twitter:MTron400 twitterde op zondag 10-07-2016 om 18:38:12#NBCSN is replaying the #BritishGP right now, in the states, so we might have a rosberg decision after THIS race. reageer retweet
Dan krijg je gecontroleerde races.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Over dat soort berichten werd best veel gezeurd op fora. Mij maakt het ook niet uit wat er over de radio gezegd wordt.
Naar mijn idee moeten teamorders verboden worden maar mag er vrij gepraat worden over zuiver technische zaken van de auto.quote:
teamorders zul je nooit kunnen uitbannen, daarom zijn ze uiteindelijk weer toegestaan. Ze doen het gewoon via codetaal.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:41 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Naar mijn idee moeten teamorders verboden worden maar mag er vrij gepraat worden over zuiver technische zaken van de auto.
De geit is gemolkenquote:Op zondag 10 juli 2016 18:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
teamorders zul je nooit kunnen uitbannen, daarom zijn ze uiteindelijk weer toegestaan. Ze doen het gewoon via codetaal.
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk dat de FIA een referendum uitschrijft over Rosberg.
Die gaat ie nooit winnen bij de fansquote:Op zondag 10 juli 2016 18:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk dat de FIA een referendum uitschrijft over Rosberg.
Dat is trouwens de regel waar het om draait en ik gok dat ze zeker willen weten dat het probleem met de zevende versnelling op een failure zou uitdraaien. Het is dus minder overduidelijk dan menigeen verkondigt.quote:Number Two - Indication of a critical problem with the car. Any message may only be used if a failure of component or system is imminent and potentially terminal.
quote:Op zondag 10 juli 2016 19:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat is trouwens de regel waar het om draait en ik gok dat ze zeker willen weten dat het probleem met de zevende versnelling op een failure zou uitdraaien.
quote:The problematic line wasn't the message on how to fix Rosberg's car, but rather "Avoid 7th gear", which could be considered coaching the driver.
Klopt, maar als hij hem wél had gebruikt, was er dan iets stukgegaan? Want dan mag het blijkbaar dus wel.quote:
Denk je niet dat falende remmen bij Checo daar ook onder vallen?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Number Two - Indication of a critical problem with the car. Any message may only be used if a failure of component or system is imminent and potentially terminal.
Om 20.30 komt op Ziggo een samenvattingquote:Op zondag 10 juli 2016 19:11 schreef truedestiny het volgende:
Waar kan ik uitgebreide highlights vinden van de race?
Ja, dat gevalletje Checo vond ik ook raar. Ik zeg niet dat Rosberg wel of niet gestraft moet worden, ik maak alleen uit de regels op dat het misschien toch wel een grijs gebied kan zijn en dat het daarom zo lang duurt.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk je niet dat falende remmen bij Checo daar ook onder vallen?
De FIA is al jaren niet geloofwaardig....quote:Op zondag 10 juli 2016 19:10 schreef Geralt het volgende:
Nog steeds geen beslissing
Man man man.
Volgens de regels mag het niet. Dat is klip en klaar. Als je regels maakt dan hang je daar sancties aan. Dan hoef je echt niet zo lang na te denken omdat je een precedent aan het scheppen bent etc.
Bullshit dit weer. FIA laat zich weer danig kennen. Nog meer als blijkt dat het wel mocht en Nico geen straf krijgt. Zeker als je kijkt naar vorige GP waar men niets mocht zeggen tegen Checo. Dat was onveiliger dan dit. Veel onveiliger. Dus op veiligheid kunnen ze het al niet gooien. Waar ze het wel op gooien is mij een raadsel.
Als Max die 2de plek niet krijgt gooit de FIA zijn reputatie (wat daar nog van over is dan) compleet ten grabbel en zou het een aanfluiting van het zuiverste water zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |