abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper donderdag 14 juli 2016 @ 08:54:45 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163726433
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD



Banggood bestaat sinds 2004 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 150.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email(Cservice@banggood.com) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
pi_163817880
16292712, 16292743, 16292744, 16292802 zijn ordernummers van mijn bestelling van 08-07. Heb die dag vele bestellingen gedaan en betaald via PayPal. Bijna alles werd direct betaald alleen bovenstaande orders werden uitgestelde betalingen (weet niet hoe dat kan).
Op 12-08 zie ik eindelijk dat paypal het heeft geïncasseerd van mijn rekening maar bij banggood staat nog steeds "payment preparing".

Enig idee wanneer het verzonden wordt en hoe het komt dat 8 bestellingen direct afgerekend worden met paypal en 4 onverklaarbaar uitgestelde betalingen worden?

Alvast bedankt ^O^
  CHI shopkeeper maandag 18 juli 2016 @ 08:03:01 #3
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163822697
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
16292712, 16292743, 16292744, 16292802 zijn ordernummers van mijn bestelling van 08-07. Heb die dag vele bestellingen gedaan en betaald via PayPal. Bijna alles werd direct betaald alleen bovenstaande orders werden uitgestelde betalingen (weet niet hoe dat kan).
Op 12-08 zie ik eindelijk dat paypal het heeft geïncasseerd van mijn rekening maar bij banggood staat nog steeds "payment preparing".

Enig idee wanneer het verzonden wordt en hoe het komt dat 8 bestellingen direct afgerekend worden met paypal en 4 onverklaarbaar uitgestelde betalingen worden?

Alvast bedankt ^O^
Hi, volgens mijn collega zijn de bovenstaande 4 orders met Echeck betaald. Dit is een optie binnen PayPal waarbij het aanzienlijk langer duurt voor de transactie voldaan is. Kan het zijn dat je deze optie per ongeluk hebt geselecteerd? Mocht het je echt een raadsel zijn, dan kan het een optie zijn om PayPal even te contacten, omdat het ergens daar is gebeurd.
De orders komen in ieder geval goed, want zodra de betaling hier binnen is gaan je producten op de post! ;)
pi_163823277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Miniem het volgende:
Deze drone van Banggood binnen gekregen, was laatst in de aanbieding.

http://www.banggood.com/G(...)copter-p-996074.html

Nieuwe batterijen in de controller en de lipo batterij opgeladen.
Knop van de afstandsbediening en drone aangezet.
Echter doet hij helemaal niks.
Lijkt ook of de linker stick lam is en de knop naar links en naar onder niet registreert.
Het lampje van de controller brand dan ook niet.

Zie ik iets over het hoofd?

order 15365119
Hai Banggood,

Ik heb van jullie een nieuwe afstandsbediening gehad en nu maakt hij goed contact. ^O^
Echter werkt de drone voor geen meter :{ Een propeller draait vaak niet en hij duikelt als je op wil stijgen naar voren. Nu heb ik de handleiding gelezen en met de knopjes op de afstandsbediening de drone getrimt. Echter helpt dat ook niet en kan ik geen eens met de drone vliegen. Best balen -O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_163834570
Is die code vam de 10000mah powerbank weer opgebruikt? :(
Hij deed t eindelijk, maar nu zegt die weer 500 times used. Kan je t misschien weer aanpassen? :)
pi_163834945
Hee Thomas, toevallig nog 'n leuke code voor de RoidMi 2s ? O-)
"If you're not a manc, you're a wank"
  CHI shopkeeper dinsdag 19 juli 2016 @ 05:55:24 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163848043
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:14 schreef Musta het volgende:
Is die code vam de 10000mah powerbank weer opgebruikt? :(
Hij deed t eindelijk, maar nu zegt die weer 500 times used. Kan je t misschien weer aanpassen? :)
Hij doet het weer! ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 19 juli 2016 @ 05:57:35 #8
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163848047
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 09:24 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hai Banggood,

Ik heb van jullie een nieuwe afstandsbediening gehad en nu maakt hij goed contact. ^O^
Echter werkt de drone voor geen meter :{ Een propeller draait vaak niet en hij duikelt als je op wil stijgen naar voren. Nu heb ik de handleiding gelezen en met de knopjes op de afstandsbediening de drone getrimt. Echter helpt dat ook niet en kan ik geen eens met de drone vliegen. Best balen -O-
Balen dat ie het nog steeds niet doet.. Ik ga m'n collega raadplegen en dan hoor je z.s.m. van me!
  CHI shopkeeper dinsdag 19 juli 2016 @ 11:17:00 #9
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163851376
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee Thomas, toevallig nog 'n leuke code voor de RoidMi 2s ? O-)
Ik ga het voor je proberen! ;)
pi_163881391
Vraagje over de Blitzwofl 5 port charger met QC3.0 http://www.banggood.com/Q(...)-Tech-p-1060300.html

Heeft deze net zoals de originele 5 poort oplader zonder QC3.0 ook niet-resetbare zekeringen? of heeft deze een overcurrent protection chip?

De reden dat ik deze vraag stel is omdat ik de originele oplader heb, alleen zijn er al 2 zekeringen gesprongen (door een slechte usb kabel) waardoor 2 usb aansluitingen ervan het nu al neit meer doen.
Nu is deze oplader bijna een exacte kopie van de Anker 5 poort oplader, en hebben ze bij Anker ondertussen de zekeringen vervangen door overcurrent protection chipjes die niet kapot gaan door bijv. kortsluiting. Dus was ik benieuwd of Blitzwolf deze wijziging ook al geeft gemaakt in deze nieuwe oplader.
  CHI shopkeeper donderdag 21 juli 2016 @ 09:38:14 #11
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163899623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:25 schreef Lupinix het volgende:
Vraagje over de Blitzwofl 5 port charger met QC3.0 http://www.banggood.com/Q(...)-Tech-p-1060300.html

Heeft deze net zoals de originele 5 poort oplader zonder QC3.0 ook niet-resetbare zekeringen? of heeft deze een overcurrent protection chip?

De reden dat ik deze vraag stel is omdat ik de originele oplader heb, alleen zijn er al 2 zekeringen gesprongen (door een slechte usb kabel) waardoor 2 usb aansluitingen ervan het nu al neit meer doen.
Nu is deze oplader bijna een exacte kopie van de Anker 5 poort oplader, en hebben ze bij Anker ondertussen de zekeringen vervangen door overcurrent protection chipjes die niet kapot gaan door bijv. kortsluiting. Dus was ik benieuwd of Blitzwolf deze wijziging ook al geeft gemaakt in deze nieuwe oplader.
Hoi, de nieuwe QC 3.0 charger beschikt inderdaad over overcurrent protection chips, dus in geval van overladen schakelt de betreffende poort uit, waarna deze vervolgens gewoon weer bruikbaar is. Het bijzondere is dat de eerdere modellen dit ook zouden moeten doen, omdat fysieke zekeringen naar mijn weten al een tijdje niet meer gangbaar zijn, en de BlitzWolf-chargers zodoende geen fysieke zekering bevatten. Voor Anker kan ik dat niet zeggen. Het is natuurlijk wel vreemd dat de twee poorten van jouw charger helemaal niet meer werken.. Ik ga er een klein beetje vanuit dat je deze bij ons hebt aangeschaft; als je voor mij het ordernummer en een linkje naar een korte video hebt waarop het probleem te zien is, dan ga ik m'n best doen voor een oplossing! :)
pi_163902137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, de nieuwe QC 3.0 charger beschikt inderdaad over overcurrent protection chips, dus in geval van overladen schakelt de betreffende poort uit, waarna deze vervolgens gewoon weer bruikbaar is. Het bijzondere is dat de eerdere modellen dit ook zouden moeten doen, omdat fysieke zekeringen naar mijn weten al een tijdje niet meer gangbaar zijn, en de BlitzWolf-chargers zodoende geen fysieke zekering bevatten. Voor Anker kan ik dat niet zeggen. Het is natuurlijk wel vreemd dat de twee poorten van jouw charger helemaal niet meer werken.. Ik ga er een klein beetje vanuit dat je deze bij ons hebt aangeschaft; als je voor mij het ordernummer en een linkje naar een korte video hebt waarop het probleem te zien is, dan ga ik m'n best doen voor een oplossing! :)
Bedankt voor de reactie!
Mijn ordernummer is: 6406939
Het betreft hier wel een order van al zo'n anderhalf jaar oud.
Een filmpje zou kunnen, alleen moet ik zeggen dat ik de oplader zelf uit elkaar gehaald heb (uit nieuwschierigheid :P ) en hierbij een smd chipje beschadigd heb waardoor de oplader helemaal niet meer werkt... Dus alles wat ik dan nog zou kunnen laten zien is dat er twee zekeringen zijn die niks meer doorlaten als ik ze met een multimeter check.
Overigens is hier te zien dat er wel degelijk zekeringen in iniedergeval de oudere opladers zitten: http://lygte-info.dk/pic/(...)harger/DSC_0422a.jpg
Aan de linkerkant zit bij de elke poort een witte smd met T1 erop. Dit is een simpele zekering, waarvan er 2 bij mij zijn gesprongen.

Mocht een filmpje alsnog van waarde zijn, dan kan ik die nog altijd maken!
  CHI shopkeeper donderdag 21 juli 2016 @ 12:01:23 #13
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163902289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:53 schreef Lupinix het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie!
Mijn ordernummer is: 6406939
Het betreft hier wel een order van al zo'n anderhalf jaar oud.
Een filmpje zou kunnen, alleen moet ik zeggen dat ik de oplader zelf uit elkaar gehaald heb (uit nieuwschierigheid :P ) en hierbij een smd chipje beschadigd heb waardoor de oplader helemaal niet meer werkt... Dus alles wat ik dan nog zou kunnen laten zien is dat er twee zekeringen zijn die niks meer doorlaten als ik ze met een multimeter check.
Overigens is hier te zien dat er wel degelijk zekeringen in iniedergeval de oudere opladers zitten: http://lygte-info.dk/pic/(...)harger/DSC_0422a.jpg
Aan de linkerkant zit bij de elke poort een witte smd met T1 erop. Dit is een simpele zekering, waarvan er 2 bij mij zijn gesprongen.

Mocht een filmpje alsnog van waarde zijn, dan kan ik die nog altijd maken!
Hi, das heel wat info bij elkaar. :P Ik ga alles even doornemen en dan kom ik er morgen (het is hier alweer tijd om naar huis te gaan) op terug! ;)
pi_163949556
Hey, ik heb ff hulp nodig.

ik had een order van de Original Xiaomi Aluminium Alloy Portable Mini Bluetooth Speaker For Cellphone Table op 17 mei maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ligt ook niet op de postkantoor. Ik heb net een resend aangevraagd, maar heb per ongeluk confirm delivery gedrukt |:(
Die was bedoeld voor de powerbank order erboven in de lijst. kan ik dit veranderen?
  CHI shopkeeper maandag 25 juli 2016 @ 04:34:06 #15
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163992183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:09 schreef Musta het volgende:
Hey, ik heb ff hulp nodig.

ik had een order van de Original Xiaomi Aluminium Alloy Portable Mini Bluetooth Speaker For Cellphone Table op 17 mei maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ligt ook niet op de postkantoor. Ik heb net een resend aangevraagd, maar heb per ongeluk confirm delivery gedrukt |:(
Die was bedoeld voor de powerbank order erboven in de lijst. kan ik dit veranderen?
Hi, heb je een ordernummer voor me? Dan gaan we ernaar kijken! ;)

P.S. Mocht het ordernummer deze morgen niet lukken, dan komt het antwoord donderdag, omdat we er dinsdag en woensdag even niet zijn!
  CHI shopkeeper maandag 25 juli 2016 @ 06:00:15 #16
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163992393
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:53 schreef Lupinix het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie!
Mijn ordernummer is: 6406939
Het betreft hier wel een order van al zo'n anderhalf jaar oud.
Een filmpje zou kunnen, alleen moet ik zeggen dat ik de oplader zelf uit elkaar gehaald heb (uit nieuwschierigheid :P ) en hierbij een smd chipje beschadigd heb waardoor de oplader helemaal niet meer werkt... Dus alles wat ik dan nog zou kunnen laten zien is dat er twee zekeringen zijn die niks meer doorlaten als ik ze met een multimeter check.
Overigens is hier te zien dat er wel degelijk zekeringen in iniedergeval de oudere opladers zitten: http://lygte-info.dk/pic/(...)harger/DSC_0422a.jpg
Aan de linkerkant zit bij de elke poort een witte smd met T1 erop. Dit is een simpele zekering, waarvan er 2 bij mij zijn gesprongen.

Mocht een filmpje alsnog van waarde zijn, dan kan ik die nog altijd maken!
Hi, ik heb van BlitzWolf een antwoord ontvangen. Zij geven aan dat in de normale versie (die jij hebt) in het begin gebruik werd gemaakt van zekeringen. In upgrades van deze normale versie zijn de zekeringen (op basis van nieuwe inzichten, net als Anker dus) op een gegeven moment vervangen, zodat ook de nieuwere versies van de normale desk charger hier niet meer over beschikken. En de nieuwe QC 3.0 charger heeft ze dus sowieso niet. ;)

Gezien het feit dat je em zelf al geopereerd hebt gaat de garantie helaas niet meer op, maar de zekeringen zul je, mocht je ooit nog een QC 3.0 gaan ontleden, in ieder geval niet meer tegenkomen. ;)
pi_163992874
Nieuwe plasticjes voor de Mi4S ontvangen ^O^

Zat opeens veel meer in het pakketje, wat niet in de mijne zat destijds :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_164021074
Blitz wolf double side usb kabel stuk.. geeft geen verbinding meer.. lijkt dat Micro usb "los" in de kabel zit

Valt dit nog onder garantie.of is het de moeite niet waard. Net zo goed een nieuwe bestellen

Besteld 26 april


Order 14261902
pi_164045559
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 04:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, heb je een ordernummer voor me? Dan gaan we ernaar kijken! ;)

P.S. Mocht het ordernummer deze morgen niet lukken, dan komt het antwoord donderdag, omdat we er dinsdag en woensdag even niet zijn!
Het is order 14816031. Ik had ook al een mail gekregen op mijn vraag via de site. Ik weet niet of dat wat uitmaakt? Heb die net beantwoord (ze vroegen of mn adres correct is)
pi_164048038
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.

Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html

Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's

Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.



  CHI shopkeeper donderdag 28 juli 2016 @ 08:47:43 #21
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164060137
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:03 schreef Musta het volgende:

[..]

Het is order 14816031. Ik had ook al een mail gekregen op mijn vraag via de site. Ik weet niet of dat wat uitmaakt? Heb die net beantwoord (ze vroegen of mn adres correct is)
Hi, ik heb voor je gekeken en zie inderdaad dat ie nooit in NL is aangekomen.. Wil je een refund of een resend?
En om het overzichtelijk te houden stel ik voor om alleen via hier te communiceren (dus niet ook met mijn Chinese collega's per mail) zodat er niet alsnog iets mis gaat. ;)
  CHI shopkeeper donderdag 28 juli 2016 @ 10:04:50 #22
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164061131
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:23 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.

Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html

Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's

Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hi, het ziet er inderdaad redelijk anders uit dan het origineel. Mijn collega heeft net de leverancier gecontact voor meer informatie, dus daar moeten we even op wachten. Zodra we meer weten (morgen of anders maandag, ga ik vanuit) hoor je het meteen van me!
pi_164079164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 08:47 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb voor je gekeken en zie inderdaad dat ie nooit in NL is aangekomen.. Wil je een refund of een resend?
En om het overzichtelijk te houden stel ik voor om alleen via hier te communiceren (dus niet ook met mijn Chinese collega's per mail) zodat er niet alsnog iets mis gaat. ;)
Haha okay, dan reageer ik niet op die mail van ze :p
Ik zou graag een resend willen dan :)
  CHI shopkeeper vrijdag 29 juli 2016 @ 09:20:06 #24
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164083281
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 00:23 schreef Musta het volgende:

[..]

Haha okay, dan reageer ik niet op die mail van ze :p
Ik zou graag een resend willen dan :)
Top, resend is gedaan! ;)
pi_164096163
Krijg net een mailtje met enkel de tekst: order with clearance center items was deleted for not paying over 12 hours


Wat houdt dit in want al mijn bestellingen zijn betaald en staan op de status: shipped
pi_164097594
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Krijg net een mailtje met enkel de tekst: order with clearance center items was deleted for not paying over 12 hours

Wat houdt dit in want al mijn bestellingen zijn betaald en staan op de status: shipped
Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_164098516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:20 schreef Banggood het volgende:

[..]

Top, resend is gedaan! ;)
Dankje!
pi_164100483
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.


Dat is dus het vreemde, geen logo, geen ordernummer, helemaal niks.
Afzender is Cservice@banggood.com
pi_164148095
Niemand meer aanwezig? :+
  CHI shopkeeper dinsdag 2 augustus 2016 @ 06:36:55 #30
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164169289
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niemand meer aanwezig? :+
Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!

- EDIT: Mijn collega's kunnen helemaal niets terugvinden in het systeem.. zou je het mailtje kunnen forwarden naar forumservice@banggood.com? :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Banggood op 02-08-2016 08:42:39 ]
pi_164173683
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 06:36 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!

- EDIT: Mijn collega's kunnen helemaal niets terugvinden in het systeem.. zou je het mailtje kunnen forwarden naar forumservice@banggood.com? :)
^O^ gedaan
pi_164175603
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:13 schreef Dennislub het volgende:
Blitz wolf double side usb kabel stuk.. geeft geen verbinding meer.. lijkt dat Micro usb "los" in de kabel zit

Valt dit nog onder garantie.of is het de moeite niet waard. Net zo goed een nieuwe bestellen

Besteld 26 april


Order 14261902
Deze over hoofd ge zien..😉
  CHI shopkeeper woensdag 3 augustus 2016 @ 03:24:17 #33
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164191961
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 13:44 schreef Dennislub het volgende:

[..]

Deze over hoofd ge zien..😉

Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien.. :+
Wat betreft je probleem: dat valt inderdaad onder de garantie. Kun je even een foto sturen waarop te zien is dat de kabel ingeplugd is (aan beide kanten) maar hij je apparaat niet oplaadt? We gaan het dan gelijk in orde maken! :)
  CHI shopkeeper woensdag 3 augustus 2016 @ 03:24:41 #34
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164191962
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

^O^ gedaan
Top, dankje! ;)
pi_164195964
Edit: en ja hoor zoals ik al zei kwam net de eerste helft van mn bestelling aan :P

[ Bericht 78% gewijzigd door Elvi op 03-08-2016 17:27:38 ]
pi_164198163
Ik heb ongeveer 10 maanden geleden de Piston 3 besteld. Na niet al teveel gebruik is nu één oortje defect. Eerder heb ik al betreffende een defecte Earson bluetooth speaker contact gezocht met de support desk van BG. Toen was het antwoord niet bevredigend "Sorry for that it is not in warrenty now.Hope you understand." en nu dreigt het weer mis te gaan "We are not able to help you now.".

Ik vroeg me af of het mogelijk is mijn garantie claim op te pakken.
Het gaat om order 8494750
pi_164201348
Hey,

Volgens de tracking via 17track is het pakketje de 20ste al aangekomen in NL.

quote:
2016-07-20 08:30 Local courier sorting centre,Netherlands, Item being handed over to the local courier, tracking ended, estimated delivery : 6-10 days
Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?

Ordernummer is: 16479043

Thanks!
pi_164205292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 03:24 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien.. :+
Wat betreft je probleem: dat valt inderdaad onder de garantie. Kun je even een foto sturen waarop te zien is dat de kabel ingeplugd is (aan beide kanten) maar hij je apparaat niet oplaadt? We gaan het dan gelijk in orde maken! :)
NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinnering
Omdat ik bijna niets op FOK zet, ken ik (nog) niet PBen, ;) Dus zet ze hier ff neer

Hopelijk heb je hier voldoende aan..



  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:15:54 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164205621
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:46 schreef Fipotje het volgende:
Hey,

Volgens de tracking via 17track is het pakketje de 20ste al aangekomen in NL.

[..]

Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?

Ordernummer is: 16479043

Thanks!
Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.

Dat soort tracking heb je dan überhaupt ook weinig aan. Er heeft bij mij tussen de aangegeven aankomst in Nederland en aflevering wel eens 15 dagen gezeten. Tracking klopt dus regelmatig niet :) (betwijfel of het toen al in Nederland was).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164206477
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.

Dat soort tracking heb je dan überhaupt ook weinig aan. Er heeft bij mij tussen de aangegeven aankomst in Nederland en aflevering wel eens 15 dagen gezeten. Tracking klopt dus regelmatig niet :) (betwijfel of het toen al in Nederland was).
Aa vandaar! Thanks :) Dan zal ik me maar niks van de tracking aantrekken en lekker afwachten!
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 04:11:30 #41
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164216071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Aa vandaar! Thanks :) Dan zal ik me maar niks van de tracking aantrekken en lekker afwachten!
Ik zie dat Robert je met zijn rijke bestelhistorie en -ervaring al een uitgebreid antwoord heeft gegeven :D
Laten we inderdaad nog even wachten, en mocht je dan na een dag of 5 nog niets hebben gehoord, laat het me dan ajb even weten. :)
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 04:16:04 #42
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164216076
quote:
12s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:01 schreef Dennislub het volgende:

[..]

NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinnering
Omdat ik bijna niets op FOK zet, ken ik (nog) niet PBen, ;) Dus zet ze hier ff neer

Hopelijk heb je hier voldoende aan..

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund? :)
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 05:04:43 #43
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164216129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef kekkied het volgende:
Ik heb ongeveer 10 maanden geleden de Piston 3 besteld. Na niet al teveel gebruik is nu één oortje defect. Eerder heb ik al betreffende een defecte Earson bluetooth speaker contact gezocht met de support desk van BG. Toen was het antwoord niet bevredigend "Sorry for that it is not in warrenty now.Hope you understand." en nu dreigt het weer mis te gaan "We are not able to help you now.".

Ik vroeg me af of het mogelijk is mijn garantie claim op te pakken.
Het gaat om order 8494750
Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.

Omdat je regelmatig bij ons besteld hebt willen we je wel graag 300 Banggoodpunten aanbieden t.w.v. $3, die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen.
Ik hoor graag van je of je die aanneemt. Zo ja, dan laat ik ze z.s.m. overschrijven op je account. :)
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 05:59:04 #44
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164216189
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:23 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.

Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html

Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's

Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hi, mijn collega heeft een antwoord ontvangen van de leverancier. Het blijkt inderdaad een verkeerd board te zijn dat niet geschikt is voor jouw versie. Deze info hebben zij verkeerd doorgegeven aan ons en is zodoende foutief op onze site terecht gekomen. We gaan dat uiteraard aanpassen en we gaan je aankoopbedrag meteen refunden. We hebben gekeken of we alsnog het juiste board voor je konden vinden, maar de leverancier kan deze helaas niet meer leveren, dus dat ging em niet worden. Je ontvangt je aankoopbedrag spoedig terug op je rekening! :)
pi_164217040
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 04:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund? :)
graag resend...

en alvast bedankt voor de service
pi_164218431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 05:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.

Omdat je regelmatig bij ons besteld hebt willen we je wel graag 300 Banggoodpunten aanbieden t.w.v. $3, die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen.
Ik hoor graag van je of je die aanneemt. Zo ja, dan laat ik ze z.s.m. overschrijven op je account. :)
Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.

Nogmaals bedankt, ik ontvang graag de punten.
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 11:47:19 #47
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164219739
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 08:49 schreef Dennislub het volgende:

[..]

graag resend...

en alvast bedankt voor de service
Gedaan en geen dank! ^O^
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 11:51:23 #48
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164219840
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:23 schreef kekkied het volgende:

[..]

Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.

Nogmaals bedankt, ik ontvang graag de punten.
Onze customer service-afdeling kan inderdaad nog wat verbetering gebruiken, maar daar wordt gelukkig hard aan gewerkt momenteel! ;) We kunnen in China door de lage prijzen wat betreft garantie helaas (nog) niet tippen aan de Nederlandse standaarden, maar dank voor je begrip. Ik laat mijn collega meteen de punten overmaken! ;)
pi_164423451
Hi Banggood,

Ik heb in mei een Mi4 gekocht bij jullie onder ordernummer 14916614, en heb nu flinke problemen met de oplaadpoort (of batterij). Hij laadt namelijk niet meer op, als hij aangesloten is. Ik vermoedde tot vanochtend dat de oplaadpoort het probleem was, maar hij viel zojuist uit bij 20% dus het zou ook de batterij kunnen zijn. Na krap 3 maanden gebruik is dat wel jammer. Dit valt onder de garantie neem ik aan, hoe kan ik dit oplossen?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:08:47 #50
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_164439945
Hoi Banggood,

Mag ik vragen wat er recent bij jullie is veranderd aan de verzend strategie?
Alle orders die tot iets meer dan een maand geleden werden verstuurd kwamen met de gratis verzendmethode na ~18 dagen aan.
Een paar voorbeelden:
order 15865864: 24-06 verzonden, 09-07 aangekomen
order 15277088: 03-06 verzonden, 14-06 aangekomen
Zo staan er nog tientallen bestellingen in mijn bestelgeschiedenis

Sindsdien is het met de aflevering opvallend rustig geworden.
Alleen een enkele order die met track & trace is verstuurd is nog snel afgeleverd maar alle anderen laten nu al tijden op zich wachten.
Ik wacht momenteel nog op de volgende orders:
16324975 09-07 verzonden
16352488 11-07 verzonden
16550009 17-07 verzonden
16093436 12-07 verzonden
15865861 12-07 verzonden
A000091607121FC3 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
A000091607121FD4 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)

Dat het niet aan de Nederlandse post ligt bewijst wel een bestelling van e-bay welke op 30-07 is verzonden en vandaag is afgeleverd.

Ook ben ik blijkbaar niet de enigste, op CHI / [Chinese Webshops] Topic #384 lees ik over veel meer mensen met momenteel langere wachttijden dan normaal.

Kunnen jullie aangeven hoe jullie dit gaan verhelpen?

Alvast bedankt
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
  CHI shopkeeper vrijdag 12 augustus 2016 @ 03:48:36 #51
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164450695
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hi Banggood,

Ik heb in mei een Mi4 gekocht bij jullie onder ordernummer 14916614, en heb nu flinke problemen met de oplaadpoort (of batterij). Hij laadt namelijk niet meer op, als hij aangesloten is. Ik vermoedde tot vanochtend dat de oplaadpoort het probleem was, maar hij viel zojuist uit bij 20% dus het zou ook de batterij kunnen zijn. Na krap 3 maanden gebruik is dat wel jammer. Dit valt onder de garantie neem ik aan, hoe kan ik dit oplossen?
Hi, vervelend dat je problemen hebt met je telefoon! Zou je even een filmpje kunnen maken waarin te zien is dat je de telefoon oplaadt (dus aan beide kanten kabeltje erin) en waarbij minimaal een minuut je scherm in beeld is en te zien is dat de batterij inderdaad niet oplaadt? Dit filmpje kun je dan uploaden via bijv. Youtube of vid.me en het linkje hier plaatsen. Ik geef deze dan door aan mijn collega's die er mee aan de slag gaan. We gaan dan kijken naar een geschikte oplossing voor je. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 12 augustus 2016 @ 04:42:06 #52
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164451586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef mnielsm het volgende:
Hoi Banggood,

Mag ik vragen wat er recent bij jullie is veranderd aan de verzend strategie?
Alle orders die tot iets meer dan een maand geleden werden verstuurd kwamen met de gratis verzendmethode na ~18 dagen aan.
Een paar voorbeelden:
order 15865864: 24-06 verzonden, 09-07 aangekomen
order 15277088: 03-06 verzonden, 14-06 aangekomen
Zo staan er nog tientallen bestellingen in mijn bestelgeschiedenis

Sindsdien is het met de aflevering opvallend rustig geworden.
Alleen een enkele order die met track & trace is verstuurd is nog snel afgeleverd maar alle anderen laten nu al tijden op zich wachten.
Ik wacht momenteel nog op de volgende orders:
16324975 09-07 verzonden
16352488 11-07 verzonden
16550009 17-07 verzonden
16093436 12-07 verzonden
15865861 12-07 verzonden
A000091607121FC3 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
A000091607121FD4 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)

Dat het niet aan de Nederlandse post ligt bewijst wel een bestelling van e-bay welke op 30-07 is verzonden en vandaag is afgeleverd.

Ook ben ik blijkbaar niet de enigste, op CHI / [Chinese Webshops] Topic #384 lees ik over veel meer mensen met momenteel langere wachttijden dan normaal.

Kunnen jullie aangeven hoe jullie dit gaan verhelpen?

Alvast bedankt
Hi, allereerst bedankt voor je uitgebreide bericht!
Mijn persoonlijke ervaring is dat er vaak geen peil op de snelheid van transport te trekken is. Snelle periodes wisselen zich regelmatig af met trage periodes, en ik denk dat veel Chinashoppers dit ook kunnen be-amen. Ik heb inderdaad een aantal berichten gezien over dat het minder snel gaat de laatste tijd, maar aan de andere kant ook dat bestellingen de afgelopen weken juist erg snel binnen zijn.

Ik heb n.a.v. je bericht contact opgenomen met mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor logistiek, en zij gaan kijken of ze de oorzaak van de lange wachttijd kunnen vinden. Ze zullen tevens nagaan of er recentelijk iets is gewijzigd. Ik verwacht maandag een antwoord te hebben en dan hoor je het van me. :)
pi_164462888
Hoi,

Ik krijg net weer een pakketje van banggood binnen (een originele xiaomi powerbank!). Dit triggerde mij om even bij mijn orders te kijken en ik heb er nog 2 openstaan die ik nog niet heb ontvangen:

- ordernr 16349044 xiaomi roidmi, verzonden op 10 juli
- ordernr 16160318 blitzwolf micro usb kabel, verzonden op 4 juli

Ik zag dat de tijden om de chinese collega's te contacten al weer voorbij waren tot maandag dus vandaar dat ik een berichtje hier plaats.

Edit: ik lees net ook je reactie hierboven en wacht met smart of er maandag dan wat bekend id :)
pi_164470797
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 03:48 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, vervelend dat je problemen hebt met je telefoon! Zou je even een filmpje kunnen maken waarin te zien is dat je de telefoon oplaadt (dus aan beide kanten kabeltje erin) en waarbij minimaal een minuut je scherm in beeld is en te zien is dat de batterij inderdaad niet oplaadt? Dit filmpje kun je dan uploaden via bijv. Youtube of vid.me en het linkje hier plaatsen. Ik geef deze dan door aan mijn collega's die er mee aan de slag gaan. We gaan dan kijken naar een geschikte oplossing voor je. :)
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik zal zsm een filmpje maken en naar je opsturen. Normaal film ik met m'n telefoon, dus moet even improviseren :P.
pi_164471382
Ik vraag me af waar mn bestelling blijft.. 11 juli kreeg ik bericht dat het onderweg was, maar ik heb nog steeds niks gekregen. Ja, het andere item is er inmiddels wel (op dezelfde dag verstuurd) maar deze nog niet.

Het ordernummer is #16352961
  CHI shopkeeper zaterdag 13 augustus 2016 @ 05:15:23 #56
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164485902
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik vraag me af waar mn bestelling blijft.. 11 juli kreeg ik bericht dat het onderweg was, maar ik heb nog steeds niks gekregen. Ja, het andere item is er inmiddels wel (op dezelfde dag verstuurd) maar deze nog niet.

Het ordernummer is #16352961
Hi, ik ga dit maandag laten nakijken door mijn collega. Ik hoop dan ook antwoord te hebben over waarom bepaalde verzendingen de laatste tijd zo langzaam zijn. Wordt maandag vervolgd dus!
  CHI shopkeeper maandag 15 augustus 2016 @ 11:13:31 #57
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164545498
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik zal zsm een filmpje maken en naar je opsturen. Normaal film ik met m'n telefoon, dus moet even improviseren :P.
Ok prima ;)
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:16:35 #58
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164545565
Ik heb overigens 29 juli drie pakketten besteld uit drie warehouses en die zijn afgelopen week allemaal netjes binnen gekomen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  CHI shopkeeper maandag 15 augustus 2016 @ 11:47:57 #59
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164546200
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef groninge01 het volgende:
Hoi,

Ik krijg net weer een pakketje van banggood binnen (een originele xiaomi powerbank!). Dit triggerde mij om even bij mijn orders te kijken en ik heb er nog 2 openstaan die ik nog niet heb ontvangen:

- ordernr 16349044 xiaomi roidmi, verzonden op 10 juli
- ordernr 16160318 blitzwolf micro usb kabel, verzonden op 4 juli

Ik zag dat de tijden om de chinese collega's te contacten al weer voorbij waren tot maandag dus vandaar dat ik een berichtje hier plaats.

Edit: ik lees net ook je reactie hierboven en wacht met smart of er maandag dan wat bekend id :)
Hi, allebei jouw bestellingen zijn inmiddels de 25 werkdagen-termijn gepasseerd. Heb je in de tussentijd nog iets binnengekregen? Zo niet, dan gaan we de boel opnieuw opsturen. Ik hoor het graag van je! :)
  CHI shopkeeper maandag 15 augustus 2016 @ 11:48:50 #60
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164546218
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik vraag me af waar mn bestelling blijft.. 11 juli kreeg ik bericht dat het onderweg was, maar ik heb nog steeds niks gekregen. Ja, het andere item is er inmiddels wel (op dezelfde dag verstuurd) maar deze nog niet.

Het ordernummer is #16352961
Hi, inmiddels toevallig al binnen of nog steeds niet? Zo niet, dan gaan we je bestelling opnieuw versturen. :)
pi_164546282
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:48 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, inmiddels toevallig al binnen of nog steeds niet? Zo niet, dan gaan we je bestelling opnieuw versturen. :)
Nee nog steeds niet. Dus als je het opnieuw zou kunnen versturen zou dat top zijn :)
  CHI shopkeeper maandag 15 augustus 2016 @ 12:04:23 #62
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164546585
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef mnielsm het volgende:
Hoi Banggood,

Mag ik vragen wat er recent bij jullie is veranderd aan de verzend strategie?
Alle orders die tot iets meer dan een maand geleden werden verstuurd kwamen met de gratis verzendmethode na ~18 dagen aan.
Een paar voorbeelden:
order 15865864: 24-06 verzonden, 09-07 aangekomen
order 15277088: 03-06 verzonden, 14-06 aangekomen
Zo staan er nog tientallen bestellingen in mijn bestelgeschiedenis

Sindsdien is het met de aflevering opvallend rustig geworden.
Alleen een enkele order die met track & trace is verstuurd is nog snel afgeleverd maar alle anderen laten nu al tijden op zich wachten.
Ik wacht momenteel nog op de volgende orders:
16324975 09-07 verzonden
16352488 11-07 verzonden
16550009 17-07 verzonden
16093436 12-07 verzonden
15865861 12-07 verzonden
A000091607121FC3 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
A000091607121FD4 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)

Dat het niet aan de Nederlandse post ligt bewijst wel een bestelling van e-bay welke op 30-07 is verzonden en vandaag is afgeleverd.

Ook ben ik blijkbaar niet de enigste, op CHI / [Chinese Webshops] Topic #384 lees ik over veel meer mensen met momenteel langere wachttijden dan normaal.

Kunnen jullie aangeven hoe jullie dit gaan verhelpen?

Alvast bedankt
Hi, het blijkt dat we sinds enige tijd gebruikmaken van Laos Post, en dat lijkt qua snelheid niet echt een improvement. Omdat het in deze gevallen gewoon te lang duurt gaat dat uiteraard mee in de evaluatie, en dan kun je erop rekenen dat daar spoedig verbetering in komt, want het kost ons uiteraard ook geld als we producten constant opnieuw moeten versturen omdat het transportbedrijf z'n beloften niet waar kan maken.

Voor nu stel ik het volgende voor: de bestellingen van je lijstje hebben bijna allemaal de 25 werkdagen-termijn bereikt. Als we nog even een paar dagen wachten is dat daadwerkelijk voor allemaal het geval en kunnen we alles in één keer opnieuw versturen.

Wat betreft order A000091607121FD4: volgens mijn collega is deze order gecanceld op verzoek van de klant (jou); klopt dit en was je dat vergeten of is er bij ons iets fout gegaan in het systeem?
Ik wacht je antwoord af! :)
  CHI shopkeeper maandag 15 augustus 2016 @ 12:12:50 #63
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164546774
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb overigens 29 juli drie pakketten besteld uit drie warehouses en die zijn afgelopen week allemaal netjes binnen gekomen
Dat is lekker snel! ;)
  CHI shopkeeper maandag 15 augustus 2016 @ 12:13:49 #64
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164546790
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet. Dus als je het opnieuw zou kunnen versturen zou dat top zijn :)
Prima, het is hier nu zes uur 's avonds geweest, maar morgenochtend gaat m'n collega dat direct doen! :)
pi_164550756


[ Bericht 100% gewijzigd door admiraal_anaal op 15-08-2016 15:03:54 ]
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:18:47 #66
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_164555628
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, het blijkt dat we sinds enige tijd gebruikmaken van Laos Post, en dat lijkt qua snelheid niet echt een improvement. Omdat het in deze gevallen gewoon te lang duurt gaat dat uiteraard mee in de evaluatie, en dan kun je erop rekenen dat daar spoedig verbetering in komt, want het kost ons uiteraard ook geld als we producten constant opnieuw moeten versturen omdat het transportbedrijf z'n beloften niet waar kan maken.

Voor nu stel ik het volgende voor: de bestellingen van je lijstje hebben bijna allemaal de 25 werkdagen-termijn bereikt. Als we nog even een paar dagen wachten is dat daadwerkelijk voor allemaal het geval en kunnen we alles in één keer opnieuw versturen.

Wat betreft order A000091607121FD4: volgens mijn collega is deze order gecanceld op verzoek van de klant (jou); klopt dit en was je dat vergeten of is er bij ons iets fout gegaan in het systeem?
Ik wacht je antwoord af! :)
Ik denk dat Laos Post niet de partij is om mee door te gaan inderdaad. (dus de re-send gaat straks via de normale route?)

M.b.t. het alles in 1x versturen dat lijkt mij een slecht idee want dan krijg ik straks weer problemen met de Nederlandse douane. (het komt dan boven de 20 euro uit waardoor ik BTW en inklaringskosten moet betalen)
Combineren is prima zolang het per verzending onder de 20 euro blijft.

M.b.t. order A000091607121FD4 heb ik even teruggezocht, dit onderdeel bleek door jullie niet leverbaar waardoor er een refund heeft plaatsgevonden.
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
pi_164555670
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:47 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, allebei jouw bestellingen zijn inmiddels de 25 werkdagen-termijn gepasseerd. Heb je in de tussentijd nog iets binnengekregen? Zo niet, dan gaan we de boel opnieuw opsturen. Ik hoor het graag van je! :)
Hoi,

Ik heb vandaag niks ontvangen maar volgens mij bezorgt postnl ook niet op maandag. Ik wil morgen nog wel ff afwachten en als er dan niks is opnieuw versturen?
  CHI shopkeeper dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:51:07 #68
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164575864
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Hoi,

Ik heb vandaag niks ontvangen maar volgens mij bezorgt postnl ook niet op maandag. Ik wil morgen nog wel ff afwachten en als er dan niks is opnieuw versturen?
Graag en dan wacht ik je antwoord nog even af :)
  CHI shopkeeper dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:58:53 #69
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164577491
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef mnielsm het volgende:

[..]

Ik denk dat Laos Post niet de partij is om mee door te gaan inderdaad. (dus de re-send gaat straks via de normale route?)

M.b.t. het alles in 1x versturen dat lijkt mij een slecht idee want dan krijg ik straks weer problemen met de Nederlandse douane. (het komt dan boven de 20 euro uit waardoor ik BTW en inklaringskosten moet betalen)
Combineren is prima zolang het per verzending onder de 20 euro blijft.

M.b.t. order A000091607121FD4 heb ik even teruggezocht, dit onderdeel bleek door jullie niet leverbaar waardoor er een refund heeft plaatsgevonden.
Hoi, we stoppen met het oog op douane-kosten uiteraard niet alles in één pakket. Het gaat er meer om dat we alles op hetzelfde moment opnieuw opsturen zodat dat handelingen scheelt.
In dat geval stel ik voor om vrijdag de niet-aangekomen verzendingen opnieuw op te sturen; zou je het me kunnen laten weten als je in de tussentijd (dus t/m donderdag) nog iets binnenkrijgt? :)
pi_164585655
Hallo,

Mijn order 16496662 die ik op 14-7 heb geplaatst is nog steeds niet binnen?
  CHI shopkeeper woensdag 17 augustus 2016 @ 05:32:19 #71
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164613048
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:11 schreef mikej2 het volgende:
Hallo,

Mijn order 16496662 die ik op 14-7 heb geplaatst is nog steeds niet binnen?
Hoi, ik heb gekeken en zie dat je bestelling op 16 juli is verzonden met standaard verzending. Daarvoor staat een maximale levertijd van 25 werkdagen, die in jouw geval dus na deze week afloopt. Mocht je aan het eind van deze week nog steeds niets hebben ontvangen, laat het me dan ajb weten dan gaan we het voor je oplossen! :)
pi_164623041
Hoi!
Ik heb in mei de xl830 multimeter aangeschaft (order 14458119) omdat deze toen in promotie was en ik deze nu nodig zou hebben voor de elektriciteitswerken aan onze woning. Nu de werken goed en wel bezig zijn blijkt het snoer stuk...
Een teleurstelling dus...
Zou er eventueel een nieuw snoer kunnen opgestuurd worden?
Bedankt!


[ Bericht 7% gewijzigd door thecuriousone op 17-08-2016 16:39:42 (Afbeelding deed het niet) ]
jaja, en azo...
pi_164631240
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 03:51 schreef Banggood het volgende:

[..]

Graag en dan wacht ik je antwoord nog even af :)
Hoi,

Door omstandigheden kan ik nu pas reageren. Ik heb gister (dinsdag) en vandaag (woensdag) geen pakjes van banggood binnen gekregen.

Dus als ze opnieuw verstuurd kunnen worden, graag!!
  CHI shopkeeper donderdag 18 augustus 2016 @ 03:45:24 #74
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164641073
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 16:37 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi!
Ik heb in mei de xl830 multimeter aangeschaft (order 14458119) omdat deze toen in promotie was en ik deze nu nodig zou hebben voor de elektriciteitswerken aan onze woning. Nu de werken goed en wel bezig zijn blijkt het snoer stuk...
Een teleurstelling dus...
Zou er eventueel een nieuw snoer kunnen opgestuurd worden?
Bedankt!
[ afbeelding ]
Oei das balen! We hebben je een nieuw setje kabels opgestuurd ;)
pi_164642006
Thanks!
jaja, en azo...
  CHI shopkeeper donderdag 18 augustus 2016 @ 07:48:20 #76
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164642113
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:26 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Hoi,

Door omstandigheden kan ik nu pas reageren. Ik heb gister (dinsdag) en vandaag (woensdag) geen pakjes van banggood binnen gekregen.

Dus als ze opnieuw verstuurd kunnen worden, graag!!
Hi, geen probleem, ik ga ze opnieuw voor je laten opsturen vandaag! :)
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:47:38 #77
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_164656468
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, we stoppen met het oog op douane-kosten uiteraard niet alles in één pakket. Het gaat er meer om dat we alles op hetzelfde moment opnieuw opsturen zodat dat handelingen scheelt.
In dat geval stel ik voor om vrijdag de niet-aangekomen verzendingen opnieuw op te sturen; zou je het me kunnen laten weten als je in de tussentijd (dus t/m donderdag) nog iets binnenkrijgt? :)
Het is donderdagavond en helaas is er nog niets binnengekomen :(
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
  CHI shopkeeper vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:19:22 #78
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164674810
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef mnielsm het volgende:

[..]

Het is donderdagavond en helaas is er nog niets binnengekomen :(
Hi, je bestellingen zijn opnieuw verzonden!
pi_164685501
Hoi Bangood :W
Ik heb een probleem vandaag heb ik mijn bestelling binnen gekregen order nummer : 17359814
is keurig op tijd binnen gekomen en de voor/achterverlichting werkt prima.

Enkel heeft de led bar (zie video) maar 1 standje en dat zou niet moeten kloppen zoals te zien is druk ik verschillende malen op het knopje achterop wat de effecten zou moeten veranderen enkel blijft de ledbar enkel maar op 1 standje staan zoals te zien is.
pi_164691128
Vandaag mijn blitzwolf lamp binnen gekregen, vanuit Eu warehouse.. maar na uitpakken zie ik dat de kunstof behuizing is gescheurd..

Order 17301075



  CHI shopkeeper zaterdag 20 augustus 2016 @ 04:55:35 #81
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164701829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:23 schreef Dutch_Fox het volgende:
Hoi Bangood :W
Ik heb een probleem vandaag heb ik mijn bestelling binnen gekregen order nummer : 17359814
is keurig op tijd binnen gekomen en de voor/achterverlichting werkt prima.

Enkel heeft de led bar (zie video) maar 1 standje en dat zou niet moeten kloppen zoals te zien is druk ik verschillende malen op het knopje achterop wat de effecten zou moeten veranderen enkel blijft de ledbar enkel maar op 1 standje staan zoals te zien is.
Hoi! :W Met dank aan je filmpje is het probleem inderdaad duidelijk te zien! Heb je het liefst een refund of een resend? :)
  CHI shopkeeper zaterdag 20 augustus 2016 @ 04:57:48 #82
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164701832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:48 schreef Dennislub het volgende:
Vandaag mijn blitzwolf lamp binnen gekregen, vanuit Eu warehouse.. maar na uitpakken zie ik dat de kunstof behuizing is gescheurd..

Order 17301075

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Hoi, die ziet er inderdaad niet goed uit! :N Mijn benodigde collega voor deze productgroep werkt maandag weer, dus dan kom ik er op terug!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:09:45 #83
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_164703139
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, je bestellingen zijn opnieuw verzonden!
Super ^O^ , ik ga weer verder met afwachten.
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
pi_164705134
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 04:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi! :W Met dank aan je filmpje is het probleem inderdaad duidelijk te zien! Heb je het liefst een refund of een resend? :)
Hoi een refund zou ik wel prettig vinden ook de ""grills"" zijn na verdere inspectie scheef geplakt , dan ga ik op zoek naar een andere.
Bedankt alvast ^O^
m.v.g
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:47:46 #85
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_164705831
Hoi Banggood. Tijdje geleden een dreamcolor led strip gekocht. Uiteindelijk aan de praat gekregen. Nu hangt die dus nog geen jaar, maar de strip begint te haperen. Het laatste stuk werkt geen eens meer.

Heb je hiervoor een oplossing? :@
Was een duur dingetje voor chineese begrippen :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Zelfscanner op 20-08-2016 13:59:54 ]
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_164746006
Hi,

Net Order 17727854 verwijderd, vanwege het kiezen van de verkeerde betaalwijze. (Had PayPal moeten zijn ipv ideal)

Kun je die weer actief maken?
Of me de 50 punten terugdoen, dan kan ik opnieuw bestellen, haha.
  CHI shopkeeper maandag 22 augustus 2016 @ 03:34:21 #87
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164754827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:48 schreef Dennislub het volgende:
Vandaag mijn blitzwolf lamp binnen gekregen, vanuit Eu warehouse.. maar na uitpakken zie ik dat de kunstof behuizing is gescheurd..

Order 17301075

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Hi, wil je een resend of een refund? :)
  CHI shopkeeper maandag 22 augustus 2016 @ 03:34:54 #88
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164754831
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:17 schreef Dutch_Fox het volgende:

[..]

Hoi een refund zou ik wel prettig vinden ook de ""grills"" zijn na verdere inspectie scheef geplakt , dan ga ik op zoek naar een andere.
Bedankt alvast ^O^
m.v.g
Top, dan ga ik mijn collega vragen het aankoopbedrag terug te storten! ;)
  CHI shopkeeper maandag 22 augustus 2016 @ 07:49:17 #89
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164755699
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:09 schreef Tommief het volgende:
Hi,

Net Order 17727854 verwijderd, vanwege het kiezen van de verkeerde betaalwijze. (Had PayPal moeten zijn ipv ideal)

Kun je die weer actief maken?
Of me de 50 punten terugdoen, dan kan ik opnieuw bestellen, haha.
Hi, ik snap je probleem. Helaas is het niet mogelijk om je order opnieuw actief te maken, maar mijn collega gaat je 50 punten terugstorten op je account, en dan kun je de order opnieuw plaatsen met de juiste betaalmethode. ;)

EDIT: Omdat dit je eerste order was en deze is gecanceld blijkt ons systeem het helaas niet toe te laten punten over te maken naar je account. Als je me even een berichtje stuurt nadat je de order opnieuw hebt geplaatst dan heb je officieel een bestelling gedaan en dan kunnen we direct de 50 punten overmaken. :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Banggood op 22-08-2016 08:11:26 ]
  CHI shopkeeper maandag 22 augustus 2016 @ 07:50:05 #90
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164755704
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoi Banggood. Tijdje geleden een dreamcolor led strip gekocht. Uiteindelijk aan de praat gekregen. Nu hangt die dus nog geen jaar, maar de strip begint te haperen. Het laatste stuk werkt geen eens meer.

Heb je hiervoor een oplossing? :@
Was een duur dingetje voor chineese begrippen :P
Hi, heb je voor mij een ordernummer? Ik ga dan m'n best voor je doen! ;)
  CHI shopkeeper maandag 22 augustus 2016 @ 07:56:11 #91
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164755730
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:09 schreef mnielsm het volgende:

[..]

Super ^O^ , ik ga weer verder met afwachten.
Prima, we hebben inmiddels afscheid genomen van Laos Post. Hoewel het nog niet helemaal duidelijk was hoeveel dagen het duurde om dat af te handelen hoop ik dat deze resends gewoon weer op tijd zijn. ;)
pi_164756151
Hi,

Enig idee wanneer deze weer op voorraad is?
http://www.banggood.com/G(...)ensor-p-1007770.html

Ik lees namelijk dat de verwachte verzend datum steeds opschuift. Ik zou het product graag voor 7 oktober ontvangen. Als de nieuwe voorraad binnenkomt binnen enkele dagen zou dit toch moet lukken lijkt me?
pi_164756352
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 03:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, wil je een resend of een refund? :)
Graag resend.. thanks
pi_164756920
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 03:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Top, dan ga ik mijn collega vragen het aankoopbedrag terug te storten! ;)
Harstikke fijn thanks alvast ;-)
  CHI shopkeeper maandag 22 augustus 2016 @ 10:19:30 #95
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164757202
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:03 schreef niek2000 het volgende:
Hi,

Enig idee wanneer deze weer op voorraad is?
http://www.banggood.com/G(...)ensor-p-1007770.html

Ik lees namelijk dat de verwachte verzend datum steeds opschuift. Ik zou het product graag voor 7 oktober ontvangen. Als de nieuwe voorraad binnenkomt binnen enkele dagen zou dit toch moet lukken lijkt me?
Hi, volgens de productmanager is er vanmorgen weer een hele lading binnengekomen. Als je dus spoedig bestelt dan gaat ie hier binnen 24 uur de deur uit en dan is het behoorlijk veilig om te zeggen (geen belofte, maar meer dan een maand voor een pakketje met tracking zou toch genoeg moeten zijn) dat ie er voor 7 oktober is inderdaad. ;)
  CHI shopkeeper maandag 22 augustus 2016 @ 10:20:31 #96
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164757219
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 10:01 schreef Dutch_Fox het volgende:

[..]

Harstikke fijn thanks alvast ;-)
No problemo ;)
  CHI shopkeeper maandag 22 augustus 2016 @ 10:31:39 #97
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164757413
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:26 schreef Dennislub het volgende:

[..]

Graag resend.. thanks
Top, er is een nieuwe naar je onderweg!
pi_164758130
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 10:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, volgens de productmanager is er vanmorgen weer een hele lading binnengekomen. Als je dus spoedig bestelt dan gaat ie hier binnen 24 uur de deur uit en dan is het behoorlijk veilig om te zeggen (geen belofte, maar meer dan een maand voor een pakketje met tracking zou toch genoeg moeten zijn) dat ie er voor 7 oktober is inderdaad. ;)
Enkele dagen terug al een bestelling gedaan, dus moet goed komen lijkt me. Bedankt!
  CHI shopkeeper maandag 22 augustus 2016 @ 11:14:41 #99
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164758283
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:07 schreef niek2000 het volgende:

[..]

Enkele dagen terug al een bestelling gedaan, dus moet goed komen lijkt me. Bedankt!
Klopt, dan wordt ie als het goed is z.s.m. verzonden ;)
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:42:46 #100
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_164764015
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 07:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, heb je voor mij een ordernummer? Ik ga dan m'n best voor je doen! ;)
Het was nummer 10560101 :)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')