Een ei was er eerder dan een kip.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te verklaren, beste. We zullen ook eeuwig kunnen discussiëren over de vraag of het kip of het ei er eerder was.
De half slikkende geluidseffecten die hij aan zijn commentaar toevoegt zijn fenomenaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van het commentaar van Emile. Hij gaat elke wedstrijd in alsof het zijn laatste is.
inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom blijven ze niet in KLB als het daar zo leuk is?
slechte commentator, slechte gespreksleider bij sport1, slechte gast bij VI, matig tot geen voetbalkennisquote:
wel beetje kinderachtig om te denken in hokjes, maar dat zijn we wel gewent van grtd, ironisch hèquote:
Ik vergeet nooit meer zijn hyperactieve woede omdat Ricky van Wolfswinkel niet werd ingebracht bij Real Betis. Toen rantte hij tot teleurstelling van Koffieplanter ook nog eens Leandro Damiao de grond in.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De half slikkende geluidseffecten die hij aan zijn commentaar toevoegt zijn fenomenaal.
ikquote:
mortie heeft me zelf gevraagd hier te posten hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Get in line, Paxcon was eerst
Het kipquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te verklaren, beste. We zullen ook eeuwig kunnen discussiëren over de vraag of het kip of het ei er eerder was.
Wist niet dat Mark zijn engels zo gebrekkig is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Zoals in de fish and the bird ook naar voren komt: wherever he goed, i will follow
klopt, doe mij sierdje maarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slechte commentator, slechte gespreksleider bij sport1, slechte gast bij VI, matig tot geen voetbalkennis
verrassend dat hij het zolang uithoudt
hier ging iets misquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat Mark zijn engels zo gebrekkig is.
inderdaad, wie denkt hij dat ie is, pfffquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja sinds die nicktroll ben ik hem ook wel even zat
Mortaxx heeft zijn streetcred grotendeels verloren toen hij wegliep bij de VI Hooligans toen hij het eerste ME busje zagquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortie heeft me zelf gevraagd hier te posten hoor
van hooijdonk dan ;pquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
zie hem veel liever ipv Verbeek ofzo #rip
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
raar dat fok massamoordenaar stalin toelaat maar hitler niet
de slang en de beverquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Zoals in de fish and the bird ook naar voren komt: wherever he goed, i will follow
Het ei was eerder. Op het moment van ontstaan van de kip was het dier dat het ei uitbroedde nog geen kip.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barca-Real is een overschatte wedstrijd geworden. Geen geur of smaak meer aan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen bij barca - real, anders niet
ik zag in de H&M een shirt met danzig eropquote:
Ze mag hem houden ik wil jouquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat nog ruzie met kwai krijgen want mortie wil haar
ik kijk dan ook niet maar luister gewoon naar sierdquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barca-Real is een overschatte wedstrijd geworden. Geen geur of smaak meer aan.
Oh nou een beetje gay is oké maar dat lijkt me wel wat ver gaanquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag in de H&M een shirt met danzig erop
wilde hem bijna voor je te kopen, maar was een meisjes top, beetje te gay
De Here heeft de kip geschapen en die heeft toen een ei gelegd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ei was eerder. Op het moment van ontstaan van de kip was het dier dat het ei uitbroedde nog geen kip.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De Here heeft de kip geschapen en die heeft toen een ei gelegd.
Dit niet weten
Wow hoe zou ik hem anders moeten feeden, natuurlijk via zn mondquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je hem een paar bussen Pringles feeden alsjeblieft?
En gewoon in z'n mond dan he
het is toch het kip?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit niet weten
over bussen Pringles gesprokenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je hem een paar bussen Pringles feeden alsjeblieft?
En gewoon in z'n mond dan he
Ik geloof niet in de heerquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit niet weten
pax, pak je kansquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh nou een beetje gay is oké maar dat lijkt me wel wat ver gaan
Ik ken homo's die op een eenzame avond wel raad zouden weten met een lege pringles busquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow hoe zou ik hem anders moeten feeden, natuurlijk via zn mond
Dit wisten wij alquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
over bussen Pringles gesproken
2 voor 2 eu zag ik bij de Appie
Hoop voor je dat er antifonen in de hel zijn dan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de heer
maar kan wel erg genieten van antifonen uit het Gregoriaanse tijdperk
Oh ja bedankt johannesquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken homo's die op een eenzame avond wel raad zouden weten met een lege pringles bus
hoezo?quote:
Doe normaalquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop voor je dat er antifonen in de hel zijn dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |