SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor
Friday12
Lenny_Leonard
Syntos
Sarasi
Funzel
Xummon
Hawaii_Tim
PeeJie_
LastPost
schuimpjes
Team Mystic
Poekie1993
Franknfurter
Ceased2Be
Badr_Harry
Team Instinct
Gutanoth
rubensanti
Gesloten
Skysherrif
Shadowkid053
toekito
Pokéballs
Pokéballs! Is hier echt uitleg over nodig?
Incense
Gedurende 30 minuten meer kans dat er Pokémon naar de jou komen.
Lucky Eggs
Dubbel xp gedurende 30 minuten.
Lure Module
Werkt bijna hetzelfde als Incense alleen activeer je dit op een Pokéstop in plaats van op jezelf. Andere spelers kunnen hier ook gebruik van maken.
Egg Incubator
Om je Pokémon eggs uit te laten komen het je een Incubator nodig. Aan het begin krijg je er eentje met oneindig aantal uses. Je kan ook nog incubators krijgen/kopen met een beperkt aantal uses.
Razz Berry
Verhoog de kans om je volgende Pokémon te vangen. Gebruik deze dus alleen bij Pokémon met een oranje of rode cirkel.
Potion
Heal je Pokémon voor 20 hp.
Revive
Revive een Pokémon die het loodje heeft gelegd
Experience
[ Bericht 0% gewijzigd door skysherrif op 10-07-2016 21:53:52 ]
Het is uitgesteld voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:15 schreef tailfox het volgende:
Wanneer komt het officeel uit in Nederland
Lijkt me nepquote:Op zondag 10 juli 2016 12:28 schreef Delibird het volgende:
Pokemon Go: Major Highway Accident After Man Stops In Middle Of Highway To Catch Pikachu
http://www.cartelpress.co(...)ghway-catch-pikachu/
Wow, nice!!quote:Op zondag 10 juli 2016 12:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net twee 10km eggs uitgebroed.
Egg 1: Weedle, 40cp.... FML.
Egg 2: SNOOOOOOOORLAAAAAaaaaaaaxxxx
[ afbeelding ]
Boks ouwe! Als ik weer eens in Maastricht ben zal ik eens even komen helpen met de gyms! Zag trouwens dat Heerlen al flink vol rooien zit, moeten we maar eens een knokploeg op af sturen.quote:
Klopt, ik weet alleen niet of hoe meer balkjes vol, hoe meer damages je doet.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef zforces het volgende:
Het was me trouwens eerder opgevallen dat je pokemon 2 aanvallen hebben en dat deze per pokemon verschillen en dat de blakjes erachter verschillen. Ik merkte net pas in een gevecht hoe je ze moet doen. Wanneer je een blauw balkje of balk vol hebt (linksboven) vol hebt dan moet je je tik even inhouden en dan doe je je special attack. Misschien was het al algemene kennis maar ik wist het nog niet
ik denk eigenlijk dat de zwakkere specials meer balkjes hebben en dat je ze kunt opsparen en vaker achter elkaar doen. Zwaardere aanvallen zoals psychic of hurricane ofzo hebben maar 1 balk. Ze doen veel schade maar je kunt ze maar ongeveer 1 keer in gevecht gebruiken. Dit vermoed ik tenminstequote:Op zondag 10 juli 2016 12:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet alleen niet of hoe meer balkjes vol, hoe meer damages je doet.
Hahhaha dat is ook heel belangrijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:28 schreef Delibird het volgende:
Pokemon Go: Major Highway Accident After Man Stops In Middle Of Highway To Catch Pikachu
http://www.cartelpress.co(...)ghway-catch-pikachu/
quote:Op zondag 10 juli 2016 12:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net twee 10km eggs uitgebroed.
Egg 1: Weedle, 40cp.... FML.
Egg 2: SNOOOOOOOORLAAAAAaaaaaaaxxxx
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juli 2016 13:02 schreef Unites het volgende:
Mwah, ik ben het nu al weer beu eigenlijk. Er is maar 1 Pokéstop bij ons in het dorp, dus dan houdt het al snel op. Toenstraks nog 3 Pokéballen daar gehaald, maar bij de 2de keer even later liep het gehele spel vast. Zo blijft het niet leuk.
Waarschijnlijk over het hoofd gezien. Heb je ook aangegeven in welk team je zit?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Waarom word ik niet automatisch meegenomen met deze topicserie, terwijl ik wel in het vorige topic gepost heb??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2016 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
Mijn rondje door het park heeft best veel opgeleverd:De laatste 2 heb ik nog nooit gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die weedle niet meegerekend dan, die foto heb ik later toegevoegd.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De laatste 2 heb ik nog nooit gezien.
Reinstall? Ik had het na 1e installatie ook. Daarna opgelostquote:Op zondag 10 juli 2016 14:06 schreef silverhill het volgende:
Als ik de app wil starten blijft ie alleen een tijd op dit scherm staan en kapt er daarna mee. Iemand ervaring/suggesties?
[ afbeelding ]
Heb je een recente versie van Android / IoS?quote:Op zondag 10 juli 2016 14:06 schreef silverhill het volgende:
Als ik de app wil starten blijft ie alleen een tijd op dit scherm staan en kapt er daarna mee. Iemand ervaring/suggesties?
[ afbeelding ]
Mooie collectie. golduckquote:Op zondag 10 juli 2016 14:07 schreef Joosie200 het volgende:
Ha, een Psyduck, Seal, Staryu en Magikarp in de pocket. En Team Blauw/#TeamMystic is een feit
Op de terugweg naar huis caterpie, slowpoke, magmar, golduck, squirtle, Spearow en eevee op de hoek van mijn straat gevonden.Magmar is cp88 Slowpoke cp144. Beide zonder problemen gevangen met 1 pokeball. Maar Squirtle met zijn cp63 kostte mij gewoon 8 pokeballs
Krijg je met zo'n hoog level ook andere pokemon?quote:Op zondag 10 juli 2016 14:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Inmiddels lvl 17,9. Ik fiets veel en dat gaat veel sneller dan lopend ookal komen mijn eieren niet uit zelfs als ik langzaam fiets. Ook lopend pakt ie niet alle kms terwijl bij een vriend van me hij meer kms telde dan we liepen. Misschien per model telefoon een afwijking. Heb een pidgeot van 796 de rest is 559 of lager. Had wat lucky eggs gekocht en tactisch ingezet dus vandaar een redelijk hoog lvl terwijl mijn pokemon reltief slap zijn.
quote:Op zondag 10 juli 2016 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
5 km gelopen/gefietst om een f*cking Magikarp te hatchen uit een ei..
Speeltuinen zijn ook leuke blikvangersquote:Op zondag 10 juli 2016 14:25 schreef Maraca het volgende:
Werd best raar aangekeken door 2 oudere mensen toen ik ineens in het grasveldje van de lokale basisschool ging staan
Het ging bij mij om een Pokestop. Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat ik ermee moetquote:Op zondag 10 juli 2016 14:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Speeltuinen zijn ook leuke blikvangers
Nog steeds vooral pidgey, rattata en spearow. Heel soms een enkele hypno of pidgeotto. Als ik met vrienden ben komen zij wel bijvoorbeeld een 50cp pidgey tegen en ik een 200cp.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n hoog level ook andere pokemon?
4.4.4 waar 4.4 of recenter vereist is. Dus dat zou goed moeten zijn. En net nog geupdatequote:Op zondag 10 juli 2016 14:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heb je een recente versie van Android / IoS?
Reboot van je telefoon al geprobeerd?
Alvast bedankt.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:09 schreef Slimpleton het volgende:
[..]
Reinstall? Ik had het na 1e installatie ook. Daarna opgelost
Dat had ik ook de hele tijd! En toen deed hij het ineens welquote:Op zondag 10 juli 2016 14:06 schreef silverhill het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. Ik zag laatst nog zo'n "kinderlure" van een Pokestop bij zo'n kinderspeeltuin. Was aan het twijfelen om er heen te lopen of niet, toch maar omgedraaid..quote:Op zondag 10 juli 2016 14:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Speeltuinen zijn ook leuke blikvangers
quote:Op zondag 10 juli 2016 14:40 schreef PaarseStabilo het volgende:
Iemand enig idee waarom ik nooit melding krijg van dat ik een Pokemon kan vangen? Alleen grijze poppetjes zonder voetjes dat er dichtbij een Pokemon is
''Oh kijk een pidgey! Snel uppen zodat ik lvl 5 ben en een gym kan pakken!''quote:Op zondag 10 juli 2016 14:56 schreef over_hedge het volgende:
Je ziet echt heel veel mensen het spel spelen als je er een beetje op let
Wat trouwens wel beetje lullig is. Tegen de tijd dat het spel echt uit is zijn de gyms al zo sterk dat nieuwe spelers vrij weinig kunnen.
Als je wel cirkeltjes ziet, maar geen Pokémon, laden de sprites niet. Even opnieuw opstarten dan.quote:
Ja ik zie cirkeltjes! Hartelijk dank voor je bijdrage, ik ga het proberen!quote:Op zondag 10 juli 2016 14:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je wel cirkeltjes ziet, maar geen Pokémon, laden de sprites niet. Even opnieuw opstarten dan.
Maar dat zul je altijd hebben... Nieuwe spelers zullen het altijd wel wat lastiger hebben met dit soort spellen denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:56 schreef over_hedge het volgende:
Je ziet echt heel veel mensen het spel spelen als je er een beetje op let
Wat trouwens wel beetje lullig is. Tegen de tijd dat het spel echt uit is zijn de gyms al zo sterk dat nieuwe spelers vrij weinig kunnen.
Boven de ~25km/h vind't ie dat je te snel gaat. Fietsen levert het beste rendement.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heb net al 3 mensen tegengekomen die het ook speelde.
Net even rondgereden in de auto, er kwam helaas geen kilometers bij. Mijn egg ging wel open, zat er een tentacool in.![]()
Over het hoofd gezien? Dat gaat toch automatisch als je in een topicserie meepost?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over het hoofd gezien. Heb je ook aangegeven in welk team je zit?
Hij is nog niet gereekst, dus hij staat niet automatisch je MyAt.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Over het hoofd gezien? Dat gaat toch automatisch als je in een topicserie meepost?
Bij de Pokestop zie je zo'n soort munt, die moet je even laten spinnen en dan krijg je wat items (pokeballs, potions, razzberrys e.d.)quote:Op zondag 10 juli 2016 14:33 schreef Maraca het volgende:
Het ging bij mij om een Pokestop. Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat ik ermee moet
Dit merk je nu alquote:Op zondag 10 juli 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
''Oh kijk een pidgey! Snel uppen zodat ik lvl 5 ben en een gym kan pakken!''
''Oh boy level 5! En ik heb mn pidgey ook op 130CP snel naar de Gym''
''900CP snorlax used body slam. Pidgey fainted''
Ik heb net mn snorlax voor de deur geparkeerd, 650 CP.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit merk je nu alKom met mijn lvl 6 atm niet verder dan tussen de 70-90 CP. Gemiddelde CP in een gym om over te nemen: 300-400 CP. Tot zover dat idee
Tijd om eieren uit te laten komen
En dan krijg je een frickin magikarp
Parking the bus - I choose you Snorlaxquote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb net mn snorlax voor de deur geparkeerd, 650 CP.
Hopen op meer team instinct leden met een 500 cp pokémon. Want met 6 pokémons pakken ze je snorlax wel hoor.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Parking the bus - I choose you Snorlax![]()
Moet je van goede huize komen om een dergelijke gym over te nemen
Aha vandaar.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:15 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Hij is nog niet gereekst, dus hij staat niet automatisch je MyAt.
Ja, door erop te klikken kan je ze met candy en stardust levelen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:56 schreef Feyenoord035 het volgende:
Kan je je pokemons ook sterker maken?
Ja. http://www.iculture.nl/ti(...)es-account-aanmaken/quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe kan je Pokemon GO installeren voor je Iphone? Komt misschien een beetje dom over maar wie kan mij is even helpen. Moet het gewoon via de Amerikaanse store?
Maar dat stardust heb je maar een beetje van toch? En hoeveel cp komt er dan ongeveer bij?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:57 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ja, door erop te klikken kan je ze met candy en stardust levelen.
Je kan dan gewoon weer inloggen met je Google/Pokemon Club account en hebt alles weer.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef Harveo het volgende:
Even een vraagje wat misschien al aan bod is gekomen. Als je via de omweg Pokemon Go installeerd kan je dan uiteindelijk wel verder gaan met je huidige "save" of moet je dan overnieuw beginnen?
Niet dat je dadelijk al redelijk ver bent en dat je de officiële app moet downloaden voor updates e.d.
je krijgt 100 stardust per gevangen pokémon. Daarnaast krijg je soms ook stardust voor een achievement.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:00 schreef Feyenoord035 het volgende:
[..]
Maar dat stardust heb je maar een beetje van toch? En hoeveel cp komt er dan ongeveer bij?
Je kan ALTIJD langs een Pokéstop. Elke 5 minuten kan je items halen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:01 schreef Tjik het volgende:
Ben net begonnen en ging bij een pokestop langs. Staat er dat ik geen pokestop module heb? Deed voor mij dus niks. Hoe werkt dat?
Oke, my bad. Ik opende de pokestop en er gebeurde niksquote:Op zondag 10 juli 2016 16:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je kan ALTIJD langs een Pokéstop. Elke 5 minuten kan je items halen.
Waar jij op doelt is een Lure Module. Die kun je plaatsen op een pokéstop. Je lokt dan Pokemons naar de pokestop. Anderen kunnen er ook van profiteren.
Coins kan je elke 20 uur krijgen als je een of meerdere gyms in handen hebt, rechtboven staat de redeem knop bij de store.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:06 schreef Feyenoord035 het volgende:
Hoe kom je aan coins in de game? Rood ben ik ook, heeft hier een gym kan ik daar dan wat ophalen?
Je moet het logo van de pokestop een draai aan meegeven. Dan geeft ie pokeballs, potions en later eieren en antidotes vrij.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:09 schreef Tjik het volgende:
[..]
Oke, my bad. Ik opende de pokestop en er gebeurde niks
Moet je dan naar de gym lopen? Eigen pokemons erin zijn dan niet nodig?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:09 schreef Delibird het volgende:
[..]
Coins kan je elke 20 uur krijgen als je een of meerdere gyms in handen hebt, rechtboven staat de redeem knop bij de store.
Verdommequote:Op zondag 10 juli 2016 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je moet het logo van de pokestop een draai aan meegeven. Dan geeft ie pokeballs, potions en later eieren en antidotes vrij.
Top en gooi nu deze ff in de op onder downloadsquote:
Ik las dat het om de 5min opnieuw geprobeerd kan worden. Ben iig zelf een rondje gaan fietsen en kwam op de heen en terugweg langs dezelfde plekken. Met een uurtje er tussenin: gewoon 2x items opstrijkenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Tjik het volgende:
[..]
VerdommeStom... volgende keer beter haha
Ik had sinds gisteravond bijna een heel topic aan berichten bij te lezenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Top en gooi nu deze ff in de op onder downloads
http://www.macworld.co.uk(...)phone-in-uk-3642992/
En mensen wtf.. ik slaap even en meteen 150 berichten![]()
Jawel, juist als je een eigen Pokemon erin hebt kan je die coins krijgen. En ja, om Pokemons in de gym te zetten moet je erheen lopen. Zodra je die in handen hebt kun je de coins vanaf overal in de store redeemen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:11 schreef Feyenoord035 het volgende:
[..]
Moet je dan naar de gym lopen? Eigen pokemons erin zijn dan niet nodig?
Ik denk dat het wel veilig isquote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef E-Dubble het volgende:
Is het beter om te wachten op de officiële release of kan je nu ookal veilig coins kopen?
Nja dan koop ik ze maarquote:Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel veilig is
Ze gaan er nu toch niets meer aan doen.. ze moeten gewoon met de hypetrain mee
of ze nu willen of niet
[ afbeelding ]
Om die reden koop ik sowieso nog maar niks tot de officiele release hier. Ga er niet vanuit dat het gereset wordt maar je weet uiteindelijk maar nooitquote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nja dan koop ik ze maarzou wat zijn als ze alles resetten
ik denk dat 50% van de mensen die het nu al spelen dit niet op de locatie die officieel is toegestaan doen.. Dan worden mensen echt wel boosquote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nja dan koop ik ze maarzou wat zijn als ze alles resetten
Ja inderdaad denk je dat je dan een nieuwe burgeroorlog krijgt dus laten we het maar gewoon doenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk dat 50% van de mensen die het nu al spelen dit niet op de locatie die officieel is toegestaan doen.. Dan worden mensen echt wel boos
Nee de kans is groter op sommige plaatsen maar voor de rest is het randomquote:Op zondag 10 juli 2016 16:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vraagje.
Naar mijn idee moet iedereen dezelfde Pokémons in de buurt zien toch?
Ik had net dus dat iemand met hetzelfde level als mij een COMPLEET ANDERE LIJST had.
Zou je wel denken zeker door dat bericht van dat politiebureau met die sandshrewquote:Op zondag 10 juli 2016 16:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vraagje.
Naar mijn idee moet iedereen dezelfde Pokémons in de buurt zien toch?
Ik had net dus dat iemand met hetzelfde level als mij een COMPLEET ANDERE LIJST had.
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:26 schreef Tjik het volgende:
http://www.ad.nl/digitaal(...)-pokemongo~afc928f7/
Fail
Sorry hoor maar ik kan gewoon oplettenquote:Geen oog voor gevaarlijke situaties en andere gebruikers van de openbare ruimte
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef E-Dubble het volgende:
Net geprobeerd munten te kopen maar het gaat niet op ios omdat je met een buitenlands account de app hebt gekocht
Jawel man! Je kan de pokebal ingedrukt houden(cirkel word kleiner) je kan er een curveball naar gooienquote:Op zondag 10 juli 2016 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, een lvl180 Pidgeotto in m'n woonkamer, maar gewoon niet te vangen met een normale pokéball..
Je kan wel een Amerikaanse gift card kopen en zo betalen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef E-Dubble het volgende:
Net geprobeerd munten te kopen maar het gaat niet op ios omdat je met een buitenlands account de app hebt gekocht
Die ring was oranje en ik had gewacht met gooien tot de binnenste ring kleiner was de de omvang van m'n pink. Ik snap er niks van, kon 4x proberen, maar daarna vloog ie weg.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jawel man! Je kan de pokebal ingedrukt houden(cirkel word kleiner) je kan er een curveball naar gooien
Geen idee of het beter werkt maar ik van meeste pokemon evensgoed met 1 bal
Had je geen berry?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die ring was oranje en ik had gewacht met gooien tot de binnenste ring kleiner was de de omvang van m'n pink. Ik snap er niks van, kon 4x proberen, maar daarna vloog ie weg.
Niet met frickin squirtle.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jawel man! Je kan de pokebal ingedrukt houden(cirkel word kleiner) je kan er een curveball naar gooien
Geen idee of het beter werkt maar ik van meeste pokemon evensgoed met 1 bal
Nope, nog level 7 en nog geen Gymbattle gedaan..quote:
Ohja tuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef Delibird het volgende:
[..]
Je kan wel een Amerikaanse gift card kopen en zo betalen.
http://www.ituneskaart.nl/us
Heb je wel zo'n incense gebruikt? dat scheelt best veel.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Net 1 uur ofzo gelopen
Weinig tegen gekomen
Bwhehetwitter:nutellaANDpizza twitterde op zondag 10-07-2016 om 13:44:39Oh my god #PokemonGO https://t.co/xH5E1Vs7MI reageer retweet
Hier zit echt om de 20 meter een pokestop en achter mijn huis zitten 4 gymsquote:Op zondag 10 juli 2016 13:02 schreef Unites het volgende:
Mwah, ik ben het nu al weer beu eigenlijk. Er is maar 1 Pokéstop bij ons in het dorp, dus dan houdt het al snel op. Toenstraks nog 3 Pokéballen daar gehaald, maar bij de 2de keer even later liep het gehele spel vast. Zo blijft het niet leuk.
Quick attack spammen biedt nog wel een kansje op succes, ook met lage levelsquote:Op zondag 10 juli 2016 15:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit merk je nu alKom met mijn lvl 6 atm niet verder dan tussen de 70-90 CP. Gemiddelde CP in een gym om over te nemen: 300-400 CP. Tot zover dat idee
Tijd om eieren uit te laten komen
En dan krijg je een frickin magikarp
Hoeveel CP had je Eevee?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:33 schreef Schuimpjes het volgende:
OMG net mijn Eevee geëvolueerd in een CP841 Vaporeon en een CP674 Magmar kwam er uit mijn 10 km ei
Er is trouwens al bekend in wat Eevee evolueerd he:quote:Op zondag 10 juli 2016 17:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh Gawd. Ik heb nu een Eevee met 270CP. Dat wordt hemels.
Als dit waar is; OH GAWD LORD SWEET JESUS YES! Jolteon <3quote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er is trouwens al bekend in wat Eevee evolueerd he:
Is de 2e aanval van Eevee Body Slam, dan wordt het een Jolteon, is het Swift dan krijg je Vaporeon en je krijgt Flareon als de tweede aanval Dig is.
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als dit waar is; OH GAWD LORD SWEET JESUS YES! Jolteon <3
Ik had gisteravond een Voltorb in m'n bed liggen maar had nog maar 2 Pokeballs. En dat ging dus niet goed.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Caught 28, Seen 29. Kut Nidorans zijn sneller weg dan misdadigers van plaats delict.
Maar ik wil helemaal geen Vaporeonquote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is de 2e aanval van Eevee Body Slam, dan wordt het een Jolteon, is het Swift dan krijg je Vaporeon en je krijgt Flareon als de tweede aanval Dig is.
Ik ging vanmiddag op pokestop jacht. Ik kwam met minder balls terug.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik had gisteravond een Voltorb in m'n bed liggen maar had nog maar 2 Pokeballs. En dat ging dus niet goed.
Dan kies je een andere Eevee uit om te evolueren.quote:
Ik zag geen muntquote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Bij de Pokestop zie je zo'n soort munt, die moet je even laten spinnen en dan krijg je wat items (pokeballs, potions, razzberrys e.d.)
Als het goed is ze zoiets:quote:Op zondag 10 juli 2016 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zag geen muntKreeg een melding dat er een slot beschikbaar is
Ah!quote:Op zondag 10 juli 2016 18:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als het goed is ze zoiets:
[ afbeelding ]
gewoon over dat plaatje swipen
Nice, Flareon is de mooiste! En ik heb er met dig als second attackquote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd als chanant genoeg om naar buiten te gaan en pokemons te gaan vangen. Laat staan dat ik een mede trainer aanspreek.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:12 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond weer op jacht met een meisje wat ik vannacht leerde kennen.
En vandaag met m'n moeder een wandeling gemaakt, er is hier in the middle of nowhere echt geen Pokémon of Pokéstop te bekennen man.
Fok! is overwegend rood, Spijkenisse overwegend geel en blauw (althans de gyms). Denk niet dat het veel uitmaakt, zou gewoon voor rood gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Een waterding gevangen, de rest hier is pidges en zubats :/
Is er nog iets nuttigs aan teams? Welke kleur voor Rotterdam?
Teams zijn vooral belangrijk voor de gyms. Je kan een gym proberen te veroveren van een team met een andere kleur, maar je kan ook trainen in een gym van je eigen kleur. Je Pokémon gaan dan niet knock-out als ze een gevecht verliezen, dus het scheelt je revives en levert je XP op. Lukt het je om een gym van je eigen kleur te verslaan, dan kan je een Pokémon erbij plaatsen. Voor andere spelers is het dan moeilijker je gym te pakken, en kan je waarschijnlijk langer van de bonus genieten die je krijgt. Gratis muntjes!quote:Op zondag 10 juli 2016 18:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Een waterding gevangen, de rest hier is pidges en zubats :/
Is er nog iets nuttigs aan teams? Welke kleur voor Rotterdam?
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd als chanant genoeg om naar buiten te gaan en pokemons te gaan vangen. Laat staan dat ik een mede trainer aanspreek.
Ditch the kakuna.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:11 schreef esv7 het volgende:
Vandaag even over het dorp gelopen en wel een kwartier achter een magmar aangelopen, kon hem niet krijgen.
Ook heb ik nu een kakuna van 62 cp en een weedle van 85cp, maar als ik gewoon de kakuna naar beedril evolueer kan die beedril dan uiteindelijk net zo sterk worden als dat ik die weedle naar beedril evolueer(na kakuna)?
Anders moet ik nog aardig wat weedle's vangen.
Als je toch in een klein gehucht woont is een beetje concurrentie misschien wel leuk. Ik snap wel dat het leuker is met andere maar wild vreemden aanspreken is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]Ik vind het gewoon leuk joh. Gisteren twee uur met twee medetrainers rondgelopen en geëindigd bij eentje thuis met een biertje en twee katten. Ze zijn wel Mystic, maar goed dan houden we de gyms gewoon even mis.
Holy moley da's een hoop stopsquote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
vanuit de woonkamer in bereik van 3 pokestops
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemden aanspreken gaat een stuk makkelijker als je een aanknopingspunt hebt, zoals in dit geval Pokémonquote:Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je toch in een klein gehucht woont is een beetje concurrentie misschien wel leuk. Ik snap wel dat het leuker is met andere maar wild vreemden aanspreken is niet echt mijn ding.
Hoi schatje, samen spelen?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
jellyquote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best watquote:Op zondag 10 juli 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
80mb verbruikt in 3 dagen met alleen Pokémon GO. Het gaat hard.
hoeveel uur?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
valt dan nog meequote:Op zondag 10 juli 2016 18:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kan ik niet zien. Maar ongeveer 2 uur per dag, is dus 10 uur ofzo>
Ik ook. Rotvogelquote:Op zondag 10 juli 2016 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moest er drie keer over doen om Pidgeotto te vangen
Ik heb hem op CP83...quote:Op zondag 10 juli 2016 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook. RotvogelMaar ik heb hem nu ook met cp141. Is nu naast slowpoke met cp144 de beste die ik heb op lvl 6
Niet veel energie in steken. laat je level groeien en investeer in een pidgy met 100cp+ als je level 5-6 bent.quote:
Ik probeer het ook een beetje low key te doen op straat inderdaad. Vanmorgen een gym voor een gebouw van RWS ook niet aangevallen omdat ik dan zo midden op straat stil stondquote:Op zondag 10 juli 2016 18:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd als chanant genoeg om naar buiten te gaan en pokemons te gaan vangen. Laat staan dat ik een mede trainer aanspreek.
Dat gevoel had ik. Totdat ik langs een gym reed en dacht; Fuck it.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik probeer het ook een beetje low key te doen op straat inderdaad. Vanmorgen een gym voor een gebouw van RWS ook niet aangevallen omdat ik dan zo midden op straat stil stond
Geen idee, soms heb ik er 3 in 10 minuten om vervolgens 3 uur niks te zien.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
Is het normaal dat je thuis constant Pokémon op bezoek krijgt. Ik vang er zo 10 in een uur tijd. Net een meowth. Van level 5 naar 7 zonder t huis te vertalen.
Soms een uur niks, maar verder een constante stroom, ik vind t best.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee, soms heb ik er 3 in 10 minuten om vervolgens 3 uur niks te zien.
Ik woon in Groningen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je toch in een klein gehucht woont is een beetje concurrentie misschien wel leuk. Ik snap wel dat het leuker is met andere maar wild vreemden aanspreken is niet echt mijn ding.
Vaak wel maar soms krijg ik een paar uur niks, dan herstart ik mijn telefoon. Dat lijkt te werken maar kan bijgeloof zijn. Ohja ik woon op exeggcutes nest, dat is best handig.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
Is het normaal dat je thuis constant Pokémon op bezoek krijgt. Ik vang er zo 10 in een uur tijd. Net een meowth. Van level 5 naar 7 zonder t huis te verlaten.
Nope.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Volgens mij staat hij erin voor iOS???![]()
Ik zie iig een app: "Go catch 'm all", is dat 'm?
Oh zo´n nest is dus een ding in pokemongo? Leuk bedacht.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vaak wel maar soms krijg ik een paar uur niks, dan herstart ik mijn telefoon. Dat lijkt te werken maar kan bijgeloof zijn. Ohja ik woon op exeggcutes nest, dat is best handig.
10 minuten werk (ruim geschat) is moeite?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Godverdomme, ik wil het spelen!![]()
En nee, niet dat ik moeite moet doen ervoor. Hij moet gewoon legaal beschikbaar komen in de Appstore.
Dankje, Ik verzin het net ter plekke, is niet echt een ding.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh zo´n nest is dus een ding in pokemongo? Leuk bedacht.
Dan is het een kutidee.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dankje, Ik verzin het net ter plekke, is niet echt een ding.
Ja precies, ben een tijdje geleden 2 uur bezig geweest om pokemon blue te spelen op een iPad. Dat was het wel waard.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef Narcotical het volgende:
[..]
10 minuten werk (ruim geschat) is moeite?
Gaat meer om de onbekende risico's die eraan verbonden zitten. Leuk om het een weekje eerder te spelen maar het zal maar vies backfire'enquote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon net een maand! Dan ga ik er niet mee zitten rommelen alleen om een spelletje "illegaal" te krijgen. (Weet ff het goede woord niet.)quote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Overschat ze niet hoorquote:Op zondag 10 juli 2016 19:38 schreef Narcotical het volgende:
Zal allemaal wel loslopen denk ik. Als ze echt niet hadden gewild dat mensen via dit soort omwegen toch gaan spelen hadden ze er wel voor gezorgd dat hier nog niks te doen was of dat we er gewoon niet in konden
Je hebt een iPhone maak ik uit je eerdere post op? Is dan alleen maar een kwestie van een accountje in een andere store aanmaken, is geen rommelen aan want is gewoon de officiele store waar je dan vandaan download. Maar keuze is aan jou natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 19:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon net een maand! Dan ga ik er niet mee zitten rommelen alleen om een spelletje "illegaal" te krijgen. (Weet ff het goede woord niet.)
de apk downloader, die te verkrijgen is via een link op de voorpagina van dit subforum, is geverifieerd door Niantic Inc zelf, dus ik zou niet weten waarom ze dit zouden beschouwen als illegaal...quote:Op zondag 10 juli 2016 19:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat meer om de onbekende risico's die eraan verbonden zitten. Leuk om het een weekje eerder te spelen maar het zal maar vies backfire'en
quote:Op zondag 10 juli 2016 19:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb best geduld hoor.
Haha, wat jij wil danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Dan moet ik eerst opzoeken hoe dat allemaal werkt = moeite doen. Dus nee.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je hebt een iPhone maak ik uit je eerdere post op? Is dan alleen maar een kwestie van een accountje in een andere store aanmaken, is geen rommelen aan want is gewoon de officiele store waar je dan vandaan download. Maar keuze is aan jou natuurlijk
quote:Op zondag 10 juli 2016 19:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb best geduld hoor.
Oh men, ik ben verslaafd. En bezit de gym in de straat, samen met mn vriendje. KwaitnaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Mocht je van gedachten veranderen wil ik het je best even uitleggen in een PBtje ofzo, zo moeilijk is het namelijk allemaal nietquote:Op zondag 10 juli 2016 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst opzoeken hoe dat allemaal werkt = moeite doen. Dus nee.
Echt, ik wacht wel!
Wat willen ze doen? Ik heb een officiële apk van de google play store, ik speel alleen niet in de landen waar het uit is. Ze hebben juridisch geen poot om op te staan, dan moet IEDEREEN gereset worden.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat meer om de onbekende risico's die eraan verbonden zitten. Leuk om het een weekje eerder te spelen maar het zal maar vies backfire'en
Eind augustus pas??quote:Op zondag 10 juli 2016 19:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? Ik heb een officiële apk van de google play store, ik speel alleen niet in de landen waar het uit is. Ze hebben juridisch geen poot om op te staan, dan moet IEDEREEN gereset worden.
Daarnaast gaat het niet om een weekje, de huidige prognose is eind augustus.
Ja de roll-out is vertraagd vanwege de server problemenquote:Op zondag 10 juli 2016 19:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eind augustus pas??![]()
Zit ik hier te wachten..
Komt omdat de servers overcrowded zijn. Dit komt omdat iedereen buiten de officiele gebieden speelt xDquote:Op zondag 10 juli 2016 19:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eind augustus pas??![]()
Zit ik hier te wachten..
Waardoor iedereen buiten de officiële gebieden speeltquote:Op zondag 10 juli 2016 19:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Komt omdat de servers overcrowded zijn. Dit komt omdat iedereen buiten de officiele gebieden speelt xD
Ik snap niet dat ze gewoon geen tijdelijke servers huren voor een maandje. 20%valt altijd wel af.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waardoor iedereen buiten de officiële gebieden speeltHeerlijk dit
Ja dat had ik begrepen maar ik wist nog niet dat het zo lang zou duren voordat je hem officieel kon downloaden. Maar eens overwegen om hem uit een buitenlandse Appstore te halenquote:Op zondag 10 juli 2016 19:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Komt omdat de servers overcrowded zijn. Dit komt omdat iedereen buiten de officiele gebieden speelt xD
Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 10 juli 2016 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen maar ik wist nog niet dat het zo lang zou duren voordat je hem officieel kon downloaden. Maar eens overwegen om hem uit een buitenlandse Appstore te halen
Te bedenken dat ze in Australië nog slapenquote:Op zondag 10 juli 2016 20:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Wil ik net even een rondje gaan lopen, liggen de servers er weer uit
Hey hallo, over 5 minuten wordt je in de TV SC verwacht.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:23 schreef Maraca het volgende:
Het heeft dus geen zin om een avondwandelingetje te maken?
Maar... maar.. ik heb eindelijk verbinding en ik heb mijn 10k van mijn Fitbit nog niet gehaald en enquote:Op zondag 10 juli 2016 20:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hey hallo, over 5 minuten wordt je in de TV SC verwacht.
Ga maar een lekker rondje lopen. Vang maar een mooie Pokèmonquote:Op zondag 10 juli 2016 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar... maar.. ik heb eindelijk verbinding en ik heb mijn 10k van mijn Fitbit nog niet gehaald en en
quote:Op zondag 10 juli 2016 20:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga maar een lekker rondje lopen. Vang maar een mooie Pokèmon
Moest ook opnieuw inloggen, maar heb mijn hele Pokemoncollectie (3 stuksquote:Op zondag 10 juli 2016 20:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan het zijn dat ze mensen resetten?
Ik was opeens uitgelogd... Dus ik ging opnieuw inloggen en toen moest ik helemaal opnieuw beginnen..
Maar ik weet ook niet zeker of ik op de goede Gmail ben ingelogd
Hoeveel CP is de zubat? Welk level ben jequote:Op zondag 10 juli 2016 20:42 schreef Narcotical het volgende:
Ik zit al de hele dag op 1 zubat candy te wachten zodat ik hem kan evolven
143 en level 10quote:Op zondag 10 juli 2016 20:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoeveel CP is de zubat? Welk level ben je
oh..quote:Op zondag 10 juli 2016 20:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moest ook opnieuw inloggen, maar heb mijn hele Pokemoncollectie (3 stuks) nog
Dan heb ik drie toekomstige Jolteonsquote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mn Eevee heeft 310 cp nu. Dat wordt een pittige jolteon.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:53 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dan heb ik drie toekomstige Jolteonsbeetje jammer dat al m'n Eevee's Body Slam hebben
Wauw ja. Mijn hoogste heeft 136cp.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mn Eevee heeft 310 cp nu. Dat wordt een pittige jolteon.
Ja was naar een gym gelopen en toe viel die uit, wel drie goldeens gevangen en een ontsnaptquote:Op zondag 10 juli 2016 20:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Serverissues en waardeloze spawns..
Dit is niet waar. Check vooral Reddit even, staat een heel topic over wat voor Eevee's in wat evolueren; niemand weet het nog. Lijkt niet af te hangen van team, moves of locaties.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:53 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dan heb ik drie toekomstige Jolteonsbeetje jammer dat al m'n Eevee's Body Slam hebben
Ach, dan zie ik het vanzelf.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Check vooral Reddit even, staat een heel topic over wat voor Eevee's in wat evolueren; niemand weet het nog. Lijkt niet af te hangen van team, moves of locaties.
Op een gegeven moment krijg je Great Balls. Dan krijg je dus wel weer meer balletjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
20 minuten gelopen, 0 pokemons gevonden. Wel een Egg gehatched en lv10 geworden. Heb nu Super Potions. Is wel naadje dat hoe hoger je wordt, hoe meer soorten items je krijgt. Hierdoor krijg je minder Pokéballs .
Kijk, dat scheelt ;Dquote:Op zondag 10 juli 2016 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je Great Balls. Dan krijg je dus wel weer meer balletjes.
Laat je dan gewoon de app een tijdje open staan?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:59 schreef wieisboos het volgende:
Er spawnt gewoon een Porygon in mijn woonkamer
Doe ik wel, af en toe trilt mijn telefoon kijk ik even.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Laat je dan gewoon de app een tijdje open staan?
yepquote:Op zondag 10 juli 2016 21:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Laat je dan gewoon de app een tijdje open staan?
Hou je telefoon eens onderstebovenquote:Op zondag 10 juli 2016 21:17 schreef FreekVonk het volgende:
Iemand enig idee hoe die battery save werkt bij instellingen?
er zitten idd een hoop ratten in den haag.quote:
Even gegoogled...quote:Op zondag 10 juli 2016 21:17 schreef FreekVonk het volgende:
Iemand enig idee hoe die battery save werkt bij instellingen?
Geweldig om te levelen joh, je gooit driekwart in de blender voor candy en levelt/evolvt de rest, iedere keer 500 XP, graties.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Die stomme ratten zitten echt overal.
Van die ratatatards heb je toch altijd genoeg, gewoon burnen die handel, dan level je zelf harder. Die pidgys komen ook enorm vaak voor.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Waarom zou je nu al lvlen je kan je candy och beter bewaren voor later?
paar lvls later en je komt alweer pokemons in het wild tegen met betere cp....
Vraagje, als je een ongeevolueerde pokemon leveld en hem evolueert wordt die evolutie dan ook beter?
candy van Rattata heb je verder geen ruk aan.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Waarom zou je nu al lvlen je kan je candy och beter bewaren voor later?
paar lvls later en je komt alweer pokemons in het wild tegen met betere cp....
Vraagje, als je een ongeevolueerde pokemon leveld en hem evolueert wordt die evolutie dan ook beter?
Hij krijgt meer CP dan zijn ongevolueerde vorm.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Houdt ie als ie evolueert rekening ermee dat ie geleveld is? Dan is levelen het dus wel waard voor je evolueert:).quote:Op zondag 10 juli 2016 21:39 schreef Syntos het volgende:
[..]
Hij krijgt meer CP dan zijn ongevolueerde vorm.
Nou sinds ik lvl 8 was heeft het evolueren van een ratat naar een Raticate geen dust meer nodig, ben nu net lvl 9 geworden.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Houdt ie als ie evolueert rekening ermee dat ie geleveld is? Dan is levelen het dus wel waard voor je evolueert:).
En aan candy heb je niets inderdaad, maar je moet dan ook dat stardust uitgeven, zonde toch
Oh we begrijen elkaar verkeerd.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou sinds ik lvl 8 was heeft het evolueren van een ratat naar een Raticate geen dust meer nodig, ben nu net lvl 9 geworden.
Zal je zo even in het bazenteam zetten in de op.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:48 schreef Toekito het volgende:
Zubat ook eindelijk kunnen laten evolueren. Zie hier vlakbij 1 gym al hele dag van blauw naar rood en terug gaan....flink levellen en dan naar geel zetten.
Team rood hier.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal je zo even in het bazenteam zetten in de op.
Kan je mij dan ook even bij Mystic zettenquote:Op zondag 10 juli 2016 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal je zo even in het bazenteam zetten in de op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |