quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jaa die was echt genieten haha die nick
doe niet zo stomquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hm nja, vind het niet raar dat hij met zijn vriendin wel erover praat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zegt hij ja goed. Heel vlugjesEn dan wil hij er eigenlijk al niet meer over hebben
Soms wel een beetje als je echt doorgaat, maar kost hem wel heel erg veel moeite
nee man jordi had daarin de hoofdrol toen hij ging vechten met de beveiligerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
volgens mij behoor ik ook niet echt tot de doelgroep....
Ik heb geen idee. Heb ooit eens wat filmpjes van haar gezien dat ze rare snoepjes ging uitproberen en Amerikaanse vriendinnen Nederlandse woorden liet uitsprekenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik begin haar ook steeds irritanter te vinden
ja ze doet alleen maar snoepvideosquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb ooit eens wat filmpjes van haar gezien dat ze rare snoepjes ging uitproberen en Amerikaanse vriendinnen Nederlandse woorden liet uitspreken
Misschien moet ik haar ook maar eens een snoepje sturenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ze doet alleen maar snoepvideos
beetje saai
ik krijg hier viezige gedachtes bijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet ik haar ook maar eens een snoepje sturen
Geen zorgen. Ik zal de zuurstok eruit latenquote:
maar vloggers zijn toch aandachtsgeil?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in deze vlog bijvoorbeeld
sof en ik zijn groot fan van dit kanaal en van nick
Vloggersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
maar vloggers zijn toch aandachtsgeil?
Ik heb veel vertrouwen in jullie mening maar ik ben nog niet overtuigd
liefquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BGhcLnTLmXW/
Sinds gister weet ik dankzij OF dat als je al een scheet laat in iemands bijzijn iemand pranktquote:
in die vlog kun je ook zien hoe ze een wrap met nutella en banaan etenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
maar vloggers zijn toch aandachtsgeil?
Ik heb veel vertrouwen in jullie mening maar ik ben nog niet overtuigd
ja geen over the top make-up meisje dat overdreven is en alles doet voor aandachtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lief
leuk meisje ook, gewoon een normaal iemand
Tis maar een prank kill!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds gister weet ik dankzij OF dat als je al een scheet laat in iemands bijzijn iemand prankt
"IT'S A PRANK BRO IT'S A PRANK!"quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds gister weet ik dankzij OF dat als je al een scheet laat in iemands bijzijn iemand prankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |