Dus ze gaan hem sowieso straffen, ze weten alleen nog niet hoe. Als het maar geen gridpenalty wordt want de overtreding heeft zeker invloed gehad op de uitslag van deze race.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inderdaadtwitter:AndreMeekes twitterde op zondag 10-07-2016 om 18:21:38The FIA is still investigating Rosberg, As it's the first fail and it will cause a precedent, they still need some time to decide.... reageer retweet
wie is Suarez, en wanneer gebruiken ze een bal?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:24 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat zal je nooit helemaal uit de weg gaan.
Zie bijvoorbeeld Suarez die een bal uit het doel sloeg, met rood eraf ging maar wel de wedstrijd won.
Of je zou in elk geval moeten bekijken wat de winst is geweest en aan de hand daarvan straffen, maar dat is wel erg subjectief.
Voetbalquote:Op zondag 10 juli 2016 18:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wie is Suarez, en wanneer gebruiken ze een bal?
Ik ken niets van basketbal![]()
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wie is Suarez, en wanneer gebruiken ze een bal?
Ik ken niets van basketbal![]()
Kvyat z'n motivatie moet er ook onder geleden hebben en het is al een jongen waarvan in zijn tijd bij Red Bull duidelijk is geworden dat hij moeite heeft om met druk om te gaan, die weet nu heel goed dat zijn tijd bij Red Bull erop zit.quote:
Dan hadden ze dat al wel laten weten.quote:
Hij is 22. Ik neem aan dat hij niet denkt dat zijn F1 carrière er op zit.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kvyat z'n motivatie moet er ook onder geleden hebben en het is al een jongen waarvan in zijn tijd bij Red Bull duidelijk is geworden dat hij moeite heeft om met druk om te gaan, die weet nu heel goed dat zijn tijd bij Red Bull erop zit.
Ik ben ook bang dat ze er een soort officiële waarschuwing of een boete voor het team van maken oid...quote:
Boete voor het team, net als Ferrari bij de teamorders in Hockenheim 2010.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ze er een soort officiële waarschuwing of een boete voor het team van maken oid...
Punten aftrek?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ze er een soort officiële waarschuwing of een boete voor het team van maken oid...
Dan kunnen ze toch net zo goed die regel weer afschaffen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk het doel van deze maatregel? Alle teams hebben toch mensen die analiseren en die het antwoord weten, het is toch niet zo dat ze bij mercedes meer antwoorden/betere antwoorden hebben dan bijvoorbeeld haas.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Boete voor het team, net als Ferrari bij de teamorders in Hockenheim 2010.
En dan volgend jaar de regel maar weer schrappen.
Leeftijd doet er niet eens zo toe, velen gingen hem in het Red Bull Junior programma voor die op jonge leeftijd het toneel verlieten en niet opgepikt werden door andere teams.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is 22. Ik neem aan dat hij niet denkt dat zijn F1 carrière er op zit.
Ze willen niet alle verantwoordelijkheid en skills bij de driver weghalen denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:33 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk het doel van deze maatregel? Alle teams hebben toch mensen die analiseren en die het antwoord weten, het is toch niet zo dat ze bij mercedes meer antwoorden/betere antwoorden hebben dan bijvoorbeeld haas.
Dus ik zie niet waar precies het voordeel zit en waarom ze dat voordeel proberen te verbieden.
Het is een overreactie op de teamradio's van 2 jaar geleden, waar coureurs (vooral) tijdens de VT werd verteld dat ze voor een bocht 5 meter later moesten remmen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:34 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ze willen niet alle verantwoordelijkheid en skills bij de driver weghalen denk ik.
verschil daar in is dat ze Massa nooit letterlijk gezegd hebben te schuiven, en daarmee ook geen regels gebroken hebben. Dat is hier zeer duidelijk wél het geval.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Boete voor het team, net als Ferrari bij de teamorders in Hockenheim 2010.
En dan volgend jaar de regel maar weer schrappen.
Ik vond de regel tegen teamorders net zo zinloos als deze regel, dus wat mij betreft mag 'ie overboord.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
verschil daar in is dat ze Massa nooit letterlijk gezegd hebben te schuiven, en daarmee ook geen regels gebroken hebben. Dat is hier zeer duidelijk wél het geval.
Vraag is in hoeverre dat onwenselijk is. In alle andere sporten krijgen de sporters ook directe coaching op hun speelstijl, looplijnen, etc.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is een overreactie op de teamradio's van 2 jaar geleden, waar coureurs (vooral) tijdens de VT werd verteld dat ze voor een bocht 5 meter later moesten remmen.
Over dat soort berichten werd best veel gezeurd op fora. Mij maakt het ook niet uit wat er over de radio gezegd wordt.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:37 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Vraag is in hoeverre dat onwenselijk is. In alle andere sporten krijgen de sporters ook directe coaching op hun speelstijl, looplijnen, etc.
En aangezien wij lekker meeluisteren is het nog vermakelijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |