Ik werk ook gewoon op de laptop waarmee ik uitzend, dus dat kan misschien ook een dingetje zijn...quote:Op maandag 11 juli 2016 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar toen we het hadden op een ander station, was het een issue met timing. Alleen weet ik daar het fijne niet meer van, en degene die daar meer over weet, zit in Amerika, damn time differences.
Heb je 'm al op 256 kbps draaien?quote:Op maandag 11 juli 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon op de laptop waarmee ik uitzend, dus dat kan misschien ook een dingetje zijn...
Nee, hij staat nog op de R49 settings, 192 Kbps.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je 'm al op 256 kbps draaien?
Nah, het is serverside. Een instelling in het script. Weet ik 80% zeker.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon op de laptop waarmee ik uitzend, dus dat kan misschien ook een dingetje zijn...
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk, al die tijdelijke zenders, maar ik mis de échte uurtjes op Radio 49 wel.
Is er al nieuws over Muis?
Die passen er wel mooi bij.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:14 schreef ToT het volgende:
Verrek Piet, ik zie nu pas dat je mijn paintjes op je page hebt!![]()
![]()
Ik mis Radio49 ookquote:Op maandag 11 juli 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk, al die tijdelijke zenders, maar ik mis de échte uurtjes op Radio 49 wel.
Is er al nieuws over Muis?
Vraag me af wat er gebeurt wanneer je Gup nu uitzet?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat nou het probleem is met R49 of heb je geen idee?
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me af wat er gebeurt wanneer je Gup nu uitzet?
Dan is het helemaal stil vanuit R49...quote:Op maandag 11 juli 2016 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me af wat er gebeurt wanneer je Gup nu uitzet?
Het aparte is dat je wel gewoon verbinding met server krijgt.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het helemaal stil vanuit R49...
Zo lang er hier helemaal geen uitsluitsel gegeven wordt, blijft het zoiets als dit:quote:Op maandag 11 juli 2016 18:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het aparte is dat je wel gewoon verbinding met server krijgt.
Vermoedens, maar ik heb geen toegang tot het script.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat nou het probleem is met R49 of heb je geen idee?
En wat draait ie als eerste.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:51 schreef knokkels het volgende:
And......... we are UP!
Radio49 Backup
Algemene inlog trouwens.
Meneer Kaktus - Doet ie het of doet ie het nietquote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:51 schreef knokkels het volgende:
And......... we are UP!
Radio49 Backup
Algemene inlog trouwens.
het echoapparaat is kapot het echoapparaat is kapot HET ECHOAPPARAAT IS KAPOT HET ECHOAPPARAAT IS KAPOTquote:
Sja, euhh.. ik was vergeten mijn testdingetje even te muten. is het mijn mic niet, is het wel wat andersquote:Op maandag 11 juli 2016 18:59 schreef ToT het volgende:
Ah beter idd, en je knalt er als een malle door!
Herman Finkers, nadat hij een stotteraar had laten zien hoe een echo-apparaat werkte, antwoordde die: "DededaDAAR huhuhuHEB je tetetetoch neniet zo'n duur appappappaparaat voor nuhnenodig?"quote:Op maandag 11 juli 2016 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
het echoapparaat is kapot het echoapparaat is kapot HET ECHOAPPARAAT IS KAPOT HET ECHOAPPARAAT IS KAPOT
Nou ja, dan is die listenercount een beetje van het padje af. Ik luister ook, en de rest dus ook ... en toch staat ie op 1quote:
Ik meld me wel via PM. Ik moet eerst nog een uitzending in elkaar draaien (daar ben ik trouwens al mee bezig). En ik hoop gewoon dat Muis weer snel thuis is. Om haar gezondheid natuurlijk, maar ook om Gup op z'n donder te geven.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, euhh.. ik was vergeten mijn testdingetje even te muten. is het mijn mic niet, is het wel wat anders![]()
Maar goed, voor degenen die de inlog ook zouden willen, kommaarkommaar
quote:Op maandag 11 juli 2016 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Herman Finkers, nadat hij een stotteraar had laten zien hoe een echo-apparaat werkte, antwoordde die: "DededaDAAR huhuhuHEB je tetetetoch neniet zo'n duur appappappaparaat voor nuhnenodig?"![]()
En je moet refreshen om de titel te kunnen zien!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, dan is die listenercount een beetje van het padje af. Ik luister ook, en de rest dus ook ... en toch staat ie op 1
Het rooster is nog te gebruiken, DJ moet alleen wel zelf op de eindtijd letten.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, euhh.. ik was vergeten mijn testdingetje even te muten. is het mijn mic niet, is het wel wat anders![]()
Maar goed, voor degenen die de inlog ook zouden willen, kommaarkommaar
Je kunt nog een boel instellen op pagina.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, dan is die listenercount een beetje van het padje af. Ik luister ook, en de rest dus ook ... en toch staat ie op 1
oeh! Een ouderwetse DJ handoffquote:Op maandag 11 juli 2016 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het rooster is nog te gebruiken, DJ moet alleen wel zelf op de eindtijd letten.
Daar kwam ik achter, vandaar dat de listenercount nu wel werkt. Sort offquote:Op maandag 11 juli 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt nog een boel instellen op pagina.
Je hebt ook nog andere skin.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar kwam ik achter, vandaar dat de listenercount nu wel werkt. Sort off
Maar dat je er niet vanaf gedonderd word als er niemand na je wiltd draaien terwijl je nog een kwartier in je playlist hebt staan?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het rooster is nog te gebruiken, DJ moet alleen wel zelf op de eindtijd letten.
Deze skin is best ruk hequote:
Nee joh, dat doen ze alleen bij SecondLife.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dat je er niet vanaf gedonderd word als er niemand na je wiltd draaien terwijl je nog een kwartier in je playlist hebt staan?
Je kunt er niet afgedonderd worden wanneer je doordraait.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dat je er niet vanaf gedonderd word als er niemand na je wiltd draaien terwijl je nog een kwartier in je playlist hebt staan?
Indeedeequote:
Ik ben ook uit de oude doosquote:
Zo praat je niet over je moeder, jongemanquote:
Qua online DJ'en hequote:Op maandag 11 juli 2016 19:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder, jongeman
Koffie smaakt immer goedquote:Op maandag 11 juli 2016 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De koffie zal dan wel goed gesmaakt hebben.
gudver. Momentquote:Op maandag 11 juli 2016 19:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu issie offline door veranderingen, had ik ook. Krijg je ineens andere IP en poort
Sterker nog, daar heb ik de volledige weekendploeg van Epson door ziek zien worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij kent de DE koffie automaten van eind jaren 90 niet
hoiquote:
Epson was al een aflopend verhaal toen het opgericht werdquote:Op maandag 11 juli 2016 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sterker nog, daar heb ik de volledige weekendploeg van Epson door ziek zien worden.
Maar goed, de melkpoeder was dan ook groen uitgeslagen.
Ja die staan aan. En ik heb verbinding. IP / poort enzo zijn ook niet veranderd, en toch krijgt ie geen verbinding. Weird mênquote:Op maandag 11 juli 2016 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij Theme Options kun je ook tags en aantal luisteraars aanvinken
en met de retro skin?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja die staan aan. En ik heb verbinding. IP / poort enzo zijn ook niet veranderd, en toch krijgt ie geen verbinding. Weird mên
Op knop change server drukken en die invoeren heb ik gedaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja die staan aan. En ik heb verbinding. IP / poort enzo zijn ook niet veranderd, en toch krijgt ie geen verbinding. Weird mên
ik pik gewoon het streamadres uit de icecast admin pagequote:Op maandag 11 juli 2016 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op knop change server drukken en die invoeren heb ik gedaan.
Nee, dat kan kloppen. Aangezien deze net wegviel, dacht ik "joh, we doen het even overnieuw"quote:Op maandag 11 juli 2016 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Kan het kloppen dat gewoon dezelfde plaat als net weer wordt gedraaid? Doe jij dat, Knokkels? Of pakt die website uit zichzelf de eerder gedraaide muziek weer op?
Okéquote:Op maandag 11 juli 2016 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, dat kan kloppen. Aangezien deze net wegviel, dacht ik "joh, we doen het even overnieuw"
Er bliept iets.quote:
Ah! Jij bent die winamperquote:Op maandag 11 juli 2016 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ah winamp streaming werkt natuurlijk wel ok.
neuh, ik heb winamp alleen als backup omdat ik geen zin heb om eers dertig andere plugins te moeten dlen/updaten.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah! Jij bent die winamper![]()
* knokkels kan nu ook mensen kicken![]()
![]()
Maar dat doe ik nie. Ik ben liev
quote:Op maandag 11 juli 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
En tags werken nu ook in Foobar.
Via http werkt stream niet meer?
wacht. wat?quote:
Jij gaat nu draaien?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
hoi
ik kom zo weer in de lucht. Denk ik.
ik ben nu zelfs aan het draaienquote:
VLC geeft nu ook netjes tags meequote:Op maandag 11 juli 2016 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken en gebruik Foobar niet. De stream wordt bij mij in de browser afgespeeld via VLC Media Player.
Als ik in VLC afspeel wel, ja. Maar nu heb ik gewoon een groot, zwart browserscherm, met alleen dat wegwerkers-pionnetje van VLC, meer niet.quote:
Op verzoek heb ik een Radio49 Backup gemaakt, voor iedereen beschikbaar.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn show weer in de kast en ga wat anders doen...
Leuk, maar ik had voor vanavond iets voorbereid...quote:Op maandag 11 juli 2016 19:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op verzoek heb ik een Radio49 Backup gemaakt, voor iedereen beschikbaar.
Kan toch straks, na Knokkels?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar ik had voor vanavond iets voorbereid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |