Heb je ze vanaf de geboorte gewoon in durven doen? Geloof dat ik het niet durf, bang iets te missenquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:15 schreef Selvaria het volgende:
Oordoppen ftw, juist met baby.Ik hoor het nog steeds als ze huilt of jammert 's nachts, maar niet meer elke keer als ze zich omdraait of even verwoed op haar speentje zuigt.
hier ook. Ik moest wel. Zelfs als ze een kamer verderop lag werd ik van elk geluidje wakker. Onderschat die oermoederinstincten nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:42 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Heb je ze vanaf de geboorte gewoon in durven doen? Geloof dat ik het niet durf, bang iets te missenmaar niet slapen is ook vrij rot.
Haha ja echt he, een ieniemini jammertje van haar in haar kamer 5 meter verderop hoor ik er doorheen, maar andere dingen echt niet. Een wonderlijk iets dat instinct.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ook. Ik moest wel. Zelfs als ze een kamer verderop lag werd ik van elk geluidje wakker. Onderschat die oermoederinstincten nietmet doppen in werd ik alleen wakker als het ook nodig was
(ze lag wel naast me).
Wat is gbs?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:36 schreef Fieder het volgende:
Mijn gbs kweek blijkt niet goed te zijn uitgevoerd![]()
Net n nieuwe ingeleverd maar met bijna 37 weken begint de tijd wel te tikken
quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb bij de eerste een poosje met één oordop in geslapen. Dan kun je met je andere oor op je kussen liggenen als je dan twijfelt of je iets hoort kun je snel je hoofd optillen!
Een bacterie die tijdens de zwangerschap vaak voor blaasontsteking zorgt en bij de bevalling gevaarlijk voor de baby kan zijn. Je moet dan aan een infuus met antibiotica bevallen. Veel vrouwen zijn hier draagster van, in de vorige zwangerschap is dit bij mij gebleken. Dus rond 20 weken getest maar dat is dus achteraf niet goed gedaan. Hoop dat de kweek op tijd binnen is nuquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb bij de eerste een poosje met één oordop in geslapen. Dan kun je met je andere oor op je kussen liggenen als je dan twijfelt of je iets hoort kun je snel je hoofd optillen!
Zo is mijn gehoor default, met dingen die er niet toe doen supergoed horenquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:50 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Haha ja echt he, een ieniemini jammertje van haar in haar kamer 5 meter verderop hoor ik er doorheen, maar andere dingen echt niet. Een wonderlijk iets dat instinct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |