Heuj, heb jij al een nub in de aanbieding dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:30 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ramptoerist![]()
Selv fijne uitslagen!
Ik ben vandaag 16 weken onderweg alweer![]()
Gisteren voor het eerstgeluisterd.
Het was even zoeken, maar toen die er eindelijk was mooi op tempo.
Alleen maakte zoonlief ineens vanuit het niets de opmerking mooi shirt mama
door de droogheid schoot ik enorm in de lach en moest vk opnieuw opzoek naar het hartje
Ik zal morgen even een foto plaatsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:15 schreef Crumpette het volgende:
Selvaria fijn van de npm!valt er nog iets te nubben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./einde hormonaal gejank
Dat gehijg in m'n gezicht wordt ik ook niet happy vanquote:Op donderdag 14 juli 2016 02:59 schreef Amsel het volgende:
Oh Sproetjes, wat herkenbaar! Mijn man kan er niet tegen als ik in bed zijn kant op ademDus we slapen met de ruggen naar elkaar toe. Heb op een gegeven moment, na ook een aantal van zulke aanvaringen, wel duidelijk gemaakt dat hij mooi pech heeft als ik na uren woelen eindelijk "de verkeerde kant op" in slaap val. Al maakt het de laatste paar nachten niet veel uit, want slapen - in welke positie dan ook - lukt me sowieso niet
Daar heb ik een oplossing voor gevonden. Zet een klein kussentje tussen jullie hoofden in, dan adem je niet in zijn gezicht en kan je toch die kant op liggen. (dan moet je natuurlijk wel een beetje op dezelfde hoogte liggen)quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:59 schreef Amsel het volgende:
Oh Sproetjes, wat herkenbaar! Mijn man kan er niet tegen als ik in bed zijn kant op ademDus we slapen met de ruggen naar elkaar toe. Heb op een gegeven moment, na ook een aantal van zulke aanvaringen, wel duidelijk gemaakt dat hij mooi pech heeft als ik na uren woelen eindelijk "de verkeerde kant op" in slaap val. Al maakt het de laatste paar nachten niet veel uit, want slapen - in welke positie dan ook - lukt me sowieso niet
Heb je ze vanaf de geboorte gewoon in durven doen? Geloof dat ik het niet durf, bang iets te missenquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:15 schreef Selvaria het volgende:
Oordoppen ftw, juist met baby.Ik hoor het nog steeds als ze huilt of jammert 's nachts, maar niet meer elke keer als ze zich omdraait of even verwoed op haar speentje zuigt.
hier ook. Ik moest wel. Zelfs als ze een kamer verderop lag werd ik van elk geluidje wakker. Onderschat die oermoederinstincten nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:42 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Heb je ze vanaf de geboorte gewoon in durven doen? Geloof dat ik het niet durf, bang iets te missenmaar niet slapen is ook vrij rot.
Haha ja echt he, een ieniemini jammertje van haar in haar kamer 5 meter verderop hoor ik er doorheen, maar andere dingen echt niet. Een wonderlijk iets dat instinct.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ook. Ik moest wel. Zelfs als ze een kamer verderop lag werd ik van elk geluidje wakker. Onderschat die oermoederinstincten nietmet doppen in werd ik alleen wakker als het ook nodig was
(ze lag wel naast me).
Wat is gbs?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:36 schreef Fieder het volgende:
Mijn gbs kweek blijkt niet goed te zijn uitgevoerd![]()
Net n nieuwe ingeleverd maar met bijna 37 weken begint de tijd wel te tikken
quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb bij de eerste een poosje met één oordop in geslapen. Dan kun je met je andere oor op je kussen liggenen als je dan twijfelt of je iets hoort kun je snel je hoofd optillen!
Een bacterie die tijdens de zwangerschap vaak voor blaasontsteking zorgt en bij de bevalling gevaarlijk voor de baby kan zijn. Je moet dan aan een infuus met antibiotica bevallen. Veel vrouwen zijn hier draagster van, in de vorige zwangerschap is dit bij mij gebleken. Dus rond 20 weken getest maar dat is dus achteraf niet goed gedaan. Hoop dat de kweek op tijd binnen is nuquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb bij de eerste een poosje met één oordop in geslapen. Dan kun je met je andere oor op je kussen liggenen als je dan twijfelt of je iets hoort kun je snel je hoofd optillen!
Zo is mijn gehoor default, met dingen die er niet toe doen supergoed horenquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:50 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Haha ja echt he, een ieniemini jammertje van haar in haar kamer 5 meter verderop hoor ik er doorheen, maar andere dingen echt niet. Een wonderlijk iets dat instinct.
Ik ging 'gewoon' op controle. Toen bleek mijn bloeddruk weer eens wat hoog (maar ze meten daar nog 'ouderwets' en niet iedereen is daar even goed in..) en toen duurde het ook nog eens een eeuwigheid voordat ze de hartslag vond dus besloot ze een echo te maken, en met de echo dacht ze te zien dat er 'wat minder' vruchtwater was..quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:57 schreef Mies_poes het volgende:
Lekker om nog even weg te gaan Quoi!
Balen Ggirl, maar waarom moest je naar het ziekenhuis en morgen weer?
Wat fijn van het KDV! En beter een keer te veel gecheckt dan te weinig, toch?quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:33 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ik ging 'gewoon' op controle. Toen bleek mijn bloeddruk weer eens wat hoog (maar ze meten daar nog 'ouderwets' en niet iedereen is daar even goed in..) en toen duurde het ook nog eens een eeuwigheid voordat ze de hartslag vond dus besloot ze een echo te maken, en met de echo dacht ze te zien dat er 'wat minder' vruchtwater was..
Dus op basis van aannames gingen we voor een ctg en digitale bloeddrukmeting. Na een uur werd ik weer van de ctg gehaald, zelfde probleem als op de poli, als er een hartslag was bleef die niet lekker stilliggen, maar voor een bewegend kindje was hij weer 'aan de lage kant' plus bloeddruk bleef hoog, geloof gemiddeld net geen 90.
Morgen een nieuwe kans!
En wederom zo blij met het KDV waar zoon naartoe gaat, ze zaten aan de max qua kindjes morgen maar toen ik belde om te vragen of er een mogelijkheid was om hem een paar uurtjes te brengen bood een van de vrijwilligers die ze hebben zomaar aan om morgen te komen zodat het geen probleem is! ☺
Ik heb deze ronde een heel onrustige huid en haaruitval enz, terwijl ik bij dochter echt een hele gladde huis had en een dikke bos haar...quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wat fijn van het KDV! En beter een keer te veel gecheckt dan te weinig, toch?
Ik was net in een winkel en de verkoper begon over mijn zwangerschap en het geslacht van de baby. Hij kon aan mijn gezicht zien dat het een meisje isHeb maar niet gevraagd waar hij dat dan aan kon zien, want volgens men haalt een meisje toch al het moois uit je?
En ik voelde me al zo knap.
Maar jij hebt ook een typische jongensbuik!quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:21 schreef Quoi het volgende:
Echt een jongensbuik, zegt iemand die ik ken telkens. Lekker makkelijk, want ze weet dat het een jongen wordt![]()
Ggirl lekker dan. Houd je bezig die controles. Wel fijn van het meewerkend kdv!
Ik heb net het muurtje in de voorstrijk gezetLekker dat het is gedaan! Rest vd dag maar ff niks.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ver ik ben.![]()
De positieve test was voor mij ook best een schok.
Nu gok ik een week of 6. Volgende week heb ik de eerste afspraak bij de vk en dan zullen we het later met de eerste echo wel zien.
Het is de derde Quoi.
NUB is geen theorie he, met diverse studies is aangetoond dat je hiermee het geslacht kunt bepalen, in de 13e week zelfs met 100% juistheid.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:09 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Mooie foto.
Allemaal de nub hier verklappenMaar het zegt nog heel weinig.
Bij selvaria is het wel nog te vroeg, voor 12 weken staat de nub altijd in meisjes-standquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:06 schreef Mariposas het volgende:
[..]
NUB is geen theorie he, met diverse studies is aangetoond dat je hiermee het geslacht kunt bepalen, in de 13e week zelfs met 100% juistheid.
Of wij de NUB daarentegen juist zien of interpreteren is weer iets anders, ja.
Niet altijd hoor, kan ik beamen zeg maar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij selvaria is het wel nog te vroeg, voor 12 weken staat de nub altijd in meisjes-stand.
die scrotums van jouw nageslacht blijven legendarisch he?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:25 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, kan ik beamen zeg maar.
Nee hoor. Je bent denk ik in de war met 12 weken / 12e week. Als ik het goed heb was selvaria 11+1. Dat is de 12e week, en in dat geval zijn de NUB's in 98% van de gevallen accuraat. Als je het over vķķr de 12e week hebt, klopt het inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij selvaria is het wel nog te vroeg, voor 12 weken staat de nub altijd in meisjes-stand.
Zeg dat welquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:09 schreef Quoi het volgende:
Nazil, nog 2 werkdagen! Jij gaat er echt dubbel en dwars van genieten
Dan is voor mij ook min of meer de officiele verlofperiode aangebroken. Hoeft niet uit te maken, maar dat voelt wel lekkerder, 'echt' met verlof
Burdie, ik zie dat nooit zo, jongens- of meisjesbuiken!
quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die scrotums van jouw nageslacht blijven legendarisch he?
Dat!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:08 schreef Quoi het volgende:
Cygne!![]()
Ik lees zo af en toe mee op andere plekken in OUD en heb jouw verhaal zodanig een beetje meegekregen. Wat fijn dat je hier bent!
Jah een volledige dracht inclusief roze wolk en zonder narigheid!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of tot april, beleef het tot de max!.
Cygne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |