Ze willen niet alle verantwoordelijkheid en skills bij de driver weghalen denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:33 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk het doel van deze maatregel? Alle teams hebben toch mensen die analiseren en die het antwoord weten, het is toch niet zo dat ze bij mercedes meer antwoorden/betere antwoorden hebben dan bijvoorbeeld haas.
Dus ik zie niet waar precies het voordeel zit en waarom ze dat voordeel proberen te verbieden.
Het is een overreactie op de teamradio's van 2 jaar geleden, waar coureurs (vooral) tijdens de VT werd verteld dat ze voor een bocht 5 meter later moesten remmen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:34 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ze willen niet alle verantwoordelijkheid en skills bij de driver weghalen denk ik.
verschil daar in is dat ze Massa nooit letterlijk gezegd hebben te schuiven, en daarmee ook geen regels gebroken hebben. Dat is hier zeer duidelijk wél het geval.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Boete voor het team, net als Ferrari bij de teamorders in Hockenheim 2010.
En dan volgend jaar de regel maar weer schrappen.
Ik vond de regel tegen teamorders net zo zinloos als deze regel, dus wat mij betreft mag 'ie overboord.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
verschil daar in is dat ze Massa nooit letterlijk gezegd hebben te schuiven, en daarmee ook geen regels gebroken hebben. Dat is hier zeer duidelijk wél het geval.
Vraag is in hoeverre dat onwenselijk is. In alle andere sporten krijgen de sporters ook directe coaching op hun speelstijl, looplijnen, etc.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is een overreactie op de teamradio's van 2 jaar geleden, waar coureurs (vooral) tijdens de VT werd verteld dat ze voor een bocht 5 meter later moesten remmen.
Over dat soort berichten werd best veel gezeurd op fora. Mij maakt het ook niet uit wat er over de radio gezegd wordt.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:37 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Vraag is in hoeverre dat onwenselijk is. In alle andere sporten krijgen de sporters ook directe coaching op hun speelstijl, looplijnen, etc.
En aangezien wij lekker meeluisteren is het nog vermakelijk ook
twitter:MTron400 twitterde op zondag 10-07-2016 om 18:38:12#NBCSN is replaying the #BritishGP right now, in the states, so we might have a rosberg decision after THIS race. reageer retweet
Dan krijg je gecontroleerde races.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Over dat soort berichten werd best veel gezeurd op fora. Mij maakt het ook niet uit wat er over de radio gezegd wordt.
Naar mijn idee moeten teamorders verboden worden maar mag er vrij gepraat worden over zuiver technische zaken van de auto.quote:
teamorders zul je nooit kunnen uitbannen, daarom zijn ze uiteindelijk weer toegestaan. Ze doen het gewoon via codetaal.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:41 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Naar mijn idee moeten teamorders verboden worden maar mag er vrij gepraat worden over zuiver technische zaken van de auto.
De geit is gemolkenquote:Op zondag 10 juli 2016 18:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
teamorders zul je nooit kunnen uitbannen, daarom zijn ze uiteindelijk weer toegestaan. Ze doen het gewoon via codetaal.
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk dat de FIA een referendum uitschrijft over Rosberg.
Die gaat ie nooit winnen bij de fansquote:Op zondag 10 juli 2016 18:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk dat de FIA een referendum uitschrijft over Rosberg.
Dat is trouwens de regel waar het om draait en ik gok dat ze zeker willen weten dat het probleem met de zevende versnelling op een failure zou uitdraaien. Het is dus minder overduidelijk dan menigeen verkondigt.quote:Number Two - Indication of a critical problem with the car. Any message may only be used if a failure of component or system is imminent and potentially terminal.
quote:Op zondag 10 juli 2016 19:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat is trouwens de regel waar het om draait en ik gok dat ze zeker willen weten dat het probleem met de zevende versnelling op een failure zou uitdraaien.
quote:The problematic line wasn't the message on how to fix Rosberg's car, but rather "Avoid 7th gear", which could be considered coaching the driver.
Klopt, maar als hij hem wél had gebruikt, was er dan iets stukgegaan? Want dan mag het blijkbaar dus wel.quote:
Denk je niet dat falende remmen bij Checo daar ook onder vallen?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Number Two - Indication of a critical problem with the car. Any message may only be used if a failure of component or system is imminent and potentially terminal.
Om 20.30 komt op Ziggo een samenvattingquote:Op zondag 10 juli 2016 19:11 schreef truedestiny het volgende:
Waar kan ik uitgebreide highlights vinden van de race?
Ja, dat gevalletje Checo vond ik ook raar. Ik zeg niet dat Rosberg wel of niet gestraft moet worden, ik maak alleen uit de regels op dat het misschien toch wel een grijs gebied kan zijn en dat het daarom zo lang duurt.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk je niet dat falende remmen bij Checo daar ook onder vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |