ken je wel nick van boncolor?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken boncolor niet dus nee
ze zijn een stelletjequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, is het een groep dan? hoe heet de ander want nick ken ik niet
met je muisquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil twee keer zelfde bestand in adobe openen, hoe doe ik dat?
bedanktquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jij bent zo geestig xD!
ik zit al hele avond achter Opso aan, ging heel goed en was erg leuk maar ineens schold ze me uit voor vieze casanova, nu ben ik beetje sadquote:
Ik vind het wel leuk dat ze iets doet met de reactiesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in die vlog kun je ook zien hoe ze een wrap met nutella en banaan eten
dat hebben ze van sof omdat zij dat in een eerdere video in de reacties had gezet
opso is een beetje fliterig maar zal NOOIT iemand daadwerkelijk toelatenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zit al hele avond achter Opso aan, ging heel goed en was erg leuk maar ineens schold ze me uit voor vieze casanova, nu ben ik beetje sad
dankjequote:
nou je kan het proberen maar de vlogs lopen een week achter en ze maken altijd een weekschema met wat ze gaan eten dus dan duurt het nog wel even voor ze dat kunnen makenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze iets doet met de reacties
Dus als ik in een reactie opper dat ze Nasi a la Johannes maken doen ze dat?
Ik zit anders in haar hart en zij in de mijnequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
opso is een beetje fliterig maar zal NOOIT iemand daadwerkelijk toelaten
Als Nasi a la Johannes geen voorrang heeft zijn het maar een stelletje domme dorpsidioten die niet weten of er lucht of zand in nasi zit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou je kan het proberen maar de vlogs lopen een week achter en ze maken altijd een weekschema met wat ze gaan eten dus dan duurt het nog wel even voor ze dat kunnen maken
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit anders in haar hart en zij in de mijne
oh dan lijken we wel beetje op elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
opso is een beetje fliterig maar zal NOOIT iemand daadwerkelijk toelaten
In Now You See Me 2 is hij een goochelaarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Harry Potter is tegenwoordig een nazi?
Nou ja zegquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Nasi a la Johannes geen voorrang heeft zijn het maar een stelletje domme dorpsidioten die niet weten of er lucht of zand in nasi zit.
waar is ze nuquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zit al hele avond achter Opso aan, ging heel goed en was erg leuk maar ineens schold ze me uit voor vieze casanova, nu ben ik beetje sad
daarom wil mortaxx kauaiquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh dan lijken we wel beetje op elkaar
Je bent zelf twee hele lieve mensenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ja zeg
ik vind het twee lieve mensen
Wauwquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf twee hele lieve mensen
Ja groeit als kool, zitten al 2 doperwten bonen aanquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
PrimaHoe is het met je doperwtenplant?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker
wat late night chillings op den foks is altijd leuk
iedereen wil haarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb kauai al geclaimd ;$
Haha nicequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja groeit als kool, zitten al 2 doperwten bonen aan
zij heeft anders alleen maar oog voor tjacka hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb kauai al geclaimd ;$
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studerenquote:
Leuk was dat jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Now You See Me 2 is hij een goochelaar
Dat verwacht je niet
sinds we weten dat hij aan pegging doet neemt niemand hem toch meer srsquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft anders alleen maar oog voor tjacka hoor
wat is mooiste stad in groningen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studeren
huh wat is erquote:
ze wil sexting doen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nee crip wil ik niet die voegt me zomaar toe op snapchat ;s
die is te oud voor haarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft anders alleen maar oog voor tjacka hoor
Pekelaquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is mooiste stad in groningen dan?
Van Nederland bedoel je zekerquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studeren
Stadskanaalquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is mooiste stad in groningen dan?
ohquote:
laat hem lekker experimenterenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds we weten dat hij aan pegging doet neemt niemand hem toch meer srs
ik vind het altijd een beetje ongemakkelijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben zeer bedreven in sexting
wat is je snapquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben zeer bedreven in sexting
ik vind elke vorm van communicatie ongemakkelijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk
Een mot?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist een eng vlindermugachtig beest vermoord
het is daar prachtigquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ik zo vaak geweest dat ik weet dat dit niet klopt
hee opsoquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist een eng vlindermugachtig beest vermoord
geert teis godquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het theater idd wel mooi
mag ik meequote:
hier trap ik dus niet inquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor ik lieg nooit tegen knappe mensen
ha nu ga je over mij dromenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee mort
[..]
Nee srs een mug met iets te grote vleugels en kleurtjes ?!!!![]()
ik vind hem een hypequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens ik ga bijna naar ERIK SCHERDER
Kwai gaat naar Groningen? Is ze gelokt door Opso?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een vleermuisquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee mort
[..]
Nee srs een mug met iets te grote vleugels en kleurtjes ?!!!![]()
wie is datquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens ik ga bijna naar ERIK SCHERDER
Dat maak jij er vanquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wauw(het punt over de gespleten persoonlijkheid negeer ik even)
Ik ken hem verder niet zo, zag op feesboek dat hij lezing over muziek en brein gaat geven dus maar ff tickets gekochtquote:
hey, heb muggen verdrevenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat je mij ging begroeten, duiveltje
ohhh hij, leukquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Erik scherder is wel eens te zien bij dwdd ofzo weenie ik kijk amper tv.
Hoogleraar Neuropsychologie die weleens colleges op tv geeftquote:
Ik bedoelde uiteraard Paxcon de beleefde Fok user en Pax de vaak uitzinnige FC Groningen fan in de Euroborgquote:
Wauwquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard Paxcon de beleefde Fok user en Pax de vaak uitzinnige FC Groningen fan in de Euroborg
apart dat je dat er niet zelf uit haalde maar ik help maar even
Lol echtquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Harde hand en jouw adem techniek :3
ik vind daar echt niks meer aanquote:
De nieuwe trainer heeft hem aan het bukken gekregen, jij kan dat vast waarderen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
johannes volgens mij had jij deze nog niet gezien, ons idool rusnak traint weer
[ afbeelding ]
Dat werd echt met het seizoen steeds saaier. Ik begon me vooral te ergeren aan die overdreven reacties van de kandidaten terwijl er niks aan de hand was.quote:
Wil je aub stoppen foto's van mijn echtgenoot te verspreidenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
johannes volgens mij had jij deze nog niet gezien, ons idool rusnak traint weer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De nieuwe trainer heeft hem aan het bukken gekregen, jij kan dat vast waarderen.
Insect wil mn bloed en is gevaarlijk, wat als hij malaria met zich meedraagtquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
insect is ook een dier en heeft ook recht op een leven en jij dood hem om niks ;s
Ik merk ook een beetje dat ik het laatste seizoen niet heel erg fanatiek volgdequote:
sinds het met bn'ers is vind ik het niet meer leukquote:
hou op met deze actquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen foto's van mijn echtgenoot te verspreiden
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hou op met deze act
dat je droomt over mortie zegt genoeg
ik ben voor alles in maar hoeft al niet meer danquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet nog meer hetero's lastigvallen dus ik zal je niet toevoegen
maar ik geloof je wel
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds het met bn'ers is vind ik het niet meer leuk
Hoewel ik een tijdje terug en hele leuke video en gifje zag
de kans dat jij lelijk bent is nog kleiner dan dat een malariamug je priktquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Insect wil mn bloed en is gevaarlijk, wat als hij malaria met zich meedraagt
Je hebt een oogje op Ernest Faber?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen foto's van mijn echtgenoot te verspreiden
Not sure if compliment or notquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de kans dat jij lelijk bent is nog kleiner dan dat een malariamug je prikt
Ik dacht dat jij mij inmiddels wel beter kende.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt een oogje op Ernest Faber?
nee zo bedoelde ik het niet, ik wil me juist niet ongewenst opdringenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben voor alles in maar hoeft al niet meer dan
als je me niet wil moet je gewoon zeggen hoor ben gewent om afgewezen te worden
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt een oogje op Ernest Faber?
o oke ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Not sure if compliment or not
[..]
Ik dacht dat jij mij inmiddels wel beter kende.
alsof dat ongewenst isquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet, ik wil me juist niet ongewenst opdringen
(dat doe ik alleen bij mortaks)
Jij hebt mij anders ook als introvert omschrevenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Not sure if compliment or not
[..]
Ik dacht dat jij mij inmiddels wel beter kende.
jawel johquote:
Olympische Spelen, Gewichtheffen, ik zit altijd klaar met een rol keukenpapierquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
worden jullie ook altijd zo geil van sporten?
Dat was mijn katquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt mij anders ook als introvert omschrevenPaxcon en ik konden ons daar niet in vinden
hoe kan het ongewenst zijn als ik gewillig ben?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet, ik wil me juist niet ongewenst opdringen
(dat doe ik alleen bij mortaks)
ha nee, alleen als ze uit het niets mn oor in willen sla ik mezelf ;s maar dankzij steady breath zelfs paar uit de lucht gegrepen in het vuistje =0quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol echt![]()
Gelukkighopelijk niet jezelf geslagen
zelf sporten mutsquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Olympische Spelen, Gewichtheffen, ik zit altijd klaar met een rol keukenpapier
Vrouwelijke gewichtsheffers, bestaan die? Is dat echt waar?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Olympische Spelen, Gewichtheffen, ik zit altijd klaar met een rol keukenpapier
ik vroeg jou van de week om te daten maar daar had je weinig oren naarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe kan het ongewenst zijn als ik gewillig ben?
Die kat krijgt duidelijk te weinig zuurstof in z'n hersenen en ik weet toevallig aan wie dat ligt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat was mijn kat
Je bent een zeer sociale jongen, al moet je wel wat meer nacho's met jalapenos pepers eten.
Je zou eventueel ook nog citronella kaarsje kunnen branden, ik had er vorig jaar eentje en had toen best weinig mugjes in vergelijking met voorgaande jaren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ha nee, alleen als ze uit het niets mn oor in willen sla ik mezelf ;s maar dankzij steady breath zelfs paar uit de lucht gegrepen in het vuistje =0
Ik had het over die grote glimmende kerels maar er zullen vast ook vrouwen zijnquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrouwelijke gewichtsheffers, bestaan die? Is dat echt waar?
HahahahahahHAHHAHA hee ik ben onschuldigquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kat krijgt duidelijk te weinig zuurstof in z'n hersenen en ik weet toevallig aan wie dat ligt.
Insinueer je nou dat ik meer pit kan gebruiken?
Als je niet erg vindt, laat ik de tissuedozen daarvoor in de winkel liggen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over die grote glimmende kerels maar er zullen vast ook vrouwen zijn
ik denk dat je mij verwart met iemand andersquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vroeg jou van de week om te daten maar daar had je weinig oren naar
maar sexting dus wel
Dat of je wil graag vaker met mij nachos met jalapenos eten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HahahahahahHAHHAHA hee ik ben onschuldigik hou mijn kat met liefde vast.
Oei, komt het zo over ja?
ooooh sorry ik zie nu in de sherlock dat het JimmyDean wasquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat je mij verwart met iemand anders
ik zal even mycroften op onze namen
Tweede natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat of je wil graag vaker met mij nachos met jalapenos eten.
Dat laatste is het waarschijnlijk
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ooooh sorry ik zie nu in de sherlock dat het JimmyDean was
al die klb mensen lijken ook zo op elkaar :s
nee maar dat is wel logisch als korfballerquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn schijnt erg lang te zijn, wist je dat?
doe normaal manquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik schijn 1'91 te zijn. Zie het zo: ik ben 23 centimeter groter dan de vlo uit Rosario.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn schijnt erg lang te zijn, wist je dat?
eensquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HAHAHAHquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mij een beetje met een verkapte nazi vergelijken gek
klb mensen zijn eng eng engquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ouwe dibbesquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee maar dat is wel logisch als korfballer
doe normaalquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mij een beetje met een verkapte nazi vergelijken gek
kleine mannen hebben vaak iets schattigsquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik begin lange mannen steeds minder aantrekkelijk te vinden
echt? waarom?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik begin lange mannen steeds minder aantrekkelijk te vinden
wil je aub stoppen met je hints over mortaxx, ik wil niet weer dromen over hem krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kleine mannen hebben vaak iets schattigs
Hij legde ze zo in het mandje en het publiek ging dat helemaal uit z'n dakquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee maar dat is wel logisch als korfballer
Ben je ook breed?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schijn 1'91 te zijn. Zie het zo: ik ben 23 centimeter groter dan de vlo uit Rosario.
Uiteraard, vele positieve reacties op gehadquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tweede natuurlijk. Heb jij je nieuwe schoentjes al kunnen inlopen
vooral als ze zo zacht zijnquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kleine mannen hebben vaak iets schattigs
Weet nietquote:
lol ik bedoelde hem dit keer niet eens per sequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wil je aub stoppen met je hints over mortaxx, ik wil niet weer dromen over hem krijgen
Ik ben niet zo breed, waarde Johannes.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij legde ze zo in het mandje en het publiek ging dat helemaal uit z'n dak
[..]
Ben je ook breed?
[..]
Uiteraard, vele positieve reacties op gehad
Uhuquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol ik bedoelde hem dit keer niet eens per se
je mag wel op mijn rugquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet nietbtje te lang ofzo, is niet fijn om mee te communiceren denk ik. Loop je naast elkaar en dan moet ik zeker hele tijd omhoog kijken, RIP nek
Ik ga niet meer slapenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel bijzonder dat jij bij klein en schattig gelijk aan mortaxx denkt![]()
Denk dat dat wel mee valt als je eraan gewent bent eigenlijk. Vind lange jongens soms echt van die slungeltjes ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet nietbtje te lang ofzo, is niet fijn om mee te communiceren denk ik. Loop je naast elkaar en dan moet ik zeker hele tijd omhoog kijken, RIP nek
Dat kunnen we alleen te weten komen als ik de confrontatie zoek in Belfast. Dat lijkt me niet zo realistisch.quote:
Ohja en dat ook, slungeltjes. Dat maakt het een beetje onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt als je eraan gewent bent eigenlijk. Vind lange jongens soms echt van die slungeltjes ofzo
Wrm Emile Schelvis UI?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen te weten komen als ik de confrontatie zoek in Belfast. Dat lijkt me niet zo realistisch.
wrm doe je zo ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja en dat ook, slungeltjes. Dat maakt het een beetje onaantrekkelijk.
Ik denk dat Toto voor een meet met jou bereid is terug te keren naar Nederlandquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen te weten komen als ik de confrontatie zoek in Belfast. Dat lijkt me niet zo realistisch.
Sommige dingen vallen niet te verklaren, beste. We zullen ook eeuwig kunnen discussiëren over de vraag of het kip of het ei er eerder was.quote:
ik kan zijn voetbalkennis niet serieus nemen, zelfbenoemde koning van italiaanse voetbal maar kan italie op de kaart nog niet aanwijzenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die geen fan van Emile zijn kan ik niet serieus nemen
Spijtig. Je lijkt me wel een geschikte jongeman.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je klaar met je macho gebral?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan zijn voetbalkennis niet serieus nemen, zelfbenoemde koning van italiaanse voetbal maar kan italie op de kaart nog niet aanwijzen
Ik geniet van het commentaar van Emile. Hij gaat elke wedstrijd in alsof het zijn laatste is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je klaar met je macho gebral?
Het feit dat ik mij die hele Jaimy niet eens kan herinneren was voor mij ook een eye opener.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik betreur het dat ik door mijn Jaimy hossel bij de VI Oranje meet Mortaxx heb doen twijfelen aan zijn mannelijkheid welke een existentiële crisis bij hem heeft veroorzaakt waardoor hij nu nog niet bereid is de liefde van Paxcon voor hem te omarmen
voor de uitzending lult hij de oren van je kop en vervolgens houdt hij negentig minuten zijn mondquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van het commentaar van Emile. Hij gaat elke wedstrijd in alsof het zijn laatste is.
Een ei was er eerder dan een kip.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te verklaren, beste. We zullen ook eeuwig kunnen discussiëren over de vraag of het kip of het ei er eerder was.
De half slikkende geluidseffecten die hij aan zijn commentaar toevoegt zijn fenomenaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van het commentaar van Emile. Hij gaat elke wedstrijd in alsof het zijn laatste is.
inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom blijven ze niet in KLB als het daar zo leuk is?
slechte commentator, slechte gespreksleider bij sport1, slechte gast bij VI, matig tot geen voetbalkennisquote:
wel beetje kinderachtig om te denken in hokjes, maar dat zijn we wel gewent van grtd, ironisch hèquote:
Ik vergeet nooit meer zijn hyperactieve woede omdat Ricky van Wolfswinkel niet werd ingebracht bij Real Betis. Toen rantte hij tot teleurstelling van Koffieplanter ook nog eens Leandro Damiao de grond in.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De half slikkende geluidseffecten die hij aan zijn commentaar toevoegt zijn fenomenaal.
ikquote:
mortie heeft me zelf gevraagd hier te posten hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Get in line, Paxcon was eerst
Het kipquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te verklaren, beste. We zullen ook eeuwig kunnen discussiëren over de vraag of het kip of het ei er eerder was.
Wist niet dat Mark zijn engels zo gebrekkig is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Zoals in de fish and the bird ook naar voren komt: wherever he goed, i will follow
klopt, doe mij sierdje maarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slechte commentator, slechte gespreksleider bij sport1, slechte gast bij VI, matig tot geen voetbalkennis
verrassend dat hij het zolang uithoudt
hier ging iets misquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat Mark zijn engels zo gebrekkig is.
inderdaad, wie denkt hij dat ie is, pfffquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja sinds die nicktroll ben ik hem ook wel even zat
Mortaxx heeft zijn streetcred grotendeels verloren toen hij wegliep bij de VI Hooligans toen hij het eerste ME busje zagquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortie heeft me zelf gevraagd hier te posten hoor
van hooijdonk dan ;pquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
zie hem veel liever ipv Verbeek ofzo #rip
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
raar dat fok massamoordenaar stalin toelaat maar hitler niet
de slang en de beverquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Zoals in de fish and the bird ook naar voren komt: wherever he goed, i will follow
Het ei was eerder. Op het moment van ontstaan van de kip was het dier dat het ei uitbroedde nog geen kip.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barca-Real is een overschatte wedstrijd geworden. Geen geur of smaak meer aan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen bij barca - real, anders niet
ik zag in de H&M een shirt met danzig eropquote:
Ze mag hem houden ik wil jouquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat nog ruzie met kwai krijgen want mortie wil haar
ik kijk dan ook niet maar luister gewoon naar sierdquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barca-Real is een overschatte wedstrijd geworden. Geen geur of smaak meer aan.
Oh nou een beetje gay is oké maar dat lijkt me wel wat ver gaanquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag in de H&M een shirt met danzig erop
wilde hem bijna voor je te kopen, maar was een meisjes top, beetje te gay
De Here heeft de kip geschapen en die heeft toen een ei gelegd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ei was eerder. Op het moment van ontstaan van de kip was het dier dat het ei uitbroedde nog geen kip.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De Here heeft de kip geschapen en die heeft toen een ei gelegd.
Dit niet weten
Wow hoe zou ik hem anders moeten feeden, natuurlijk via zn mondquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je hem een paar bussen Pringles feeden alsjeblieft?
En gewoon in z'n mond dan he
het is toch het kip?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit niet weten
over bussen Pringles gesprokenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je hem een paar bussen Pringles feeden alsjeblieft?
En gewoon in z'n mond dan he
Ik geloof niet in de heerquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit niet weten
pax, pak je kansquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh nou een beetje gay is oké maar dat lijkt me wel wat ver gaan
Ik ken homo's die op een eenzame avond wel raad zouden weten met een lege pringles busquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow hoe zou ik hem anders moeten feeden, natuurlijk via zn mond
Dit wisten wij alquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
over bussen Pringles gesproken
2 voor 2 eu zag ik bij de Appie
Hoop voor je dat er antifonen in de hel zijn dan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de heer
maar kan wel erg genieten van antifonen uit het Gregoriaanse tijdperk
Oh ja bedankt johannesquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken homo's die op een eenzame avond wel raad zouden weten met een lege pringles bus
hoezo?quote:
Doe normaalquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop voor je dat er antifonen in de hel zijn dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |