Ik ben al voorzien, dank!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef renwan het volgende:
Hallo! Even een vraagje want misschien zijn hier wel mensen met interesse, ik heb een Pioneer DDJ-Ergo K staan die een beetje stof staat te happen al een jaar lang. Werkt perfect, met stofkap, rugtas en kabels.
Misschien iemand interesse?
Tja, als hij ergens terecht komt waar er goed gebruik van gemaakt wordt ben ik wel tevreden met 180 euro. Ding kostte nieuw toen rond de 450 (ja serieusquote:
Ik ga er eens over nadenken, heb altijd de David Guetta in mij los willen maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Tja, als hij ergens terecht komt waar er goed gebruik van gemaakt wordt ben ik wel tevreden met 180 euro. Ding kostte nieuw toen rond de 450 (ja serieus) euro en de stofkap en tas waren ook rond de 100.
Doet me aan de ene kant pijn om er afscheid van te nemen maar ik gebruik hem gewoon niet meer dus het is zonde.
Hmmm... klinkt wel interessant.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef renwan het volgende:
Hallo! Even een vraagje want misschien zijn hier wel mensen met interesse, ik heb een Pioneer DDJ-Ergo K staan die een beetje stof staat te happen al een jaar lang. Werkt perfect, met stofkap, rugtas en kabels.
Misschien iemand interesse?
Ditquote:
Als ik dat zou doen staat het hier blank.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
Whoops, ramen open. Radio49 blazend door de speakers.
Sluikreclame op de late dinsdagavond
Hoorde je de toeters niet in het liedje?quote:
Zat je weer aan de Moonshine, Gij stouterd?quote:
Nee, die kwamen net pas langsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoorde je de toeters niet in het liedje?
Dacht ik al!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoorde je de toeters niet in het liedje?
Voor het geval de FBI meeluistertquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
G-rated music, Brought by Rob![]()
She beeeeeeep hates meeeeeeeeeeeeee
Brighton Boyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:43 schreef robdriessen het volgende:
Hierna gaan we de onderwereld in, met deze meneer
[ afbeelding ]
Ik ga schuin Japans praten?quote:
quote:
Watashi wa shiyō shite hijō ni yoidesu gūguru hon'yakuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ben jij japanner dan?
Ik hoorde iets van sucky en fucky uit die Japanner zijn mond stromen
Tussen de 1 en de 49384quote:
Uhm.. nani ga?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Watashi wa shiyō shite hijō ni yoidesu gūguru hon'yaku
quote:Full text of "Conversational Japanese for beginners" - Internet Archive
I am very good in using Google Translate.quote:
Ik ook. En toen wilde ik het terugvertalen en vervolgens krijg ik japans terug. Terwijl ik hem op NL had ingesteldquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
I am very good in using Google Translate.
Je bent zelf een baasquote:
El Presidentequote:
* just me gaat zich lekker in bed omdraaienquote:
Ik was met enige frustratie aan het kloten met Linux en airtime op dat ding toen ik met google en wat handige zoekwoorden deze optie tegenkwam.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ik was degene die Piet aansprak, ism Rob omdat Piet toen een keer iets had gezegd over een backupserver.
Waarom het nu overigens niet werkt is me even een raadsel
Ik zei de gek.quote:
Even een PM naar Hiryuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw wie kan er allemaal bij de website? Kan daar link naar backup op.
De Gupdokter (en webmaster)quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat zich lekker in bed omdraaien![]()
trustuh allemaal en bedankt voor de muziekjes!!
Slaap lekker just mequote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat zich lekker in bed omdraaien![]()
trustuh allemaal en bedankt voor de muziekjes!!
Wanneer moeten we met een Abraham komen?quote:
Doe maar niet, ik heb inmiddels genoeg kalasjnikovs hier uit de sloot gevist...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer moeten we met een Abraham komen?
Eerder de geheime dienstquote:
Alleen JM was er toen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is nog weer 10 jaar ouder!
Je staat er toch maar 1 keer in, dus ik gun het je welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:17 schreef ToT het volgende:
Niemand die in de platenkast wil?
Dan ikke wel!
Ik ben beetje moe.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:17 schreef ToT het volgende:
Dan ikke wel!
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je staat er toch maar 1 keer in, dus ik gun het je wel
Ik ben daar een keer verdwaald.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:17 schreef ToT het volgende:
Dan ikke wel!
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer verdwaald.
Dat was best eng hoor![]()
Allemaal van die zeer obscure deuntjes
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer verdwaald.
Dat was best eng hoor![]()
Allemaal van die zeer obscure deuntjes
Ik overdrijf graagquote:
De hele map is misschien een beetje veel van het goede, maar eentje uit die map kan geen kwaad. Leren we meteen de ware Piet_Piraat kennenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De map met meest vage tunes heb ik nog nooit gedraaid.
Je moet dat rustig opbouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De hele map is misschien een beetje veel van het goede, maar eentje uit die map kan geen kwaad. Leren we meteen de ware Piet_Piraat kennen
Urbanus is immer goedquote:
quote:
quote:
quote:
Heb geen idee?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:37 schreef knokkels het volgende:
Cage The Elephant![]()
Kende ik die nou via jou, Piet?
Of ik kende ze al.quote:
* knokkels verbergt zijn stormram onder zijn lange jas en sluipt richting de deur van de platenkastquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef robdriessen het volgende:
Het codewoord is
"ROB LAAT MIJ IN GODSNAAM IN DIE PLATENKAST OM DE AVOND NOG EEN BEETJE TE REDDEN!"
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
Ik als rasechte Queen-hater moet het echt met je eens zijn!
Italo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
De kast in met jou. Er uit ben je toch allangquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels verbergt zijn stormram onder zijn lange jas en sluipt richting de deur van de platenkast
Dat wil best wat zeggen, want heel goed is deze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De kast in met jou. Er uit ben je toch allang
Doet me denken aan een topic dat een goede bekende van me een tijd geleden op FOK! heeft geopend: ONZ / Hond die lijkt op post iconquote:
Mijne ook niet. Snel even eenmalig gedownloadquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n nummer gaat mijn m'n HD nooit halen.
Ik draai beide albums grijs. Disclosurequote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne plaat. Disclosure was ook in mijn meest recente show aanwezig.
Verzoekje dan. Eva Simons - Policeman.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Snel even eenmalig gedownload
Misty, heb je iets met je haar gedaan?quote:
Misty, die pillen he.. Heb je ze getest?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misty, heb je iets met je haar gedaan?
Zo'n strak broekje past goed na wat anabolen kuurtjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misty, die pillen he.. Heb je ze getest?
Jij?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat was het weer. Wie kaapt de stream.
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:06 schreef Fogel het volgende:
Klopt het dat Bow Wow Wow op de backup stream is? VLC was het nl eerst niet met de URL eens maar nu hoor ik wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |