Heb geen idee?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:37 schreef knokkels het volgende:
Cage The Elephant![]()
Kende ik die nou via jou, Piet?
Of ik kende ze al.quote:
* knokkels verbergt zijn stormram onder zijn lange jas en sluipt richting de deur van de platenkastquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef robdriessen het volgende:
Het codewoord is
"ROB LAAT MIJ IN GODSNAAM IN DIE PLATENKAST OM DE AVOND NOG EEN BEETJE TE REDDEN!"
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
Ik als rasechte Queen-hater moet het echt met je eens zijn!
Italo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
De kast in met jou. Er uit ben je toch allangquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels verbergt zijn stormram onder zijn lange jas en sluipt richting de deur van de platenkast
Dat wil best wat zeggen, want heel goed is deze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De kast in met jou. Er uit ben je toch allang
Doet me denken aan een topic dat een goede bekende van me een tijd geleden op FOK! heeft geopend: ONZ / Hond die lijkt op post iconquote:
Mijne ook niet. Snel even eenmalig gedownloadquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n nummer gaat mijn m'n HD nooit halen.
Ik draai beide albums grijs. Disclosurequote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne plaat. Disclosure was ook in mijn meest recente show aanwezig.
Verzoekje dan. Eva Simons - Policeman.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Snel even eenmalig gedownload
Misty, heb je iets met je haar gedaan?quote:
Misty, die pillen he.. Heb je ze getest?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misty, heb je iets met je haar gedaan?
Zo'n strak broekje past goed na wat anabolen kuurtjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misty, die pillen he.. Heb je ze getest?
Jij?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat was het weer. Wie kaapt de stream.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |