SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
In verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet te beluisteren.
Tot nader bericht kunt je via:
Piet_Piraat met http://ppsound.myl2mr.com/
MadMaster met http://madmaster.myl2mr.com/
toch naar enkele DJ's luisteren.
Nieuwe &verse info (11/7/2016) :quote:Hallo Fogel.
Dit is knokkels.
Kun je het volgende even in de OP zetten?
http://radio49.myl2mr.com/
Daarbij vermeldend, dat de streaminfo bij Knokkels bekend is, en bij Piet, en bij MadMaster.
Dank u
[ Bericht 2% gewijzigd door Fogel op 11-07-2016 20:20:42 ]
Kan toch gewoon, die R49 backup zit nog in testfase.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar ik had voor vanavond iets voorbereid...
Okee, ik niet. Was aan het testen.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar ik had voor vanavond iets voorbereid...
Moet nog even beetje op gang komen op deze alternatieve manier DJ's laten draaien wanneer R49 plat ligt.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Waarom worden dingen niet even afgestemd?
Ik melde rond 18.00 uur dat ik vanavond live zou gaan draaien...
Nee, daar gaat het niet om, leef je uit...quote:Op maandag 11 juli 2016 19:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Okee, ik niet. Was aan het testen.
Dus jij kunt gewoon hoor
Je kunt nu toch ook live gaan draaien op de tijdelijke nieuwe stream?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dat gemist, was ergens anders bezig. Sorryquote:Op maandag 11 juli 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Ga ik nu niet meer redden, moet de boel eerst opnieuw opstarten na 2 dagen non stop draaien.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist, was ergens anders bezig. Sorry
Zie DM
Je kunt om 20:00
Kun je 20:30 uur wel redden dan?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga ik nu niet meer redden, moet de boel eerst opnieuw opstarten na 2 dagen non stop draaien.
Ga je gang...
Oeh! Goodiequote:Op maandag 11 juli 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan vanaf 21.00 uur wel wat doen, kan Knokkels ook even rommelen...
quote:Op maandag 11 juli 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die is wel vreemd inderdaad..quote:Op maandag 11 juli 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg trouwens geen connectie via de website, The server is off-line or unreachable...
Wanneer je wat aan de site veranderd gaat ie alleen weer werken wanneer je change server gebruikt.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, die is wel vreemd inderdaad..
De server is namelijk niet veranderd.
http://87.117.197.33:27521/stream.m3u
Via de Listen2myradio app doet 'ie het wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, die is wel vreemd inderdaad..
De server is namelijk niet veranderd.
klik
Ah, check.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je wat aan de site veranderd gaat ie alleen weer werken wanneer je change server gebruikt.
Krijg je ander IP en poort, 60 sec wachten en werkt http stream weer.
tags werken ook via foobar. Andere mediaspelers niet getest, want die gebruik ik zelf nietquote:Op maandag 11 juli 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via de Listen2myradio app doet 'ie het wel.
Met tags én afbeeldingen van de uitvoerenden zelfs...
Dat zit er ook wel in inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nadat ik PC middag uit had wilde hetzelfde IP ook niet meer.
Ik luister via tablets en tesmartphones, dus geen Foobar en zo...quote:Op maandag 11 juli 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
tags werken ook via foobar. Andere mediaspelers niet getest, want die gebruik ik zelf niet
Anders wordt je wel op je schouder getikt...quote:Op maandag 11 juli 2016 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer dit uit de testfase is dan kunnen we rooster gewoon gebruiken tot Muis weer opgeknapt is ( Voor haar hopelijk snel), vereist alleen iets meer op de tijd letten aan eind van de show
Als 11letterig weg is kan ik het doen. Zeg maar wat er in moet.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders wordt je wel op je schouder getikt...
Kan iemand (11!!) de benodigde info in de OP plaatsen?
Op de PC werkt M3U link prima, de stream op die pagina is daarmee wel overbodig.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister via tablets en tesmartphones, dus geen Foobar en zo...
Dat mag Knokkels roepen, ik heb niet alle info, geloof ik...quote:Op maandag 11 juli 2016 20:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als 11letterig weg is kan ik het doen. Zeg maar wat er in moet.
Voor jou wel, maar niet iedereen weet van de hoed en de rand en zo.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de PC werkt M3U link prima, de stream op die pagina is daarmee wel overbodig.
Jij hebt ook de infoquote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag Knokkels roepen, ik heb niet alle info, geloof ik...
http://radio49.myl2mr.com/quote:Op maandag 11 juli 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Zeg maar wat er in de OP moet.
Zoiets van:
Op dit moment kunnen DJ's niet inloggen bij Radio 49. De roosterfunctie werkt wel. DJ's letten zelf op de begin- en eindtijd van hun show. De DJ's zijn via de volgende links te beluisteren:
Naam 1: link
Naam 2: link
Naam 3: link
Lock is eraf, ga je gang. (ding gaat automatisch erop als een mod iets aanpast)quote:Op maandag 11 juli 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Fogel heeft al wijzigingen in de OP aangebracht, waardoor ik er als user nu niet meer bij kan. Verdere wijzigingen in de OP zijn dus voorbehouden aan iemand met een mod-functie.
Ik stel voor om dat nu even te doen, dan kan iedereen er bij...quote:Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uhh die doet het niet nu. Krijg je alleen weer aan de gang met ander IP en poort.
Die van jou werkt nog wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uhh die doet het niet nu. Krijg je alleen weer aan de gang met ander IP en poort.
Die kunnen weg lijkt me wanneer de algemene R49 goed op poten staat.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Blijven de streams van PP en MadMaster die nu in de OP staan, gewoon bestaan? Of gaan PP en MadMaster ook uitzenden via http://radio49.myl2mr.com/ ??
Yep en dan aan de gang houden, blijft adres steeds hetzelfdequote:Op maandag 11 juli 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel voor om dat nu even te doen, dan kan iedereen er bij...
Ook als je 'm tijdelijk stil zet, dat IP-adres + poortnummer blijft volgens mij gereserveerd...quote:Op maandag 11 juli 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep en dan aan de gang houden, blijft adres steeds hetzelfde
ow wacht ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet, want The server is off-line or unreachable....
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel voor om dat nu even te doen, dan kan iedereen er bij...
Stop even met uitzenden, reset de boel en daarna mag je de hele avond draaien.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
ow wacht ja.
Hmmm.. dan moet het via control panel denk ik. Ja, sorry, ook nieuwe materie voor mij, dit
Had mijn PC uitgezet, IP en poort waren hetzelfde maar http werkte niet meer toen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook als je 'm tijdelijk stil zet, dat IP-adres + poortnummer blijft volgens mij gereserveerd...
Jij zit achter een proxy of hebt je IP verhuld?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had mijn PC uitgezet, IP en poort waren hetzelfde maar http werkte niet meer toen.
Change server deed de truc
Je hebt trouwens best kans dat je maar vanaf 1 gekoppeld IP-adres kan draaien, dus alleen Knokkels nu dan...quote:Op maandag 11 juli 2016 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had mijn PC uitgezet, IP en poort waren hetzelfde maar http werkte niet meer toen.
Change server deed de truc
quote:
Ah!quote:Op maandag 11 juli 2016 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkels is nog wat aan het finetunen.
Kwestie van uitproberen, volgens mij heb je alleen gegevens nodig om in te stellen, IP, poort en wachtwoord.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt trouwens best kans dat je maar vanaf 1 gekoppeld IP-adres kan draaien, dus alleen Knokkels nu dan...
quote:
Lijkt mij ookquote:Op maandag 11 juli 2016 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kwestie van uitproberen, volgens mij heb je alleen gegevens nodig om in te stellen, IP, poort en wachtwoord.
Ook dat is uitproberen, ik denk het niet wanneer gelijk daarna.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik was weer met 400 verschillende dingen bezig![]()
Maar wanneer het IP gelijk blijft, is er geen probleem.
Zodra de show stopt, en iemand anders gaat draaien, zou het IP dus veranderen?
Nee, dat realiseerde ik me ook toen ik het ging doen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook dat is uitproberen, ik denk het niet wanneer gelijk daarna.
Neuh dat niet. Wel gaan bijna alle cookies eraf bij afsluiten PCquote:Op maandag 11 juli 2016 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zit achter een proxy of hebt je IP verhuld?
Ik heb net firefox ook even afgesloten, ik denk dat het IP adres nu gewoon hetzelfde blijft.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kwestie van uitproberen, volgens mij heb je alleen gegevens nodig om in te stellen, IP, poort en wachtwoord.
Wanneer je nu change server doet werkt website ook weer, verandert IP en poort alleenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, dat realiseerde ik me ook toen ik het ging doen.
Volgens mij pas wanneer de computer wordt afgesloten.
Knokkels onze geniale technicus.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Heb nog steeds de melding: The server is off-line or unreachable op de website...
Luister je naar de stream van Piet Piraat? Als je iets hoort, hoef je niet te disconnecten.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:51 schreef markje1 het volgende:
[..]
Heb dit topic net gevonden en ben misschien een van die hardnekkige, moet ik disconnecten?
Nee hoor je mag gewoon blijven.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:51 schreef markje1 het volgende:
[..]
Heb dit topic net gevonden en ben misschien een van die hardnekkige, moet ik disconnecten?
quote:
Ha, Markjequote:Op maandag 11 juli 2016 20:51 schreef markje1 het volgende:
[..]
Waar luister je naar dan? Naar Gup op radio49.nl of de stream van Piet?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:03 schreef markje1 het volgende:
Tot nu toe klinkt het wel lekker afwisselend, weer eens wat anders dan playlisten zoeken op youtube of spotify.
Nee, dat was vannacht tussen 03:00 en 03:30quote:
Ieder voor zich dus?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:07 schreef knokkels het volgende:
Tussenoplossing voor de DJ's
Maak een account aan op:
Listen2MyRadio.
Ga naar:
Control Panel
Streamtype: IceCastv2
Daarna bij Stream Details aan de rechterkant:
Icecast Admin Panel:
Klik op vermelde IP adres.
Daarna
Klik op Server Status
Rechtermuisknop op M3U
Paste dát adres in het topic/OP
De roosteraars kunnen een show aanmaken via het roosterprogramma, maar die heeft geen link met de tijdelijke luisterlink. Dus de DJ's moeten een hand-off doen.
Hand-off:
een paar minuten voordat de show afloopt, even in DM bij de volgende DJ
op 2 minuten even een herinnering naar de opkomende DJ
op 60, 50, 40, 30, 20, 10, 0 seconden even een herinnering naar de opkomende DJ
Ja, ieder voor zich. Dan heb je een vast IP adres wanneer je inlogt. Met deze R49 niet. Wanneer die door X mensen gebruikt wordt.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ieder voor zich dus?
Ik begrijp er niet veel van...
Kortom, we gaan terug naar allemaal aparte radio stations?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ieder voor zich. Dan heb je een vast IP adres wanneer je inlogt. Met deze R49 niet. Wanneer die door X mensen gebruikt wordt.
Maar ik kan ook het eea missen, ben wat wazig vandaag
Ja dat is het probleem.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg inmiddels nergens meer connectie, dus ik ga wat anders doen...
Maar waarom verandert dat IP-adres dan steeds?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem.
Elke keer dat het IP verandert, moet je die handmatig veranderen in je DJ programma vanuit de icecast admin panel.
Het is een boel getest.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt mij sowieso wat te ingewikkeld. Ik wacht geduldig tot Muis weer thuis is en Gup op z'n donder geeft. Hopelijk is dat snel.
Leuk geintje van Listen2MyRadio, gok ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom verandert dat IP-adres dan steeds?
Ik heb bij mijn eigen station nog steeds hetzelfde IP adres en heb al meerdere keren gereboot, uitgelogd en zo. Ik gebruik daar alleen Shoutcast, net als Piet...quote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuk geintje van Listen2MyRadio, gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |