Hi, vervelend dat je problemen hebt met je telefoon! Zou je even een filmpje kunnen maken waarin te zien is dat je de telefoon oplaadt (dus aan beide kanten kabeltje erin) en waarbij minimaal een minuut je scherm in beeld is en te zien is dat de batterij inderdaad niet oplaadt? Dit filmpje kun je dan uploaden via bijv. Youtube of vid.me en het linkje hier plaatsen. Ik geef deze dan door aan mijn collega's die er mee aan de slag gaan. We gaan dan kijken naar een geschikte oplossing voor je.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hi Banggood,
Ik heb in mei een Mi4 gekocht bij jullie onder ordernummer 14916614, en heb nu flinke problemen met de oplaadpoort (of batterij). Hij laadt namelijk niet meer op, als hij aangesloten is. Ik vermoedde tot vanochtend dat de oplaadpoort het probleem was, maar hij viel zojuist uit bij 20% dus het zou ook de batterij kunnen zijn. Na krap 3 maanden gebruik is dat wel jammer. Dit valt onder de garantie neem ik aan, hoe kan ik dit oplossen?
Hi, allereerst bedankt voor je uitgebreide bericht!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef mnielsm het volgende:
Hoi Banggood,
Mag ik vragen wat er recent bij jullie is veranderd aan de verzend strategie?
Alle orders die tot iets meer dan een maand geleden werden verstuurd kwamen met de gratis verzendmethode na ~18 dagen aan.
Een paar voorbeelden:
order 15865864: 24-06 verzonden, 09-07 aangekomen
order 15277088: 03-06 verzonden, 14-06 aangekomen
Zo staan er nog tientallen bestellingen in mijn bestelgeschiedenis
Sindsdien is het met de aflevering opvallend rustig geworden.
Alleen een enkele order die met track & trace is verstuurd is nog snel afgeleverd maar alle anderen laten nu al tijden op zich wachten.
Ik wacht momenteel nog op de volgende orders:
16324975 09-07 verzonden
16352488 11-07 verzonden
16550009 17-07 verzonden
16093436 12-07 verzonden
15865861 12-07 verzonden
A000091607121FC3 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
A000091607121FD4 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
Dat het niet aan de Nederlandse post ligt bewijst wel een bestelling van e-bay welke op 30-07 is verzonden en vandaag is afgeleverd.
Ook ben ik blijkbaar niet de enigste, op CHI / [Chinese Webshops] Topic #384 lees ik over veel meer mensen met momenteel langere wachttijden dan normaal.
Kunnen jullie aangeven hoe jullie dit gaan verhelpen?
Alvast bedankt
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik zal zsm een filmpje maken en naar je opsturen. Normaal film ik met m'n telefoon, dus moet even improviseren .quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat je problemen hebt met je telefoon! Zou je even een filmpje kunnen maken waarin te zien is dat je de telefoon oplaadt (dus aan beide kanten kabeltje erin) en waarbij minimaal een minuut je scherm in beeld is en te zien is dat de batterij inderdaad niet oplaadt? Dit filmpje kun je dan uploaden via bijv. Youtube of vid.me en het linkje hier plaatsen. Ik geef deze dan door aan mijn collega's die er mee aan de slag gaan. We gaan dan kijken naar een geschikte oplossing voor je.
Hi, ik ga dit maandag laten nakijken door mijn collega. Ik hoop dan ook antwoord te hebben over waarom bepaalde verzendingen de laatste tijd zo langzaam zijn. Wordt maandag vervolgd dus!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik vraag me af waar mn bestelling blijft.. 11 juli kreeg ik bericht dat het onderweg was, maar ik heb nog steeds niks gekregen. Ja, het andere item is er inmiddels wel (op dezelfde dag verstuurd) maar deze nog niet.
Het ordernummer is #16352961
Ok primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik zal zsm een filmpje maken en naar je opsturen. Normaal film ik met m'n telefoon, dus moet even improviseren .
Hi, allebei jouw bestellingen zijn inmiddels de 25 werkdagen-termijn gepasseerd. Heb je in de tussentijd nog iets binnengekregen? Zo niet, dan gaan we de boel opnieuw opsturen. Ik hoor het graag van je!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef groninge01 het volgende:
Hoi,
Ik krijg net weer een pakketje van banggood binnen (een originele xiaomi powerbank!). Dit triggerde mij om even bij mijn orders te kijken en ik heb er nog 2 openstaan die ik nog niet heb ontvangen:
- ordernr 16349044 xiaomi roidmi, verzonden op 10 juli
- ordernr 16160318 blitzwolf micro usb kabel, verzonden op 4 juli
Ik zag dat de tijden om de chinese collega's te contacten al weer voorbij waren tot maandag dus vandaar dat ik een berichtje hier plaats.
Edit: ik lees net ook je reactie hierboven en wacht met smart of er maandag dan wat bekend id
Hi, inmiddels toevallig al binnen of nog steeds niet? Zo niet, dan gaan we je bestelling opnieuw versturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik vraag me af waar mn bestelling blijft.. 11 juli kreeg ik bericht dat het onderweg was, maar ik heb nog steeds niks gekregen. Ja, het andere item is er inmiddels wel (op dezelfde dag verstuurd) maar deze nog niet.
Het ordernummer is #16352961
Nee nog steeds niet. Dus als je het opnieuw zou kunnen versturen zou dat top zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, inmiddels toevallig al binnen of nog steeds niet? Zo niet, dan gaan we je bestelling opnieuw versturen.
Hi, het blijkt dat we sinds enige tijd gebruikmaken van Laos Post, en dat lijkt qua snelheid niet echt een improvement. Omdat het in deze gevallen gewoon te lang duurt gaat dat uiteraard mee in de evaluatie, en dan kun je erop rekenen dat daar spoedig verbetering in komt, want het kost ons uiteraard ook geld als we producten constant opnieuw moeten versturen omdat het transportbedrijf z'n beloften niet waar kan maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef mnielsm het volgende:
Hoi Banggood,
Mag ik vragen wat er recent bij jullie is veranderd aan de verzend strategie?
Alle orders die tot iets meer dan een maand geleden werden verstuurd kwamen met de gratis verzendmethode na ~18 dagen aan.
Een paar voorbeelden:
order 15865864: 24-06 verzonden, 09-07 aangekomen
order 15277088: 03-06 verzonden, 14-06 aangekomen
Zo staan er nog tientallen bestellingen in mijn bestelgeschiedenis
Sindsdien is het met de aflevering opvallend rustig geworden.
Alleen een enkele order die met track & trace is verstuurd is nog snel afgeleverd maar alle anderen laten nu al tijden op zich wachten.
Ik wacht momenteel nog op de volgende orders:
16324975 09-07 verzonden
16352488 11-07 verzonden
16550009 17-07 verzonden
16093436 12-07 verzonden
15865861 12-07 verzonden
A000091607121FC3 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
A000091607121FD4 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
Dat het niet aan de Nederlandse post ligt bewijst wel een bestelling van e-bay welke op 30-07 is verzonden en vandaag is afgeleverd.
Ook ben ik blijkbaar niet de enigste, op CHI / [Chinese Webshops] Topic #384 lees ik over veel meer mensen met momenteel langere wachttijden dan normaal.
Kunnen jullie aangeven hoe jullie dit gaan verhelpen?
Alvast bedankt
Dat is lekker snel!quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb overigens 29 juli drie pakketten besteld uit drie warehouses en die zijn afgelopen week allemaal netjes binnen gekomen
Prima, het is hier nu zes uur 's avonds geweest, maar morgenochtend gaat m'n collega dat direct doen!quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Dus als je het opnieuw zou kunnen versturen zou dat top zijn
Ik denk dat Laos Post niet de partij is om mee door te gaan inderdaad. (dus de re-send gaat straks via de normale route?)quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het blijkt dat we sinds enige tijd gebruikmaken van Laos Post, en dat lijkt qua snelheid niet echt een improvement. Omdat het in deze gevallen gewoon te lang duurt gaat dat uiteraard mee in de evaluatie, en dan kun je erop rekenen dat daar spoedig verbetering in komt, want het kost ons uiteraard ook geld als we producten constant opnieuw moeten versturen omdat het transportbedrijf z'n beloften niet waar kan maken.
Voor nu stel ik het volgende voor: de bestellingen van je lijstje hebben bijna allemaal de 25 werkdagen-termijn bereikt. Als we nog even een paar dagen wachten is dat daadwerkelijk voor allemaal het geval en kunnen we alles in één keer opnieuw versturen.
Wat betreft order A000091607121FD4: volgens mijn collega is deze order gecanceld op verzoek van de klant (jou); klopt dit en was je dat vergeten of is er bij ons iets fout gegaan in het systeem?
Ik wacht je antwoord af!
Hoi,quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, allebei jouw bestellingen zijn inmiddels de 25 werkdagen-termijn gepasseerd. Heb je in de tussentijd nog iets binnengekregen? Zo niet, dan gaan we de boel opnieuw opsturen. Ik hoor het graag van je!
Graag en dan wacht ik je antwoord nog even afquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Hoi,
Ik heb vandaag niks ontvangen maar volgens mij bezorgt postnl ook niet op maandag. Ik wil morgen nog wel ff afwachten en als er dan niks is opnieuw versturen?
Hoi, we stoppen met het oog op douane-kosten uiteraard niet alles in één pakket. Het gaat er meer om dat we alles op hetzelfde moment opnieuw opsturen zodat dat handelingen scheelt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Ik denk dat Laos Post niet de partij is om mee door te gaan inderdaad. (dus de re-send gaat straks via de normale route?)
M.b.t. het alles in 1x versturen dat lijkt mij een slecht idee want dan krijg ik straks weer problemen met de Nederlandse douane. (het komt dan boven de 20 euro uit waardoor ik BTW en inklaringskosten moet betalen)
Combineren is prima zolang het per verzending onder de 20 euro blijft.
M.b.t. order A000091607121FD4 heb ik even teruggezocht, dit onderdeel bleek door jullie niet leverbaar waardoor er een refund heeft plaatsgevonden.
Hoi, ik heb gekeken en zie dat je bestelling op 16 juli is verzonden met standaard verzending. Daarvoor staat een maximale levertijd van 25 werkdagen, die in jouw geval dus na deze week afloopt. Mocht je aan het eind van deze week nog steeds niets hebben ontvangen, laat het me dan ajb weten dan gaan we het voor je oplossen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:11 schreef mikej2 het volgende:
Hallo,
Mijn order 16496662 die ik op 14-7 heb geplaatst is nog steeds niet binnen?
Hoi,quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Graag en dan wacht ik je antwoord nog even af
Oei das balen! We hebben je een nieuw setje kabels opgestuurdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:37 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi!
Ik heb in mei de xl830 multimeter aangeschaft (order 14458119) omdat deze toen in promotie was en ik deze nu nodig zou hebben voor de elektriciteitswerken aan onze woning. Nu de werken goed en wel bezig zijn blijkt het snoer stuk...
Een teleurstelling dus...
Zou er eventueel een nieuw snoer kunnen opgestuurd worden?
Bedankt!
[ afbeelding ]
Hi, geen probleem, ik ga ze opnieuw voor je laten opsturen vandaag!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:26 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Hoi,
Door omstandigheden kan ik nu pas reageren. Ik heb gister (dinsdag) en vandaag (woensdag) geen pakjes van banggood binnen gekregen.
Dus als ze opnieuw verstuurd kunnen worden, graag!!
Het is donderdagavond en helaas is er nog niets binnengekomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, we stoppen met het oog op douane-kosten uiteraard niet alles in één pakket. Het gaat er meer om dat we alles op hetzelfde moment opnieuw opsturen zodat dat handelingen scheelt.
In dat geval stel ik voor om vrijdag de niet-aangekomen verzendingen opnieuw op te sturen; zou je het me kunnen laten weten als je in de tussentijd (dus t/m donderdag) nog iets binnenkrijgt?
Hi, je bestellingen zijn opnieuw verzonden!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Het is donderdagavond en helaas is er nog niets binnengekomen
Hoi! Met dank aan je filmpje is het probleem inderdaad duidelijk te zien! Heb je het liefst een refund of een resend?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:23 schreef Dutch_Fox het volgende:
Hoi Bangood
Ik heb een probleem vandaag heb ik mijn bestelling binnen gekregen order nummer : 17359814
is keurig op tijd binnen gekomen en de voor/achterverlichting werkt prima.
Enkel heeft de led bar (zie video) maar 1 standje en dat zou niet moeten kloppen zoals te zien is druk ik verschillende malen op het knopje achterop wat de effecten zou moeten veranderen enkel blijft de ledbar enkel maar op 1 standje staan zoals te zien is.
Hoi, die ziet er inderdaad niet goed uit! Mijn benodigde collega voor deze productgroep werkt maandag weer, dus dan kom ik er op terug!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:48 schreef Dennislub het volgende:
Vandaag mijn blitzwolf lamp binnen gekregen, vanuit Eu warehouse.. maar na uitpakken zie ik dat de kunstof behuizing is gescheurd..
Order 17301075
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Super , ik ga weer verder met afwachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, je bestellingen zijn opnieuw verzonden!
Hoi een refund zou ik wel prettig vinden ook de ""grills"" zijn na verdere inspectie scheef geplakt , dan ga ik op zoek naar een andere.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 04:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi! Met dank aan je filmpje is het probleem inderdaad duidelijk te zien! Heb je het liefst een refund of een resend?
Hi, wil je een resend of een refund?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:48 schreef Dennislub het volgende:
Vandaag mijn blitzwolf lamp binnen gekregen, vanuit Eu warehouse.. maar na uitpakken zie ik dat de kunstof behuizing is gescheurd..
Order 17301075
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Top, dan ga ik mijn collega vragen het aankoopbedrag terug te storten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:17 schreef Dutch_Fox het volgende:
[..]
Hoi een refund zou ik wel prettig vinden ook de ""grills"" zijn na verdere inspectie scheef geplakt , dan ga ik op zoek naar een andere.
Bedankt alvast
m.v.g
Hi, ik snap je probleem. Helaas is het niet mogelijk om je order opnieuw actief te maken, maar mijn collega gaat je 50 punten terugstorten op je account, en dan kun je de order opnieuw plaatsen met de juiste betaalmethode.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:09 schreef Tommief het volgende:
Hi,
Net Order 17727854 verwijderd, vanwege het kiezen van de verkeerde betaalwijze. (Had PayPal moeten zijn ipv ideal)
Kun je die weer actief maken?
Of me de 50 punten terugdoen, dan kan ik opnieuw bestellen, haha.
Hi, heb je voor mij een ordernummer? Ik ga dan m'n best voor je doen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoi Banggood. Tijdje geleden een dreamcolor led strip gekocht. Uiteindelijk aan de praat gekregen. Nu hangt die dus nog geen jaar, maar de strip begint te haperen. Het laatste stuk werkt geen eens meer.
Heb je hiervoor een oplossing?
Was een duur dingetje voor chineese begrippen
Prima, we hebben inmiddels afscheid genomen van Laos Post. Hoewel het nog niet helemaal duidelijk was hoeveel dagen het duurde om dat af te handelen hoop ik dat deze resends gewoon weer op tijd zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:09 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Super , ik ga weer verder met afwachten.
Graag resend.. thanksquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, wil je een resend of een refund?
Harstikke fijn thanks alvast ;-)quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Top, dan ga ik mijn collega vragen het aankoopbedrag terug te storten!
Hi, volgens de productmanager is er vanmorgen weer een hele lading binnengekomen. Als je dus spoedig bestelt dan gaat ie hier binnen 24 uur de deur uit en dan is het behoorlijk veilig om te zeggen (geen belofte, maar meer dan een maand voor een pakketje met tracking zou toch genoeg moeten zijn) dat ie er voor 7 oktober is inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:03 schreef niek2000 het volgende:
Hi,
Enig idee wanneer deze weer op voorraad is?
http://www.banggood.com/G(...)ensor-p-1007770.html
Ik lees namelijk dat de verwachte verzend datum steeds opschuift. Ik zou het product graag voor 7 oktober ontvangen. Als de nieuwe voorraad binnenkomt binnen enkele dagen zou dit toch moet lukken lijkt me?
No problemoquote:Op maandag 22 augustus 2016 10:01 schreef Dutch_Fox het volgende:
[..]
Harstikke fijn thanks alvast ;-)
Enkele dagen terug al een bestelling gedaan, dus moet goed komen lijkt me. Bedankt!quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens de productmanager is er vanmorgen weer een hele lading binnengekomen. Als je dus spoedig bestelt dan gaat ie hier binnen 24 uur de deur uit en dan is het behoorlijk veilig om te zeggen (geen belofte, maar meer dan een maand voor een pakketje met tracking zou toch genoeg moeten zijn) dat ie er voor 7 oktober is inderdaad.
Klopt, dan wordt ie als het goed is z.s.m. verzondenquote:Op maandag 22 augustus 2016 11:07 schreef niek2000 het volgende:
[..]
Enkele dagen terug al een bestelling gedaan, dus moet goed komen lijkt me. Bedankt!
Het was nummer 10560101quote:Op maandag 22 augustus 2016 07:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, heb je voor mij een ordernummer? Ik ga dan m'n best voor je doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |