vierdaagse meelopen met powerbank en telefoon in de handen?
En dan plots stoppenquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Wat als bij een van de grote podia in de stad een Charizard op duikt. Daar sterven mensen in de verdrukkingquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:01 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En dan plots stoppenMensen in domino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |