abonnement Unibet Coolblue
pi_164097594
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Krijg net een mailtje met enkel de tekst: order with clearance center items was deleted for not paying over 12 hours

Wat houdt dit in want al mijn bestellingen zijn betaald en staan op de status: shipped
Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_164098516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:20 schreef Banggood het volgende:

[..]

Top, resend is gedaan! ;)
Dankje!
pi_164100483
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.


Dat is dus het vreemde, geen logo, geen ordernummer, helemaal niks.
Afzender is Cservice@banggood.com
pi_164148095
Niemand meer aanwezig? :+
  CHI shopkeeper dinsdag 2 augustus 2016 @ 06:36:55 #30
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164169289
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niemand meer aanwezig? :+
Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!

- EDIT: Mijn collega's kunnen helemaal niets terugvinden in het systeem.. zou je het mailtje kunnen forwarden naar forumservice@banggood.com? :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Banggood op 02-08-2016 08:42:39 ]
pi_164173683
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 06:36 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!

- EDIT: Mijn collega's kunnen helemaal niets terugvinden in het systeem.. zou je het mailtje kunnen forwarden naar forumservice@banggood.com? :)
^O^ gedaan
pi_164175603
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:13 schreef Dennislub het volgende:
Blitz wolf double side usb kabel stuk.. geeft geen verbinding meer.. lijkt dat Micro usb "los" in de kabel zit

Valt dit nog onder garantie.of is het de moeite niet waard. Net zo goed een nieuwe bestellen

Besteld 26 april


Order 14261902
Deze over hoofd ge zien..😉
  CHI shopkeeper woensdag 3 augustus 2016 @ 03:24:17 #33
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164191961
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 13:44 schreef Dennislub het volgende:

[..]

Deze over hoofd ge zien..😉

Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien.. :+
Wat betreft je probleem: dat valt inderdaad onder de garantie. Kun je even een foto sturen waarop te zien is dat de kabel ingeplugd is (aan beide kanten) maar hij je apparaat niet oplaadt? We gaan het dan gelijk in orde maken! :)
  CHI shopkeeper woensdag 3 augustus 2016 @ 03:24:41 #34
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164191962
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

^O^ gedaan
Top, dankje! ;)
pi_164195964
Edit: en ja hoor zoals ik al zei kwam net de eerste helft van mn bestelling aan :P

[ Bericht 78% gewijzigd door Elvi op 03-08-2016 17:27:38 ]
pi_164198163
Ik heb ongeveer 10 maanden geleden de Piston 3 besteld. Na niet al teveel gebruik is nu één oortje defect. Eerder heb ik al betreffende een defecte Earson bluetooth speaker contact gezocht met de support desk van BG. Toen was het antwoord niet bevredigend "Sorry for that it is not in warrenty now.Hope you understand." en nu dreigt het weer mis te gaan "We are not able to help you now.".

Ik vroeg me af of het mogelijk is mijn garantie claim op te pakken.
Het gaat om order 8494750
pi_164201348
Hey,

Volgens de tracking via 17track is het pakketje de 20ste al aangekomen in NL.

quote:
2016-07-20 08:30 Local courier sorting centre,Netherlands, Item being handed over to the local courier, tracking ended, estimated delivery : 6-10 days
Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?

Ordernummer is: 16479043

Thanks!
pi_164205292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 03:24 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien.. :+
Wat betreft je probleem: dat valt inderdaad onder de garantie. Kun je even een foto sturen waarop te zien is dat de kabel ingeplugd is (aan beide kanten) maar hij je apparaat niet oplaadt? We gaan het dan gelijk in orde maken! :)
NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinnering
Omdat ik bijna niets op FOK zet, ken ik (nog) niet PBen, ;) Dus zet ze hier ff neer

Hopelijk heb je hier voldoende aan..



  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:15:54 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164205621
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:46 schreef Fipotje het volgende:
Hey,

Volgens de tracking via 17track is het pakketje de 20ste al aangekomen in NL.

[..]

Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?

Ordernummer is: 16479043

Thanks!
Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.

Dat soort tracking heb je dan überhaupt ook weinig aan. Er heeft bij mij tussen de aangegeven aankomst in Nederland en aflevering wel eens 15 dagen gezeten. Tracking klopt dus regelmatig niet :) (betwijfel of het toen al in Nederland was).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164206477
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.

Dat soort tracking heb je dan überhaupt ook weinig aan. Er heeft bij mij tussen de aangegeven aankomst in Nederland en aflevering wel eens 15 dagen gezeten. Tracking klopt dus regelmatig niet :) (betwijfel of het toen al in Nederland was).
Aa vandaar! Thanks :) Dan zal ik me maar niks van de tracking aantrekken en lekker afwachten!
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 04:11:30 #41
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164216071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Aa vandaar! Thanks :) Dan zal ik me maar niks van de tracking aantrekken en lekker afwachten!
Ik zie dat Robert je met zijn rijke bestelhistorie en -ervaring al een uitgebreid antwoord heeft gegeven :D
Laten we inderdaad nog even wachten, en mocht je dan na een dag of 5 nog niets hebben gehoord, laat het me dan ajb even weten. :)
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 04:16:04 #42
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164216076
quote:
12s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:01 schreef Dennislub het volgende:

[..]

NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinnering
Omdat ik bijna niets op FOK zet, ken ik (nog) niet PBen, ;) Dus zet ze hier ff neer

Hopelijk heb je hier voldoende aan..

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund? :)
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 05:04:43 #43
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164216129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef kekkied het volgende:
Ik heb ongeveer 10 maanden geleden de Piston 3 besteld. Na niet al teveel gebruik is nu één oortje defect. Eerder heb ik al betreffende een defecte Earson bluetooth speaker contact gezocht met de support desk van BG. Toen was het antwoord niet bevredigend "Sorry for that it is not in warrenty now.Hope you understand." en nu dreigt het weer mis te gaan "We are not able to help you now.".

Ik vroeg me af of het mogelijk is mijn garantie claim op te pakken.
Het gaat om order 8494750
Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.

Omdat je regelmatig bij ons besteld hebt willen we je wel graag 300 Banggoodpunten aanbieden t.w.v. $3, die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen.
Ik hoor graag van je of je die aanneemt. Zo ja, dan laat ik ze z.s.m. overschrijven op je account. :)
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 05:59:04 #44
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164216189
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:23 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.

Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html

Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's

Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hi, mijn collega heeft een antwoord ontvangen van de leverancier. Het blijkt inderdaad een verkeerd board te zijn dat niet geschikt is voor jouw versie. Deze info hebben zij verkeerd doorgegeven aan ons en is zodoende foutief op onze site terecht gekomen. We gaan dat uiteraard aanpassen en we gaan je aankoopbedrag meteen refunden. We hebben gekeken of we alsnog het juiste board voor je konden vinden, maar de leverancier kan deze helaas niet meer leveren, dus dat ging em niet worden. Je ontvangt je aankoopbedrag spoedig terug op je rekening! :)
pi_164217040
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 04:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund? :)
graag resend...

en alvast bedankt voor de service
pi_164218431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 05:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.

Omdat je regelmatig bij ons besteld hebt willen we je wel graag 300 Banggoodpunten aanbieden t.w.v. $3, die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen.
Ik hoor graag van je of je die aanneemt. Zo ja, dan laat ik ze z.s.m. overschrijven op je account. :)
Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.

Nogmaals bedankt, ik ontvang graag de punten.
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 11:47:19 #47
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164219739
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 08:49 schreef Dennislub het volgende:

[..]

graag resend...

en alvast bedankt voor de service
Gedaan en geen dank! ^O^
  CHI shopkeeper donderdag 4 augustus 2016 @ 11:51:23 #48
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164219840
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:23 schreef kekkied het volgende:

[..]

Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.

Nogmaals bedankt, ik ontvang graag de punten.
Onze customer service-afdeling kan inderdaad nog wat verbetering gebruiken, maar daar wordt gelukkig hard aan gewerkt momenteel! ;) We kunnen in China door de lage prijzen wat betreft garantie helaas (nog) niet tippen aan de Nederlandse standaarden, maar dank voor je begrip. Ik laat mijn collega meteen de punten overmaken! ;)
pi_164423451
Hi Banggood,

Ik heb in mei een Mi4 gekocht bij jullie onder ordernummer 14916614, en heb nu flinke problemen met de oplaadpoort (of batterij). Hij laadt namelijk niet meer op, als hij aangesloten is. Ik vermoedde tot vanochtend dat de oplaadpoort het probleem was, maar hij viel zojuist uit bij 20% dus het zou ook de batterij kunnen zijn. Na krap 3 maanden gebruik is dat wel jammer. Dit valt onder de garantie neem ik aan, hoe kan ik dit oplossen?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:08:47 #50
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_164439945
Hoi Banggood,

Mag ik vragen wat er recent bij jullie is veranderd aan de verzend strategie?
Alle orders die tot iets meer dan een maand geleden werden verstuurd kwamen met de gratis verzendmethode na ~18 dagen aan.
Een paar voorbeelden:
order 15865864: 24-06 verzonden, 09-07 aangekomen
order 15277088: 03-06 verzonden, 14-06 aangekomen
Zo staan er nog tientallen bestellingen in mijn bestelgeschiedenis

Sindsdien is het met de aflevering opvallend rustig geworden.
Alleen een enkele order die met track & trace is verstuurd is nog snel afgeleverd maar alle anderen laten nu al tijden op zich wachten.
Ik wacht momenteel nog op de volgende orders:
16324975 09-07 verzonden
16352488 11-07 verzonden
16550009 17-07 verzonden
16093436 12-07 verzonden
15865861 12-07 verzonden
A000091607121FC3 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
A000091607121FD4 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)

Dat het niet aan de Nederlandse post ligt bewijst wel een bestelling van e-bay welke op 30-07 is verzonden en vandaag is afgeleverd.

Ook ben ik blijkbaar niet de enigste, op CHI / [Chinese Webshops] Topic #384 lees ik over veel meer mensen met momenteel langere wachttijden dan normaal.

Kunnen jullie aangeven hoe jullie dit gaan verhelpen?

Alvast bedankt
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')