abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163714170
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:29 schreef BlueEyes het volgende:
Gaddle duidelijke beslissing.
Zou in zo'n geval er ook voor kiezen dan.
Alleen waarom volledige narcose bij ongepland?
En is de mogelijkheid voor gentle sectio bij je ziekenhuis?
De gyn zei dat ze dat alleen doen bij spoed (spoed zien ze ook als ongepland) spoed. Ongeplande spoed sectio, zoals het voorbeeld wat ik hierboven heb genoemd. Persdrang krijgen als het beentje eruit is. De baby blijft anders te lang in het geboortekanaal zitten. Dat kan gevaarlijk zijn.
Over een gentle sectio ga ik vrijdag navragen, dat vind ik wel een goede vraag. Het beleid van het ziekenhuis waar ik ga bevallen is sowieso moeder en kind zo min mogelijk van elkaar scheiden en dus zoveel mogelijk bij elkaar laten zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:43 schreef Quoi het volgende:
Gaddle, klinkt als een besluit waar je goed over na hebt gedacht ^O^

Twinkle, adem-in, adem-uit. Je hebt een diploma! *O* ;) Dat vaccin loopt niet weg. Kan gebeuren.

Mijn mams is aan het stofzuigen en gaat de ramen zemen O+ Pa monteert een horretje. Blij met de hulp!
Ik heb er zeker goed over nagedacht. Ik heb dit besluit niet zomaar genomen, want ik vind het belangrijk om zo min mogelijk medische interventie te hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:01 schreef Amsel het volgende:
Ga je me inhalen Gaddle? *)
Dat zou zomaar kunnen. Wie weet :P
pi_163715462
Met verlof zou je verwachten dat ik lekker bijgelezen zou zijn... Maar nee :+

Ik las in ieder geval nieuwe aanwas, gefeliciteerd Soempie!

Een geplande ks klinkt als een verstandige beslissing Gaddle. Ik zou de datum ook voor mezelf houden :)

Maandagavond liggingsecho gehad, was prima. Nog steeds head down gelukkig, maar nog niet echt ingedaald in het bekken. Ze schatte nu ongeveer 2300 gram en met 40 weken 3300 gram. Bloeddruk ook goed, dus *O* :P

SPOILER: lief dagboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163717233
Miezziej, leg je twijfels voor bij de vk :* soms kan het fijn zijn om even (een paar keer) met iemand te gaan praten, al is het maar voor jezelf!

Ik rende vandaag achter een kleuter aan in de Efteling. Kwam erachter dat mijn lijf dat toch minder fijn vindt, op haar tempo :@ auw. Mega veel harde buiken en een zeer bekken nu.
Maar het lukte me wel! (Wel met een vriendin met newborn en haar peuter)
Ben kapot nu.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163717359
Miezziej
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163718202
Miezziej

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_163719163
Selvaria fijn van de npm! *O* valt er nog iets te nubben? :7
pi_163719388
Ja soempie, dit is de tweede :)

Goede beslissing gaddle. Lijkt me erg lastig, ik zou hetzelfde doen ^O^

Quoi, wat fijn dat je zulke goede hulp hebt!

Mijn schoonzus zou zondag helpen met schoonmaken, maar nu heeft ze haar knie zwaargekneusd -O- dus ben bang dat het niets word..
pi_163719451
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:15 schreef Crumpette het volgende:
Ramptoerist :6

Selv fijne uitslagen!

Ik ben vandaag 16 weken onderweg alweer :o
Gisteren voor het eerst O+ geluisterd.
Het was even zoeken, maar toen die er eindelijk was mooi op tempo.
Alleen maakte zoonlief ineens vanuit het niets de opmerking mooi shirt mama
:') door de droogheid schoot ik enorm in de lach en moest vk opnieuw opzoek naar het hartje
  woensdag 13 juli 2016 @ 20:40:28 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163719655
Miezziej,

SPOILER
Ik ging even mee naar de bouwmarkt voor schoolbordverf en nog wat dingen, maar wist niet waar ik het moest zoeken. Buik, rug, alles was pijnlijk en het zweet brak me uit. Snel inkopen gedaan en via de supermarkt (IJS!) weer thuis. Nu maar plat. Die chocolate browny fudge ijs whatever doet goed :9
pi_163719933
Jullie zijn lief :*

SPOILER
Vandaag naar de kapper geweest trouwens, en maar meteen een haarmasker-massage ding laten aansmeren, gewoon "nu het nog kan" :7 :+
pi_163720006
Miezziej, hier geen verleden met depressies, maar wat je typt komt heel bekend voor. Ook toen T er net was was ik zo onzeker. Kan ik wel genoeg van hem houden, komt dit ooit goed? Nu, bijna 10 maand later kan ik me dat niet meer voorstellen.
pi_163720916
Maar dat is het ook he; je leven staat op het punt nogal ingrijpend en onherroepelijk te veranderen, en dat is spannend. Spannend leuk, en spannend eng. Al die gedachten en gevoelens zijn herkenbaar, en hormonen helpen niet O+ :') . Alleen maar goed als je je voor jezelf afvraagt of het wel goed gaat, maar ik hoor eigenlijk niks geks. :) komt goed! :*
pi_163720980
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:30 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ramptoerist :6

Selv fijne uitslagen!

Ik ben vandaag 16 weken onderweg alweer :o
Gisteren voor het eerst O+ geluisterd.
Het was even zoeken, maar toen die er eindelijk was mooi op tempo.
Alleen maakte zoonlief ineens vanuit het niets de opmerking mooi shirt mama
:') door de droogheid schoot ik enorm in de lach en moest vk opnieuw opzoek naar het hartje
Heuj, heb jij al een nub in de aanbieding dan? :D
pi_163721372
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:15 schreef Crumpette het volgende:
Ik zal morgen even een foto plaatsen. ;)
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:09:07 #165
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163721507
Crump, de nubtoerist :+
pi_163724368
Miezziej
SPOILER
pi_163724904
0.43 ... :O .... :W ?

:{
pi_163725545
Nachtploeg :W
Zeer lijf, ruzie met m'n maag. En gewoon wakker, bweuh.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 14 juli 2016 @ 02:45:45 #169
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163725561
Idem hier Marjolijntje... En ik heb t er echt even mee gehad...
Insert moe en hormonaal geneuzel
SPOILER
/einde hormonaal gejank
pi_163725583
Oh Sproetjes, wat herkenbaar! Mijn man kan er niet tegen als ik in bed zijn kant op adem :') Dus we slapen met de ruggen naar elkaar toe. Heb op een gegeven moment, na ook een aantal van zulke aanvaringen, wel duidelijk gemaakt dat hij mooi pech heeft als ik na uren woelen eindelijk "de verkeerde kant op" in slaap val. Al maakt het de laatste paar nachten niet veel uit, want slapen - in welke positie dan ook - lukt me sowieso niet :(
  donderdag 14 juli 2016 @ 04:45:10 #171
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163725678
Wat een asociale mannen! Kun je niet toevallig een rusteloos been 'die kant op' laten uitschieten? :P

Hier is het ook weer klaar. Half vijf. Goedemorrege :O
pi_163725709
Ik heb nog niet eens geslapen en het wordt alweer licht en ik heb ook absolute donkerte en stilte nodig... :D.

Wel een babykledingwasje gedaan gisteren :o. Ik dacht ik doe ook een gendertypisch wasje qua kleur maar daar heb ik zo weinig van, meeste is neutraal. Dus een rekje vol wittigheid O+.

[ Bericht 19% gewijzigd door Unihipili op 14-07-2016 05:36:53 ]
pi_163725747
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:59 schreef Amsel het volgende:
Oh Sproetjes, wat herkenbaar! Mijn man kan er niet tegen als ik in bed zijn kant op adem :') Dus we slapen met de ruggen naar elkaar toe. Heb op een gegeven moment, na ook een aantal van zulke aanvaringen, wel duidelijk gemaakt dat hij mooi pech heeft als ik na uren woelen eindelijk "de verkeerde kant op" in slaap val. Al maakt het de laatste paar nachten niet veel uit, want slapen - in welke positie dan ook - lukt me sowieso niet :(
Dat gehijg in m'n gezicht wordt ik ook niet happy van :D
Al helemaal niet zoals vannacht dat meneer een of andere spicey knoflook noodles heeft gegeten.
Ik zet nog wel eens als ik weet dat het een vreselijke knoflookwalm kan zijn een kussen tussen onze kussens in. Geen centje pijn dan!

En nee Crump geen nub en al had ik 'm dan showde ik 'm niet.
We gaan wederom voor het niet willen weten O+
  donderdag 14 juli 2016 @ 06:47:25 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163725782
Een kussen rechtop ertussen zetten: check. Bleek alleen pas dat hij dat altijd echt wel door heeft :D

Goed, tijd voor koffie c_/
pi_163725889
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:59 schreef Amsel het volgende:
Daar heb ik een oplossing voor gevonden. Zet een klein kussentje tussen jullie hoofden in, dan adem je niet in zijn gezicht en kan je toch die kant op liggen. (dan moet je natuurlijk wel een beetje op dezelfde hoogte liggen)
Ik zie dat ik niet de enige ben met dat idee :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')