SCv2quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik krijg geen contact. Shoutcast V1 of V2?
V1, maar ik hou 'm nu bezet...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik krijg geen contact. Shoutcast V1 of V2?
En ik was degene die Piet aansprak, ism Rob omdat Piet toen een keer iets had gezegd over een backupserver.quote:
En wij zijn Piet en knokkels eeuwig dankbaar terwijl we wachten op bericht van de Gupdokter dat Gup en Frosty weer bij hun positieven zijnquote:
Ach, ik heb net ook 3,5 uur gedraaid en ik wordt ook maar door 2 mensen bedankt...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ik was degene die Piet aansprak, ism Rob omdat Piet toen een keer iets had gezegd over een backupserver.
Bij deze, dank voor de deuntjes bij het schoonmakenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ik heb net ook gedraaid en ik wordt ook maar door 2 mensen bedankt...
Mag ik mens drie vier dan zijn?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ik heb net ook 3,5 uur gedraaid en ik wordt ook maar door 2 mensen bedankt...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij deze, dank voor de deuntjes bij het schoonmaken![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mag ik mens drie dan zijn?
Bedankt!
Nu ben je mens 4quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mag ik mens drie dan zijn?
Bedankt!
Dat dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:17 schreef GodmotherR49 het volgende:
dank aan alle DJ's
![]()
en mensjes achter de schermen
Ik had begrepen dat de originele setup ondertussen ook weer werkte. Maar ik ben redelijk out of the loop deze dagenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Maar moet ik de back up vrij maken voor Rob?
Ligt er aan wat je nu draait, dan kan ik even checken...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de originele setup ondertussen ook weer werkte. Maar ik ben redelijk out of the loop deze dagen
Je gaat ons toch niet vertellen dat je nog een leven ergens anders hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de originele setup ondertussen ook weer werkte. Maar ik ben redelijk out of the loop deze dagen
Nina Simone.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je nu draait, dan kan ik even checken...
Die scheen toch nog niet te werken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets van jou...quote:Wordt nu afgespeeld : Final Level
Final Level op Radio49,quote:
Avond, Gtaboyquote:
Da, Da, Da...?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hey hallo!
Ik was deze vandaag nog aan het luisteren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hey hallo!
Ik was deze vandaag nog aan het luisteren.
* knokkels swings his bootyquote:
Volume beetje hoog?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:25 schreef knokkels het volgende:
* knokkels kijkt even of zijn hart nog op de goede plek zit.
Zo dan. Dat was even een binnenkomertje
Ow wat gaaf zeg!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef renwan het volgende:
Hallo! Even een vraagje want misschien zijn hier wel mensen met interesse, ik heb een Pioneer DDJ-Ergo K staan die een beetje stof staat te happen al een jaar lang. Werkt perfect, met stofkap, rugtas en kabels.
Misschien iemand interesse?
Hoeveel vraag je erveur?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef renwan het volgende:
Hallo! Even een vraagje want misschien zijn hier wel mensen met interesse, ik heb een Pioneer DDJ-Ergo K staan die een beetje stof staat te happen al een jaar lang. Werkt perfect, met stofkap, rugtas en kabels.
Misschien iemand interesse?
Nope, alternatieve stream, aangezien we momenteel even niet kunnen connecten met de echte stream.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik luister gewoon via radio49. Jullie niet?
Ik ging anders los op Owner of a Lonely Heart hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, alternatieve stream, aangezien we momenteel even niet kunnen connecten met de echte stream.
Staat het linkje al in de OP?
Nah, goed El Presidente volumequote:
Ook niet verkeerd!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ging anders los op Owner of a Lonely Heart hoor.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, alternatieve stream, aangezien we momenteel even niet kunnen connecten met de echte stream.
Staat het linkje al in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |