Voor jou misschien welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VInd ik eigenlijk juist totaal logisch.
Dat is een andere relatie met andere rolverdelingen.
ze wonen daar wel gezellig saampjesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja cool he![]()
ik dacht echt: omg!!
Wel jammer inderdaad ja
Misschien voor hem ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor jou misschien welMaar tussen ouders en kind vind ik het normaal om te praten over hoe het met je gaat hoor
Ja echt een leuk huisje zo. Ben je jaloers op Bonnie?quote:
Ja ik vind nick echt een schatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt een leuk huisje zo. Ben je jaloers op Bonnie?
Heb je de nick vlogs al gezien?quote:
Dat weet ik wel zeker ja. Maar als je hem telkens vraagt hoe het gaat en hij reageert er niet op. Ik ga ook niet opeens alleen voor mezelf antwoorden zonder de vraag terug te stellen, vind ik egoistischquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je de nick vlogs al gezien?was van een paar maanden geleden
In het echt reageert hij er ook niet op?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja. Maar als je hem telkens vraagt hoe het gaat en hij reageert er niet op. Ik ga ook niet opeens alleen voor mezelf antwoorden zonder de vraag terug te stellen, vind ik egoistisch
Tja, gewoon accepteren dat niet iedereen hetzelfde reageert in sociale situaties.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja. Maar als je hem telkens vraagt hoe het gaat en hij reageert er niet op. Ik ga ook niet opeens alleen voor mezelf antwoorden zonder de vraag terug te stellen, vind ik egoistisch
Ja bonnie was drie dagen weg ofzo met haar vader en toen nam nick de vlogs overquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee
heb niks teruggekeken maar dit onthoud ik even
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja bonnie was drie dagen weg ofzo met haar vader en toen nam nick de vlogs over
Dan zegt hij ja goed. Heel vlugjesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
In het echt reageert hij er ook niet op?
Ja snapte ik ook niet helemaal. Maar hij is echt een schatje jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat hij niet alleen op de camera wilde maar dat zal wel een grapje zijn geweest
Op die trap?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:45 schreef Paxcon het volgende:
heb je ook die vlog gezien van een week geleden ofzo dat ze uitgingen in Rotterdam? Leuke vlog was dat
ik denk dat het een act isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke ik weet niet of je nu trollt of niet
jaa die was echt genieten haha die nickquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:45 schreef Paxcon het volgende:
heb je ook die vlog gezien van een week geleden ofzo dat ze uitgingen in Rotterdam? Leuke vlog was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |