Ook als je 'm tijdelijk stil zet, dat IP-adres + poortnummer blijft volgens mij gereserveerd...quote:Op maandag 11 juli 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep en dan aan de gang houden, blijft adres steeds hetzelfde
ow wacht ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet, want The server is off-line or unreachable....
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel voor om dat nu even te doen, dan kan iedereen er bij...
Stop even met uitzenden, reset de boel en daarna mag je de hele avond draaien.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
ow wacht ja.
Hmmm.. dan moet het via control panel denk ik. Ja, sorry, ook nieuwe materie voor mij, dit
Had mijn PC uitgezet, IP en poort waren hetzelfde maar http werkte niet meer toen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook als je 'm tijdelijk stil zet, dat IP-adres + poortnummer blijft volgens mij gereserveerd...
Jij zit achter een proxy of hebt je IP verhuld?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had mijn PC uitgezet, IP en poort waren hetzelfde maar http werkte niet meer toen.
Change server deed de truc
Je hebt trouwens best kans dat je maar vanaf 1 gekoppeld IP-adres kan draaien, dus alleen Knokkels nu dan...quote:Op maandag 11 juli 2016 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had mijn PC uitgezet, IP en poort waren hetzelfde maar http werkte niet meer toen.
Change server deed de truc
quote:
Ah!quote:Op maandag 11 juli 2016 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkels is nog wat aan het finetunen.
Kwestie van uitproberen, volgens mij heb je alleen gegevens nodig om in te stellen, IP, poort en wachtwoord.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt trouwens best kans dat je maar vanaf 1 gekoppeld IP-adres kan draaien, dus alleen Knokkels nu dan...
quote:
Lijkt mij ookquote:Op maandag 11 juli 2016 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kwestie van uitproberen, volgens mij heb je alleen gegevens nodig om in te stellen, IP, poort en wachtwoord.
Ook dat is uitproberen, ik denk het niet wanneer gelijk daarna.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik was weer met 400 verschillende dingen bezig![]()
Maar wanneer het IP gelijk blijft, is er geen probleem.
Zodra de show stopt, en iemand anders gaat draaien, zou het IP dus veranderen?
Nee, dat realiseerde ik me ook toen ik het ging doen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook dat is uitproberen, ik denk het niet wanneer gelijk daarna.
Neuh dat niet. Wel gaan bijna alle cookies eraf bij afsluiten PCquote:Op maandag 11 juli 2016 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zit achter een proxy of hebt je IP verhuld?
Ik heb net firefox ook even afgesloten, ik denk dat het IP adres nu gewoon hetzelfde blijft.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kwestie van uitproberen, volgens mij heb je alleen gegevens nodig om in te stellen, IP, poort en wachtwoord.
Wanneer je nu change server doet werkt website ook weer, verandert IP en poort alleenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, dat realiseerde ik me ook toen ik het ging doen.
Volgens mij pas wanneer de computer wordt afgesloten.
Knokkels onze geniale technicus.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Heb nog steeds de melding: The server is off-line or unreachable op de website...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |