Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Krijg net een mailtje met enkel de tekst: order with clearance center items was deleted for not paying over 12 hours
Wat houdt dit in want al mijn bestellingen zijn betaald en staan op de status: shipped
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.
Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!quote:
gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 06:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!
- EDIT: Mijn collega's kunnen helemaal niets terugvinden in het systeem.. zou je het mailtje kunnen forwarden naar forumservice@banggood.com?
Deze over hoofd ge zien..😉quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:13 schreef Dennislub het volgende:
Blitz wolf double side usb kabel stuk.. geeft geen verbinding meer.. lijkt dat Micro usb "los" in de kabel zit
Valt dit nog onder garantie.of is het de moeite niet waard. Net zo goed een nieuwe bestellen
Besteld 26 april
Order 14261902
Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien..quote:
Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?quote:2016-07-20 08:30 Local courier sorting centre,Netherlands, Item being handed over to the local courier, tracking ended, estimated delivery : 6-10 days
NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinneringquote:Op woensdag 3 augustus 2016 03:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien..
Wat betreft je probleem: dat valt inderdaad onder de garantie. Kun je even een foto sturen waarop te zien is dat de kabel ingeplugd is (aan beide kanten) maar hij je apparaat niet oplaadt? We gaan het dan gelijk in orde maken!
Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:46 schreef Fipotje het volgende:
Hey,
Volgens de tracking via 17track is het pakketje de 20ste al aangekomen in NL.
[..]
Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?
Ordernummer is: 16479043
Thanks!
Aa vandaar! Thanks Dan zal ik me maar niks van de tracking aantrekken en lekker afwachten!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.
Dat soort tracking heb je dan überhaupt ook weinig aan. Er heeft bij mij tussen de aangegeven aankomst in Nederland en aflevering wel eens 15 dagen gezeten. Tracking klopt dus regelmatig niet (betwijfel of het toen al in Nederland was).
Ik zie dat Robert je met zijn rijke bestelhistorie en -ervaring al een uitgebreid antwoord heeft gegevenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Aa vandaar! Thanks Dan zal ik me maar niks van de tracking aantrekken en lekker afwachten!
Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:01 schreef Dennislub het volgende:
[..]
NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinnering
Omdat ik bijna niets op FOK zet, ken ik (nog) niet PBen, Dus zet ze hier ff neer
Hopelijk heb je hier voldoende aan..
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef kekkied het volgende:
Ik heb ongeveer 10 maanden geleden de Piston 3 besteld. Na niet al teveel gebruik is nu één oortje defect. Eerder heb ik al betreffende een defecte Earson bluetooth speaker contact gezocht met de support desk van BG. Toen was het antwoord niet bevredigend "Sorry for that it is not in warrenty now.Hope you understand." en nu dreigt het weer mis te gaan "We are not able to help you now.".
Ik vroeg me af of het mogelijk is mijn garantie claim op te pakken.
Het gaat om order 8494750
Hi, mijn collega heeft een antwoord ontvangen van de leverancier. Het blijkt inderdaad een verkeerd board te zijn dat niet geschikt is voor jouw versie. Deze info hebben zij verkeerd doorgegeven aan ons en is zodoende foutief op onze site terecht gekomen. We gaan dat uiteraard aanpassen en we gaan je aankoopbedrag meteen refunden. We hebben gekeken of we alsnog het juiste board voor je konden vinden, maar de leverancier kan deze helaas niet meer leveren, dus dat ging em niet worden. Je ontvangt je aankoopbedrag spoedig terug op je rekening!quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:23 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.
Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html
Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's
Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
graag resend...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 04:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund?
Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.
Omdat je regelmatig bij ons besteld hebt willen we je wel graag 300 Banggoodpunten aanbieden t.w.v. $3, die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen.
Ik hoor graag van je of je die aanneemt. Zo ja, dan laat ik ze z.s.m. overschrijven op je account.
Gedaan en geen dank!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:49 schreef Dennislub het volgende:
[..]
graag resend...
en alvast bedankt voor de service
Onze customer service-afdeling kan inderdaad nog wat verbetering gebruiken, maar daar wordt gelukkig hard aan gewerkt momenteel! We kunnen in China door de lage prijzen wat betreft garantie helaas (nog) niet tippen aan de Nederlandse standaarden, maar dank voor je begrip. Ik laat mijn collega meteen de punten overmaken!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:23 schreef kekkied het volgende:
[..]
Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.
Nogmaals bedankt, ik ontvang graag de punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |