De gyn zei dat ze dat alleen doen bij spoed (spoed zien ze ook als ongepland) spoed. Ongeplande spoed sectio, zoals het voorbeeld wat ik hierboven heb genoemd. Persdrang krijgen als het beentje eruit is. De baby blijft anders te lang in het geboortekanaal zitten. Dat kan gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:29 schreef BlueEyes het volgende:
Gaddle duidelijke beslissing.
Zou in zo'n geval er ook voor kiezen dan.
Alleen waarom volledige narcose bij ongepland?
En is de mogelijkheid voor gentle sectio bij je ziekenhuis?
Ik heb er zeker goed over nagedacht. Ik heb dit besluit niet zomaar genomen, want ik vind het belangrijk om zo min mogelijk medische interventie te hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:43 schreef Quoi het volgende:
Gaddle, klinkt als een besluit waar je goed over na hebt gedacht![]()
Twinkle, adem-in, adem-uit. Je hebt een diploma!![]()
Dat vaccin loopt niet weg. Kan gebeuren.
Mijn mams is aan het stofzuigen en gaat de ramen zemenPa monteert een horretje. Blij met de hulp!
Dat zou zomaar kunnen. Wie weetquote:
SPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ramptoeristquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:15 schreef Crumpette het volgende:
Selvaria fijn van de npm!valt er nog iets te nubben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging even mee naar de bouwmarkt voor schoolbordverf en nog wat dingen, maar wist niet waar ik het moest zoeken. Buik, rug, alles was pijnlijk en het zweet brak me uit. Snel inkopen gedaan en via de supermarkt (IJS!) weer thuis. Nu maar plat. Die chocolate browny fudge ijs whatever doet goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag naar de kapper geweest trouwens, en maar meteen een haarmasker-massage ding laten aansmeren, gewoon "nu het nog kan"![]()
![]()
Heuj, heb jij al een nub in de aanbieding dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:30 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ramptoerist![]()
Selv fijne uitslagen!
Ik ben vandaag 16 weken onderweg alweer![]()
Gisteren voor het eerstgeluisterd.
Het was even zoeken, maar toen die er eindelijk was mooi op tempo.
Alleen maakte zoonlief ineens vanuit het niets de opmerking mooi shirt mama
door de droogheid schoot ik enorm in de lach en moest vk opnieuw opzoek naar het hartje
Ik zal morgen even een foto plaatsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:15 schreef Crumpette het volgende:
Selvaria fijn van de npm!valt er nog iets te nubben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./einde hormonaal gejank
Dat gehijg in m'n gezicht wordt ik ook niet happy vanquote:Op donderdag 14 juli 2016 02:59 schreef Amsel het volgende:
Oh Sproetjes, wat herkenbaar! Mijn man kan er niet tegen als ik in bed zijn kant op ademDus we slapen met de ruggen naar elkaar toe. Heb op een gegeven moment, na ook een aantal van zulke aanvaringen, wel duidelijk gemaakt dat hij mooi pech heeft als ik na uren woelen eindelijk "de verkeerde kant op" in slaap val. Al maakt het de laatste paar nachten niet veel uit, want slapen - in welke positie dan ook - lukt me sowieso niet
Daar heb ik een oplossing voor gevonden. Zet een klein kussentje tussen jullie hoofden in, dan adem je niet in zijn gezicht en kan je toch die kant op liggen. (dan moet je natuurlijk wel een beetje op dezelfde hoogte liggen)quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:59 schreef Amsel het volgende:
Oh Sproetjes, wat herkenbaar! Mijn man kan er niet tegen als ik in bed zijn kant op ademDus we slapen met de ruggen naar elkaar toe. Heb op een gegeven moment, na ook een aantal van zulke aanvaringen, wel duidelijk gemaakt dat hij mooi pech heeft als ik na uren woelen eindelijk "de verkeerde kant op" in slaap val. Al maakt het de laatste paar nachten niet veel uit, want slapen - in welke positie dan ook - lukt me sowieso niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |