Dit is niet waar. Check vooral Reddit even, staat een heel topic over wat voor Eevee's in wat evolueren; niemand weet het nog. Lijkt niet af te hangen van team, moves of locaties.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:53 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dan heb ik drie toekomstige Jolteonsbeetje jammer dat al m'n Eevee's Body Slam hebben
Ach, dan zie ik het vanzelf.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Check vooral Reddit even, staat een heel topic over wat voor Eevee's in wat evolueren; niemand weet het nog. Lijkt niet af te hangen van team, moves of locaties.
Op een gegeven moment krijg je Great Balls. Dan krijg je dus wel weer meer balletjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
20 minuten gelopen, 0 pokemons gevonden. Wel een Egg gehatched en lv10 geworden. Heb nu Super Potions. Is wel naadje dat hoe hoger je wordt, hoe meer soorten items je krijgt. Hierdoor krijg je minder Pokéballs .
Kijk, dat scheelt ;Dquote:Op zondag 10 juli 2016 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je Great Balls. Dan krijg je dus wel weer meer balletjes.
Laat je dan gewoon de app een tijdje open staan?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:59 schreef wieisboos het volgende:
Er spawnt gewoon een Porygon in mijn woonkamer
Doe ik wel, af en toe trilt mijn telefoon kijk ik even.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Laat je dan gewoon de app een tijdje open staan?
yepquote:Op zondag 10 juli 2016 21:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Laat je dan gewoon de app een tijdje open staan?
Hou je telefoon eens onderstebovenquote:Op zondag 10 juli 2016 21:17 schreef FreekVonk het volgende:
Iemand enig idee hoe die battery save werkt bij instellingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |