Ik zag er ineens heel oud uit toen ik mijn muur had geschuurdquote:Op maandag 11 juli 2016 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik verf maakt me dat niet minder wijs, tot zover deze eerste wijze uitspraak.
Ik weer niet eens hoe grijs ik ben omdat ik het telkens weer bijverf, en dat doe ik al jaren, wel maar max. 4 x per jaar, meestal zijn het een keer of 3, teveel is slecht voor je haar.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zag er ineens heel oud uit toen ik mijn muur had geschuurd
Nou ik ben grijs, fuck it, ik voel me van binnen jongquote:Op maandag 11 juli 2016 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een streven naar een uiterlijk dat bij mijn innerlijk past, en ik zie daar geen rol in weggelegd voor een oude man grijze met baard.
Nee, geen baas.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Swiebertje is toch best wel baas? Tenminste.. In de generatie voor mij?
Maar met een goed hart.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen baas.
Want geen personeel en zo, wel slechts zwerver...
Vraag het even aan Ian...quote:Op maandag 11 juli 2016 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit hier New Order te luisteren en opeens flitst me de gedachte door het hoofd: wat als Ian Curtis geen zelfmoord had gepleegd en JD gewoon door was gegaan, had hun muziek zich dan gewoon ontwikkeld zoals NO dat deed, alleen met een andere zanger, of hadden we dan totaal andere muziek gekregen?
Was heel erg in de stijl van Susanne Sundfor.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adje Random, heb zelf ook geen idee wat het allemaal precies is.
Wel gevarieerd...
ik ben nu ook ingetuned, even bijkomen op de bankquote:Op maandag 11 juli 2016 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schakel net zelf toevallig in, ben op pad.
Remix van Talking Heads nu...
quote:
occuered, ja?quote:Error has Occuered
wij hadden gisteren letterlijk 3 regendruppelsquote:Op maandag 11 juli 2016 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]Lekker man!
Ja hier is er helaas geen zon. Ja af en toe een minuut of 2.
quote:Op maandag 11 juli 2016 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
In het zuiden is het heerlijk, zonnetje schijnt, 25 °C.
Meteen van genieten.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]Tofjens!
Op dit specifieke moment schijnt hier de zon ook eventjes!
quote:Op maandag 11 juli 2016 16:41 schreef knokkels het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)onalds-personeel-aan![]()
![]()
Die Amerikaanse toeristen vooral
Thank you for taking us here! I love the McDonalds
Ik vond het filmpje wel deelbaar.quote:
Als ik die Mac gast zou zijn zou ik er in dit specifieke geval niet van staan te kijken als ik me niet zou kunnen beheersen en dat wijf een knal voor haar 'harses' zou geven.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje wel deelbaar.
Dat IQ van die muts is dan weer niet deelbaar, blijft er zo weinig van over he.
Geen idee of het, zoals in het artikel vermeld stond, over een Happy Meal ging, iets over een deur die niet open mocht lijkt me logischer. Die andere dame is daarover aan het gillen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik die Mac gast zou zijn zou ik er in dit specifieke geval niet van staan te kijken als ik me niet zou kunnen beheersen en dat wijf een knal voor haar 'harses' zou geven.
Dat lag al te lang waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
Die medewerker ook die eten terug ging gooien![]()
Dat verbaasde me nog het meest van allemaal!quote:Op maandag 11 juli 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee of het, zoals in het artikel vermeld stond, over een Happy Meal ging, iets over een deur die niet open mocht lijkt me logischer. Die andere dame is daarover aan het gillen.
|Maar goed, dan nog is het wel hartstikke treurig
Die medewerker ook die eten terug ging gooien![]()
Beetje dom ook, je kunt beter met diepgevroren hamburgers gooien die komen harder aan.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verbaasde me nog het meest van allemaal!
Die werkt daar inmiddels vast niet meer!
Nou ja, die rietjes he, die geven nare kleine sneetjes natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje dom ook, je kunt beter met diepgevroren hamburgers gooien die komen harder aan.
Live show is altijd beter!quote:Op maandag 11 juli 2016 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Weer een paar 100 songs toegevoegd aan de Auto DJ.
Zijn er wat dat betreft nog wensen?
Misschien vanavond een live show doen?
Wat is dit?quote:Op maandag 11 juli 2016 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Live show is altijd beter!
En dit verklaart misschien ook waarom de stream ineens zo haperde!
Ik draai nu al bijna 36 uur non-stop met Mixxx zonder dat verbindingen wegvallen, Mixxx vast slaat of zo.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Live show is altijd beter!
En dit verklaart misschien ook waarom de stream ineens zo haperde!
Ik heb het de laatste paar dagen wat druk gehadquote:
Zou kunnen, maar toen we het hadden op een ander station, was het een issue met timing. Alleen weet ik daar het fijne niet meer van, en degene die daar meer over weet, zit in Amerika, damn time differences.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |