Om die reden koop ik sowieso nog maar niks tot de officiele release hier. Ga er niet vanuit dat het gereset wordt maar je weet uiteindelijk maar nooitquote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nja dan koop ik ze maarzou wat zijn als ze alles resetten
ik denk dat 50% van de mensen die het nu al spelen dit niet op de locatie die officieel is toegestaan doen.. Dan worden mensen echt wel boosquote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nja dan koop ik ze maarzou wat zijn als ze alles resetten
Ja inderdaad denk je dat je dan een nieuwe burgeroorlog krijgt dus laten we het maar gewoon doenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk dat 50% van de mensen die het nu al spelen dit niet op de locatie die officieel is toegestaan doen.. Dan worden mensen echt wel boos
Nee de kans is groter op sommige plaatsen maar voor de rest is het randomquote:Op zondag 10 juli 2016 16:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vraagje.
Naar mijn idee moet iedereen dezelfde Pokémons in de buurt zien toch?
Ik had net dus dat iemand met hetzelfde level als mij een COMPLEET ANDERE LIJST had.
Zou je wel denken zeker door dat bericht van dat politiebureau met die sandshrewquote:Op zondag 10 juli 2016 16:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vraagje.
Naar mijn idee moet iedereen dezelfde Pokémons in de buurt zien toch?
Ik had net dus dat iemand met hetzelfde level als mij een COMPLEET ANDERE LIJST had.
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:26 schreef Tjik het volgende:
http://www.ad.nl/digitaal(...)-pokemongo~afc928f7/
Fail
Sorry hoor maar ik kan gewoon oplettenquote:Geen oog voor gevaarlijke situaties en andere gebruikers van de openbare ruimte
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef E-Dubble het volgende:
Net geprobeerd munten te kopen maar het gaat niet op ios omdat je met een buitenlands account de app hebt gekocht
Jawel man! Je kan de pokebal ingedrukt houden(cirkel word kleiner) je kan er een curveball naar gooienquote:Op zondag 10 juli 2016 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, een lvl180 Pidgeotto in m'n woonkamer, maar gewoon niet te vangen met een normale pokéball..
Je kan wel een Amerikaanse gift card kopen en zo betalen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef E-Dubble het volgende:
Net geprobeerd munten te kopen maar het gaat niet op ios omdat je met een buitenlands account de app hebt gekocht
Die ring was oranje en ik had gewacht met gooien tot de binnenste ring kleiner was de de omvang van m'n pink. Ik snap er niks van, kon 4x proberen, maar daarna vloog ie weg.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jawel man! Je kan de pokebal ingedrukt houden(cirkel word kleiner) je kan er een curveball naar gooien
Geen idee of het beter werkt maar ik van meeste pokemon evensgoed met 1 bal
Had je geen berry?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die ring was oranje en ik had gewacht met gooien tot de binnenste ring kleiner was de de omvang van m'n pink. Ik snap er niks van, kon 4x proberen, maar daarna vloog ie weg.
Niet met frickin squirtle.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jawel man! Je kan de pokebal ingedrukt houden(cirkel word kleiner) je kan er een curveball naar gooien
Geen idee of het beter werkt maar ik van meeste pokemon evensgoed met 1 bal
Nope, nog level 7 en nog geen Gymbattle gedaan..quote:
Ohja tuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef Delibird het volgende:
[..]
Je kan wel een Amerikaanse gift card kopen en zo betalen.
http://www.ituneskaart.nl/us
Heb je wel zo'n incense gebruikt? dat scheelt best veel.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Net 1 uur ofzo gelopen
Weinig tegen gekomen
Bwhehetwitter:nutellaANDpizza twitterde op zondag 10-07-2016 om 13:44:39Oh my god #PokemonGO https://t.co/xH5E1Vs7MI reageer retweet
Hier zit echt om de 20 meter een pokestop en achter mijn huis zitten 4 gymsquote:Op zondag 10 juli 2016 13:02 schreef Unites het volgende:
Mwah, ik ben het nu al weer beu eigenlijk. Er is maar 1 Pokéstop bij ons in het dorp, dus dan houdt het al snel op. Toenstraks nog 3 Pokéballen daar gehaald, maar bij de 2de keer even later liep het gehele spel vast. Zo blijft het niet leuk.
Quick attack spammen biedt nog wel een kansje op succes, ook met lage levelsquote:Op zondag 10 juli 2016 15:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit merk je nu alKom met mijn lvl 6 atm niet verder dan tussen de 70-90 CP. Gemiddelde CP in een gym om over te nemen: 300-400 CP. Tot zover dat idee
Tijd om eieren uit te laten komen
En dan krijg je een frickin magikarp
Hoeveel CP had je Eevee?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:33 schreef Schuimpjes het volgende:
OMG net mijn Eevee geëvolueerd in een CP841 Vaporeon en een CP674 Magmar kwam er uit mijn 10 km ei
Er is trouwens al bekend in wat Eevee evolueerd he:quote:Op zondag 10 juli 2016 17:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh Gawd. Ik heb nu een Eevee met 270CP. Dat wordt hemels.
Als dit waar is; OH GAWD LORD SWEET JESUS YES! Jolteon <3quote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er is trouwens al bekend in wat Eevee evolueerd he:
Is de 2e aanval van Eevee Body Slam, dan wordt het een Jolteon, is het Swift dan krijg je Vaporeon en je krijgt Flareon als de tweede aanval Dig is.
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als dit waar is; OH GAWD LORD SWEET JESUS YES! Jolteon <3
Ik had gisteravond een Voltorb in m'n bed liggen maar had nog maar 2 Pokeballs. En dat ging dus niet goed.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Caught 28, Seen 29. Kut Nidorans zijn sneller weg dan misdadigers van plaats delict.
Maar ik wil helemaal geen Vaporeonquote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is de 2e aanval van Eevee Body Slam, dan wordt het een Jolteon, is het Swift dan krijg je Vaporeon en je krijgt Flareon als de tweede aanval Dig is.
Ik ging vanmiddag op pokestop jacht. Ik kwam met minder balls terug.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik had gisteravond een Voltorb in m'n bed liggen maar had nog maar 2 Pokeballs. En dat ging dus niet goed.
Dan kies je een andere Eevee uit om te evolueren.quote:
Ik zag geen muntquote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Bij de Pokestop zie je zo'n soort munt, die moet je even laten spinnen en dan krijg je wat items (pokeballs, potions, razzberrys e.d.)
Als het goed is ze zoiets:quote:Op zondag 10 juli 2016 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zag geen muntKreeg een melding dat er een slot beschikbaar is
Ah!quote:Op zondag 10 juli 2016 18:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als het goed is ze zoiets:
[ afbeelding ]
gewoon over dat plaatje swipen
Nice, Flareon is de mooiste! En ik heb er met dig als second attackquote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd als chanant genoeg om naar buiten te gaan en pokemons te gaan vangen. Laat staan dat ik een mede trainer aanspreek.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:12 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond weer op jacht met een meisje wat ik vannacht leerde kennen.
En vandaag met m'n moeder een wandeling gemaakt, er is hier in the middle of nowhere echt geen Pokémon of Pokéstop te bekennen man.
Fok! is overwegend rood, Spijkenisse overwegend geel en blauw (althans de gyms). Denk niet dat het veel uitmaakt, zou gewoon voor rood gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Een waterding gevangen, de rest hier is pidges en zubats :/
Is er nog iets nuttigs aan teams? Welke kleur voor Rotterdam?
Teams zijn vooral belangrijk voor de gyms. Je kan een gym proberen te veroveren van een team met een andere kleur, maar je kan ook trainen in een gym van je eigen kleur. Je Pokémon gaan dan niet knock-out als ze een gevecht verliezen, dus het scheelt je revives en levert je XP op. Lukt het je om een gym van je eigen kleur te verslaan, dan kan je een Pokémon erbij plaatsen. Voor andere spelers is het dan moeilijker je gym te pakken, en kan je waarschijnlijk langer van de bonus genieten die je krijgt. Gratis muntjes!quote:Op zondag 10 juli 2016 18:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Een waterding gevangen, de rest hier is pidges en zubats :/
Is er nog iets nuttigs aan teams? Welke kleur voor Rotterdam?
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd als chanant genoeg om naar buiten te gaan en pokemons te gaan vangen. Laat staan dat ik een mede trainer aanspreek.
Ditch the kakuna.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:11 schreef esv7 het volgende:
Vandaag even over het dorp gelopen en wel een kwartier achter een magmar aangelopen, kon hem niet krijgen.
Ook heb ik nu een kakuna van 62 cp en een weedle van 85cp, maar als ik gewoon de kakuna naar beedril evolueer kan die beedril dan uiteindelijk net zo sterk worden als dat ik die weedle naar beedril evolueer(na kakuna)?
Anders moet ik nog aardig wat weedle's vangen.
Als je toch in een klein gehucht woont is een beetje concurrentie misschien wel leuk. Ik snap wel dat het leuker is met andere maar wild vreemden aanspreken is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]Ik vind het gewoon leuk joh. Gisteren twee uur met twee medetrainers rondgelopen en geëindigd bij eentje thuis met een biertje en twee katten. Ze zijn wel Mystic, maar goed dan houden we de gyms gewoon even mis.
Holy moley da's een hoop stopsquote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
vanuit de woonkamer in bereik van 3 pokestops
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemden aanspreken gaat een stuk makkelijker als je een aanknopingspunt hebt, zoals in dit geval Pokémonquote:Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je toch in een klein gehucht woont is een beetje concurrentie misschien wel leuk. Ik snap wel dat het leuker is met andere maar wild vreemden aanspreken is niet echt mijn ding.
Hoi schatje, samen spelen?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
jellyquote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best watquote:Op zondag 10 juli 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
80mb verbruikt in 3 dagen met alleen Pokémon GO. Het gaat hard.
hoeveel uur?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
valt dan nog meequote:Op zondag 10 juli 2016 18:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kan ik niet zien. Maar ongeveer 2 uur per dag, is dus 10 uur ofzo>
Ik ook. Rotvogelquote:Op zondag 10 juli 2016 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moest er drie keer over doen om Pidgeotto te vangen
Ik heb hem op CP83...quote:Op zondag 10 juli 2016 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook. RotvogelMaar ik heb hem nu ook met cp141. Is nu naast slowpoke met cp144 de beste die ik heb op lvl 6
Niet veel energie in steken. laat je level groeien en investeer in een pidgy met 100cp+ als je level 5-6 bent.quote:
Ik probeer het ook een beetje low key te doen op straat inderdaad. Vanmorgen een gym voor een gebouw van RWS ook niet aangevallen omdat ik dan zo midden op straat stil stondquote:Op zondag 10 juli 2016 18:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd als chanant genoeg om naar buiten te gaan en pokemons te gaan vangen. Laat staan dat ik een mede trainer aanspreek.
Dat gevoel had ik. Totdat ik langs een gym reed en dacht; Fuck it.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik probeer het ook een beetje low key te doen op straat inderdaad. Vanmorgen een gym voor een gebouw van RWS ook niet aangevallen omdat ik dan zo midden op straat stil stond
Geen idee, soms heb ik er 3 in 10 minuten om vervolgens 3 uur niks te zien.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
Is het normaal dat je thuis constant Pokémon op bezoek krijgt. Ik vang er zo 10 in een uur tijd. Net een meowth. Van level 5 naar 7 zonder t huis te vertalen.
Soms een uur niks, maar verder een constante stroom, ik vind t best.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee, soms heb ik er 3 in 10 minuten om vervolgens 3 uur niks te zien.
Ik woon in Groningen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je toch in een klein gehucht woont is een beetje concurrentie misschien wel leuk. Ik snap wel dat het leuker is met andere maar wild vreemden aanspreken is niet echt mijn ding.
Vaak wel maar soms krijg ik een paar uur niks, dan herstart ik mijn telefoon. Dat lijkt te werken maar kan bijgeloof zijn. Ohja ik woon op exeggcutes nest, dat is best handig.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
Is het normaal dat je thuis constant Pokémon op bezoek krijgt. Ik vang er zo 10 in een uur tijd. Net een meowth. Van level 5 naar 7 zonder t huis te verlaten.
Nope.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Volgens mij staat hij erin voor iOS???![]()
Ik zie iig een app: "Go catch 'm all", is dat 'm?
Oh zo´n nest is dus een ding in pokemongo? Leuk bedacht.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vaak wel maar soms krijg ik een paar uur niks, dan herstart ik mijn telefoon. Dat lijkt te werken maar kan bijgeloof zijn. Ohja ik woon op exeggcutes nest, dat is best handig.
10 minuten werk (ruim geschat) is moeite?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Godverdomme, ik wil het spelen!![]()
En nee, niet dat ik moeite moet doen ervoor. Hij moet gewoon legaal beschikbaar komen in de Appstore.
Dankje, Ik verzin het net ter plekke, is niet echt een ding.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh zo´n nest is dus een ding in pokemongo? Leuk bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |