ken je wel nick van boncolor?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken boncolor niet dus nee
ze zijn een stelletjequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, is het een groep dan? hoe heet de ander want nick ken ik niet
met je muisquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil twee keer zelfde bestand in adobe openen, hoe doe ik dat?
bedanktquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jij bent zo geestig xD!
ik zit al hele avond achter Opso aan, ging heel goed en was erg leuk maar ineens schold ze me uit voor vieze casanova, nu ben ik beetje sadquote:
Ik vind het wel leuk dat ze iets doet met de reactiesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in die vlog kun je ook zien hoe ze een wrap met nutella en banaan eten
dat hebben ze van sof omdat zij dat in een eerdere video in de reacties had gezet
opso is een beetje fliterig maar zal NOOIT iemand daadwerkelijk toelatenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zit al hele avond achter Opso aan, ging heel goed en was erg leuk maar ineens schold ze me uit voor vieze casanova, nu ben ik beetje sad
dankjequote:
nou je kan het proberen maar de vlogs lopen een week achter en ze maken altijd een weekschema met wat ze gaan eten dus dan duurt het nog wel even voor ze dat kunnen makenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze iets doet met de reacties
Dus als ik in een reactie opper dat ze Nasi a la Johannes maken doen ze dat?
Ik zit anders in haar hart en zij in de mijnequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
opso is een beetje fliterig maar zal NOOIT iemand daadwerkelijk toelaten
Als Nasi a la Johannes geen voorrang heeft zijn het maar een stelletje domme dorpsidioten die niet weten of er lucht of zand in nasi zit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou je kan het proberen maar de vlogs lopen een week achter en ze maken altijd een weekschema met wat ze gaan eten dus dan duurt het nog wel even voor ze dat kunnen maken
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit anders in haar hart en zij in de mijne
oh dan lijken we wel beetje op elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
opso is een beetje fliterig maar zal NOOIT iemand daadwerkelijk toelaten
In Now You See Me 2 is hij een goochelaarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Harry Potter is tegenwoordig een nazi?
Nou ja zegquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Nasi a la Johannes geen voorrang heeft zijn het maar een stelletje domme dorpsidioten die niet weten of er lucht of zand in nasi zit.
waar is ze nuquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zit al hele avond achter Opso aan, ging heel goed en was erg leuk maar ineens schold ze me uit voor vieze casanova, nu ben ik beetje sad
daarom wil mortaxx kauaiquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh dan lijken we wel beetje op elkaar
Je bent zelf twee hele lieve mensenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ja zeg
ik vind het twee lieve mensen
Wauwquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf twee hele lieve mensen
Ja groeit als kool, zitten al 2 doperwten bonen aanquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
PrimaHoe is het met je doperwtenplant?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker
wat late night chillings op den foks is altijd leuk
iedereen wil haarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb kauai al geclaimd ;$
Haha nicequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja groeit als kool, zitten al 2 doperwten bonen aan
zij heeft anders alleen maar oog voor tjacka hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb kauai al geclaimd ;$
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studerenquote:
Leuk was dat jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Now You See Me 2 is hij een goochelaar
Dat verwacht je niet
sinds we weten dat hij aan pegging doet neemt niemand hem toch meer srsquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft anders alleen maar oog voor tjacka hoor
wat is mooiste stad in groningen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studeren
huh wat is erquote:
ze wil sexting doen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nee crip wil ik niet die voegt me zomaar toe op snapchat ;s
die is te oud voor haarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft anders alleen maar oog voor tjacka hoor
Pekelaquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is mooiste stad in groningen dan?
Van Nederland bedoel je zekerquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studeren
Stadskanaalquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is mooiste stad in groningen dan?
ohquote:
laat hem lekker experimenterenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds we weten dat hij aan pegging doet neemt niemand hem toch meer srs
ik vind het altijd een beetje ongemakkelijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben zeer bedreven in sexting
wat is je snapquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben zeer bedreven in sexting
ik vind elke vorm van communicatie ongemakkelijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |