Ik dacht gelezen te hebben dat ze er zonder halo 2 minuten over doen en met halo 10 minuten.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:06 schreef Bluurgh het volgende:
Wat ik daarvan las ging het om de procedure en niet om de snelheid. ofzo. Kan het verkeerd gelezen hebben...
quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:16 schreef Geralt het volgende:
https://www.instagram.com/p/BHy8ocPA8BG/!
Uh huh. Als JB niet gaat commentatoren na z'n carreire samen met DC ben ik zéér teleurgesteld in deze wereldquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:11 schreef matig het volgende:
Lol "Fernando Alfonso i think his name is"
quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:16 schreef Geralt het volgende:
https://www.instagram.com/p/BHy8ocPA8BG/!
Betere kansen voor Max is alleen maar mooi natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:41 schreef Klummie het volgende:
http://www.gpblog.nl/6266(...)lijk-weer-gridstraf/
Max stapte volgens mij al bij de 5e ECU in die Red Bull in...quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:25 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet niet waar ik het gelezen heb, maar Max schijnt al bij zijn 5e CPU te zijn (met dank aan Kvyat?). Dus Max is ook binnenkort aan de beurt.
Dat heb je wellicht in dit topic gelezen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:25 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet niet waar ik het gelezen heb, maar Max schijnt al bij zijn 5e CPU te zijn (met dank aan Kvyat?). Dus Max is ook binnenkort aan de beurt.
Klopt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:25 schreef Meike26 het volgende:
'Zelf kan Verstappen er weinig aan doen, want toen hij in Spanje instapte bij Red Bull, had voorganger Daniil Kvyat al drie CE's gebruikt'.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Klopt.
http://www.f1today.net/nl(...)pen-in-komende-races
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 14-07-2016 om 15:09:02We're being invaded... 😳 @RedBullGames #PokemonGo #F1 https://t.co/rxoeRMCKt2 reageer retweet
Goed punt !quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:20 schreef Jigzoz het volgende:
Misschien toch maar eens de namen van die banden veranderen. Zo is er wel erg veel 'soft'.
Supersoft (nu ultra) - soft (nu super) - medium (nu soft) - hard (nu medium) - superhard (nu hard)?
Interessant. Iemand trouwens wel eens bedacht waar wielen en brokstukken heen gaan als ze door zo'n canopy worden afgeketst? De lucht in... en waar ze met deze snelheden neerkomen? God Knows Where, maar ik vraag me af of dat veiliger is dan hoe het nu gaat....quote:
Of gewoon iedere race 'soft', 'medium', en 'hard' noemen wat je meeneemt. Maakt het voor de fans een stuk duidelijker. Wat maakt het precies uit hoe ultra hard of uber soft de band is waar ze mee racen...?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:20 schreef Jigzoz het volgende:
Misschien toch maar eens de namen van die banden veranderen. Zo is er wel erg veel 'soft'.
Supersoft (nu ultra) - soft (nu super) - medium (nu soft) - hard (nu medium) - superhard (nu hard)?
Misschien iets met de reputatie van de leverancier?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:11 schreef caspervc het volgende:
[..]
Of gewoon iedere race 'soft', 'medium', en 'hard' noemen wat je meeneemt. Maakt het voor de fans een stuk duidelijker. Wat maakt het precies uit hoe ultra hard of uber soft de band is waar ze mee racen...?
Ja maar dat gaat weer niet omdat je gedurende het seizoen met vele verschillende soorten asfalt te maken hebt. Die harde band is op straten circuits compleet onbruikbaar. En de ultra softs zullen op een circuit als Silverstone en Monza weer minder goed werken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:57 schreef Coelho het volgende:
Eigenlijk heb je maar 3 sets nodig, de UltraSofts, de Softs en de Hards. Dan zijn de verschillen een stuk groter omdat je de tussenliggende types eruit haalt. En vervolgens verplicht je ze nog steeds dat ze 2 compounds moeten gebruiken. Of nog beter, alle 3.
Onzin, op sommige circuits gaat de ultra soft nog geen ronde mee, dus dan zou die niet bruikbaar zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:57 schreef Coelho het volgende:
Eigenlijk heb je maar 3 sets nodig, de UltraSofts, de Softs en de Hards. Dan zijn de verschillen een stuk groter omdat je de tussenliggende types eruit haalt. En vervolgens verplicht je ze nog steeds dat ze 2 compounds moeten gebruiken. Of nog beter, alle 3.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:57 schreef opreis het volgende:
Max zou wel weer een enorm statement maken door weer de ferrari's en ricciardo te verslaan
Vond em niet zó bijzonder eigenlijk. Hij houdt auto goed onder controle, maar gaat er vooral langs omdat Rosberg een foutje maakte.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:22 schreef Inbox4me het volgende:
Wat maakte de inhaalactie van Verstappen op Rosberg precies zo speciaal: bijzondere lijn? Volle bak erin terwijl je afwijkt van de racelijn en niet weet of er grip is? Snelheid? Combi?
Combinatie van het metéén reageren en dan buitenlangs er voorbij gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:22 schreef Inbox4me het volgende:
Wat maakte de inhaalactie van Verstappen op Rosberg precies zo speciaal: bijzondere lijn? Volle bak erin terwijl je afwijkt van de racelijn en niet weet of er grip is? Snelheid? Combi?
Inderdaad de snelheid waarmee hij op het foutje van Rosberg reageert en gelijk inhaalt, op een manier en een plek 'waar het eigenlijk niet kan'.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Combinatie van het metéén reageren en dan buitenlangs er voorbij gaan.
Volledige artikel: http://ht.ly/tyuq301ZiM5quote:Force India has labelled it 'ridiculous' that teams are allowed to help cure gearbox problems over the radio, but are banned from warning drivers about imminent brake failure.
The Silverstone-based team was left disappointed at the Austrian Grand Prix that it could not alert its drivers to major problems with their brakes.
In the end, Sergio Perez suffered a left front brake failure which pitched him off the track and into the barriers.
In the wake of the FIA stewards deeming it okay that Nico Rosberg was helped with a 'critical' gearbox problem at the British Grand Prix – albeit the team went too far in then helping him avoid repeat trouble – Force India has made it clear it is not happy with the situation.
Force India COO Otmar Szafnauer told Motorsport.com: “I personally think it is ridiculous to say you have a gearbox problem, but you cannot say you have a brake problem.
“The brakes slow you down, the gearbox makes you go. Usually making you go doesn't get you in trouble, it is not being able to slow down that gets you in trouble.
[...]
En met een bak meer snelheid Bakkets en Maggots in kwam, maar dat is de downforce van Redbull natuurlijk. En in zo'n situatie aas je continue op een fout van de ander lijkt mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond em niet zó bijzonder eigenlijk. Hij houdt auto goed onder controle, maar gaat er vooral langs omdat Rosberg een foutje maakte.
absoluut terechte klacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Volledige artikel: http://ht.ly/tyuq301ZiM5
Terechte klacht, lijkt me.
Zeer terechte klacht. Compleet absurd en eens met Force Indiaquote:
Pics van je zusje.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
M'n zusje is goftedomme tot zondag in Budapest...en gaat niet naar de F1, hoe durft ze.
De reacties op die site zijn briljant:quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Volledige artikel: http://ht.ly/tyuq301ZiM5
Terechte klacht, lijkt me.
quote:Maybe all those former world champions comparing Max to the likes of Senna and Schumacher are right. It is difficult not to hype the boy it appears his dad just crafted a racing machine. The theory behind his tyre management is that his dad would beat the crap out of him if he wasted too many as they were the most expensive aspect of kart racing for the family.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |