HAHAHAHquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mij een beetje met een verkapte nazi vergelijken gek
klb mensen zijn eng eng engquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ooooh sorry ik zie nu in de sherlock dat het JimmyDean was
al die klb mensen lijken ook zo op elkaar :s
Dat valt wel mee, ouwe dibbesquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee maar dat is wel logisch als korfballer
doe normaalquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mij een beetje met een verkapte nazi vergelijken gek
kleine mannen hebben vaak iets schattigsquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik begin lange mannen steeds minder aantrekkelijk te vinden
echt? waarom?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik begin lange mannen steeds minder aantrekkelijk te vinden
wil je aub stoppen met je hints over mortaxx, ik wil niet weer dromen over hem krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kleine mannen hebben vaak iets schattigs
Hij legde ze zo in het mandje en het publiek ging dat helemaal uit z'n dakquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee maar dat is wel logisch als korfballer
Ben je ook breed?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schijn 1'91 te zijn. Zie het zo: ik ben 23 centimeter groter dan de vlo uit Rosario.
Uiteraard, vele positieve reacties op gehadquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tweede natuurlijk. Heb jij je nieuwe schoentjes al kunnen inlopen
vooral als ze zo zacht zijnquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kleine mannen hebben vaak iets schattigs
Weet nietquote:
lol ik bedoelde hem dit keer niet eens per sequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wil je aub stoppen met je hints over mortaxx, ik wil niet weer dromen over hem krijgen
Ik ben niet zo breed, waarde Johannes.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij legde ze zo in het mandje en het publiek ging dat helemaal uit z'n dak
[..]
Ben je ook breed?
[..]
Uiteraard, vele positieve reacties op gehad
Uhuquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol ik bedoelde hem dit keer niet eens per se
je mag wel op mijn rugquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet nietbtje te lang ofzo, is niet fijn om mee te communiceren denk ik. Loop je naast elkaar en dan moet ik zeker hele tijd omhoog kijken, RIP nek
Ik ga niet meer slapenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel bijzonder dat jij bij klein en schattig gelijk aan mortaxx denkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |