Denk dat dat wel mee valt als je eraan gewent bent eigenlijk. Vind lange jongens soms echt van die slungeltjes ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet nietbtje te lang ofzo, is niet fijn om mee te communiceren denk ik. Loop je naast elkaar en dan moet ik zeker hele tijd omhoog kijken, RIP nek
Dat kunnen we alleen te weten komen als ik de confrontatie zoek in Belfast. Dat lijkt me niet zo realistisch.quote:
Ohja en dat ook, slungeltjes. Dat maakt het een beetje onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt als je eraan gewent bent eigenlijk. Vind lange jongens soms echt van die slungeltjes ofzo
Wrm Emile Schelvis UI?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen te weten komen als ik de confrontatie zoek in Belfast. Dat lijkt me niet zo realistisch.
wrm doe je zo ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja en dat ook, slungeltjes. Dat maakt het een beetje onaantrekkelijk.
Ik denk dat Toto voor een meet met jou bereid is terug te keren naar Nederlandquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen te weten komen als ik de confrontatie zoek in Belfast. Dat lijkt me niet zo realistisch.
Sommige dingen vallen niet te verklaren, beste. We zullen ook eeuwig kunnen discussiëren over de vraag of het kip of het ei er eerder was.quote:
ik kan zijn voetbalkennis niet serieus nemen, zelfbenoemde koning van italiaanse voetbal maar kan italie op de kaart nog niet aanwijzenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die geen fan van Emile zijn kan ik niet serieus nemen
Spijtig. Je lijkt me wel een geschikte jongeman.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je klaar met je macho gebral?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan zijn voetbalkennis niet serieus nemen, zelfbenoemde koning van italiaanse voetbal maar kan italie op de kaart nog niet aanwijzen
Ik geniet van het commentaar van Emile. Hij gaat elke wedstrijd in alsof het zijn laatste is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je klaar met je macho gebral?
Het feit dat ik mij die hele Jaimy niet eens kan herinneren was voor mij ook een eye opener.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik betreur het dat ik door mijn Jaimy hossel bij de VI Oranje meet Mortaxx heb doen twijfelen aan zijn mannelijkheid welke een existentiële crisis bij hem heeft veroorzaakt waardoor hij nu nog niet bereid is de liefde van Paxcon voor hem te omarmen
voor de uitzending lult hij de oren van je kop en vervolgens houdt hij negentig minuten zijn mondquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van het commentaar van Emile. Hij gaat elke wedstrijd in alsof het zijn laatste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |