Ik vond het juist fijn dat het geen liflafjes zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:29 schreef golfer het volgende:
Ik vind het allemaal wat veel en wat simpel op een bord gekwakt, maar als de smaken maar goed zijn.
quote:Op donderdag 22 september 2016 23:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
MiepMini aan haar perensap![]()
Niks mis mee met Seoul Garden in DH, enige wat verkeerd is, is dat het in DH zit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:31 schreef RobinOok het volgende:
Ik dacht dat het zo'n bbq restaurant was. En ik heb een pesthekel aan Koreaanse bbq-restaurants.
Maar niet dus?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Niks mis mee met Seoul Garden in DH, enige wat verkeerd is, is dat het in DH zit.
Een helft ingericht als koreaans bbq, andere helft niet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:31 schreef RobinOok het volgende:
Ik dacht dat het zo'n bbq restaurant was. En ik heb een pesthekel aan Koreaanse bbq-restaurants.
Maar niet dus?
Ik rook geen stank. Maar zijn ook twee panden met een deur er tussen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:06 schreef RobinOok het volgende:
Andere helft niet, maar die zit evengoed in de stank dan?
Grappige naam, Allegaartje!quote:Op donderdag 22 september 2016 23:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waar? Allegaartje Koreaans eethuis http://www.allegaartje-catering.nl/ - Zwaanshals, Rotterdam
Wanneer? Vandaag, 22-9
Wat at je? Zie onder; 1 hoofdgerecht en 3 bijgerechtjes, dessert, 3 wijn en 3 frisdrank.
Impressie? Zie onder!
Kosten? Met fooi ¤50 - voor twee.
Cijfer? 8,5!
Vandaag met Mini naar Allegaartje geweest. Allegaartje ken ik al van een markt waar zowel zij als wij met de bakkerij staan, en naast markten en catering hebben ze sinds mei een Koreaans eethuis aan de Zwaanshals.
Geen superuitgebreide kaart, maar toch genoeg om uit te kiezen. De gerechten zijn meer dan prima, lekker, goed op smaak, pittig maar niet té.
Ik had wijn, mini non-alcoholische drankjes (perensap en een kaneellimonade).
Bediening een absolute tien! Oprechte interesse, enthousiast. Absolute aanrader.
[ afbeelding ]
Kaneellimonade, bestaande uit water, suiker, kaneel, gember en kakifruit.
[ afbeelding ]
Pajeon
[ afbeelding ]
Mandu, koreaanse dumplings
[ afbeelding ]
MiepMini aan haar perensap![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kimbap, Koreaanse sushi.
[ afbeelding ]
Bibimbap, heerlijk licht pittig (temperatuur loeiheet) potje met gehakt, kimchi, ei, groente en rijst (onderop).
[ afbeelding ]
Worteltaart
quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Niks mis mee met Seoul Garden in DH, enige wat verkeerd is, is dat het in DH zit.
Wel eens met Robin haar ervaring?quote:Op zondag 25 september 2016 14:05 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Een maand of wat na de opening geweest maar te lui tot dusver om er een
stukje over te schrijven. Heb sowieso de laatste tijd weinig zin in
e.e.a.zoals dus recensies schrijven of ergens weer chique te gaan
eten. Verzadiging,verveling? Wie zal het zeggen..Maar komt wel weer.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. De jaren gaan misschien ook tellen? En daardoor het relativeren van het gebeuren? Of doe ik nu te psychologisch...quote:Op zondag 25 september 2016 14:05 schreef Iwanius het volgende:
Verzadiging,verveling? Wie zal het zeggen..Maar komt wel weer.
quote:Op zondag 25 september 2016 14:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel eens met Robin haar ervaring?
Nope. U bent spot on! Relativeren doe ik trouwens steeds meer tot vervelens toe. Zal wel met leeftijd en levenservaringen hebben te maken. Oppassen dat ik niet een te oude z...wordt. Beetje wanneer je van ironie naar sarcasme gaan neigen zeg ik altijd.quote:Op zondag 25 september 2016 14:30 schreef Bart2002 het volgende:
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. De jaren gaan misschien ook tellen? En daardoor het relativeren van het gebeuren? Of doe ik nu te psychologisch...
Doen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Tijdje terug bij Johannes (Amsterdam) gegeten. Ben er nu twee keer geweest, wederom een hele goede ervaring. Ik heb nog wat foto's gemaakt, als mensen het leuk zouden vinden kan ik er wel een verhaaltje omheen schrijven met said foto's.
Hehe veel plezier. Misschien maken ze volgende week wel iets andersquote:Op zondag 9 oktober 2016 22:09 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ga daar volgende week etenziet er echt super goed uit
Ik heb daar een tijdje terug ook gegeten, viel inderdaad niet tegen. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Ik lust geen banaan en dat vergde een aanpassing aan het dessert, maar dat was geen enkel probleemquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Tijdje terug bij Johannes (Amsterdam) gegeten. Ben er nu twee keer geweest, wederom een hele goede ervaring. Ik heb nog wat foto's gemaakt, als mensen het leuk zouden vinden kan ik er wel een verhaaltje omheen schrijven met said foto's.
Nja, afgezien van dat wat niet klopte had het ook wel iets charmant knulligs (ze zijn nou ook weer niet zo lang open) en vooral: het eten was flink lekker! Goeie smaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:05 schreef golfer het volgende:
Wat een hoog cijfer nog voor een tent waar zoveel niet klopte.
En ¤60 was ook heel geen gekke prijs voor wat we hadden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nja, afgezien van dat wat niet klopte had het ook wel iets charmant knulligs (ze zijn nou ook weer niet zo lang open) en vooral: het eten was flink lekker! Goeie smaken.En duidelijk met liefde gemaakt en nul prefab. Dan doen foutjes er minder toe, wat mij betreft.
Voor mij zou aubergine echt een no-go zijn. Staat erg laag niet op mijn lekkere groente-lijst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:05 schreef golfer het volgende:
Wat een hoog cijfer nog voor een tent waar zoveel niet klopte.
In tegenstelling tot courgette, wat heel hoog op je lekkere groentenlijst staat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Voor mij zou aubergine echt een no-go zijn. Staat erg laag niet op mijn lekkere groente-lijst.
Wel een beetje hogerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:10 schreef RobinOok het volgende:
In tegenstelling tot courgette, wat heel hoog op je lekkere groentenlijst staat?
Courgette is één van m'n favoriete groentes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:10 schreef RobinOok het volgende:
[..]
In tegenstelling tot courgette, wat heel hoog op je lekkere groentenlijst staat?
Nou, nee, maar ik dacht dat die twee hand in hand gingen. Mensen die niet van aubergines houden houden ook niet van courgettes. Maar blijkbaar gaat die regel dus niet op.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Courgette is één van m'n favoriete groentes.Is dat heel vreemd?
Ik ben kamp courgettequote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:08 schreef RobinOok het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet zo dol op courgette. Vind aubergines lekkerder.
Prijzig inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:39 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vineum in Rotterdam
Waar : Vineum
Wanneer : vorige week
Wat at je : zie of klik foto
Impressie : fijn, rustig restaurant. Het eten is altijd goed en bijzonder, de wijnen ook. Eigenlijk vind ik het altijd ook net iets te duur, maar toch voel ik me niet bekocht.
Kosten : 153 euro voor 2 personen. (3 gangen, bijpassende wijnen en aperitief)
Cijfer : 8,5
Bruine bonen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:25 schreef Tem het volgende:
Bij aubergine moet ik altijd aan sex voor de buch denken
Ik durf het bijna niet te vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:25 schreef Tem het volgende:
Bij aubergine moet ik altijd aan sex voor de buch denken
Jep, zoek maar naar de combinatie aubergine, indiaan en sex voor de buch op google.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.En de uitleg zal ook wel off-topic zijn hier.
Stukje gekeken... Ik keek het vroeger niet omdat ik Menno een ranzig ventje vond en het programma leek me slecht voor de geestelijke hygiëne. En dat inzicht blijkt juist geweest te zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Jep, zoek maar naar de combinatie aubergine, indiaan en sex voor de buch op google.
Zijn gevangenisprogrammas met positieve verbazing gekeken. Erg netjes inhoudelijk en goedquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Stukje gekeken... Ik keek het vroeger niet omdat ik Menno een ranzig ventje vond en het programma leek me slecht voor de geestelijke hygiëne. En dat inzicht blijkt juist geweest te zijn.Zie ook jouw post #252: men kan nooit meer zonder onfrisse associaties kijken naar een toch zo onschuldige groente.
Maar nu graag weer on-topic mensen!
Ik las nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Licht offtopic: Wijnarrangement bij een tweesterrenzaak, waar moet ik ongeveer aan denken qua prijs per glas?
Staat toch gewoon op hun site?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Licht offtopic: Wijnarrangement bij een tweesterrenzaak, waar moet ik ongeveer aan denken qua prijs per glas?
Die twee hebben toch helemaal niks met mekaar te maken. Een courgette is een squash en een aubergine is familie van de tomaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:08 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, nee, maar ik dacht dat die twee hand in hand gingen. Mensen die niet van aubergines houden houden ook niet van courgettes. Maar blijkbaar gaat die regel dus niet op.![]()
Ik ben trouwens helemaal niet zo dol op courgette. Vind aubergines lekkerder.
Bij Fred niet. Maar FG 2.0 8 tientjes voor 9 gangen, zal wel in de buurt zitten?? Gaat me niet zozeer om het geld, maar kan ik m'n reactie wat verdoezelen als ik de rkeening onder ogen krijgquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:04 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Staat toch gewoon op hun site?
Maar ik zou zeggen tussen 10 en 15 euro per glas.
Ben ik de enige die dit zeg maar.... behoorlijk aan de prijs vind... Ik gun iedereen het zijne maar in geen 450 jaar ga ik dat ervoor betalen. Iedereen zijn wijnhobby. Voor oeroude malt whiskey zou ik het nog wel overwegen. Gefermenteerd druivensap is m.i. nimmer een tientje per glas waard.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:04 schreef RobinOok het volgende:
Maar ik zou zeggen tussen 10 en 15 euro per glas.
Tussen de 80 en 120 euro voor een wijnarrangement van 7 of 8 glazen. Dus inderdaad tussen de 10 en 15 euro per glas.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Trolletje much.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit zeg maar.... behoorlijk aan de prijs vind... Ik gun iedereen het zijne maar in geen 450 jaar ga ik dat ervoor betalen. Iedereen zijn wijnhobby. Voor oeroude malt whiskey zou ik het nog wel overwegen. Gefermenteerd druivensap is m.i. nimmer een tientje per glas waard.
Ik mag toch wel gewoon zeggen dat ik het te duur vind voor doorgaans zeer zure, zwaar overschatte meuk? We kunnen er wel interessant over doen maar het gaat m.i. nergens over. Ik vind het decadent.quote:
Sterrenrestaurant prijzen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit zeg maar.... behoorlijk aan de prijs vind... Ik gun iedereen het zijne maar in geen 450 jaar ga ik dat ervoor betalen. Iedereen zijn wijnhobby. Voor oeroude malt whiskey zou ik het nog wel overwegen. Gefermenteerd druivensap is m.i. nimmer een tientje per glas waard.
Als je onderdeel wilt zijn van de entourage kan ik me er nog wel iets bij voorstellen. Men betaalt voor een illusie. Dat is prima. Maar ik vind dat ik ook het recht heb om daarover te oordelen. En dat is "decadent". Wellicht prima voor de economie. Maar in feite koopt men knollen voor citroenen.quote:
Ik heb er ook niet veel mee hoor. Wat dat aangaat ben ik een nuchtere boer en wars van decadentie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als je onderdeel wilt zijn van de entourage kan ik me er nog wel iets bij voorstellen. Men betaalt voor een illusie. Dat is prima. Maar ik vind dat ik ook het recht heb om daarover te oordelen. En dat is "decadent". Wellicht prima voor de economie.
Dat is het ook. Ik vind het ook niet leuk meer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit zeg maar.... behoorlijk aan de prijs vind...
Ik ben gek op de nuchtere "boer". Ben ik zelf ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet veel mee hoor. Wat dat aangaat ben ik een nuchtere boer en wars van decadentie.
Ik begrijp dat je ook betaalt voor de entourage en voor alles eigenlijk. En niemand houdt ervan om het nog te doen, dat omrekenen: maar 22 a 34 oude guldens voor een glas wijn... Dan maar een pauper maar dat is m.i. gekkenhuis.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:00 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik vind het ook niet leuk meer.
Laatste keer bij FG daarom een fles besteld. Maar ja, een wijnarrangement is wel leuker. Als het niet zo achterlijk duur zou zijn.
Dat vind ik nou juist niet. Ik lees dat. Maar moet ik daar vervolgens over zwijgen? Wat mij betreft mogen zij die dat doen dat gewoon doen. Maar ik mag daar m.i. wel mijn mening over hebben en die ventileren. Krijgen we nou?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef golfer het volgende:
en verder die mening lekker voor zichzelf houden.
Hij is natuurlijk wel een gerespecteerde autoriteit. Met de wijsheid in pacht. Dat respecteer ik ook wel. Maar dat ontzegt mij niet het recht om er iets anders van te vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef RobinOok het volgende:
Mag hoor. Toe maar. Niks van Golfer aantrekken, doen wij ook niet.
Dit is toch miepen om het miepen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist niet. Ik lees dat. Maar moet ik daar vervolgens over zwijgen? Wat mij betreft mogen zij die dat doen dat gewoon doen. Maar ik mag daar m.i. wel mijn mening over hebben en die ventileren. Krijgen we nou?
In principe willen we niemand monddood maken op een forum. En het kan qua ecosysteem best samen bestaan: zij die het prima vinden en zij die er hun vraagtekens bij zetten. Dat levert gezellige dynamiek op.
Oh, jammer, je slijmt gewoon bij iedereen!quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel een gerespecteerde autoriteit. Met de wijsheid in pacht. Dat respecteer ik ook wel. Maar dat ontzegt mij niet het recht om er iets anders van te vinden.
Ik ben er wel content mee dat iemand eindelijk over auto's begint in deze context. Maar het gaat in deze over gefermenteerd druivensap. Zonder krachtige Turbo en geblindeerde ruiten, 32 kleppen en alles wat een auto duur maakt aan goodies. Dat is nog een beetje bewijsbaar. Die druivensap niet m.i. Het is van druiven gemaakt en dat is zo'n beetje het enige wat je erover kunt zeggen. Stijlvolle fles en prachtig etiket wellicht. Zonder Xenon verlichting en 6 airbags wat een auto gewoon bewijsbaar duur maakt. Voor wijn heb je dat soort machinaties niet. Het is gewoon een prijskaartje omdat de druif zo verondersteld superieur is. En omdat "men" dat gelooft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef Leandra het volgende:
Als iemand vraagt wat een nieuwe Mercedes kost
Mevrouw Ook: ondanks wat ik allemaal beweer heeft u altijd een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, jammer, je slijmt gewoon bij iedereen!
Ik dacht alleen bij mij!!!
Zolang mensen interessant doen over een gebakken courgette met Hela curry bij FG mag jij het decadent vinden hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist niet. Ik lees dat. Maar moet ik daar vervolgens over zwijgen? Wat mij betreft mogen zij die dat doen dat gewoon doen. Maar ik mag daar m.i. wel mijn mening over hebben en die ventileren. Krijgen we nou?
In principe willen we niemand monddood maken op een forum. En het kan qua ecosysteem best samen bestaan: zij die het prima vinden en zij die er hun vraagtekens bij zetten. Dat levert gezellige dynamiek op.
Maar je gaf eerder aan voor whisky wel veel te willen betalen. Dan kun je ook zeggen dat whisky gegist graanbeslag is. Waarom zou je daar dan dieper voor in de buidel willen tasten dan gefermenteerd druivensap? Het is allebei niet zo moeilijk te maken, maar in beide dranken heb je een enorme diversiteit aan smaken en kwaliteit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben er wel content mee dat iemand eindelijk over auto's begint in deze context. Maar het gaat in deze over gefermenteerd druivensap. Zonder krachtige Turbo en geblindeerde ruiten, 32 kleppen en alles wat een auto duur maakt aan goodies. Dat is nog een beetje bewijsbaar. Die druivensap niet m.i. Het is van druiven gemaakt en dat is zo'n beetje het enige wat je erover kunt zeggen. Stijlvolle fles en prachtig etiket wellicht. Zonder Xenon verlichting en 6 airbags wat een auto gewoon bewijsbaar duur maakt. Voor wijn heb je dat soort machinaties niet. Het is gewoon een prijskaartje omdat de druif zo verondersteld superieur is. En omdat "men" dat gelooft.
Je hebt gelijk in die zin dat ik Whiskey niet had moeten noemen. Dat maakt de boodschap zwakker inderdaad. Ik neem daarom het nieuwe standpunt in dat ik nimmer 10 a 15 euro ga betalen voor een glas spiritualiën. Wij halen dan liever de fles Lagavulin in huis voor 50 euro. Wat indertijd nog geen 50 gulden was. Maar ja, water door de zee. De alcoholistische hobby kost onvermijdelijk geld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:27 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Maar je gaf eerder aan voor whisky wel veel te willen betalen. Dan kun je ook zeggen dat whisky gegist graanbeslag is. Waarom zou je daar dan dieper voor in de buidel willen tasten dan gefermenteerd druivensap? Het is allebei niet zo moeilijk te maken, maar in beide dranken heb je een enorme diversiteit aan smaken en kwaliteit.
Het is nooit te laat m.i. En vanaf dag 1 had ik bewondering voor u. En dat zal altijd zo blijven.quote:
De praktijk wijst je ongelijk uit. De 2 sterrententen lopen als een tierelier en moet je vaak lang van te voren reserveren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:04 schreef Bart2002 het volgende:
En ik snap het best dat het voor de aanbieder van zo'n arrangement heel duur is om de toko draaiende te houden en dat ze daarom dat soort bespottelijke prijzen moeten rekenen maar je krijgt bijgevolg steeds minder klandizie die dat kunnen en willen betalen.
Ik hoef daar ook niet perse gelijk in te hebben. Ik juich het toe als de 2 sterrententen en alles daarboven draait als een tiet. Ik heb verder wel recht op mijn mening dat 1 en ander aan de prijs is. Maar als dat voor de klandizie geen probleem is dan zit ik daar ook niet mee. Ik geef alleen aan dat ik niet tot de klandizie zal behoren omdat ik enigszins prudent met mijn financiën omga. Dat moet ook van de vrouw.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
De praktijk wijst je ongelijk uit. De 2 sterrententen lopen als een tierelier en moet je vaak lang van te voren reserveren.
Ik ben als arme student ook vaak genoeg geweest. Er zijn vaak voldoende acties om het betaalbaar te maken. Ik heb alle restaurantweken, heerlijk10daagse, dining with the stars, dining city acties e.d. afgespeurd om het te kunnen doen. Moest ik er voor sparen: ja. Moest ik weleens de wijn laten schieten (te duur i.c.m. het eten): ja. Maar wel altijd met volle teugen genoten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef sirdanilot het volgende:
De doelgroep is dan ook mensen met een hoog inkomen en mensen met een lager inkomen die ervoor sparen voor een heel bijzondere avond uit voor een speciale gelegenheid. De hoge prijs maakt het exclusief . Er zijn hele volksstammen die nooit in dit soort tenten binnen zullen stappen , maar Nederland is nu eenmaal een rijk land en er zijn er dus ook genoeg die het wel doen.
Zelf ben ik maar een arme student dus exclusieve horeca is voorlopig nog lang niet aan mij besteed ...
Dat is niet duur voor een kerstmenu. Dat betaal ik zo ook wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga tweede kerstdag uiteten viergangen menu zonder consumptie kost ¤48.00.
Ja, dat vind ik dat weer een beetje zonde. Dat weten we 1 a 2 keer per week gewoon thuis. Voor veel minder.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben gisteren wezen uiteten. Biefstuk ¤17.00 met gepofte aardappeltjes en sla. Tomatensoep ¤5.75 en flesje spa blauw. Bij elkaar kostte dit ¤26.25.
Dit vind ik toch wel een beetje prijzig voor best wel normaal niet spannend eten. Ik heb dat er niet voor over, dan haal ik liever zelf een biefstuk bij de slager, maak ik zelf tomaten soep, doe ik zelf aardappeltjes in de oven. Als ik dat zou willen eten dan, ik houd niet van tomatensoep en ik eet niet zo heel vaak meer vlees.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben gisteren wezen uiteten. Biefstuk ¤17.00 met gepofte aardappeltjes en sla. Tomatensoep ¤5.75 en flesje spa blauw. Bij elkaar kostte dit ¤26.25.
Ja dat vond ik ook prijzig.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:30 schreef sirdanilot het volgende:
Dit vind ik toch wel een beetje prijzig voor best wel normaal niet spannend eten. Ik heb dat er niet voor over, dan haal ik liever zelf een biefstuk bij de slager, maak ik zelf tomaten soep, doe ik zelf aardappeltjes in de oven. Als ik dat zou willen eten dan, ik houd niet van tomatensoep en ik eet niet zo heel vaak meer vlees.
Ik normaal ook!quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:42 schreef RobinOok het volgende:
Dat is niet duur voor een kerstmenu. Dat betaal ik zo ook wel.
Soep valt mij meestal tegen in een restaurant qua prijs/kwaliteit. Laten we zeggen dat mijn soep in de bedrijfskantine niet veel onderdoet voor menig soep in een restaurant. Gewoon basic, smaakt wel. verschil is wel 80 cent -8 euro.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een beetje prijzig voor best wel normaal niet spannend eten. Ik heb dat er niet voor over, dan haal ik liever zelf een biefstuk bij de slager, maak ik zelf tomaten soep, doe ik zelf aardappeltjes in de oven. Als ik dat zou willen eten dan, ik houd niet van tomatensoep en ik eet niet zo heel vaak meer vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |